رونمایی از پروژه بزرگ " پلیس من" در هفته ناجا

گروه اجتماعی الف،   4000714027

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در هفته ناجا از پروژه بزرگ اپلیکیشن " پلیس من " در راستای هوشمندسازی پلیس رونمایی می شود تا با تغییرات سیار جامعه و جهان از جامعه سنتی به مدرن سوق داده شویم.

رونمایی از پروژه بزرگ " پلیس من" در هفته ناجا

به گزارش ایرنا، سردار مهدی حاجیان روز چهارشنبه در نشست خبری در تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی ( ۱۷ تا ۲۳ مهرماه ) افزود: ظرفیت و زیرساخت آن نیز ایجاد شده تا به مردم بدون مراجعه خدمات ارائه شود، امروز ناجا با عنوان پلیس حرفه ای و هوشمند پلیس های تخصصی را توسعه می دهد.

حاجیان اضافه کرد: همکاران ما در عرصه تامین امنیت و برخورد با اشرار تلاش کرده و از سال گذشته شهدا و جانبازانی را تقدیم کرده ایم، در این هفته مردم به پاس یکسال خدمتگذاری حافظان نظم و امنیت و شب بیداری و در خدمت مردم بودن، خدمتگذران خود را تکریم می کنند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: سال نیروی انتظامی از هفته نیروی انتظامی آغاز می شود ( از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا هفته نیروی انتظامی سال جاری ) در این مدت همکاران در ۸ هزار و ۸۵۵ کیلومتر مرز تا مرکز که همسایگی ۱۵ کشور را شامل می شود، با درایت و اشراف اطلاعاتی حضور داشته اند.

وی گفت: همچنین در طول یکسال گذشته با توجه به شیوع کرونا و وقوع بلایای طبیعی در برخی از استان ها، پلیس همپای سایر نهادها به مردم خدمات ارائه کرده است. 

سردار حاجیان افزود: پلیس براساس برنامه ریزی دقیق و نگاه سازمانی در همه ماموریت ها دارای اهداف دقیقی است و چشم انداز خود را براساس شعار سال ناجا تبیین می کند و شعار امسال مبتنی بر هوشمندسازی و امنیت پایدار است.

به گفته وی؛ پلیس هوشمند دارای هوش فردی و سازمانی است تا بتواند از خدمات نوین برای اجرای ماموریت ها استفاده کند، البته برخی از این ابزارها خاص و بومی ایران است و از الکترونیکی شدن به سمت هوشمند شدن در دستور کار ما است تا با هوش مصنوعی به مردم خدمات ارایه کنیم.
  
معاون اجتماعی ناجا افزود: در حوزه راهور هوش مصنوعی تعبیه شده، در پلیس فتا امکان ارتباط آنلاین و آموزش مجازی، در کلانتری ها خدمات هوشمند، در مورد فقدان گذرنامه و استعلام گذرنامه هوشمندترین خدمات ارایه می شود چرا که امروز خواسته مردم، پلیس مقتدر و قوی با تجهیزات نرم افزاری است.

حاجیان به حکمرانی داده ها در ناجا اشاره کرد و گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی پلیسی اخلاق مدار، مقتدر و توان برقراری ارتباطات اجتماعی و دارای انضباط اجتماعی است و این پلیس زمانی محقق می شود که رفتارش با شعائر اسلامی به اخلاق اسلامی نزدیک شود براین اساس تعالی رفتار کارکنان در دستور کار قرار دارد.

وی به نگاه امنیت پایدار اشاره کرد که بسترساز توسعه است تا با همکاری سایر نهادها با قاچاق و احتکار مبارزه شود این امرسبب می شود تا تولید داخلی رونق بگیرد، پلیس در این زمینه در حوزه اقتصادی مصمم است و با استقرار در برخی گمرات کشور در این زمینه کمک کننده خواهیم بود چرا که مبارزه با فساد از اهداف پلیس در تراز انقلاب اسلامی است. 

سخنگوی ناجا گفت: وظیفه اصلی تامین امنیت به عهده ناجا است و در هفته ناجا بخشی از برنامه ها مجاهدت های پنهان خود را در اختیار مردم قرار می دهد، در این هفته با استفاده از ظرفیت دیداری و شنیداری، فیلم هایی تولید شده که در این راستا در این هفته بیش از ۲۶۲ برنامه مصوب شده بارگذاری می شود، همچنین تولید بیش از ۲۴ مستند از ماموریت ها، ۵۰ آیتم کوتاه مفهمومی، تولید ۶ فیلم ۹۰ دقیقه ای، موشن گرافی در قالب هشدارهای پلیسی، کلیپ های اقتداری و برخی تولیدات فاخر دیگر برای این هفته تهیه شده که در فضای مجازی بارگذاری می شود. 

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: برای بی اثر کردن تحریم ها با همراهی مسئولان قضایی عملکرد خود را به منصه ظهور می گذارد پلیس با دو نگاه سلبی و ایجابی می تواند در پیشگیری انتظامی موجبات رفاه را فراهم کرده و جلوی بزه احتمالی را گرفته و به پیش رویدادها مبارزه کند چون مبارزه در این عرصه امنیت را پایدارتر می کند.
سردار حاجیان اضافه کرد: جغرافیای ایران به گونهای است که در مرزهای ما تنش های بسیاری وجود دارد اما با غیرت مرزبانان امنیت ترین کشور جهان هستیم و یک روز با عنوان مرزبانی نامگذاری شده که عملکرد و تولیدات محتوایی در این زمینه به نمایش گذاشته می شود. همچنین ولایت مداری و حفظ ارزش های جامعه ایمانی مورد توجه بوده و سربازان ما اجازه نمی دهند تا دشمنان آسایش مردم را به خطر بیندازند و ایران اسلامی پلیس را در تراز انقلاب اسلامی را ترسیم می کند.
به گفته وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید گفت خدمات ما جهان شمول است ودر خط مقدم این مبارزه قرار داریم سال گذشته بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر کشف شد نشاندهنده خدمات و جهانی ما در این عرصه است و باید قدر ناجا را بدانند که جانفشانی کرده و باید پاسخگو باشند تاونگاه حقوق بشردوستانه در ایران حاکم است ک برای حفظ فرزندان کره خاکی مد نظر ما است. 
وی اضافه کرد: در هفته ناحا خدمات به مردم دو برابر می شود. سامانه ها فعال است. سردار اشتری روزیکشنبه 25 مهرماه در سامانه 197به صورت تلفنی پاسخگوی مردم خواهند بود. 
سردار حاجیان گفت: اشراف و تسلط بر مرزها ناجا باذاقتدار مبارزه می کند با ترانزیت مواد مخدر و نقابله ما همچنان جدی است و ادامه دارد و اشراف اطلاعاتی داشته و تسلط داریم با هر گونه تهدیدی برخورد می شود. در هفته ناجا الحاق تجهیزاتی رونمایی می شود. اکثر ابزارها بومی است اکثر پلیس های تخصصی نیز  الحاق چشمگیری خواهند داشت.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است، ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است، روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    آخرین عناوین