بهترین کتاب ریاضی جمع بندی انسانی

گزارش بازرگانی،   4000631037

در بین دروس مهم در کنکور انسانی، درس ریاضی نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد. با توجه به این که اکثر دانش آموزان در این درس موفق به کسب درصد بالایی نمی‌شوند، آن دسته از دانش آموزان کوشایی که بتوانند درصد خوبی در ریاضی انسانی کسب کنند می‌توانند در قبولی در رشته‌های مهم دانشگاه‌های برتر شانس بسیار بیشتری داشته باشند. در این میان برنامه ریزی دقیق و استفاده از منابع مناسب بیشترین کمک را به کسب درصد بالا در درس ریاضی می‌کنند. دوران جمع بندی مهم‌ترین زمان برای ایجاد تسلط کافی بر این درس و ارتقای درصد است که باید برنامه ویژه‌ای برای آن داشته باشید. ما در اینجا با معرفی بهترین کتاب ریاضی جمع بندی انسانی به شما کمک می‌کنیم تا در آزمون سراسری بهترین نتیجه را کسب کنید.

دروس مهم در کنکور انسانی، ریاضی درسی سرنوشت ساز

با نگاهی به جدول ضرایب دروس کنکور انسانی متوجه می‌شویم که ریاضی در زیر گروه‌های 2، 3، 4 و 5 بیشترین ضریب را بعد از ادبیات دارد. همچنین در زیر گروه 1 نیز با ضریب 2 جزو درس‌های بسیار مهم است. نکته بسیار مهم در مورد ریاضی انسانی این است که این درس تفاوت‌های اصلی در قبولی دانشگاه‌های برتر را رقم می زند. دانش آموزانی که بتوانند در این درس درصد بالاتر از 50 را به دست آورند شانس بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود دارند. بنابراین ریاضی انسانی، درسی سرنوشت ساز در رقابت برای ورود به بهترین رشته‌ها به حساب می‌آید. اگر نمی‌دانید که چگونه ریاضی انسانی را بخوانید و چگونه تست ریاضی انسانی بزنید، توصیه می‌کنیم حتماً به سراغ کتاب جمع بندی ریاضی انسانی نظام جدید بروید. در ادامه به چند منبع مهم در این درس اشاره می‌کنیم.

ریاضی انسانی خیلی سبز، بهترین منبع ریاضی انسانی

در بین انتشارات مختلف، انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین منابع ریاضی انسانی را منتشر کرده است. کتاب ریاضی انسانی کنکور، یک کتاب ریاضی جامع است که با درسنامه های پر مثال، تست‌های تألیفی و کنکوری، پوشش کامل مطالب کتاب درسی، پاسخ‌های تشریحی و نکات کنکوری هرآنچه که برای جمع بندی ریاضی انسانی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب برای مطالعه در طول سال تألیف شده است اما ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث می‌شود تا در دوران جمع بندی نیز بتوانید به سرعت مطالب کتاب را مرور کنید و پاسخ دادن به سؤالات منتخب خود را برای آزمون سراسری آماده کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مارکا کتاب، بزرگ‌ترین بانک کتاب ایران، به تمامی کتاب‌های انتشارات خیلی سبز دسترسی داشته باشید و با خرید کتاب خیلی سبز با تخفیف خود را برای کنکور انسانی آماده کنید.

جمع بندی ریاضی و آمار انسانی کنکور، بهترین کتاب جمع بندی ریاضی انسانی نظام جدید

انتشارات مهر و ماه، به عنوان یکی از برترین انتشارات در زمینه کتاب‌های کنکور انسانی، با تألیف کتاب جمع بندی ریاضی و آمار انسانی هر آنچه برای جمع بندی این درس نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب دارای درسنامه مختصر و پوشش کامل ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی است. از ویژگی‌های مهم کتاب، دسته بندی منظم و دقیق مطالب مطرح شده در کنکور سراسری با ارائه تست‌های متنوع است.

همگی مطالب کتاب بر اساس مطالب کتاب‌های نظام جدید طراحی شده‌اند تا مطابق با آخرین بودجه بندی کنکور باشند. همچنین مهر و ماه، با در نظر گرفتن آزمون‌های جامع به شما کمک می‌کند تا در دوران جمع بندی کنکور بهترین نتیجه را کسب کنید. اگر به دنبال یک مرجع کامل برای جمع بندی ریاضی انسانی هستید، جمع بندی ریاضی انسانی مهر و ماه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در کنار درس ریاضی نباید اهمیت درس عربی خصوصاً در زیر گروه 1 انسانی را فراموش کنید. با خرید کتاب جامع کنکور عربی میکرو گاج با تخفیف می‌توانید با کسب درصد بالا در درس عربی شانس خود را برای قبول در دانشگاه‌های برتر افزایش دهید.

تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی گاج، سری مینی میکروطلایی نظام جدید

در دوران جمع بندی تجزیه تحلیل تست‌ها و بررسی نکات کنکوری اهمیت زیادی دارد. انتشارات گاج در کتاب تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور سراسری به طول کامل مباحث ریاضی و آمار پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد. با مطالعه این کتاب می‌توانید با تیپ سؤالات مختلف ریاضی انسانی در کنکور سراسری آشنا شوید. مولفان در هر بخش به تجزیه و تحلیل نکات پنهان تست‌ها می‌پردازند و برای حل تیپ‌های مختلف تست‌های کنکور سراسری چندین راه حل معرفی می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید تسلط فوق العاده ای بر تمامی مباحث پیدا کنید.

در دوران جمع بندی این کتاب به شما کمک می‌کند تا درصد ریاضی انسانی را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. تیپ بندی ریاضیات جامع کنکور انسانی را می‌توان از جمله بهترین منابع ریاضی سطح بندی شده برای کنکور انسانی نظام جدید دانست. کسب درصد مناسب در ریاضی برای کسب رتبه‌های برتر کنکور انسانی لازم است اما کافی نیست. بنابراین باید به فکر منابع مناسب برای سایر دروس تخصصی خصوصاً درس دین و زندگی باشید که در تمامی زیر گروه‌ها ضریب 3 دارد. کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز پیشنهاد ما برای دانش آموزانی است که می‌خواهند بین رتبه‌های برتر کنکور انسانی قرار بگیرند.

بهترین منابع ریاضی کنکور انسانی را از مارکا کتاب تهیه کنید

با استفاده از بهترین منابع جمع بندی ریاضی انسانی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، می‌توانید تسلط زیادی بر مطالب ریاضی انسانی پیدا کنید و با تیپ‌های سؤالات مختلف کنکور سراسری نیز آشنا شوید. با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از این منابع شانس زیادی برای کسب درصد بالای 50 در درس ریاضی و قبولی در رشته دلخواه خود خواهید داشت. شما می‌توانید همه منابع کنکور انسانی را با تخفیف ویژه از سایت مارکا کتاب، بهترین فروشگاه آنلاین کتاب در ایران، تهیه کنید. برای استفاده از این تخفیف‌های ویژه فرصت را از دست ندهید و همین حالا به سایت Markaketab مراجعه نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در خرید داشته باشید نیز، بخش پشتیبانی مارکا کتاب مشتقانه پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین