دریادار تنگسیری: تهدید نظامی ‌"بی‌خاصیت" است/راهبرد‌مان ‌فتح عرصه‌های بزرگتر شد

گروه سیاسی الف،   4000631066

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم ،گفت:‌ تهدید نظامی علیه ایران "بی‌خاصیت" است چرا که دشمنان را با کوچک‌ترین تجاوز پشیمان خواهیم کرد‌.

دریادار تنگسیری: تهدید نظامی ‌"بی‌خاصیت" است/راهبرد‌مان ‌فتح عرصه‌های بزرگتر شد

به گزارش تسنیم، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به جزیره بوموسی و حضور در جمع  فرماندهان و بسیجیان دریادل مستقر در این جزیره، با بیان اینکه بسیج یک نیروی قدرتمند تمام کننده و پایان ناپذیر است ، خطاب به بسیجیان دریادل بسیج دریایی، گفت:  اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم می بینیم که جبهه اسلام هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده اما در برابر هجوم  دشمنان همیشه ایستادگی و مقاومت کرده و هرگاه از فرامین امام و ولی تبعیت کرده پیروز شده است.

وی افزود: قدرت دشمنان پوشالی است ،ظاهرسازی و تظاهر است و بر اساس آموزه‌های قرآنی، اگر تمام کفار و دشمنان جمع شوند آنها در برابر خداوند کوچکترین کاری نمی توانند انجام دهند اما شما بسیجیان و نیروهای مخلص نزد خداوند عزیزید و دارای ارزش بسیار والایی هستید .

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه بسیج خاتمه دهنده مشکلات و مخاطراتی است که برای ملت ایران ایجاد می‌شود، تصریح کرد: کار بسیج امداد رسانی و نجات بخشی است؛ ما امروز بحمد الله  از یک نیروی قدرتمندی برخورداریم که هرکجا کشور با مشکلی مواجه شود، از آن برای حل مشکلات استفاده می‌کنیم و بسیج دریایی در صحنه واقعیت و در میدان عمل، مرتفع کننده مشکلات مردم و جامعه است.

وی افزود: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس نیز در همه بحران‌های سخت از جمله حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا فشارهایی که توسط دشمنان بر ملت ایران تحمیل شده، همچنان با نشاط و بالنده کار خود را در خدمت رسانی به مردم انجام خواهد داد.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: فعالیتی که امروز بسیجیان انجام می‌دهند در امتداد فعالیت هایی است که از گذشته تاکنون انجام داده اند و در واقع فعالیت آنان حرکت در یک مسیر طولانی و بدون انتهاست که آن هم ارائه خدمت  بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان در عین حال منتظر فرصت‌ها هستند و با همه ابزار‌ها به صحنه آمده‌اند که اقتصاد ما را فلج کنند، افزود: آن‌ها می‌خواهند راه جهاد را روی ما ببندند، دست‌های ما را در محیط‌های بیرونی و اتصال ما را با جهان اسلام قطع کنند تا در نهایت ما را تسلیم کنند، اما در تمام این آرزو‌ها شکست خوردند.

سردار تنگسیری افزود: شما دیدید که آنها در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه شکست خورده‌اند‌. ما افول و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم، ما همیشه آن‌ها را رصد می‌کنیم، ما با توکل برخدا و تبعیت از ولی امر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)گام‌های نهایی این مبارزه را برمی‌داریم.

فرمانده نیروی دریایی  سپاه از بسیج به‌عنوان میعادگاه و مدرسه عالی تربیت صالحان و عابدان نام برد و اضافه کرد: به‌طور قطع افرادی که در چنین فضای معنوی رشد و تعالی پیدا می‌کنند، می‌توانند برای خدمت به کشور و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب که تاکید امام جامعه اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله به شما جوانان غیور و با شرف است، آماده شوند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری عنوان کرد: دشمنان اسلام زیاد تلاش کردند ، ولی هر چه بیشتر تلاش می کنند بیشتر در باتلاق فرو می‌روند، چون ماهیت دشمن باطل است و باطل محو شدنی است.

وی افزود: با توکل به خدواند متعال تحریم‌ها یک به یک در حال بی اثر شدن هستند و با تلاش دانشمندان جوان ، با ایمان و متعهد روز به روز در حال پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه ها هستیم.

سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: امروز راهبرد ما  شکست نخوردن نیست. بلکه برنامه ما پیروز شدن و فتح عرصه های بزرگتر است و جهاد ما پیروز شدن در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

فرمانده‌ نیروی دریایی سپاه، بسیج را مدرسه عشق و کانون تعلیم، تربیت و ساخت شخصیت جوانانی که به‌عنوان الگوی جامعه شناخته می‌شوند،توصیف و ‌تصریح کرد: بسیجیان باید با سلاح علم و ایمان، تلاش و جهاد کبیر انجام دهند و به عنوان یک فرد مشکل گشا در نظام اسلامی ایفای نقش موثر کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نفوذ در قلب‌ها و دل‌های مردم تلاش می‌کند، گفت: ما در بسیج دریایی با ساماندهی 540 ناوگروه و سازماندهی بیش از 40 هزار نفر اقدامات مردم‌یاری، مردم‌نوازی،تامین امنیت سواحل و آب های سرزمینی، راه‌اندازی اسکله های صیادی و ده ‌ا اقدام عام المنفعه دیگر برای خدمت رسانی این مردم نجیب فعال هستند.

دریادار ‌تنگسیری با بیان اینکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: به‌رغم تمامی توطئه‌ها و ترفندها امروز دشمنان ملت ایران دریافته‌اند که تهدید نظامی علیه ما بی‌خاصیت است و برایشان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند، نتیجه عکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد.

سردار تنگسیری افزود: هر ملتی که اراده کند در صحنه بایستد و از خود در مقابله با دشمنان دفاع کند، پیروز است و شکست نخواهد خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه  دشمنان با شکست در عرصه نبرد نظامی از جمله جنگ های نیابتی و تروریسم تکفیری به نبرد در عرصه امید روی آورده و امید مردم و جوانان را هدف قرار داده‌اند‌، گفت: ما راه را بر دشمنان بسته‌ایم و محاسبات آنها با هدف فتنه‌افکنی راه به جایی نمی‌برد و با دیدن تصاویر بسیجیان بر روی زمین مضطرب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان خدا می‌دانند این سرزمین شکست ناپذیر است، گفت: وقتی مردانی این چنین مصمم داریم، ملت ما و امت اسلام سرافراز می‌ماند و کسی نمی‌تواند به جامعه و جوامع اسلامی و مسلمانان تعرض کند.

دریادار تنگسیری با تاکید بر اینکه شما بسیجیان نمایندگان ملت ایران هستید و ملت پشتیبان شما است، گفت: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت خصیصه بسیجیان است ، بسیج و بسیجیان امروز هم جمال الهی و هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن از شوکت الهی برخوردارند، آنها  در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند و در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ولی امر مسلمین جهان به بسیجیان بسیار دلبسته و امیدوار است و جهاد امروز ما اجازه ندادن به تحقق آرزوهای دشمن است، افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان است، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آنها را تعقیب خواهیم کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین