حجت‌اله صیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس: سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

گروه اقتصادی الف،   4000631100
سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم


مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش خدمت کنیم و کمک کنیم تا با افزایش تولید و اشتغال، تولید ناخالص داخلی را تا هزار میلیارد دلار افزایش دهیم. سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مدیران و ایثارگران بانک افزود: میزان آسیب‌پذیری اقتصاد کشور بالاست و دشمنان سعی دارند از این طریق به کشور آسیب وارد کنند. همچنان همانند دوران دفاع مقدس شرایط سختی در پیش داریم. یکی از مهمترین سلاح دشمنان علیه کشور ناامید کردن مردم در حوزه‌های اقتصادی است و همه وظیفه داریم با آگاهی‌‌بخشی با این تهدیدات مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی دشمنی بدخواهان، الحمدلله از نظر تولید ناخالص داخلی، عدم وابستگی به خارج، قدرت خلاقیت، تولید و کارآفرینی  کشور در وضعیت مناسبی است و باید در کنار یکدیگر مشکلات و ناکارآمدی‌ها را برطرف کنیم.

صیدی با اشاره به اینکه باید گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس از نظر محتوایی باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، اظهار کرد: امروز پس از ٣٣ سال از پایان جنگ، همان بمباران و موشک‌‌باران زمان جنگ به شکل نرم‌افزاری علیه مردم کشورمان ادامه دارد و در واقع هر گوشی تلفن همراه می‌تواند یک سنگر خودی یا سنگر دشمن باشد. پیام‌های ناامیدکننده به شکل زیادی تکثیر می‌یابند. از این رو تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهمیت بیشتری دارد و وظیفه آگاهی بخشی در این دوران نیز اهمیت فراوانی دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه هفته دفاع‌مقدس در تاریخ کشور ما اتفاق بسیار مهمی است، به روح بلند شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره)، ادای احترام و از همه ایثارگران و جانبازان بانک صادرات ایران تجلیل و قدردانی کرد.

وی گفت: کشور ما هشت‌سال تحت تهاجم و بمباران قرار گرفت و رزمندگان در شرایط سخت مقاومت کردند. انقلاب در حالی تازه پیروز شده بود که صدام حسین جاه‌طلب، ابزاری مناسبی برای ضربه زدن به کشور و انقلاب و حتی تجزیه ایران از سوی غرب انتخاب شده بود. با محاسبات ریاضی قاعدتاً باید عراق بر ایران پیروز می‌شد اما در کمال شگفتی رزمندگان ما با ایمان و اعتقاد و با ایثارگری مردم پیروز جنگ شدند. مردم برای حضور در جبهه‌ها اشتیاق فراوان داشتند و ایمان و همبستگی مردم و روشن بودن مسیر انقلاب موجب شد تا مردم پیروز این میدان باشند.

در این مراسم همچنین رضا صدیق، قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران گفت: در دوران دفاع مقدس کل استکبار جهانی بر علیه کشور ما می‌جنگید و حتی در میان اسرای عراقی از تمامی ملیت‌های مختلف عرب و آفریقایی هم وجود داشتند که نشان می‌داد تمام کشورها در مقابل ایران ایستاده بودند.



رضا صدیق افزود: مردم ایران با قدرت کامل از همه نقاط کشور به مقابله با استکبار در جبهه‌ها پرداختند در حالی که نقش مردم پشت جبهه نیز بسیار با اهمیت بود و همه مردم دست در دست هم، با استکبار جهانی مقابله کردند و یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.
در این مراسم به صورت نمادین از جعفر فتح‌الهی رنجبرشاهرخی، مهدی صالحیان بیدختی، غلامحسن شریفی و میرمحمد صادقی که بیشترین سابقه ایثارگری در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند، به نمایندگی از تمام مدیران و کارکنان ایثارگر بانک صادرات ایران با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی شد.

بانک صادرات ایران با ٧٠ سابقه خدمت بانکی و مالی در اقتصاد کشور، با تقدیم ٩٢ شهید دفاع مقدس و ٢ شهید مدافع حرم و گنجینه‌ای از ایثارگران، کارنامه درخشانی از مسئولیت‌های اجتماعی را به یادگار گذاشته است.​

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین