استفاده از قابلیت تشخیص چهره توسط نرم افزار های حضور و غیاب

گزارش بازرگانی،   4000631036

امروزه حضور مستمر و به موقع کارکنان در محل کار، تبدیل به دغدغه بسیاری از مدیران و کارفرمایان شده است. تشخیص چهره در حضور و غیاب به عنوان یکی از قابلیت های حال حاضر در نرم افزار های حضور و غیاب می تواند به کمک مدیران و حل دغدغه آن ها بیانجامد. از این رو دیگر استفاده از دستگاه حضور و غیاب به تنهایی کافی نیست. با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان بسیاری از محدودیت هایی را که سالها در سیستم اداری و کاری با آن مواجه هستیم، به راحتی حل نمود. نرم افزار های جدید سیستم حضور و غیاب به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به تنهایی و یا با کمک دستگاه های حضور و غیاب، تردد کارکنان را دقیق و کامل ثبت نمایند و بدین ترتیب، مدیران را در نظارت بیشتر بر عملکرد کارمندان یاری نمایند و در نتیجه بازدهی بیشتر را جهت کسب موفقیت های بزرگ مجموعه کاری به همراه داشته باشند.

آیا تشخیص چهره در حضور و غیاب جزء قابلیت های ضروری است؟

تشخیص چهره در حضور و غیاب به عنوان قابلیتی جدید در تکنولوژی حاضر مطرح شده است. در برخی از ادارات و سازمان های بزرگ، امکان نظارت تک تک هر یک از کارکنان در طول ساعات کاری امکان پذیر نمی باشد، امکان اینکه برخی از کارکنان و کارمندان در ورود و خروج خود به محل کار تاخیر داشته باشند و یا بجای یکدیگر حاضری بزنند، نیز از امور بسیار رایج می باشد که در صورت تداوم و عدم رسیدگی به این مسئله می تواند عواقب جبران ناپذیری را بر روند پیشرفت کار و مجموعه کاری به همراه داشته باشد. لذا این مسئله مدیران و کارفرمایان را با چالشی به عنوان حضور و غیاب همراه با قابلیت تشخیص چهره روبرو می کند. از گذشته مسئله حضور و غیاب در محل کار مهم بوده و با استخدام مامور به همراه دفتر ورود و خروج به شیوه سنتی این امر صورت می گرفته است. اما در عصر حاضر استفاده از شیوه های سنتی چندان کارآمد نمی باشد و استفاده از تکنولوژی روز بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه حضور و غیاب در بسیاری از ادارات و محل کارها به عنوان ابزاری جهت ورود و خروج به موقع کارکنان و ثبت آن افزایش یافته است. این دستگاه تا حدود زیادی مشکلات روش سنتی حضور و غیاب را حل کرد. اما باز هم احتمال اشتباه و تقلب را به همراه داشت. از این رو تشخیص چهره در حضور و غیاب به عنوان قابلیتی جدید مطرح شد. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا بیشتر با این قابلیت آشنا شوید.

انجام احراز هویت کارمندان بدون خطا

در نرم افزارهای حضور و غیاب تشخیص چهره، قابلیت های بسیاری وجود دارد که با تکمیل اطلاعات پرسنل و کارمندان می توان از حداکثر کارایی این نرم افزارها استفاده نمود. شما می توانید با تعریف و دادن اطلاعات هر یک از کارمندان و پرسنل محل کار، در نرم افزار های حضور و غیاب، از قابلیت تشخیص چهره در حضور و غیاب و احراز هویت کارمندان در هنگام ورود به محل کار و همچنین خروج، استفاده نمایید. با توجه به آزمون و خطایی که در اجرای این نرم افزار ها قبل از عرضه آن به بازار صورت گرفته است.، می توان گفت که انجام احراز هویت کارمندان با استفاده از این نرم افزار بدون خطا صورت می گیرد.

بررسی ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار های حضور و غیاب دارای ویژگی ها و عملکرد های بسیاری هستند، شما می توانید با تهیه نسخه های به روز این نرم افزار از تمامی ویژگی ها و قابلیت های آن بهره مند گردید. اولین و مهمترین ویژگی نرم افزار حضور و غیاب امکان تشخیص چهره هنگام ثبت تردد می باشد، این قابلیت پس از تعریف کارمندان و کارکنان در نرم افزار، با استفاده از عکس سلفی که کارکنان هنگام ثبت تردد، از خود می گیرند، فعال می شود. ویژگی دیگر این نرم افزار امکان انتقال اطلاعات ورود و خروج کارمندان و کارکنان به نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد می باشد. این قابلیت امکان محاسبه دقیق حقوق و دستمزد هر یک از کارکنان را میسر می سازد، ضمن اینکه در وقت و هزینه نیز برای کارفرما تا حدود زیادی صرفه جویی خواهد شد. نرم افزار حضور و غیاب موجب ایجاد احساس مسئولیت بیشتر کارکنان شده و در برقراری نظم تا حدود بسیار زیادی موثر می باشد.

سیستم حضور و غیاب همگام با تکنولوژی

همانطور که گفته شد همگام با پیشرفت تکنولوژی و همچنین گسترش و توسعه کسب و کار ها نیاز به استفاده از ابزار و امکانات نرم افزاری و سیستمی بیش از پیش افزایش یافته است. نرم افزار هایی که جهت حضور و غیاب طراحی و به بازار عرضه شده اند یکی از مهمترین تکنولوژی ها است که به کمک مدیران و کارفرمایان در مشاغل مختلف آمده است تا بدین وسیله با داشتن قابلیت تشخیص چهره در حضور و غیاب این امر مهم را برای نظارت بر رعایت قوانین و عملکرد کارمندان و کارکنان در محل کار فراهم نماید . نرم افزار تایمزی از جمله این نرم افزار هاست که از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد. این نرم افزار قابل اجرا بر روی سیستم کامپیوتر می باشد و همچنین به عنوان اپلیکیشن در موبایل نصب می گردد. شما می توانید از نسخه آزمایشی و رایگان این محصول به مدت 30 روز استفاده نمایید و سپس اقدام به دریافت نسخه اصلی آن نمایید. این نرم افزار هر آنچه را که از یک سیستم حضور و غیاب قوی انتظار دارید را در هر حوزه کاری و در هر سطحی بر آورده می نماید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین