توضیحات خرازی درباره انتصاب عراقچی با نظر رهبری/ وعده قالیباف درباره طرح شفافیت

گروه سیاسی الف،   4000711119 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری-تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات خرازی درباره انتصاب عراقچی با نظر رهبری/ وعده قالیباف درباره طرح شفافیت

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۱۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۱۰۹ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

بنابر وزارت بهداشت، تاکنون ۴۰ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۳۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۶ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند.

بنابراین مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵۷ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۴ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۹۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

کیهان: علاج تورم زمان‌بر است

کیهان نوشت: «تورم مانند تب، نشانه بیماری و پیامد آن است و نه خود بیماری. در واقع وقتی چرخ تولید به مدت 8 سال از چرخش باز بماند و کارخانه‌ها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل و تعلیق و انتظار در بیایند، دولت در سیاست و تجارت خارجی خود را معطل سه چهار دولت خبیث و بدعهد مثل آمریکا و تروئیکای اروپایی می‌کند و فرصت‌های گسترش شرکای سیاسی و اقتصادی را ضایع کند، و سپس برای جبران هزینه‌های خود به جای اصلاح ساختار اقتصادی دست به جیب مردم (در قالب استقراض از بانک مرکزی، رهاسازی قیمت‌ها و...) شود، طبیعی است که فرصت رشد و رونق اقتصادی را از مردم گرفته و به جای آن، تورم‌های سرسام‌آور را سر سفره مردم بیاورد. در چنین وضعیتی، علاج تورم قطعاً زمان‌بر است و درمان مؤثر آن منوط به باز گرداندن تدریجی اقتصادکشور به ریل درست است.»

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به برنا گفت: «برخی توجه ندارند که وقتی در شرایطی عوامل تورم پدید می آید عامل تورم با برآمدن یک دولت فورا متوقف نمی شود. مثلا اگر از فروردین تا مردادماه تزریق نقدینگی با استقراض از بانک مرکزی صورت می گرفت اثر آن حداقل تا پنج شش ماه دیگر ماندگار است.

برخی انتظار دارند تا آقای رییسی آمد تورم فورا باید کاهشی باشد ولی اینطور نیست و شرایط فعلا افزایشی است. باید دید این دولت چگونه می خواهد با تورم مبارزه کند و اثر آن هم چند ماه بعد دیده خواهد شد.»

***

صدا و سیما نباید تحت تاثیر نهادهای بیرونی باشد

فرهیختگان درباره مشکلات کنونی صداوسیما نوشت: «یکی از انتقادهای عمومی به رسانه ملی آن است که این رسانه نتوانسته پژواک صداهای مختلف جامعه در حوزه‌های متنوع اجتماعی باشد و در مسیر تامین نیازهای رسانه‌ای گروه‌های مختلف اجتماع حرکت نکرده است. یک نمونه واضح آن عدم تامین نیازهای مخاطب در بحران‌های خبری است. اطلاع‌رسانی با تاخیر، مبهم و پوشش یک‌طرفه و سانسور غیرموجه نظرات مختلف، موجب ایجاد تصویری غیرمردمی از این رسانه در نزد افکارعمومی شده است.

تاثیرگذاری تولیدات رسانه‌ای از تعامل دوطرفه رسانه با مخاطب شکل می‌گیرد. نگاه محدود به مسائل روز جامعه و در نظر نگرفتن سلایق و نگاه‌های متفاوت گروه‌های اجتماعی، موجب عدم ارتباط‌گیری تولیدات با مخاطبان مختلف و کاهش تاثیرگذاری تولیدات می‌شود. بخشی از این مساله ناشی از این است که رسانه ملی نتوانسته صدای حاکمیت و صدای مردم را به‌صورت توامان جمع کند تا بتواند گروه‌های مختلف بیشتری را با خود همراه سازد...

با توجه به دسته‌بندی‌های سیاسی-اجتماعی جامعه، تولیدات رسانه‌ای باید متناسب با ویژگی‌ها، سلایق و نیازهای گروه‌های متفاوت مخاطبان شکل گیرد و دیگر نگاه توده‌ای به مخاطب در برنامه‌سازی، راه‌حل ساده این مساله پیچیده نیست....

 یکی دیگر از انتقادهای افکارعمومی بر عملکرد رسانه ملی، نفوذ و تاثیر «نامطلوب» نهادی‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی بیرون از رسانه بر تولیدات رسانه است.

رسانه ملی برای افزایش تاثیر خود بر هدایت فرهنگی و انسجام ملی نیازمند استقلال در اداره است اما به دلایل وابستگی‌های اقتصادی-سیاسی، تصمیمات اداری و تولیدات آن رسانه مورد نفوذ نامتعارف و غیرحرفه‌ای حامیان اقتصادی، احزاب، دولت و نهادهای امنیتی قرار می‌گیرد، به‌طوری که برآیند آنتن رسانه ملی به‌جای آنکه به‌نفع مردم و حاکمیت تمام شود، تریبون منافع اقتصادی سیاسی نهادهای پرنفوذ می‌شود.»

***

توضیحات خرازی درباره انتصاب عراقچی با نظر رهبری

انتصاب سید عباس عراقچی به دبیری شورای راهبردی روابط خارجی، با انتقاد برخی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا همراه شد. سید کمال خرازی، رئیس این شورا توضیحاتی درباره نحوه گزینش عراقچی ارائه داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: یکی از سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده از نیروهای قابلی است که در پی تغییر دولت‌ها با افراد جدید جایگزین می‌شوند.

خرازی تصریح کرد: نظر مقام معظم رهبری در مورد جناب آقای عراقچی نیز این بوده است که از ایشان در شورا استفاده شود؛ لذا برای دبیری شورا در نظر گرفته شدند و اکثر اعضای شورا نیز با شناختی که از توانایی‌های ایشان دارند و با اطلاع از نظر مقام معظم رهبری از این گزینش استقبال کردند، گرچه مراسم رای‌گیری رسمی صورت نگرفت.

احتمال حضور عراقچی در تیم مذاکره هسته‌ای

صبح‌نو  نوشت: «عراقچی تنها دیپلمات ایرانی است که سابقه طولانی در عضویت در تیم مذاکرات هسته‌ای ایران را دارد. عباس عراقچی سابقه حضور در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی علی لاریجانی و تیم مذاکره‌کننده سعید جلیلی دارد و با روی‌کارآمدن دولت روحانی نیز به‌عنوان معاون حقوقی و اموربین‌الملل وزارت امورخارجه نقش موثری در مذاکرات 1+5 ایفا کرد...

هرچند عباس عراقچی دیگر در جایگاه معاون وزارت خارجه حضور نخواهد داشت ولی پیش‌بینی می‌شد وی به‌عنوان عضوی از گروه مذاکره‌کننده برای مذاکرات احتمالی آینده ابقا شود. حال با انتصاب او به‌عنوان دبیری شورای راهبردی روابط خارجی این احتمال وجود دارد که از او در مذاکرات وین استفاده شود...

 امروز برای ادامه مذاکرات هسته‌ای سه گزینه محتمل است: نخست واگذاری پرونده به شورای عالی امنیت ملی. دوم پیگیری پرونده ازسوی وزارت خارجه و حضور تیمی از وزارت خارجه برای به نتیجه رساندن برجام. سوم انتخاب یک دستیار ویژه که بتواند تمامی امور در حوزه مذاکرات وین و احیای برجام را به‌صورت مجزا پیش ببرد...

اینکه چه کسی مسوول مدیریت مذاکرات می‌شود نیز بسیار مهم است. باید حتما از شخصی استفاده شود که از بدنه وزارت خارجه بوده و در این عرصه تجربه کافی را داشته باشد. حال این انتصاب جدید در شورای راهبردی روابط خارجی که زیرمجموعه دفتر رهبرانقلاب محسوب می‌شود و نقش آن هماهنگی بیشتر در کلیه فعالیت‌ها در عرصه روابط خارجی است، باید دید که آیا مذاکرات برجام با مدیریت عراقچی ادامه پیدا خواهد کرد؟»

***

واکنش رهبری به تحولات مرزی ایران و آذربایجان

آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، حضور نظامی بیگانگان در منطقه را نیز مایه اختلاف و خسارت و ویرانی برشمردند و تأکید کردند: صلاح منطقه در این است که همه کشورها از ارتشی مستقل و متکی به ملت خود و هم‌افزا با ارتش‌های همسایگان برخوردار باشند.

رهبر انقلاب افزودند: ارتش‌های منطقه می‌توانند امنیت منطقه را تأمین کنند و نباید اجازه دهند که ارتش‌های بیگانه برای حفظ منافع خود، دخالت یا حضور نظامی داشته باشند.

فرمانده کل قوا افزودند: حوادثی که در شمال‌غرب ایران، در برخی کشورهای همسایه در جریان است باید با همین منطق پرهیز از دادن مجوز حضور بیگانگان حل شود.

ایشان گفتند: نیروهای مسلح کشور عزیز ما همواره با اقتدار همراه با عقلانیت عمل می‌کنند و این عقلانیت باید الگویی برای دیگر کشورها و عامل حل مسائل موجود باشد و همه بدانند که اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد.

***

کرباسچی از دبیرکلی کارگزاران کنار گذاشته می‌شود؟

صبح‌نو نوشت: «در کنار استعفای رسمی فرزانه ترکان، از شورای مرکزی و کناره‌گیری مرعشی و طاهرنژاد به اسم لزوم توجه به جوانگرایی، اکنون حزب کارگزاران سازندگی با چالش انتخاب کادر رهبری خود مواجه است. پس از برگزاری آخرین کنگره حزب کارگزاران سازندگی در تاریخ 30بهمن‌ماه 1399 و متعاقب آن انتخاب اعضای شورای مرکزی و آغاز دوره جدید این شورا در نیمه دوم شهریورماه سال جاری، اکنون کارگزارانی ها مشغول رایزنی‌های فشرده برای انتخاب کادر رهبری(کادر رهبری کارگزاران شامل دبیرکل، سخنگو و ریاست شورای مرکزی است) جدید خود هستند.

از میان اجزای کادر رهبری، حسین مرعشی رسما کناره‌گیری کرد و اکنون بحث اصلی شورای مرکزی کارگزاران این است که آیا کرباسچی و هاشمی به‌عنوان دیگر اجزای این کادر باید به فعالیت خود در این سمت‌ها ادامه بدهند یا نه. اطلاعات خبرنگار «صبح‌نو» در گفت‌وگو با یکی از اعضای کارگزاران که نخواست نامش فاش شود، نشان می‌دهد که احتمال تغییر کرباسچی و هاشمی به‌خصوص کرباسچی وجود دارد و شورای مرکزی کارگزاران قصد دارد، با توجه به پوست‌اندازی و جوانگرایی، دبیرکل جدیدی را برگزیند.

کرباسچی که سال‌هاست بر مسند دبیرکلی کارگزاران حضور دارد به نظر می‌رسد با توجه به حمایت تمام قدش از ایده مشارکت در انتخابات 1400 و حمایت از شخص عبدالناصر همتی، موردانتقاد و فشار جدی سایر اعضای کارگزاران قرار دارد و همین امر احتمال تغییر او را بالا برده است.»

***

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با صدور حکمی علی سلاجقه را به سمت «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب کرد.

علی سلاجقه دارای مدرک فوق دکتری مهندسی منابع آب از فلوریدای آمریکا است و سابقه ریاست بر «سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» و حضور در رده های میانی سازمان حفاظت محیط زیست را در کارنامه دارد.

احسان محمدی درباره انتصاب سلاجقه در عصر ایران نوشت: «امروز که بالاخره رییس‌جمهور رییسی بعد از تاخیری طولانی نام دکتر علی سلاجقه را به عنوان رئیس سازمان حفاظت‌ محیط‌زیست اعلام کرد یاد سال 1380 افتادم و درس هیدرولوژی. بعدها او را به عنوان مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور و همینطور مدیر کل دفتر اقتصاد این سازمان دیدم. در چند نشست و جلسه هم فرصت کار با استاد سخت‌گیر دوران دانشجویی را پیدا کردم و حالا که دوستانی تماس می‌گیرند تا در مورد او بیشتر بدانند این عبارت‌ها به ذهنم می‌آید:

