عربشاهی: همراه اول پول پرسپولیس را بدهد دیگر نیازی به قرض گرفتن نیست/ نباید با کارگزار قرارداد ترکمنچای بست

گروه ورزشی الف،   4000704072

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شرکت‌هایی مثل همراه اول به پرسپولیس بدهکار هستند نباید مجید صدری در این باشگاه فعالیت کند.

عربشاهی: همراه اول پول پرسپولیس را بدهد دیگر نیازی به قرض گرفتن نیست/ نباید با کارگزار قرارداد ترکمنچای بست

سید ضیاء عربشاهی در گفت و گو با  فارس، درباره مشکلات مالی پرسپولیس، انتخاب نشدن کارگزار و مباحثی که درباره احتمال قرض گرفتن مجدد مدیران این باشگاه برای پیشبرد امور مطرح شده است، اظهار داشت: بخشی از مشکلات پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از شرکت‌هایی مثل همراه اول است. نمی دانم در این باشگاه چه می‌گذرد اما نباید صدری که مدیرعامل سابق مخابرات و از مدیران همراه اول بوده است وقتی این سازمان و شرکت‌ها به پرسپولیس بدهکار هستند، در این باشگاه باشد.

وی ادامه داد: طلب باشگاه پرسپولیس از شرکت‌های ارتباطاتی کم نیست. خواهش می‌کنم درباره این مسائل شفا‌ف‌سازی کنند تا دست‌‌کم بدانیم این طلب‌ها پرداخت شده یا نشده است؟ طبق اطلاعاتی که از مدیران قبلی باشگاه به من رسیده است، همراه اول پس از چهار سال هنوز بدهی‌اش را به پرسپولیس نداده است. از حمید سجادی، وزیر ورزش می‌خواهم درمورد این مسائل شفا‌ف‌سازی شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: جعفر سمیعی از مدیران خوب باشگاه پرسپولیس در این مدت و فردی مقید است اما تاسف می‌خورم چرا باید وضعیت باشگاه به این شکل باشد. شنیده‌ام مدیران پرسپولیس می‌خواهند باز هم برای پول گرفتن مقابل دیگران دست دراز کنند اما اگر پول باشگاه را بدهند، دیگر نیازی به قرض کردن نیست. امثال این شرکت‌ها به عنوان اسپانسر با پرسپولیس قرارداد بستند اما به تعهدات خود عمل نکردند درحالیکه باید طلب‌های باشگاه وصول شود. 

عربشاهی‌ عنوان کرد:  اگر ما پیشکسوتان 100 میلیون تومان بدهکار باشیم، به دلیل سرشناس و مردمی‌ بودن‌مان این مبلغ 100 میلیارد می‌شود اما آقایان قرارداد بستند و تعهدات شان را انجام ندادند. برند پرسپولیس و استقلال به حدی بالا است و تا این اندازه‌ای هوادار دارند که راحت بتوانند درآمدزایی کنند ولی متاسفانه در فوتبال ما با مدیری که خوب کار می‌کند هم به شکلی رفتار می‌شود که استعفاء کند و برود.

وی با اشاره به انتخاب نشدن کارگزار باشگاه پرسپولیس توضیح داد: شرکت‌هایی مثل همراه اول، ایرانسل و آتیه داده‌پرداز در این مدت کارگزار یا اسپانسر پرسپولیس بوده‌اند اما باید اکنون قراردادی بسته شود که هر زمان باشگاه نیاز به پول داشت بتوانند طبق آن قرارداد از کارگزار پول بگیرند. نباید قرارداد ترکمنچای بسته شود و پرسپولیس و استقلال به طرف مقابل کولی بدهند بلکه باید این قرارداد به سود دو باشگاهی مردمی باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین