هر چیزی که لازم است راجع به SarvCRM بدانید!

گزارش بازرگانی،   4000628065

در ابتدا به عنوان صاحب کسب و کار یا فروشنده باید با اصطلاح CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری آشنا باشید.   این‌که CRM چیست، چه ارتباطی با رشد شرکت شما دارد، چه کسانی می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند، مزایای استفاده از CRM چیست و ویژگی‌های یک سیستم مدرن CRM شامل چه مواردی است، سوالاتی است که در این مقاله به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

CRM چیست؟

متخصصان فروش در زمان جمع‌آوری اطلاعات در مورد چشم‌انداز آینده کسب و کار تمام تلاش خود را می‌کنند. آن‌ها بدون وقفه برای دستیابی به اهداف فروش کار می‌کنند تا سازمان‌ها بتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

مدیریت گزارش‌های مربوط به تماس‌های مشتریان، بازاریابی های تلفنی، فرصت‌های فروش در جریان شرکت، یادداشت‌های مهم و تقویم‌های حاوی قرار ملاقات‌ها بسیار مهم است.

جستجوی مشتری و ارتباط آن‌ها با چنین سیستم پراکنده‌ای، کار  را سخت و دست و پا گیر می‌کند، خصوصاً در محیط کسب و کار که سرعت عمل در آن حرف اول را می‌زند.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزاری است که مشاغل برای مدیریت کلیه روابط و تعاملات شرکت از آن استفاده می‌کنند. طبق گزارش‌ها: "ارتباط بهتر با مشتری و مخاطبین منجر به افزایش سودآوری می‌شود."

نرم افزار CRM

مزایای استفاده از SarvCRM

نرم افزار CRM ابری (SarvCRM) تمام اطلاعات مربوط به تعاملات مشتری ، قیف فروش و مخاطبین شما را جمع‌آوری و سازماندهی می‌کند. این اطلاعات در یک جایگاه متمرکز داده قابل دسترسی است که با تجزیه و تحلیل پیشرفته می‌تواند به صورت گزارش عملی قابل پردازش باشد. در این‌جا به فهرست برخی از موارد مهم اشاره می‌کنیم:

1. سهولت سفارشی سازی

هر کسب و کاری روند کاری خود را دنبال می‌کند و ممکن است این فرآیندها براساس صنعتی که به آن تعلق دارند پیچیده باشد. برای چنین کسب و کارهایی داشتن نرم افزار فروش CRM بسیار حیاتی است تا برای عملکرد منظم‌تر به صورت یکپارچه عمل کند. نرم افزار فروش SarvCRM به گونه‌ای طراحی شده است که تیم فروش شما با سفارشی سازی CRM مطابق با شرایط تجاری به بهره‌وری بالاتری می‌رسد.

2. دسترسی و امنیت

دسترسی به بانک متمرکز داده‌ها به اعضای تیم فروش کمک می‌کند تا با اهداف فروش خود هماهنگ شوند. سیستم SarvCRM یک پایگاه داده مرکزی فراهم می‌کند که تمام اطلاعات مربوط به معاملات، مخاطبین، جلسات و حتی اطلاعات بازاریابی تلفنی از طریق فضای ذخیره سازی ابری ذخیره می‌شود. صاحبان مشاغل می‌توانند با دادن مجوز ورود، سلسله مراتب را تنظیم کنند تا از سوء استفاده احتمالی از این داده‌ها جلوگیری کنند.

3. گزارش‌های عملی

صاحبان مشاغل مدرن درک می‌کنند که ارزیابی عملکرد به آن‌ها امکان می‌دهد نقاط عطفی برای خود ایجاد کنند. SarvCRM ابزارهای گزارشگری را در داخل سیستم خود فراهم می‌کند تا این داده‌ها در قالب گزارش‌های قابل رویت ارائه شود. از این گزارشات می‌توان برای برنامه ریزی اقدامات آینده تجارت برای پیشبرد در صنعت استفاده کرد.

4. همکاری بین بخش‌ها

نرم افزار فروش SarvCRM به افراد از بخش‌های مختلف اجازه می‌دهد تا دور هم جمع شوند و تخصص خود را هنگام کار مشترک روی یک پروژه به کار گیرند. بخش تیم فروش می‌تواند با موفقیت مشتری همکاری کند، در حالی که برای بازگرداندن مشتری به تبلیغات بازاریابی می‌پردازد و یک مکالمه کاملاً آگاهانه با مشتری دارد. چنین همکاری‌هایی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از منابع موجود استفاده کرده و درآمد و رشد آن‌ها را افزایش دهند.

5. افزایش بهره‌وری

با اتوماسیون گردش کار ، بیشتر کارهای فیزیکی ادمین محور از روند کار حذف می‌شوند. همه ایمیل‌های پیگیری و یادآوری‌های جلسات در داخل نرم افزار SarvCRM به صورت خودکار انجام می‌شوند. همه این داده‌ها به صورت متمرکز مدیریت می‌شوند و به راحتی در دسترس هستند. داده‌ها شامل تمام جزئیات جلسه مشتری و تعاملات است. سرپرستان خدمات مشتری می‌توانند به راحتی پیشینه مشتری را هنگام مکالمه با او مشاهده کرده و در پاسخ به سوالات وی از آن استفاده کنند.

6. پیش‌بینی فروش و درآمد

نرم افزار SarvCRM به عنوان یک منبع واحد از داده‌های مشتری عمل می‌کند و به مدیران فروش کمک می‌کند تا فروش دقیق را پیش‌بینی کنند. این امر از طریق قیف فروش امکان‌پذیر شده است. تیم‌های فروش می‌توانند به سرعت سابقه فروش را مشاهده کرده و فروش را با استفاده از داده‌های قبلی ذخیره شده در CRM پیش‌بینی کنند. با استفاده از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی ، مدیران فروش می‌توانند از نمودارها استفاده کنند و رفتار مشتری را پیش‌بینی کنند.

7. افزایش رضایت مشتری

با یک نگاه آسان از تعاملات مشتری ، ارائه تجربه مشتری در کلاس جهانی برای تیم خدمات مشتری آسان می‌شود. داده‌های ذخیره شده به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کند تا مسائل مشتری را پیش‌بینی کرده و به شکلی سریع به شکایات رسیدگی کنند. نمایندگان پشتیبانی فروش می‌توانند با مشاهده مکالمات گذشته شکایات مشتریان خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنند.

SarvCRM

تاثیر SarvCRM بر عملکردهای شرکت

1. تاثیر CRM برای عملکردهای تجاری

به طور کلی، مشاغل می‌توانند از نرم افزار فروش SarvCRM برای انجام بسیاری از عملکردها استفاده کنند. CRM با اصطلاح سنتی همیشه به عنوان ابزاری برای فروش و بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته است. هر چند در سناریوی تجارت مدرن تغییر کاربری داده است. SarvCRMعلاوه بر انجام عملکردهای فروش و بازاریابی ، خدمات مشتری ، منابع انسانی و زنجیره تأمین را نیز مدیریت می‌کند.

2. تاثیر CRM برای عملکردهای فروش

SarvCRM مدیران فروش را قادر می‌سازد تا به راحتی در مورد پیشرفت اعضای تیم خود به اطلاعات دسترسی داشته باشند. گزارش پیشرفت اهداف فروش و عملکرد تیم های فروش فردی و حتی عملکرد بازاریابی فروش را در دستیابی به این اهداف پوشش می‌دهد.

این نرم افزار به نمایندگان فروش این امکان را می‌دهد تا درک عمیق‌تری از مشتریان خود و فرصت ایجاد زمان فروش بیشتر را داشته باشند.

3. تاثیر CRM برای عملکردهای بازاریابی

مدیران بازاریابی از هر فرصتی برای هدایت مشتری به خرید استفاده می‌کنند. SarvCRM به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از زمان پرس و جو تا زمان خرید و استفاده از کالا تمام سفر مشتری را کنترل کنند. اعضای تیم بازاریابی و بازاریابی تلفنی می‌توانند درک بهتری از قیف فروش یا کارهای احتمالی با استفاده از این نرم افزار فروش داشته باشند.

چه کسی می‌تواند از نرم افزار SarvCRM استفاده کند؟

همه ما می‌دانیم که افراد با یک‌دیگر متفاوت هستند و همچنین رویکرد آن‌ها در کار با سایر افراد نیز متفاوت است. این عدم وحدت رویکرد منجر به عدم دستیابی به سهمیه فروش سالانه می‌شود.

مشاغل برای ایجاد یک فرآیند فروش سازمان یافته و کاربردی تلاش می‌کنند که به صورت یکپارچه بخش داخلی و ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کند.

نرم افزار فروش SarvCRM ثبات را در روند فروش یک کسب و کار ایجاد می‌کند. این برنامه یک تاریخچه کامل از فعالیت‌های سازمان شما فراهم می‌کند.

CRM بر اساس اندازه شرکت

شرکت‌های نوپا، کوچک، متوسط و سازمانی نیازهای متفاوتی برای استفاده از نرم افزار CRM دارند.

1. CRM برای استارتاپ‌ها

شرکت‌های نوپا برای مدیریت داده‌های تجاری خود که متناسب با محدودیت‌های بودجه آن‌ها باشد ، به نرم افزار CRM غیر پیچیده و با کاربرد آسان با حداقل امکانات نیاز دارند.

2. CRM برای مشاغل کوچک و متوسط

مشاغل در حال رشد به یک نرم افزار CRM نیاز دارند که امکان افزودن کاربران و ویژگی‌ها را با قیمت‌گذاری اسمی فراهم کند و بودجه آن‌ها را به خطر نیندازد.

3. CRM برای شرکت‌ها

شرکت‌ها از قیمت‌گذاری یک نرم افزار CRM بدشان نمی‌آید به شرطی که به آن‌ها کمک کند معاملات بزرگ‌تر را با سرعت بیشتری انجام دهند و از تیم بزرگ خود پشتیبانی کنند.

نرم افزار SarvCRM با پکیج‌های متنوع همراه با استقرار کامل نرم افزار این امکان را فراهم کرده است که تمامی این کسب و کارها در تمامی اندازه‌ها بتوانند بر حسب نیازشان از آن استفاده کنند.   برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به: نرم افزار CRM چیست؟ راهنمای جامع و مرور تاریخچه .

نرم افزار CRM همکاران سیستم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سرو

شرکت سرو یکی از اصلی ترین و برترین ارائه دهندگان خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کشور است. این شرکت که یکی از شرکت‌های گروه همکاران سیستم است، با ارائه خدمات کاربردی بر پایه زیرساخت‌های ابری، شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ را در تمامی فرآیندهای بازاریابی، فروش، سرویس دهی، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مدیریت نمایندگان یاری می‌کند.  هم چنین با توجه به ارتباط دو طرفه نرم افزارSarvCRM  با نرم افزار‌های حسابداری سپیدار، راهکاران و راهکاران ابری شما می‌توانید نرم افزار یکپارچه‌ای در سازمان خود داشته باشید که مزیت اول آن صرفه جویی در وقت و آسانی در کار کردن است.

همچنین با ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان این نرم افزار، می‎توانید از قابلیت‎های این ابزار و میزان تطابق آن‎ها با اهداف و نیازهای کسب‌و‌کارتان آگاه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا با شماره 2200-8338-021 تماس بگیرید یا به سایت SarvCRM مراجعه کنید.

یکتانتتریبون

پربحث‌های هفته

  1. ایران کره جنوبی را شوکه کرد

  2. واکنش رسانه‌های غربی به رونمایی از نسخه بومی گنبد آهنین توسط جمهوری اسلامی

  3. بازگشایی مدارس؛ آموزش و پرورش: هر چه زودتر، کارشناسان سلامت: چرا عجله؟!

  4. با دانشجویان پزشکی ضعیف در کنکور چه کنیم؟ 

  5. اشتباه رئيسی در اردبیل

  6. ورود رياست‌جمهوری به ماجرای برخورد پليس با دختر جوان

  7. رویا فروشی به مشتریان ساده ایرانی در ترکیه

  8. اردوغان در کوچه بن بست

  9. سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه!

  10. درس‌هایی از ماجرای یک استخدام که لغو شد

  11. واکنش سردار حمیدی به سرباز راهوری که ترند فضای مجازی شد چه بود؟

  12. احیای مذاکرات برجام از بروکسل می‌گذرد؟

  13. روحانی: مدعیان اسلامیت را با ترازوی اخلاق باید سنجید

  14. معاون اول قوه قضاییه: قضات از توهینی که به آنها شده ناراحت هستند

  15. آقای رئیس جمهور؛‌ لطفا کمی آهسته تر!

  16. نجات حیرت انگیز گوساله توسط اسب آبی

  17. انتصابات دولت طی ۷۵ روز؛ کدام صندلی‌ها هنوز خالیست؟ 

  18. لاریجانی می‌تواند دلایل ردصلاحیتش را منتشر کند؟/ توضیحات رستم قاسمی درباره فرایند ساخت ۴میلیون مسکن/ انتقاد بادامچیان از مجلس

  19. رتبه‌بندی معلمان و سرانجام نظام پرداخت ناعادلانه

  20. بزن بزن وسط زمین چمن؛ درگیری شدید در نیمه‌نهایی آسیا

  21. تصویری از تولیت آستان قدس رضوی در حال خرید میوه از بلوار هاشمی نژاد مشهد

  22. تنش زدایی ایران و عربستان پیش چشم آمریکا؟!

  23. گزارش شنیدنی شبکه دویچه‌وله درباره حکومت فاسد الهام علی‌اف

  24. شاهزاده دبی بر روی بلندترین چرخ و فلک جهان

  25. دستور لغو استخدام دختر نماینده مجلس در وزارت نفت صادر شد

ابر آروان

آخرین عناوین