ذهنی کاملاً ساختار یافته و دانشگاهی، دارای رزومه علمی محترم، به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، خیلی اهل خوش و بش و بگو و بخند نیست، متمرکز روی کار، با اعتماد به نفس، تخصص‌گرا، اهل رابر کرمان، دانشجوی ممتاز رشته مهندسی آبخیزداری دانشگاه تهران، دانش‌آموخته دکترا حوزه آب از فلوریدای آمریکا، پای‌بند و وفادار به کار، سخت‌کوش، محافظه‌کار در برخورد با رسانه‌ها، به دور از تعارف و مماشات ... و صادقانه بگویم شاید یکی از بهترین و شایسته‌ترین اعضای کابینه آقای رئیسی. یک سر و گردن بالاتر از بسیاری از وزرا.»

***

وعده قالیباف درباره طرح شفافیت

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت:‌در هفته‌های آتی بررسی مجدد طرح شفافیت آراء نمایندگان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مراحل اصلاح این طرح با اعمال نظر نمایندگان محترم در کمیسیون آئین‌نامه داخلی به پایان رسیده و به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

قالیباف خاطرنشان کرد: هدف این طرح این است که علاوه بر شفافیت آراء نمایندگان در حوزه‌های بسیار مهم فرآیندهای تصمیم‌سازی مجلس را نیز شفاف کند، در صورت تصویب نهایی این طرح جلسات کمیسیون‌ها به صورت علنی برگزار می‌شوند و برای پخش این جلسات از طریق صدا و سیما بستری قانونی فراهم خواهد شد.حاضران، غایبان و آراء نمایندگان در جلسات کمیسیون‌ها به صورت عمومی منتشر می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در جلسات بررسی طرح‌ها و لوایحی که مطابق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون‌های تخصصی یا مشترک مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرند به صورت علنی برگزار خواهند شد. گزارش‌ مأموریت‌های کاری نمایندگان مردم و مشروح مذاکرات ظرف یک ماه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت سایر موارد نیز به تفصیل در متن این طرح آمده است.  

قالیباف خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان محترم نیز به این طرح مهم و ضروری رأی دهند و اگر هم نظر اصلاحی داشته‌اند در بررسی جزئیات طرح نظراتشان را پیگیری کنند و با رأی خود مجلس را در عرصه شفافیت پیشتاز نهادهای قانونی کشور سازند. 

***

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۲۶۱۷۷۲۰:۴۷:۱۸ ۱۴۰۰/۷/۱۱
بر من که صبوحی زده ام خرقه حرام است ای مجلسیان راه شفافیت کدام است
ناشناس۲۲۲۶۷۱۹۰۹:۳۲:۰۲ ۱۴۰۰/۷/۱۲
دولت سیزدهم در عمر کوتاه دو ماهه خود در کنترل کرونا و واکسینه‌کردن مردم بسیار موفق عمل کرده است.
ناشناس۲۲۲۶۷۲۲۰۹:۳۲:۳۸ ۱۴۰۰/۷/۱۲
امیدواریم جهاد سازندگی که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس گردید دوباره توسط دولت آقای رئیسی احیاء گردد و شاهد مدیریت انقلابی و خدمات ارزنده این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی باشیم.
ناشناس۲۲۲۶۷۳۱۰۹:۳۷:۱۰ ۱۴۰۰/۷/۱۲
یک یاحیدر بسیجیان کافی است تا به حیات رژیم جعلی و پلید صهیونیستی این جرثومه‌های فساد و تباهی خاتمه دهد جلادان رژیم غاصب صهیونیستی بدانند به پایان عمر نکبت‌بار و ننگین‌شان نزدیک شده‌اند و به‌زودی از صفحه روزگار محو خواهند شد.
ناشناس۲۲۲۶۷۴۲۰۹:۴۱:۳۲ ۱۴۰۰/۷/۱۲
مشکل اصلی مردم سفره کوچک آنهاست. دولت برای کاهش فشار به آنها فکری بکند و ارزاق عمومی را مدیریت نماید. قیمت ها همچنان‌رو به صعود است: برنج، مرغ، روغن و تخم‌مرغ و...
ناشناس۲۲۲۶۱۸۸۲۰:۵۹:۰۵ ۱۴۰۰/۷/۱۱
ریاست محترم مجلس لطفا شما شفاف سازی را از خودتان آغاز کنید و مورد سوت زنی آقای میر سلیم را شفاف نمایید تا مردم آگاه شوند جریان امر چیست و چه کسی حرف راست و درست را زده
ناشناس۲۲۲۶۷۹۵۱۰:۱۸:۵۶ ۱۴۰۰/۷/۱۲
میر سلیم اگر راست میگفت ! باید مستندات خود را به مراجع قضایی ارائه می داد که نداد.
ناشناس۲۲۲۶۲۹۹۲۲:۱۰:۱۳ ۱۴۰۰/۷/۱۱
کاش مسولین قبل از انتخابات هم میگفتن کنترل تورم آسان نیست ودولت مقصر نیست
ناشناس۲۲۲۶۷۵۹۰۹:۵۴:۵۱ ۱۴۰۰/۷/۱۲
دولت مقصر نیست؟!!!!! حالت خوبه؟
ناشناس۲۲۲۶۷۹۸۱۰:۲۱:۵۷ ۱۴۰۰/۷/۱۲
روحانی مملکت را شخم زده و زمین سوخته تحویل داده از رئیسی انتظار معجزه نداریم.
ناشناس۲۲۲۶۳۱۷۲۲:۲۵:۱۸ ۱۴۰۰/۷/۱۱
دولت فقط در 4 سال اول جلوی آزاد گذاشتن پول های سرگردان که تورم ایجاد می کند بگیرد خود به خود تورم تک رقمی خواهد شد و اگر 4 سال دوم هم ادامه دار بود این دولت و همزمان سیاست حمایت از تولید به کار بگیرد جهش اقتصادی صورت خواهد گرفت
ناشناس۲۲۲۶۳۲۰۲۲:۲۷:۰۶ ۱۴۰۰/۷/۱۱
با این سابقه اش که می‌گفت آمریکا از برجام محال است خارج شود!
ناشناس۲۲۲۶۳۲۱۲۲:۲۷:۲۴ ۱۴۰۰/۷/۱۱
آقای کمال خرازی در ( نهایت بی صداقتی ) انتصاب آقای عراقچی به سمت حساس و مهم و کلیدی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشور را به مقام رهبری نسبت داده اند در صورتی که نظر ایشان صرفاً حضور عراقچی در این شورا بوده !
احسان۲۲۲۶۸۹۸۱۱:۱۵:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۱۲
اگر از نظر رهبری اطلاع دارید لطفا شفاف سازی بفرمایید
ناشناس۲۲۲۶۳۳۱۲۲:۳۶:۴۵ ۱۴۰۰/۷/۱۱
چه با عراقچی چه بدون عراقچی بازی سعد آباد و نسخه جدیدتر آن که برجام و.. است ادامه دار خواهد بود توسط طرف های مقابل و کشور را با این باج دادن ها از دره این چیزها به قعر جهنم خواهید برد
ناشناس۲۲۲۶۳۵۱۲۲:۵۴:۴۴ ۱۴۰۰/۷/۱۱
شهرداری که شفافیتی ندیدیم
ناشناس۲۲۲۶۴۱۹۲۳:۴۵:۳۳ ۱۴۰۰/۷/۱۱
توجیهات تورمی شروع شد. یکی به کیهان بگه گرانتر شدن مثلا تخم مرغ در یک ماه اخیر چه ربطی به توجیهات شما دارد؟!
ناشناس۲۲۲۶۷۶۰۰۹:۵۶:۳۹ ۱۴۰۰/۷/۱۲
ربطش این است که وقتی تورم بالا دارید قیمت اجناس بالا می رود!
ناشناس۲۲۲۶۷۹۷۱۰:۲۰:۴۵ ۱۴۰۰/۷/۱۲
تورم 1000 درصدی که دولت روحانی ایجاد کرده در کمتر از یکسال قابل مهار و کنترل نیست.
ناشناس۲۲۲۶۷۳۰۰۹:۳۶:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۱۲
ترکیه در گذشته محل اقامت و انتقال تروریست‌های داعشی به سوریه و عراق بود و امروز به محل خوشگذرانی و عیش و نوش سلبریتی‌های کشورمان تبدیل شده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین