سردار شکارچی: امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزند

گروه جهان الف،   4000704099 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قدرت‌های شیطانی در حال افول هستند و امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می‌لرزند و این به واسطه دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.

سردار شکارچی: امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزند

به گزارش فارس، مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و جمعی از سربازان در محل ستاد وزارت دفاع برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و همچنین تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و به ویژه روز سرباز اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور روزهای نورانی، با برکت، سرمنشاء و بستر ساز اقتدار ایران اسلامی بود.

وی افزود: در جنگی که مقدمات آن قبل از ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ آغاز شده بود بلوک شرق به سردمداری اتحاد جماهیر شوروی به همراه بلوک غرب به سردمداری آمریکا و اروپا، عراق را حمایت کردند و در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ حمله سراسری و همه جانبه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه جنگ ایران و عراق در حالی اتفاق افتاد که نظام مقدس اسلامی در حال تثبیت و تحکیم خود بود، گفت: امام راحل این جنگ را جنگ فقر و غنا عنوان کرد؛ چرا که ما در جنگ به لحاظ مادی و تجهیزات فقیر بودیم و دشمنان به لحاظ مادی قوی.

سردار شکارچی با بیان اینکه جنگ ایران و عراق،  یک جنگ بین المللی و جنگی بین ایران و بسیاری از نظام سلطه بود، گفت: ایران در جنگ ۸ ساله با پیشرفته ترین تجهیزات مدرن غربی و شرقی از جمله، آواکس های آمریکایی، سلاح های شیمیایی، موشک ها، هواپیماها و تانک ها و توپ های روز دنیا، درگیر بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم پهلوی یک رژیم نوکر صفت و وابسته بود، تصریح کرد: به دلیل وابستگی و یوغ نوکری رژیم شاهنشاهی و وجود مسئولان غرب پرست، ما حتی قدرت ساخت نارنجک دستی را نداشتیم و بعضاً نارنجک ها  را  به ۱۰ برابر قیمت می‌خریدیم که گاهی اوقات به واسطه دسیسه های دشمن این نارنجک ها به دلیل نداشتن «خرج تاخیر» تهدیدی علیه نیروهای خودی محسوب می شد.

سردار شکارچی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دست خالی و با توکل به قدرت لایزال الهی و با سلاح ایمان علیه باطل ایستادند، گفت: ما در جنگ ۴۰۰۰ تانک و نفربر دشمن را منهدم کردیم؛ در حالیکه عراق جنگ را با نصف این تجهیزات شروع کرد و این بدین معنی است که هر چه جنگ رو به جلو می رفت قدرت های جهانی عراق را بیشتر حمایت و تجهیز می کردند.

سردار شکارچی تصریح کرد: جنگ ایران و عراق یک نبرد نامتقارن بود و در حالی که وجب به وجب خاک ایران توسط دشمن رصد می شد ما حتی دوربین دیده بانی نیز نداشتیم.

وی افزود: در بسیاری از مواقع و عملیات ها به لحاظ تعداد ادوات و تسلیحات در مضیقه شدید بودیم و به رزمندگان اسلام وعده غنیمت سلاح دشمن را می دادیم؛ چون مهمات کافی نداشتیم و نمونه این موضوع را در عملیات فتح المبین و تصرف توپخانه دشمن شاهد بودیم.

سردار شکارچی ادامه داد: میدان دفاع مقدس صحنه های آموزنده بسیاری را برای ملت ایران بهمراه داشت و یاد گرفتیم که باید روی پای خود بایستیم و به ظرفیت های ملی و داخلی  تکیه  کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه سرتاسر جنگ و دوران دفاع مقدس مبانی تقدس آفرینی بسیاری برای ما داشت، افزود: این مبانی مقدس و نورانی برای رزمندگان بسیار اهمیت داشت و منشأ برکات فراوانی می شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه جنگ ایران و عراق نشان داد سلاح و تجهیزات،  به تنهایی قدرت آفرین نبوده و نیست، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس تجهیزاتی که در اختیار غیر مومنین قرار گرفته بود برای آنها قدرت آفرین نشد.

وی در همین زمینه افزود: معنویت و ایمان راسخ رزمندگان رمز پیروزی آنها شد و امروز اگر از مبانی تقدس زا غفلت ورزیم در مسیر انحراف افتاده ایم.

شکارچی با بیان این که دشمنان با آگاهی از دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین نقش سربازان در اقتدار و عزت آفرینی ایران اسلامی درصدد تخریب این ارزش ها هستند، گفت: قریب به یک سوم شهدا از سربازان بودند و جمهوری اسلامی  دهها هزار شهید سرباز را تقدیم انقلاب کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان درصددند از دفاع مقدس و خدمت مقدس سربازی تقدس زدایی کنند، گفت: به برکت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده سربازان در دوران دفاع مقدس، تنها کشوری هستیم که  در حوزه های دفاعی وابستگی به دنیا نداریم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون ضایع کردن حقی از کسی روی پای خود ایستاده است و با شعار دفاع از محرومان و مبارزه با مستکبران عالم امید ملت های محروم و مظلوم دنیا شده است و  همان گونه که روز به روز به قدرت آن افزوده می شود، قدرت های شیطانی نیز در حال افول هستند و امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزد و این به واسطه دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.

سردار شکارچی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی، مسیر کشور ایران را از ملت فروشی، کشور فروشی و عزت فروشی به سمت اقتدار و عزت تغییر داد، گفت:  امروز ملت و کشور ایران در جهان به عنوان یک الگو معروف است و ملت های جهان امیدوار به این کشور هستند.

وی با بیان اینکه این اقتدار به واسطه خون شهدا و وجود جهادگران در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و ...  بدست آمده است، خطاب به جوانان سرباز گفت: شما امروز لباس جهاد فی سبیل الله را به تن کرده اید و بدون شک در اقتدار آفرینی و عزت ایران اسلامی سهیم هستید.

سردار شکارچی با بیان اینکه شهدا مسیر ایمان و عمل صالح را به خوبی طی کردند و صحنه های حیرت آور عاشورا را احیا کردند، گفت:  شهدا ریشه درخت پهناور انقلاب را تثبیت کرده اند و ما امروز در حال چیدن میوه های انقلاب هستیم و این درخت نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به ثمر نشسته است و آنها به دریای بیکران انقلاب اسلامی متصل شده‌اند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه سرمایه‌های عظیمی مصرف شده است تا جمهوری اسلامی ایران به این اقتدار دست یابد، خطاب به جوانان سرباز گفت: نباید اسیر توطئه و دسیسه‌های جنگ نرم دشمن شد و جوانان می بایست با آگاهی و درک درست از رخدادها، وقایع و دستاوردهای نظام اسلامی، به شهدای خود، نظام خود، رهبر خود و میهن خود که کشوری الهی است و با تمام کشورها متفاوت است افتخار کنند و ببالند.

دیدگاه کاربران

علی طاهری۲۲۱۵۴۴۸۱۸:۴۸:۳۷ ۱۴۰۰/۷/۴
سردار عزیز ، از لحاظ دفاعی بسیار قوی هستیم اما اقتصاد ضعیف ما برای قشر عظیمی از مردم بسیار غیر قابل تحمل است . دقت کنیم که پیشرفت تک بعدی به تنهایی ضامن آسایش و امنیت ملت نیست . بسیاری از مردم تاب و تحمل فشار مالی و اقتصادی بیشتری را ندارند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین