فضای مجازی برترین بستر برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

گروه فرهنگی الف،   4000704091

فضای مجازی بستری مناسب و ارزشمند برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

فضای مجازی برترین بستر برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

اصغر امیرنیا مدیرعامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره  غیور مردان و زنان حماسه‌آفرین کشورمان گفت: شاید فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری بتوانند گوشه‌ای از فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشند اما بی‌شک فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال توان بالایی در انتقال دستاوردها و تجربیات دوران دفاع مقدس دارند که باید به نحو صحیح از آن بهره برد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان شجاع و دلیر ایران در هشت سال دفاع مقدس، با۳۶ کشور که با امکانات مادی ومعنوی، علیه جمهوری اسلامی متحد شده بودند را به نفع وطن عزیزمان به پایان بردند افزود: هر چند از خودگذشتگی، نجابت و تواضع رزمندگان ما سبب شد تصاویر و صداهای ضبط شده از دوران دفاع مقدس شخصیت رزمندگان ما را آنچنان که شایسته و بایسته است به نسل‌های بعدی وحتی به گوش مردم آزادی خواه جهان منتقل نکند اما همین آثار باقی مانده  نیز باید به روز  وبا ابزار وتکنولوژی جدید انتقال داده شود.

امیرنیا تصریح کرد: شاید هزاران کتاب برای به قلم کشیدن لحظه لحظه جنگ تحمیلی کفایت نکند اما فضای مجازی این امکان را دارد تا بسیاری از رویدادها و رخدادهای دفاع مقدس را به نسل جوانمان که با فضای سایبر قرابت بیشتری دارد و علاقمند است تا با سهل‌ترین روش اطلاعات مورد نیاز خود را بیابد، نشان دهد.

مدیرعامل موسسه فهم با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت‌ بی‌بدیلی در حفظ واشاعه آثار  ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌های گوناگون و به زبان‌های مختلف دارد افزود: با استفاده از فضای مجازی و هنرهای دیجیتال می‌توان رخدادهای جنگ تحمیلی را در گستره جهانی تبیین کرد.
وی  با تاکید بر اهمیت مطالعه جامعه مخاطبان در تولید آثار متنوع خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت تولید محتوا در فضای مجازی بدون در نظر گرفتن مخاطبین، علاقمندی‌ وسلایق آنان  در هر زمینه‌ایی نه تنها ارزشی ایجاد نمی‌کند بلکه ممکن است به ضد ارزش تبدیل شود.

امیرنیا گفت: ولایت‌پذیری و اطاعت پذیری از رهبران انقلاب که روش و منش شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بوده است را  می‌‌توان با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی به بهترین شکل معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه تاثیر فضای مجازی در انتقال تجربیات و رخدادها غیرقابل انکار است از افرادی که آگاهی و توانایی لازم در حوزه رسانه‌های دیجیتال را دارند دعوت کرد تا برای حضور در این عرصه و تولید محتوای فاخر به منظور معرفی دستاوردها، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی اقدام کنند.وحتی رزمندگان غیور اسلام وخانواده های معزز شهدا وایثارگران با مجهز وممهزشدن به دانش روز از فضای مجازی به نحواحسن برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت اقدام نمایند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین