وحیدی: لزوم تلاش برای جبران عقب ماندگی های سیستان و بلوچستان

گروه سیاسی الف،   4000625019

وزیر کشور گفت: با سرعت، قدرت و بسیج ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های سیستان و بلوچستان جبران شود.

وحیدی: لزوم تلاش برای جبران عقب ماندگی های سیستان و بلوچستان

به گزارش  فارس، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار وزیر کشور، استاندار جدید و سابق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان، ضمن ابراز خیرمقدم به حاضران در جلسه، با بیان این که در رفتن‌ها و آمدن‌ها، عملکرد انسان ماندگار است، اظهار داشت: اگر از فرصت‌ها درست استفاده شود، کارنامه و نتیجه عملکرد ما قابل قبول و مورد افتخار خواهد بود و مصداق کسانی قرار می‌گیریم که در قرآن کریم اشاره شده است که نامه عمل به دست راست آنها داده می‌شود.
امام جمعه زاهدان با تقدیر از اشراف مسئولان دولت نسبت به مسائل استان، بیان داشت: امیداوریم که با نشاط و روحیه جهادی، شاهد حرکت شتابنده‌ای برای رفع مشکلات استان باشیم.
آیت‌الله محامی با اشاره به دلسوزی، پرکاری، پیگیری‌های متعدد و تلاش برای ارائه خدمات بیشتر در استان از سوی احمدعلی موهبتی استاندار سابق، از وی تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد که توفیق خدمت به نظام و مردم را در سنگرهای دیگر داشته باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان در ادامه ضمن خیرمقدم به حسین مدرس خیابانی استاندار، ابراز امیدواری کرد که این انتخاب سبب شتاب پیدا کردن حرکت توسعه و عمران در استان با همکاری مسئولان، نمایندگان مجلس و مسئولان مرکز شود.
این استاد درس خارج حوزه علمیه قوت در مدیریت و قوت نفس را که باعث شود در برابر فشارها و وسوسه‌ها مقاومت صورت بگیرد به عنوان دو ویژگی مهم برای استاندار مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: استاندار سیستان‌وبلوچستان باید مورد قبول و اعتماد رئیس جمهور و هیئت دولت باشد که حرفش را بپذیرند و کار استان پیش برود.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به دوران حضور خود در استان، اظهار داشت: در دو و نیم سال گذشته به همت همه دستگاه‌ها، استان وضعیت بهتری پیدا کرد و تصویب بودجه و جذب اعتبارات مناسبی اتفاق افتاد و استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان از جمله مرز، دریا، سواحل مکران، معادن، تجارت، کشاورزی و سرآمد آنها مردم خوب این خطه، بر مدیریت این ظرفیت‌ها و استفاده حداکثری از آنها تاکید کرد و افزود: در دوره اخیر تلاش شده انس و الفت و انسجام میان همه اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف تقویت شود و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعبیر پایتخت وحدت جمهوری اسلامی را برای زاهدان به کار بردند، این مهم تقویت شود.
وی ادامه داد: همه اقشار در این راستا همراهی کردند و با وجود همه محرومیت‌هایی که زمینه آشوب را فراهم می‌کند و هم‌مرزی با دو کشوری که گاهی منشأ ناآرامی می‌شوند و این که دشمن ما آمریکا در کنار این مرزها حضور دارد، شاهد آرامش در استان بودیم و به لطف خداوند و همکاری مسئولان و نجابت مردم، استان امنی داشتیم.
وزیر کشور نیز در این دیدار اظهار کرد:سیستان‌وبلوچستان یادآور امنیت در برابر توطئه‌های دشمن است.
در ابتدای این دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با مهم برشمردن حمایت نماینده ولی فقیه در استان از دولت، ابراز امیدواری کرد که با سرعت، قدرت و بسیج ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و بیان داشت: محور همه فعالیت‌ها، سربلندی ایران و ملت شریف بالاخص مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان است.
رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به روحیه وفاداری، عزت، تلاش و مجاهدت مردم استان، خاطرنشان کرد: این روحیه باعث ناامیدی کسانی شده است که به دنبال ناامنی استان هستند و امروز سیستان‌وبلوچستان یادآور امنیت در برابر توطئه‌های دشمن است.
وی تاکید کرد: مردم پای انقلاب اسلامی و کشور ایستاده‌اند و تحت تاثیر توطئه‌ها قرار نگرفته‌اند و حق بر گردن همه ما دارند.
وزیر کشور با ارزشمند دانستن اقدامات استاندار سابق از جمله در موضوع حاشیه‌نشینی، ابراز امیدواری کرد که استاندار جدید با روحیه سازندگی و توسعه‌ای، کارها را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین