آیا آزمایش کرونا در منزل قابل اعتماد است؟

گزارش بازرگانی،   4000721069

امروزه، زیاد در این مورد می شنویم که آزمایش کرونا در منزل انجام می شود. همچنین، خدمات دیگری نظیر انجام تست pcr برای پرواز در خانه امکان پذیر است. اما اکنون این سوال پیش می آید که آیا نتایج این تست ها قابل اعتماد هستند! در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر شما به مراکز معتبر مانند نرسینو مراجعه کنید، بی شک پاسخ این تست ها قابل اعتماد خواهد بود. این مراکز مورد تایید سازمان بهداشت هستند و شما می توانید پاسخ تست را به نهاد های قانونی و رسمی ارائه دهید.

علائم بیماری کرونا

قبل از آنکه تصمیم بگیریم اطلاعات بیشتری را در مورد آزمایش کرونا در منزل در اختیار شما قرار دهیم، بهتر است نگاهی به علائم بیماری کرونا داشته باشیم. علائم این بیماری به شرح زیر هستند:

  • خستگی مزمن
  • گلو درد
  • سرفه های خشک
  • از دست دادن حس بویایی و چشایی
  • اسهال
  • دردهای عضلانی ( که گاهی بسیار شدید است)
  • قرمزی و سوزش چشم ها

اگر این علائم بهبود پیدا نکرد، بهتر است برای انجام آزمایش کرون در منزل اقدام شود. البته باید بدانید در بسیاری از موارد، با وجود این علائم پاسخ تست منفی است. اما انجام این تست می تواند این اطمینان را به شما دهد که به بیماری کرونا مبتلا نشده اید و آن را به دیگران انتقال نمی دهید.

روش انجام آزمایش کرونا در منزل

اکنون شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آزمایش کرونا در منزل چگونه انجام می شود! یکی از رایج ترین روش های انجام این تست از طریق جمع آوری مخاط بینی و گلو است. در این شرایط، پزشک و یا فردی که آموزش دیده است سواب را به داخل بینی و گلو می برد و مخاط را جمع آوری می کند. سپس آن را درون یک محلول قرار می دهد و برای آزمایش به آزمایشگاه می فرستد.

نتیجه آزمایش معمولا طی 8 ساعت آینده اعلام می گردد. یکی دیگر از روش های انجام آزمایش کرونا در منزل از طریق آزمایش خون است. برای اینکار خون از بیمار گرفته می شود و برای بررسی میزان آنتی بادی به آزمایشگاه ارسال می گردد. تست خون دقیق ترین روش برای بررسی ابتلا به این بیماری است. زیرا اگر حتی در گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده باشد در این تست مشخص می گردد.

چگونه بفهمیم مرکزی که آزمایش کرونا در منزل انجام میدهد معتبر است؟

همانطور که متوجه شده اید، شما می توانید برای آزمایش کرونا در منزل اقدام کنید، اما تنها باید از مراکز معتبر درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهند. برای اینکه متوجه شوید مرکزی که اینکار را انجام می دهد معتبر است یا خیر باید مجوزهای قانونی آن مرکز را بررسی نمایید. مراکزی مجاز به انجام این کار هستند که مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت دریافت کرده اند. این مجوز باید در وب سایت ( و یا اگر به صورت حضوری به آن مرکز می روید) در مقابل دید قرار گرفته باشد. شما می توانید کد مجوز را استعلام نمایید.

تست pcr برای پرواز

انجام تست pcr برای پرواز یکی از قوانینی است که پس از همه گیری بیماری کرونا به تصویب سازمان بهداشت جهانی رسید. تمامی کسانی که می خواهند به مسافرت های خارجی بروند، موظفند تست pcr برای پرواز را انجام دهند و آن را به مراکز قانونی در فرودگاه و کشور مقصد نشان دهند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید در نزدیکی پرواز خود به خارج از خانه نروید و افراد مشخصی به منزل شما بیایند و این تست را انجام دهند، می توانید از مراکز معتبر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم، نرسینو یکی از مراکزی است که آزمایش کرونا در منزل و تست pcr برای پرواز را انجام می دهد. نتایج تستی که از سوی نرسینو اعلام می گردد مورد تایید ایرلاین های زیر است:

  • ترکیش ایرلاین
  • پیگاسوس
  • ایران ایر
  • ایران ایر تور
  • قطر ایرویز
  • ماهان
  • آسمان
  • قشم ایر
  • فری برد
  • امارات
  • ارمنیا ایر لاین
  • معراج
  • ایر لاین های عربی

چقدر طول می کشد تا پاسخ آزمایش کرونا در منزل بیاید؟

اگر شما از طریق مراکز قانونی برای آزمایش کرونا در منزل اقدام کرده باشید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چقدر طول می کشد تا نتیجه آزمایش بدستتان برسد! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ارسال پاسخ بین 5 تا 12 ساعت طول می کشد. در نتیجه، شما می توانید با این آزمایش هم به سلامتی خود کمک کنید و هم در کمترین زمان ممکن نتیجه آزمایش را دریافت نمایید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد آزمایش کرونا در منزل و تست pcr برای پرواز در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این آزمایش از طریق خون و یا جمع آوری مخاط بینی و گلو انجام می شود. اما برای اینکار تنها باید از مراکز معتبر بخواهید آن را برایتان انجام دهند. نرسینو یکی از مراکز معتبری است که خدمات مختلفی از جمله تست کرونا در منزل، دبریدمان، فیزیوتراپی و نگهداری از سالمندان را انجام میدهد. این سایت دارای مجوزهای لازم است و به صورت قانونی کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت آن مراجعه نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین