دانلود سریال میدان سرخ - قسمت اول ۱ تا ۲ دوم با لینک مستقیم

گزارش بازرگانی،   4000624075

 دانلود سریال میدان سرخ - قسمت اول ۱ تا ۲ دوم با لینک مستقیم، دانلود قسمت ۱ اول میدان سرخ، برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول ۱ تا دوم ۲ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت ۱ و ۲ میدان سرخ را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

 

http://file.tesmino.ir/reportage/35494058/image_79c9cdee54af6a99b28212f477df51a1428e7530.jpg

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی میباشد این سریال نخستین سریال ابراهیمیان در شبکه نمایش خانگی میباشد که در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد و نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا برعهده دارند. این اولین سریالی است که ابراهیمیان با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی میکند.

برای دانلود قسمت اول و دوم سریال میدان سرخ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال میدان سرخ

http://file.tesmino.ir/reportage/35494058/image_4b0e2b6f4b8e048ce19bb57a760fcc9b9d1ce312.png

 بازیگران سریال میدان سرخ:

رضایزدانی، سعید داخ، کاظم سیاحی، مهدی حسینی نیا، مسعود کرامتی، امیدروحانی، بهدخت ولیان، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مجید پتکی، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان با هنرمندی علی مصفا با حضور افتخاری ستاره اسکندری، لیندا کیانی با معرفی مهدی رکنی و مهرداد نوری بازیگران این سریال هستند

داستان سریال میدان سرخ:

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

درباره سریال میدان سرخ:

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، سحر نظام دوست، رضا یزدانی , ستاره اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35486046/image_34bda3196cb65799288c550f780c8c99ed9bad4f.jpg

 بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

برای دانلود سریال جیران به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جیران

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنان دربار ناصرالدین شاه است که در واقعیت تاریخ وجود داشته و ما اینجا با قصه‌ای که حتماً آمیخته به خیال خواهد بود، زندگی پر فراز و نشیبش را روایت خواهیم کرد. علاوه بر جیران تعداد زیادی از شخصیت‌های قصه واقعی هستند و در آن دوره زندگی کرده‌اند.

او درباره شخصیت‌های تاریخی که قرار است در سریال «جیران» به آنها پرداخته شود، گفت: «ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌جهان خانم مهدعلیای ایران، ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه، از شخصیت‌هایی هستند که در سریال «جیران» به آنها پرداخته می‌شود.»

درباره سریال جیران

سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد در شبکه نمایش خانگی ثبت شده است که بازیگرانی چون  و سایر هنرمندان نام آشنا در این اثر سریالی به ایفای نقش پرداخته اند و طبق معمول تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار خبرهای جدید سریال و برای اولین بار آن را حضور شما طرفداران سریال ایرانی در معرفی کنیم و برای خرید به صورت قانونی قرار دهیم.

تماشا و دانلود فیلم ایرانی و خارجی از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب tapmedia به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین