تولید و اجرای انواع کفپوش بیمارستانی

گزارش بازرگانی،   4000725044

ارائه انواع کفپوش بیمارستانی با کیفیت توسط آریو رنگ

صنعت رنگ و رزین و مواد پلیمری کفپوش های فوق العاده ای را در اختیار صنایع مختلف گذاشته اند. امروزه بسیاری از محل های خدماتی و همچنین واحدهای صنعتی و کارخانه های مختلف به کفپوش های بر پایه رنگ و رزین روی آورده اند. در واقع دکوراسیون داخلی ساختمان ها از طراحی های سنتی و استفاده از متریال های کلاسیک کف نظیر کاشی و سیمان فاصله گرفته و بیشتر به کفپوش های نسل جدید اپوکسی، پلی یورتان و امثال این کفپوش ها روی آورده است.

انواع کفپوش بیمارستانی یکی از همین کفپوش های نسل جدید هستند که همانطور که از نام آن ها نیز پیداست، به شکلی طراحی و بهینه شده اند تا برای فضای درمانگاه ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و اتاق های عمل ایده آل باشند. این کفپوش ها مزایای بخصوصی دارند که ریشه در ماهیت شیمیایی آن ها دارد و در ادامه به صورت کامل به آن ها نیز خواهیم پرداخت.

کیفیت تولید و اجرای انواع کفپوش بیمارستان ، تاثیر زیادی در کیفیت کار نهایی دارد، همانطور که در هر کفپوش و متریال ساختمانی دیگری نیز این موضوع مشهود و بدیهی است. اگر می خواهید از کیفیت کفپوش بیمارستانی خریداری شده و اجرا شده آسوده خاطر باشید، روی آریو رنگ دماوند حساب کنید. گروه آریو، مجموعه ای با تجربه در زمینه آماده سازی، تولید و عرضه انواع کفپوش بیمارستانی و انواع کفپوش ها و محصولات رنگی و رزینی دیگر است و در این زمینه آماده خدمات رسانی به شماست.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497385/image_77762bef5eea98386186fb6bf1e0531fa195069f.jpg

تولید و اجرای تخصصی کفپوش اپوکسی بیمارستان ها در ایران

برای تولید انواع کفپوش بیمارستانی نیاز به دانش، تجربه و تخصص است؛ اما به همت دستان توانمند متخصصان رنگ و پلیمر ایرانی و مجموعه های باتجربه ای نظیر آریو رنگ، امکان تولید و اجرای تخصصی کفپوش های مختلف، از جمله انواع کفپوش بیمارستانی، در ایران فراهم شده است. امروزه در ایران با کیفیت ترین کفپوش ها تولید شده و به صورت کاملا تخصصی اجرا می شود.

فضا های بیمارستانی می توانند برای استفاده از کفپوشی با بهترین کیفیت بر روی کفپوش های تولید داخل و انواع کفپوش بیمارستانی عرضه شده توسط مجموعه آریو حساب کنند. این کفپوش ها با توجه به انتظارات مجموعه های مختلف با در نظر گرفتن استاندارد های لازم حوزه رنگ و کفپوش های پلیمری تولید شده و به فروش می رسند.

در کیفیت نهایی کار اجرا شده، نحوه اجرا و اصولی بودن اجرای کفپوش، به همان اندازه ای مهم است که کفپوش انخاب شده اهمیت دارد. اجرای کفپوش ها می تواند از بروز شکستگی، ترک خوردن کفپوش، باد کردن، تغییر شکل دادن در اثر حرارت یا برودت، نفوذ پذیری کفپوش و بسیاری از موارد دیگر تاثیر گذاز باشد. در نتیجه باید در حین اجرا نیز به نکات مهمی توجه داشته باشید یا به راحتی از متخصصان نصب و اجرای آریو در اجرای انواع کفپوش اپوکسی کمک بگیرید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497385/image_0cee03f6a3b8e14a4a93b1f89a5fedf8b26fad8f.jpg

طراحی و اجرای طرح های مدرن کفپوش برای بخش های بیمارستان

هنگامی که از کفپوش و انواع کفپوش بیمارستانی صحبت می کنیم، نباید فراموش کنیم که عامل زیبایی نیز در انتخاب کفپوش تاثیر زیادی دارد. در حقیقت کفپوش ها صرفا یک عنصر ساختمانی نیستند و هرچقدر که استحکام، دوام و کیفیت آن ها اهمیت دارد، زیبایی و شکیل بودن آن ها نیز مهم است. در واقع کفپوش یک بخش از طراحی داخلی به شمار می رود و زیبایی آن اهمیت زیادی دارد.

شما می توانید هنگام انتخاب کفپوش، طرح های مختلفی را روی آن پیاده سازی کنید و کفپوش را با طرح دلخواه خود سفارش دهید. این موضوع کمک بزرگی به زیبایی مجموعه شما می کند. رنگ و طرح کفپوش تاثیر زیادی در زیبایی داشته و با توجه به مساحت زیاد کف اتاق ها، نقش پررنگی در جلوه داخلی ایفا می کند.

امکان انتخاب طرح های مدرن و مطرح روز نیز برای انواع کفپوش بیمارستانی وجود دارد و شما می توانید با خرید کفپوش بیمارستانی از آریو رنگ دماوند از بین طیف گسترده ای از نقش ها و طرح ها، طرح دلخواه خود را انتخاب  و در کفپوش پیاده سازی کنید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497385/image_a8a151f1b52952920cdb1a3bc635eb584a023704.jpg

استاندارد و ویژگی لازم برای کفپوش های بیمارستانی

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، انواع کفپوش بیمارستانی در هر مدل و طرحی که داشته باشند، ویژگی های مشترکی دارند که آن ها را برای فضای بیمارستانی ایده آل می کنند. کفپوش های بیمارستانی عموما از موادی ساخته می شوند که به هم چسبندگی بالایی داشته و پس از اجرا، سطحی یکپارچه و محکم را حاصل می کنند.

سطح کفپوش های بیمارستانی در برابر نفوذ ذرات مختلف، گرد و غبار، میکرواورگانیسم ها و میکروب ها کاملا مقاوم است. به همین دلیل امکان رشد را به میکروب های مختلف نمی دهد و این نوع کفپوش اصلا کپک نمی زند. این سطوح نسبت به نفوذ آب و مواد شوینده نیز مقاوم بوده و قابل شستشو هستند.

سطوح انواع کفپوش بیمارستانی به سادگی و تنها با آب و حداقل مواد شوینده پاک شده و شسته می شوند. همین موضوع برای فضای بیمارستانی و اتاق عمل ها اهمیت زیادی داشته و پاکیزگی و نظافت این محل ها را به راحتی میسر می سازد. انواع کفپوش بیمارستانی عرضه شده توسط آریو رنگ، از استاندارد های مطرح این حوزه برخوردار است.

تفاوت کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی و کفپوش اپوکسی بیمارستان

برای فضا های بیمارستانی از انواع مختلفی از کفپوش ها استفاده می شود که کفپوش آنتی باکتریال بیمارستانی و کفپوش اپوکسی بیمارستانی دو نمونه از انواع کفپوش بیمارستانی هستند. کفپوش های آنتی باکتریال بر پایه موادی هستند که امکان رشد میکروب ها و باکتری ها را به هیچ عنوان نمی دهد و سطح را کاملا تمیز نگه می دارد. کفپوش های اپوکسی بیمارستانی نیز نوع دیگری هستند که در عین حالی که نسبت به نفوذ مواد مختلف مقاوم هستند، مقاومت مشخصی نسبت به باکتری ها ندارند.

شما می توانید کفپوش بیمارستانی دلخواه و متناسب با نیاز و کاربری خود را با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه آریو بخواهید. به این ترتیب خریدی ایده آل خواهید داشت که محصول شما هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم قیمت مناسبی به شما بابت آن عرضه می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

آخرین عناوین