سردار پاکپور خطاب به مسوولان عراقی: در صورت عدم اخراج تروریست‌ها از شمال عراق، پایگاه‌های آنان را منهدم خواهیم کرد

گروه سیاسی الف،   4000707073 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسوولان عراق و اقلیم کردستان توصیه کرد تا عناصر و اعضای گروهک‌های تروریست و ضدانقلاب را از شمال عراق بیرون کنند و گفت: در صورتی که این درخواست محقق نشود ما به وظیفه خود برای انهدام مقرات و پایگاه‌های آنها اقدام خواهیم کرد.

سردار پاکپور خطاب به مسوولان عراقی: در صورت عدم اخراج تروریست‌ها از شمال عراق، پایگاه‌های آنان را منهدم خواهیم کرد

به گزارش فارس، سردار محمد پاکپور در گردهمایی رزمندگان پیشمرگ مسلمان کرد با عنوان یاد یاران در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، اظهار داشت: شهید بروجردی در تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کرد زحمت زیادی کشید و آن شهید عزیز بر گردن مردم کردستان و ایران حق دارند.

وی با یادی از شهیدان صالحیان، توفیقی، شهسواری، عثمان جهانی، ناصر امینی و شکیبا سلیمی از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد و سپاه بیت‌المقدس کردستان، اذعان داشت: پیشمرگان کرد مسلمان در کنار سایر رزمندگان اسلام با جانفشانی خود ریشه امنیت را در این استان پایه‌گذاری کردند.

سردار پاکپور گفت: بعد از انقلاب اسلامی غائله‌های زیادی در مناطق مختلف قومی کشور پیش آمد و غائله کردستان یکی از آنها بود که از بدو پیروزی انقلاب شروع شد، توسعه پیدا کرد و در یک مقطع زمانی تمامی شهرهای کردستان در اختیار ضدانقلاب قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب در مناطق قومی کشور غائله‌های زیادی با طراحی استکبار جهانی توسط مزدوران آنها پیاده شد و در این زمان اتفاقاتی در کردستان افتاد و برخی از شهرها به دست ضد انقلاب سقوط کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه  تصریح کرد: اسفند 58 برای پاکسازی شهر سنندج آمده بودیم، کسی نمی‌توانست زندگی کند، وقتی در پادگان 28 سنندج بودیم همه خیابان‌ها در دست ضدانقلاب بود این وضعیت شهر سنندج بود و سایر شهرها مانند سقز، بانه و غیره نیز شرایط مشابهی داشتند.

سردار پاکپور به عملیات جاده بانه سردشت هم گریزی زد و تصریح کرد: در جاده بانه ـ سردشت قریب دو ماه جنگ بود و از یک ستون عظیم  تنها چند خودرو آن به سردشت رسید .

وی افزود: غائله ترکمن صحرا و جنگل در شمال کشور، خلق عرب در جنوب همه و همه توطئه‌های دشمنان بود که هیچ کدام به ثمر ننشست ودر آن زمان بود که صدام را به میدان آوردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم بعث به بهانه‌های مختلف، اروندرود و غیره جنگ را شروع کرد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در حالی جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد که ساختار اداری و سیاسی کشور به خاطر نوپا بودن انقلاب نا بسامان  بود و نیروی مسلح منسجمی هم نداشتیم.

وی گفت: ارتش در حال سازماندهی مجدد توسط شهید صیاد شیرازی و چند افسر جوان انقلابی دیگر بود و سپاه هم در کشور تازه تشکیل شده بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: در حقیقت سپاه در کردستان خود را آماده کرد و بعد از این منطقه بود که ما به مناطق عملیاتی جنوب رفتیم و در عملیات‌های مختلف شرکت کردیم.

سردار پاکپور اضافه کرد: در آن دوران حجم، ساختار و تجهیزات سپاه به گونه‌ای نبود که بتواند با جنگی که علیه ما تحمیل شده و ارتش تا دندان مسلح بعث عراق که شرق و غرب ان را پشتیبان می کرد ، مقابله کند.

وی اذعان کرد: درایت و فرماندهی بی‌نظیر و مثال زدنی امام در جنگ موجب شد در یک مقطع حرکت‌ها و هجوم ارتش بعث عراق را سد کنیم با وجود اینکه سد کردن حرکت آفندی وپیشروی ارتش عراق بسیار کار سختی بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد:  و بعداز سد حرکت ارتش بعث بود  که آماده بازپس‌گیری مناطق اشغال شده شدیم.

وی عنوان کرد: ما با بسیاری از کمبودها و نبود پشتیبانی‌ها که لازمه هر جبهه جنگی است، در مقابل دشمنان ایستادگی و به پیروزی رسیدیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: تجهیزات ما با رژیم بعث قابل مقایسه نبود..

وی افزود: در سال 61 خیلی از مناطق اشغالی  از اشغال ارتش بعث خارج شد  تجهیزات و امکاناتی را که در دو عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس به دست آوردیم قابل توجه بود ما در این عملیات‌ها کمر ارتش عراق را خرد کردیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: ما با این شرایط جنگیدیم و یک ارتشی که تمام دنیا پشت سر آن بود به حول و قوه الهی شکست دادیم بعد از اینکه جنگ تمام شد ما در برخی نقاط مانند کردستان همچنان مشکلات داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نقش پیشمرگان کرد مسلمان در آزادسازی مناطق و شهرها از دست ضد انقلاب تعیین کننده بود، خیلی از پیشمرگان کرد عزیزی که به شهادت رسیدند تا آخرین فشنگ با دشمن جنگیدند.

وی گفت: با اتفاقاتی که از سال 85 افتاد و یک تعدادی از برادران محلی و پاسداران به شهادت رسیدند از سال 90 عملیات‌های خود را در منطقه سردشت و پیرانشهر و غیره شروع کردیم و همه مناطق از دست ضدانقلاب گرفته شد و ضدانقلاب به آن طرف مرز رانده شد.

وی گفت: برخی حرکت‌ها را در اقلیم کردستان عراق می‌بینیم و گروهک‌های تروریست وضدانقلاب مقر ایجاد کردند که ما قبلا اعلام کردیم این شرایط را نمی پذیریم و به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسوولان عراق و اقلیم کردستان توصیه کرد تا عناصر و اعضای گروهک‌های تروریست و ضدانقلاب را از شمال عراق بیرون کنند و در صورتی که این درخواست محقق نشود ما به وظیفه خود برای انهدام مقرات و پایگاه‌های آنها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: الان در شرایطی قرار داریم که آمادگی‌های نظامی ما برای مقابله با هرگونه اقدام تهدیدآمیز به حد اعلا رسیده است .

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۲۰۰۰۹۱۹:۳۴:۳۸ ۱۴۰۰/۷/۷
سلام خداوند شما برادران سپاهی وارتشی دوبازوی ملت ایران حفظ کند
ناشناس۲۲۲۰۰۵۴۲۰:۰۵:۰۱ ۱۴۰۰/۷/۷
درودبرسرداربزرگ ومحترم وشجاع
وطنپرست۲۲۲۰۰۶۰۲۰:۰۷:۰۵ ۱۴۰۰/۷/۷
مطمنا ترکیه در نا امنی های شمال شرق ایران بی تاثیر نمیباشد
جهاد۲۲۲۰۰۸۱۲۰:۲۹:۰۸ ۱۴۰۰/۷/۷
تروریست هاومعانددرشمال غربی کشوربایدمنتظرپاسخ سریع ومرگباروپشیمان کننده ای ازسوی مردان شجاع ودلیرنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرتمندباشند.یاحسین
یزدی۲۲۲۰۰۸۹۲۰:۳۶:۲۱ ۱۴۰۰/۷/۷
خداپشت وپناهدسردار
ناشناس۲۲۲۰۱۱۲۲۰:۴۵:۳۸ ۱۴۰۰/۷/۷
دست مریزاد.ای ول...
فریدون۲۲۲۰۱۲۸۲۰:۴۹:۵۴ ۱۴۰۰/۷/۷
احسنت برسردارانقلابی
اسیر جنگی۲۲۲۰۱۷۴۲۱:۱۵:۵۱ ۱۴۰۰/۷/۷
سردار خاکپور عزیز. ما ملت ایران ممنون شما عزیزان هستیم که امنیت ایران امنیت رو به ما هدیه میدهید. من هم نظامی بودم. درود خداوند بر شهدا و شما عزیزان...
عاشق وطن۲۲۲۰۱۹۷۲۱:۴۱:۵۰ ۱۴۰۰/۷/۷
تو این مقطع از زمان بیشتر از هر زمانی دیگر باید مراقب دشمان کشور و توهماتشون بود از جمله ترکیه اسرائیل آذربایجان پاکستان امارات...
ناشناس۲۲۲۰۲۳۷۲۲:۱۳:۴۲ ۱۴۰۰/۷/۷
کشور دوست و برادر و هزینه بر. عراق
مهدی رنجبر۲۲۲۰۲۴۰۲۲:۱۴:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۷
این تروریستها رااصلانیازنیست اجازه بگیریدبزنیدنفله کنیدوبه درک واصل کنیدچه در غرب وجنوب وشمال وشرق ومخصوصاکسانی که در شرق تکفیری هستندودارندفعالیت می کنند
الله اکبر۲۲۲۰۲۹۰۲۲:۴۵:۰۹ ۱۴۰۰/۷/۷
لبیک یا امام حسین( ع)
رحمت الله نصیری۲۲۲۰۳۶۰۲۳:۴۴:۳۳ ۱۴۰۰/۷/۷
با سلام و درود بر شهدای عزیز ما به نیروهای نظامی و انقلابی خود می‌بالیم و آماده فرمان مقام معظم رهبری هستیم.
ایران۲۲۲۰۳۸۱۰۰:۱۳:۱۹ ۱۴۰۰/۷/۸
به هیچ تروریست و تجزیه طلبی در هیچ جای ایران امان ندهید . هرگز آنها را برای محاکمه و زندانی دستگیر نکنید در میدان نبرد تیربارانشان کنید .
برجعلی۲۲۲۰۴۲۱۰۱:۰۱:۱۰ ۱۴۰۰/۷/۸
سلام سردار خدا قوت زنده باشید شما و تمام رزمندگان اسلام نور چشم ملت ایران بزرگ هستید خدا یارتان ای دلیر مردان
شاهان۲۲۲۰۴۵۲۰۱:۵۷:۵۲ ۱۴۰۰/۷/۸
جانم سپاه پاسداران جانم سردار پاکپور
رجب زاده۲۲۲۰۷۷۸۱۰:۴۵:۵۹ ۱۴۰۰/۷/۸
باسلام ودرودبه سردارپاکپور وتمام مدافعین وطن سلامی می عرض میکنم سرداربزرگوا راسلام بعدازدفاع مقدس کسی یادی ازیاران امام راحل نمیکند
یکی از پیر بسیجی دوران جنگ تحمیلی۲۲۲۲۵۳۵۱۳:۲۴:۴۵ ۱۴۰۰/۷/۹
آقا سردار اگه الان روشونو کم نکنید فرداها بیشترین هزینه را خواهید داد رودرواسی رو بگذارید کنار نزنید محکم می‌خورید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین