خوش بوترین عطر های دخترانه

گزارش بازرگانی،   4000628016

 

عطرهای دخترانه عموما رایحه های ملایم تری دارند در حالی که نشاط و انرژی را با خود به همراه می آورند. کمپانی های بزرگ عطر سازی با شناختی که از انواع رایحه دارند محصولاتی تولید می کنند که برای هر قشر سنی و روحیه ای متناسب باشد. عطر و ادکلن ها به دو دسته کلی زنانه و مردانه تقسیم می شوند. اما بهتر است دختران جوان از ادکلن زنانه استفاده نکنند زیرا باعث می شود سن واقعی آن ها را بالاتر نشان دهد.

در این بخش قصد داریم شما را با انواع رایحه ها آشنا کنیم، زمانی که اطلاعات بیشتری در رابطه عطرها داشته باشید می توانید مطابق با روحیه و سلیقه خود خوش بو ترین عطر را انتخاب کنید. همچنین دو نمونه از عطرهای خوش بو و پرطرفدار را بررسی خواهیم کرد.

رایحه ای مدیترانه ای با نت بویی مرکبات تازه

رایحه مرکبات جزء قدیمی ترین ترکیبات در صنایع عطر سازی است. غالبا طبیعت رایحه مرکبات شامل بوهای خنک است که تازگی و طراوت را با خود به همراه دارد. رایحه مرکباتی چون گریپ فوروت، پرتقال، لیمو شیرین، لیمو ترش، بهارنارنج، نارنگی های سبز و نارنجی که سرشار از تازگی و شادابی هستند. این رایحه ها را بیشتر در نت اولیه ادکلن ها استفاده می کنند زیرا حس سبکی به روح و روان می دهد.

عطرهایی که با رایحه مرکبات ساخته می شوند احساس مثبت اندیشی و درخشش خاصی با خود به همراه می آورند. پخش بویی با حس طراوت و پاکیزگی که علاوه بر فرد حال اطرافیان را نیز دگرگون می کند. ترنج مکمل اصلی در ترکیبات عطرهایی با رایحه مرکبات است. این رایحه کلاسیک با نت های قوی تر چون صمغ ها و گل ها ترکیب می شود و نت میوه ای که رایحه ای شیرین و ملایم دارد حاصل می شود.

تجربه عطری رنگارنگ از رایحه دلنشین گل ها

عطرهایی با رایحه گل ها و شکوفه ها، که سرشار از ظرافت و زیبایی هستند. گل ها می توانند جنبه ای غافلگیر کننده داشته باشند که همواره نه تنها حشرات بلکه انسان ها را نیز مجذوب خود می کنند. رایحه ای از بوی گل یاسمن، رز سرخ، گل مگنولیا و اسطوخودوس که گویی دروازه ای بین مکان فعلی و گلستانی معطر است.

بیشتر گل ها به صورت طبیعی در عطرسازی استفاده می شوند. رایحه گل ها تداعی گر حالتی رمانتیک هستند که مناسب بانوان بوده و تکمیل کننده زیبایی محسوب می شوند. این نوع از رایحه ها که در نت اولیه عطرها نیز کاربرد دارند، دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است. اسانس گل ها علاوه بر استفاده در صنعت عطرسازی، خواص درمانی شگفت انگیزی نیز دارند.

عطری خاص و متفاوت از رایحه ادویه جات

اگر خوب به خاطر بیاورید زمانی که کشو یا کابینت مخصوص ادویه ها را باز می کنید رایحه ای تلفیقی، از چند ادویه معطر را استشمام کرده اید که بسیار جذاب و گیرا است. رایحه های دارچین، فلفل، میخک، گیشنیز، زنجبیل، زیره سیاه و زعفران در ساخت عطرهایی با نت ادویه جات بیشترین کاربرد را دارند. خود ادویه ها هم دسته بندی متفاوتی دارند. بعضی رایحه های ادویه جات تند و گرم هستند و برخی با رایحه ای خنک و ملایم حس لطیفی از آرامش را تداعی می کنند.

عطرهای شیرین با رایحه ای شگفت انگیز از خوراکی

در ساخت عطرهای شیرین با رایحه های خوراکی بیشتر از نت وانیل استفاده می شود. رایحه وانیل بوهای خوراکی به ویژه شیرینی ها را در خاطر تداعی می کنند. بوهایی مانند شکلات ساده، خامه تازه و کاپ کیک که واقعا مجذوب کننده هستند.

اولین عطرهای خوراکی با رایحه کارامل شکلاتی وارد بازار شدند و بسیار موفقیت آمیز مورد استقبال قرار گرفتند. کم کم استفاده از سایر رایحه های خوراکی رونق پیدا کرد و تبدیل به سبکی در صنعت عطرسازی شد. رایحه دسر، شکلات، پشمک، کاکائو و قهوه از نت های موفق در عطرسازی بودند که بسیار خلاقانه طراحی شدند.

نتی خلاق و نیرو بخش با رایحه ای از چوب ها و قارچ

نت های چوبی دارای خصوصیتی انعطاف پذیر و قابل اتکار هستند. برخی کمپانی های عطر سازی با تقویت و نیرو بخشیدن به ترکیبات و نت های دیگر بر اساس شناختی که از رایحه ها و نت های عطری دارند، نت های چوبی را خلق کردند. یکی از با ارزش ترین نت های چوبی، چوب معطر رز است که در نت های ابتدائی و میانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی رایحه های چوب تعداد زیادی رایحه را در بر می گیرند که از چوب درختان مختلف بدست می آید.

برای مثال چوب گایاک دارای رایحه ای تند و تیز است، بویی شبیه مدادهای تازه تراشیده شده می دهد. همچنین چوب درختان سرو و صندل رایحه ای شبیه خامه شیری و بسیار ملایم و دلنشین دارند. بعضی نت های چوبی بسیار منحصر به فرد هستند و می توانند کل ترکیب عطر را تخت تاثیر قرار دهند.

برای مثال چوب عود یکی از همین رایحه های خاص است که بسیار قوی و مرکب از چند رایحه فندقی، چوبی ، کهنگی و حتی کافوری است. برخی از نت های چوبی به شکل طبیعی استخراج می شوند که ماندگاری آن ها را چند برابر می کند.نت های چوبی با انعطاف و تنوع رایحه ای که دارند در هر دو عطر زنانه و مردانه استفاده می شوند.قارچ ها زیر گروهی از رایحه های چوبی محسوب می شوند که دارای رایحه ای جوهری تلخ هستند.

رایحه ای ماندگار از بوی عنبر و مشک

در عطاری های قدیم از مشک آهو و عنبر به عنوان نت های سنتی استفاده می شده است. امروزه برای حفظ بیشتر حیات حیوانات این رایحه به شکل مصنوعی تولید می شوند. همچنین برخی از گیاهان نظیر سنبل ختایی می توان رایحه مشک را استخراج کرد. شرکت های بزرگ عطرسازی توانسته اند نت های فانتزی از ترکیبات خلاقانه این رایحه خلق کنند که طرفداران زیادی دارند.

عطر لالیک لامور زنانه اصل با رایحه ای ملایم و شیرین که در دسته بویایی رایحه گل ها به همراه چوب های معطر قرار می گیرد. عطری فوق العاده جذاب زنانه و پر فروش که رایحه اولیه آن از ترنج، بهار نارنج و گل رز است. در نت میانی از رایحه گل مریم، یاس و گاردنیای یاسمنی استفاده شده است. در انتها با رایحه مشک، چوب صندل و سدر در خاطر حک می شود. این محصول پرطرفدار مخصوص روزهای گرم سال طراحی شده است زیرا ماندگاری و پخش بوی مطلوب تری دارد.

ادکلن کوکو مادمازل زنانه ، عطری شگفت انگیز با ترکیبی از گل ها، میوه ها و رایحه ای شیرین و ملایم که در سال 2008 وارد بازار شد، ولی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی این عطر رویایی و دوست داشتنی باعث جذب هواداران زیادی برای این محصول شد. رایحه اولیه این عطر از رایحه پرتقال، ترنج، شکوفه پرتقال و ماندارین است. در رایحه میانی از گل یاس، گل رز، میموس و یالانگ یالانگ استفاده شده است. نت پایانی با رایحه لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک به مشمام می رسد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  15. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  16. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین