هادی ساعی: نمی‌توانستم با عسکری کار کنم

گروه ورزشی الف،   4000701021
هادی ساعی: نمی‌توانستم با عسکری کار کنم

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو، با تاکید بر اینکه با توجه به زمان کم تا رویدادهای پیش رو، بهترین تصمیم ادامه کار فریبرز عسکری بود، گفت: نمی خواستیم در چنین شرایطی مربی دیگری را قربانی کنیم.

هادی ساعی در گفتگو با ایسنا، درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو در ابقای فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی و انتصاب اصغر رحیمی به عنوان مدیر فنی تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: شرایط تکواندو در حال حاضر خوب نیست و اینکه در چنین شرایطی بخواهیم مربی دیگری بیاوریم و او را قربانی کنیم کار درستی نیست. آقای عسکری در این مدت هدایت تیم ملی را بر عهده داشته و در این شرایط بهترین گزینه بود تا فعلا کارش را ادامه بدهد. مسابقات جهانی نزدیک است و اگر مربی دیگری انتخاب می شد، فرصتی نداشت تا تفکراتش را اجرایی کند و در تیم ملی تغییراتی بودجود بیاورد. به همین خاطر تصمیم بر این شد آقای عسکری فعلا به کارشان ادامه بدهد.

دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک، افزود: از سوی دیگر مقداری هم ساختار تیم ملی تغییر کرد و نظارت کمیته فنی بر تیم ملی بیشتر خواهد بود. همچنین با تصمیم کمیته فنی، رحیمی نیز به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب شد تا با اختیارات بالا کار خود را آغاز کند. با حضور او هم به لحاظ فنی و هم برنامه ریزی خیالمان راحت است و قطعا می تواند تحولات مثبتی را در تیم ملی بوجود بیاورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به او پیشنهاد شد بار دیگر مدیریت فنی تیم ملی را بر عهده بگیرد یا خیر، گفت: بله به من پیشنهاد دادند مدیر فنی تیم ملی شوم اما من اعلام کردم اگر قرار باشد کادر فنی همان باشد و من باز هم مدیر فنی شوم فایده ای ندارد و همان آش و همان کاسه خواهد شد. گفتم اجازه بدهید تغییراتی بوجود بیاید. من اگر می توانستم با عسکری کار کنم خب ادامه می دادم و کنار نمی کشیدم. به همین خاطر به کمیته فنی پیشنهاد دادم آقای رحیمی مدیر فنی شود که از آن استقبال شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.


دارنده ۲ طلای المپیک و یک طلای جهان، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال سرمربیگری او در تیم ملی در آینده نزدیک وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: نه. هیچ وقت علاقه ندارم مربیگری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از رقابت های قهرمانی جهان تغییر کادر فنی تیم ملی قطعی است یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به عملکرد آقای عسکری در رقابت های جهانی دارد.

ساعی در پاسخ به این سوال که آیا عسکری نیز می تواند جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی پس از رقابت های پیش رو باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: چرا که نه. اگر عملکرد تیم ملی در رقابت های جهانی خوب باشد او نیز جزو گزینه ها خواهد بود. ما برای مربیان دیگر نیز باید فرصت سازی کنیم. ما تیم ملی امید را هم داریم و کمیته فنی حتما از مربیان دیگر نیز استفاده می کند. نظر من این است که باید دایره استفاده از مربیان را گسترده تر کنیم و به مربیان شایسته لیگ و باشگاه ها میدان بدهیم تا توانایی های خود را در تیم های ملی نشان بدهند. ما باید در بحث های مدیریت اجرایی، مربیگری و بازیکن، پشتوانه سازی کنیم. برنامه های خوبی داریم و قطعا اقداماتی انجام خواهد شد و به مربیان سازنده توجه بیشتری می شود تا انگیزه شان بیش از گذشته شود.باید به سمتی برویم که تعداد مربیانی که توانایی هدایت تیم ملی را دارند بیشتر شود و مربی و بازیکنان بیشتری را پرورش دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین