۸ نکته مهم که تکمیل کننده استایل شما قبل از رفتن به مهمانی است

گزارش بازرگانی،   4000718021

 

مجالس و مهمانی ها عموماً رویدادهای مهمی برای همه افراد هستند و تمام حاضرین سعی می‌کنند تا به بهترین شکل در مهمانی حاضر شوند. اکثر افراد به پوشش و آراستگی خود در مهمانی ها اهمیت می‌دهند اما همه افراد دقیقا نمیدانند که از چه پوششی و چه آرایشی برای مهمانی استفاده کنند. به همین دلیل است که بعضی افراد شاید خیلی آراسته به نظر نرسند. برای کسانی که با فشن و لباس آشنایی زیادی ندارند در این مقاله نکته هایی داریم که می‌توانند به آنها در استایل های مختلف کمک کند. در واقع تنها با دانستن و استفاده از چند نکته کوچک شما می‌توانید یک استایل بی نظیر و زیبا داشته باشید و از پوشش خود لذت ببرید. جدا از لباسی که می‌پوشید بسیار مهم است که خوشبو به نظر برسید بنابراین همیشه قبل از رفتن به مهمانی استحمام کنید و پس از آن زمانی که هنوز بدنتان نم دارد از یک عطر خوشبو استفاده کنید تا مولکول های عطر درون قطره های آب به دام بیفتند و زمانی که آب تبخیر می‌شود بوی خوش عطر روی بدنتان باقی بماند. یک روش دیگر برای اینکه عطر ماندگاری بالایی روی تنتان داشته باشد این است که از وازلین بدون بو استفاده کنید و سپس روی قسمت هایی که از وازلین استفاده کرده‌اید عطر را اسپری کنید. این گونه ماندگاری عطر شما بسیار بالاتر خواهد رفت. در ادامه چندین نکته برای کسانی که می‌خواهند یک استایل بی‌نظیر داشته باشند خواهیم گفت.

  1. خودتان را بیش از حد خسته نکنید

اولین چیزی که باید قبل از مهمانی به یاد داشته باشید این است که یک چهره خسته با چشمانی گود و صورتی رنگ رو رفته حتی با آرایش هم نمی‌تواند به زیبایی همیشه به نظر برسد. بنابراین همیشه سعی داشته باشید تا یک روز قبل از مهمانی خواب کافی داشته باشید و از حداقل ۸ لیوان آب برای روشن تر شدن و باز شدن پوست تان در طول روز استفاده کنید. استفاده دائم از روزانه ۸ لیوان آب تاثیر معجزه آسایی روی پوست تان خواهد داشت که حتی بدون پزشک متخصص شما می­توانید بسیاری از مشکلات پوستی خود را درمان کنید.

از طرفی شینیون های سنگین و آرایش های خسته کننده هم می‌توانند عامل دیگری برای خستگی چهره شما باشند و بنابراین نیازی نیست که با آرایش های سنگین روز خودتان را خراب کنید و باعث خستگی و گرفتگی چهره خود شوید.

  1. لباس متناسب با جشن

بسیار مهم است که بدانید چه لباسی را برای چه مراسمی استفاده کنید. لباسی که شما برای یک مراسم عروسی استفاده می‌کنید با لباسی که برای یک دورهمی خانوادگی میپوشید باید متفاوت باشد. عموماً لباسهایی که در یک مراسم عروسی به تن می‌کنید می‌تواند به نسبت شما با خانواده عروس و داماد بستگی داشته باشد. در واقع بستگان درجه یک لباس های تجملاتی تری استفاده می‌کنند. اگر شما از بستگان درجه یک نیستید می‌توانید از یک پیراهن ساده یا یک سارافون برای عروسی استفاده کنید. کت و شلوار و اورال های مجلسی هم برای مراسم عروسی مناسب هستند.

لباسی که برای یک تولد میپوشید بیشتر به شخصیت و سلیقه خود شما بستگی دارد. برای مثال اگر شما به لباس های عروسکی علاقه دارید می‌توانید از دامن های پفی و نیم تنه های آستین پفی استفاده کنید یا اگر به استایل های رسمی علاقه‌مندید از ترکیب کت و شلوار و کت و دامن هم می‌توانید استفاده کنید.

لباسی که در یک دورهمی خانواده­گی میپوشید بیشتر به اعتقادات خانوادگی شما بستگی دارد و اگر شما خانوادهای مذهبی ندارید می‌توانید از یک شومیز و شلوار متناسب با جمع خانوادگی استفاده کنید. استفاده از لباس های سنگین در محیط خانواده شان و شخصیت شما را در میان اعضای خانواده تثبیت خواهد کرد و شما را فردی مسئولیت پذیر جلوه خواهد داد بنابراین همیشه سعی کنید تا در محیط های خانوادگی از لباس هایی متناسب و نسبتاً پوشیده استفاده کنید.

  1. کفش مناسبی انتخاب کنید

کفشی که برای مهمانی میپوشید بهتر است یک کفش راحت باشد تا شما در طول مهمانی خسته نشوید و پا درد نگیرید. استفاده از کفش‌های پاشنه دار با پاشنه های باریک باعث پادرد و ایجاد تاول هایی روی پا و همچنین کمر درد خواهد شد. بنابراین در تمام مهمانی هایی که شرکت می‌کنید همیشه اولویت را بر سلامتی و راحتی خودتان بگذارید و از یک کفش مناسب با پاشنه پهن استفاده کنید تا آسیبی به پا و کمر شما وارد نشود. کفشهای چرم همواره سلامت پا را تضمین می‌کنند. شما میتوانید از یک کفش چرم مناسب برای شرکت در مهمانی ها استفاده کنید. مدل های متنوع از کفش زنانه و مردانه درسا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شما می‌توانید از یک کیف کوچک برای رفتن به مهمانی استفاده کنید و استفاده از کیف های بزرگ برای شرکت در مجالس و مهمانی ها توصیه نمیشود.

  1. میکاپ متناسب با جشن

میکاپ شما تا حد زیادی بستگی به خودتان دارد و اگر شما چهره آرایش پذیر دارید و به یک مراسم عروسی دعوت شده اید می‌توانید با کمک یک میکاپ آرتیست یک آرایش ملیح و زیبا داشته باشید اما اگر چهره شما آرایش پذیر نیست بهتر است تا با مرتب کردن موها و یک آرایش بسیار ساده روی صورت و چشم ها به مهمانی بروید. بعضی افراد ذاتاً چهره زیبایی دارند و آرایش باعث میشود تا زیبایی چهره آنها از بین برود و کمتر به چشم بیاید بنابراین این افراد بهتر است کمترین میزان آرایش را روی صورت خود اعمال کنند.

  1. مدل موی متناسب با جشن

داشتن مدل موی متناسب و ساده همیشه و در تمام دوران ها زیبا بوده و هست و داشتن موهایی با مدل های عجیب و غریب و شینیون های سنگین علاوه بر اینکه باعث سردرد می‌شوند ظاهر شما را هم زیبا نخواهند کرد. استفاده از شینیون های سنگین و عجیب و غریب در این روزها دیگر طرفداری ندارد و اکثر افراد حتی خود عروس خانوم ها به سراغ شینیون های ساده و یا موهای باز می‌روند. اگر شما به یک جشن عروسی یا تولد دعوت شده اید حتما نیازی نیست تا به آرایشگاه بروید و موهایتان را درست کنید و تنها در خانه میتوانید موهایتان را صاف کنید و با یک گیره سر کوچک موهایتان را به سادگی تزئین کنید.

  1. جواهرات و اکسسوری ها

جواهرات و اکسسوری هایی که استفاده می‌کنید یکی دیگر از مهم ترین چیزهایی هستند که قبل از مهمانی باید آنها را به دقت انتخاب کنید تا اکسسوری هایتان متناسب با لباسی که می‌پوشید باشند. برای مثال اگر شما یک لباس باز و کوتاه میپوشید بهتر است تا از یک ساعت بند فلزی ساده و یک گردنبند ظریف استفاده کنید و استفاده بیش از اندازه از جواهرات شما را زیباتر نخواهند کرد. اگر شما بیش از ۴۰ سال سن دارید بهتر است از جواهراتی استفاده کنید که کمی سنگین تر باشند ولی دقت کنید که استفاده از جواهرات بسیار زیاد و سنگین در هیچ استایلی زیبا نخواهند بود. می­توانید از جواهرات برند سواروسکی خریداری کنید و جواهرات زیبا و ظریفی برای یک مهمانی داشته باشید.

استفاده از ساعت را در استایل تان فراموش نکنید به این دلیل که وجود ساعت در استایل شما شما را شخصیتی قانونمند نشان خواهد داد.

  1. استایل شیک و ساده همیشه جذاب است

نکته‌ای که همیشه باید به آن توجه داشته باشید این است که استایل های پر زرق و برق و تجملاتی آنقدر هم زیبا به نظر نمیرسند و جز در برخی از مجالس پوشیدن لباس های پر زرق و برق مناسبتی ندارد بنابراین همیشه سعی کنید تا یک استایل ساده و شیک داشته باشیم و استایل های بیش از اندازه شلوغ بپرهیزید.

  1. خودتان باشید و سعی نکنید تغییرات آنچنانی در خودتان ایجاد کنید

اینکه در هر میهمانی سعی کنید یک شخصیت جدید با آرایشی سنگین و لباس های آنچنانی داشته باشید اصلاً چیز زیبایی نیست و می‌تواند در ناخودآگاه دیگران این طور برداشت شود که هویت شما برای خودتان قابل هضم نیست و ترجیح می‌دهید تا به کسی دیگر تبدیل شوید تا اینگونه زیبا به نظر برسید بنابراین هرگز سعی نکنید تا با آرایش های سنگین و مدل موهای آنچنانی خودتان را به یک شخصیت جدید تبدیل کنید و همیشه از آنچه که هستید لذت ببرید.

این مقاله برای کمک کردن هرچه بیشتر به شما در داشتن یک استایل جذاب برای مهمانی ها نوشته شده و امیدواریم تا توانسته باشیم کمک موثری برایتان بوده باشیم.

نویسنده: سارااقبالی

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین