بارقه های امید در دل مردم

  4000623084 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هنوز دولت سیزدهم در کشور به صورت کامل شکل نگرفته و در حالی که فعالیت رسمی آن حدود یک ماهی است آغاز شده ولی به دلیل تغییرات مدیریتی در سطح کلان هنوز هم تا روی کارآمدن نیروهای انقلابی و ارزشی و گرفتن سکان هدایت مسئولیت ها به ویژه در استانها باید یکی دو ماه دیگر صبر کرد.

بارقه های امید در دل مردم

آرمان نصراللهی

دولت حسن روحانی با همه حواشی که داشت بالاخره به پایان راه رسید و در این مدت زمان اندک از فعالیت دولت سیزدهم مشخص شده است که بی تفاوتی ها و بی تدبیری های مسئولان و مدیران دولت قبلی خسارت های جدی را به مردم وارد کرده و به همین دلیل جبران آنها نیازمند تلاشی دو چندان و البته همت عمومی است.
سید ابراهیم رئیسی در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری یعنی در سال 1396  مقابل جریانی  مسلح به امکانات و ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای قرار گرفت و در این آوردگاه، جناح رقیب که اتفاقا آن روزها حاکم مطلق در کشور بود از هر ابزار و ظرفیتی در داخل و خارج استفاده کرد و پیروز رقابت های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شد، اما فرد بازنده این رقابت ها ضمن کسب رای مناسبی نه تنها از صحنه کنار نرفت بلکه در زمان مسئولیت در آستان مقدس امام هشتم حضرت امام رضا (ع) فعالیت ها و اقدامات خوب و مناسبی را در راستای خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار داد و این اقدامات و فعالیت با استقبال عمومی نیز مواجه شد.

به دنبال انتصاب دکتر رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، تحول در این قوه نیز با همت و تلاش وی آغاز شد و به همین دلیل بارقه های امید در دل مردم برای حضور فردی خدمت گذار و توانمند در عرصه قضا جوانه زد و با پیشتوانه همین فعالیت ها و اقدامات بود که در فضای سنگین و پر از مشکلات و چالش های متعدد وارد انتخابات حساس 28 خرداد ماه سال 1400 شد.

بسیج تمام ظرفیت های دشمنان در کنار همراهی بعضی از چهره ها و افراد شاخص برای دلسرد کردن مردم جهت حضور در انتخابات در کنار معضلات و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین تاختن بدون ترمز ویروس منحوس کرونا، امیدواری ها به انتخابات 28 خرداد را کم رنگ کرده بود ولی علیرغم تمامی این محدودیت ها ملت ایران همانند دیگر صحنه های این چهار دهه، باز هم در انتخابات حضور پیدا کرده و با رای قاطع ضمن اعلام نه بزرگ به جریان تمامیت خواه، سکان هدایت کشورا به دکتر رئیسی سپردند.
هر چند که در خصوص ارزیابی های دولت رئیسی باید اندکی صبر کرد ولی در همین یک ماهه روی کارآمدن دولت، اقدامات و فعالیت های خوبی در دستور کار قرار گرفته و به همین دلیل بخش زیادی از جامعه به روزهای بهتر برای کشور امیدوار بوده و این امیدواری روز به روز رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.
انگار همین یکی دو ماه قبل بود که واردات واکسن کرونا در کشور به مسائل حاشیه ای از جمله تحریم و دیگر موارد این چنین گره خورده بود و مسئولان دولتی از سخنگوی دولت گرفته تا حامیان آن، سعی می کردند توپ کم کاری های خود را به زمین دیگران انداخته و متاسفانه سلامت مردم را به گروگان بگیرند.
البته ذکر این نکته هم ضروری است که حتی این فرافکنی ها به استانهایی همچون کردستان هم رسیده و به عنوان نمونه بالا رفتن قیمت یک محصول و یا خدمت و یا نایاب شدن آن در بازار در سایه نبود نظارت،  به مسئله تحریم های دشمن گره زده می شد و به همین دلیل مسئولان بی تفاوت دولت قبلی به جای پاسخگویی به عملکرد خود، فرافکنی می کردند.
در کنار این مهم یکی از ویژگی های اصلی و منحصر به فرد نظام اسلامی از بدو پیروزی تاکنون ارتباط بین مردم و مسئولان با بالاترین مقام اجرایی با مسئولان استانی بود ولی گویا در دولت روحانی این مسئله مهم به فراموشی سپرده شده بود که مسئولان یا در میان مردم حضور پیدا نمی کردند یا اگر هم حضوری اتفاق می افتاد فاصله طولانی با روش ها و شیوه های مختلف بین خود و مردم ایجاد می کردند.
روحانی دو سال پایانی فعالیت خود به بهانه شیوع ویروس کرونا نه تنها از محل کار خود خارج نشد که حتی شمار فعالیت ها و برنامه های روزانه خود را نیز بسیار محدود کرد و بر اساس آنچه که این روزها به رسانه درز کرده است، بعضی از مسئولان ارشد دولتی برای دیدن رئیس دولت باید روزها و حتی ماه ها نیز در صف انتظار قرار می گرفتند.
آری برای درک درست این موضوع باید صبح جمعه های شهریور را با همان صبح جمعه بنزینی رئیس دولت دوازدهم مقایسه کرد تا جایی که روحانی مدعی شد در خصوص یکی از مهمترین و حیاتی ترین تصمیم های دولت که البته خسارت های زیادی مالی و جانی را نیز به دنبال داشت وقتی که صبح جمعه ساعت 10 از خواب بیدار شده در جریان موضوع قرار گرفته است.
این روزها صبح جمعه های دولت سیزدهم با غافلگیری های متعددی روبرو است و در همین مدت زمان سه هفته ای رئیسی ضمن حضور در سه استان محروم، دیدارهای مختلفی را نیز با مردم داشته و بدون فضاسازی گسترده رسانه ای،با حذف تشریفات زائد و همچنین تیم همراه آنچنانی در مناطق حاشیه‌ای حضور پیدا کرده و با مردم مواجه شده است.

این حضور رئیس دولت با همراهی وزیران در میان مردم و گفتگوی رودرو با آنها به تنهایی نمی تواند حلال مشکلات معیشتی متعدد در این روزهای کشور باشد، ولی همین که مردم این روزها فرصتی برای بیان دغدغه های خود با نفر اول اجرایی کشور یافته اند خود فرصتی ارزشمند است و به همین دلیل می شود بارقه های امید را در دل های این سرزمین زنده کرد.
راستی تا یادمان نرفته باشد قیمت سیمان هم این روزها به پایین ترین میزان ممکن در سال جاری رسیده است و حتی دیگر خبری از قطعی های مکرر برق در میان نیست و هر روز هم محموله های چند میلیونی واکسن وارد کشور می شود و واکسن های تولیدی در کشور نیز ماه ها در صف انتظار مجوز بودند هم وارد بازار مصرف شده اند.
می خواهیم به همین صورت امیدوار باشیم، می خواهیم این بارقه های امید جوانه زده و به درختی تنومند تبدیل شود، می خواهیم روزهای پر از خیر و برکت برای ملت ایران در انتظار باشد، می خواهیم رئیس دولت همچنان صبح های جمعه همه را غافلگیر کند، می خواهیم هر چه سریعتر این فضای بی تفاوتی در استانها به سر برسد، می خواهیم مردم حتی اگر هم شده یک مقدار کم و ناچیز در زمینه معیشت وضعیت بهتری داشته باشند.
جناب آقای رئیس دولت سیزدهم ما به دلیل پشتوانه و همچنین عزم شما به روزهای بهتر خیلی امیدواریم، لطفا تلاش کنید تا این امیدواری رنگ نبازد و مردم به بودنتان همچنان امیدوار باشند، این سرزمین شایسته بهترین هاست پس تلاش کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۰۰۶۳۵۱۲:۴۲:۳۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
امید وقتی در دل انسان جای می گیرد که حس آینده نگری و شواهد و قراین آن را تایید کند.
ناشناس۲۲۰۰۷۰۹۱۳:۲۴:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کسی که با محاسبات غلطش زیانهای مادی و جانی فراوانی انجام داده است، باید مورد پرسش و بازخواست قرار گیرد. نه اینکه به پست و مقام بالاتری ارتقا یابد.
ناشناس۲۲۰۰۹۰۸۱۵:۳۰:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
تنها راه نجات کشور و انقلاب ملی کردن تمامی ثروت های حرام و نامشروع گنج قارونی و افسانه ابرو کهکشانی و نجومی و کلان و تکاثری میباشد
ناشناس۲۲۰۰۷۲۰۱۳:۳۱:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شود.
ناشناس۲۲۰۰۷۲۵۱۳:۳۳:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
با وعده های سر خرمن دادن دل کسی شاد نمی شود. یک بچه را با قول خرید یک بسته آدامس شاد کرد. مشکلات یکی دوتا نیستند. تمام اوضاع و زندگی مردم شده مشکل.
ناشناس۲۲۰۰۷۳۷۱۳:۴۱:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
تنها راه نجات کشور و انقلاب و اصلاح اساسی اقتصاد ملی کردن تمامی ثروت های حرام و نامشروع گنج قارونی و افسانه ای و کلان می باشد از جناب رییسی درخواست میشود با ساز و کار مناسب ثروت های حرام و نامشروع شناسایی و جهت اجرا سند تحول قوه قضا به قوه قضاییه برای اعمال قانون معرفی شوند
ناشناس۲۲۰۱۲۳۵۲۰:۳۱:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
خسته نشدی اینقدر می نویسی دیگر چیزی نمانده از ثروت ملی آخرین مورد هم کرونا است که واکسن وارد نشد ولی بیشتر یک میلیارد دلار داروی رمیسیدر وارد شد خودت نتیجه بگیر
ناشناس۲۲۰۰۸۶۲۱۵:۰۸:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اقتصاد علمه با امید و رویا درست نمیشه واضح هست که در وضعیت کنونی نمیشه انتظاری داشت تا موقعی که تولید ثروت اتفاق نیوفته تا موقعی که با جهان تجارت نکنین که خودش مستلزم داشتن رابطه دوستانه با جهانه هیچ اتفاقی نمیوفته و با نگاه ایدولوژیکی که دوستان مطرح میکنن امیدوارم هی بدتر نشه تنها امیدمون امید به بدتر نشدنه
ناشناس۲۲۰۰۶۳۸۱۲:۴۴:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بارقه های امید در دل مردم فقط با کاهش قیمت کالاها و اجناس ک خدمات و افزایش قدرت پول ملی ایجاد میشود نه با تغییر افراد و اشخاص
ناشناس۲۲۰۰۷۴۰۱۳:۴۵:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از ریاست جمهوری می خواهیم کل منطقه ای که باستی هیلز در آن واقع شده را به خدمات عمومی و مراکز دولتی اختصاص دهند و انهایی که بر طبق اصول مالکیتی دارند زمین در محلذهای دیگر به آنها بدهند و انهایی هم که بصورت نامشروع تصرف دارند را در اطراف کویر دریاچه نمک قم به آنها نمک زارها را واگذار کنند
ناشناس۲۲۰۰۶۴۱۱۲:۴۶:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دولت چند برابر کل بودجه عمرانی کشور را از کجا می خواهد بیاورد تا یک میلیون مسکن در یک سال تولید کند؟ از کجا می خواهد آب و برق و گازش را تامین کند؟ تازه برای 4 سال می خواهد این کار را تکرار کند! جواب مستدل بدهید تا من امیدوار شوم.
ناشناس۲۲۰۰۷۲۷۱۳:۳۵:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
شک ندارم وقتی دولت رییسی وعده مسکن را محقق خواهد کرد و جریان غربگرا مدعی میشه که زیر ساختش در دولت قبل اماده بوده و دولت طرح روحانی رو تکمیل کرده. میگی نه بشین سال اینده ببین همینو میگن یانه
ناشناس۲۲۰۰۷۴۴۱۳:۴۹:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
متاسفانه انتخاب های آقای رییسی برای پست ها آن دقت لازم را نداشته از سه کاندید ریاست جمهوری آقایان رضایی و قاضی زاده و زاکانی باید در پست های وزیر اقتصاد و بهداشت و معاون اولی استفاده میشد خیلی کارایی بهتر بوذ
ناشناس۲۲۰۰۹۲۳۱۵:۴۴:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
با کمک و سرمایه گذاری کشور چین!
ناشناس۲۲۰۰۹۸۲۱۶:۳۲:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
چین سرمایه گذاری کند؟ چین مانند جارو کردن آبزیان بستر خلیج فارس، فرش زیر پایت را هم می برد!
ناشناس۲۲۰۰۶۴۴۱۲:۴۸:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دولت برای امسال 430 هزار میلیارد تومن کسری بودجه دارد! تنها راه تهیه آن بالا بردن نرخ مالیات و عوارض است که دودش در چشم فقرا می رود.
ناشناس۲۲۰۰۷۰۵۱۳:۲۲:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
این کسری بودجه را روحانی بوجود آورد و به دولت بعد از خودش تحمیل کرد اما به یاری خدا این مشکل هم حل شدنی است. همین که دیگر مجبور نیستیم قیافه روحانی و دولتمردانش را ببینیم و تحمل کنیم به دنیایی ارزش دارد.
ناشناس۲۲۰۰۶۴۶۱۲:۴۹:۳۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
وزیر نفت گفته که قطعا در زمستان کمبود گاز خواهیم داشت.
ناشناس۲۲۰۰۷۴۶۱۳:۴۹:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم گفت: در آینده نزدیک تمام ماینر‌های بنجل، از کار افتاده و انبار شده چین که تا امروز حدود ۲۰۰ هزار عدد از آن‌ها کشف شده، وارد ایران خواهد شد و حتی زباله‌های آن بدتر از زباله‌های اتمی است.
ناشناس۲۲۰۰۶۵۴۱۲:۵۳:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
نیروی متخصص و با تجربه و با انگیزه نیاز است. انقلابی و ارزش ارتباطی به کیفیت مدیریت ندارند ! ضمن اینکه اصلا قابل سنجش هم نیستند. بروید از تجربه کشورهای موفق درست بگیرید.
هومن۲۲۰۰۶۷۹۱۳:۰۸:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ساخت نیروگاه حتی گازی که سریع النصب و با راندمان پایین هست دو سال زمان میبرد . پس قطعی برق ربطی به اقدامات دولت جدید ندارد . لطفا اغراق نکنید که تاثیر حرفهایتان کم نشود و باور پذیر
ناشناس۲۲۰۰۷۳۶۱۳:۴۰:۵۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
پول ساخت نیروگاه را از کجا می خواهد تامین کند؟؟؟؟
ناشناس۲۲۰۰۶۸۰۱۳:۰۸:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مدیران و مسئولان جدید ارزشی انقلابی میدانی مقاومتی جهادی باید در جهت بهبود اوضاع معیشتی مردم گام بردارند . این اقدام فقط بر سر سفره مردم نمایان میشود نه در حرف و قول
ایرانی۲۲۰۰۶۸۴۱۳:۱۰:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
در نظام جمهوری اسلامی باید کسی کاندیدای ریاست جمهوری شود که در خود و تیم همراهش توانایی حل مشکلات ( فارغ از اینکه مشکل را چه کسی بوجود آورده ) در خود ببینند . اکنون دیگر سخن گفتن از دوران ریاست جمهوری روحانی و مشکلاتی که در آن دوران به هر علت بوجود آمده است دردی را دوا نمی کند . مردم منتظر هستند که رئیس جمهور فعلی که توانایی حل مشکلات را در خود دیده است ، وهماهنگی قوا و نهادهای دیگر ، چگونه عمل می کند . مردم براساس وضعیت اقتصادی و تورم و کم شدن مشکلاتشان در تمام حوزه ها قضاوت خواهند کرد ، نه بر اساس حرف ها و شعارها . اگر بر اساس ریال و تومان درآمد دارند ، انتظار دارند که خرج و هزینه های زندگیشان هم بر اساس ریال و تومان باشد نه دلار . دوصد گفته چون نیم کردار نیست . امیدوارم که این دولت در پایان سال اول خدمتش حداقل تغییرات محسوسی در حوزه اقتصاد و رفاه مردم بعمل آورد که برای مردم کوچه و بازار قابل احساس باشد ،تا اندک اعتماد و امید باقی مانده مردم از کف نرود . که سرمایه اصلی همه دولت ها و نظام ها ، اعتماد مردمی است .
ناشناس۲۲۰۰۷۱۱۱۳:۲۵:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
به این مقاله نویس باید احسنت گفت ...
حسینی۲۲۰۰۷۱۳۱۳:۲۵:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
در خصوص ورود و تزریق واکسن کرونا شرایط امروز اصلا قابل مقایسه با قبل نیست و ممنون هستیم از نجات جان انسانها اما سئوالی در اذهان عمومی است که دلایل عدم اقدام به موقع خرید واکسن در ماههای قبل چیست پاسخگوی خانواده های این همه عزایزان فوتی را چه کسی باید بدهد به نظرم شفاف سازی و پاسخگویی و ورود قوه قضاییه به این یک مورد ضروری هست نکند جنگ قدرت جان انسانها را هم بی ارزش کرده باشد
ناشناس۲۲۰۰۷۳۱۱۳:۳۷:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
خوشبختانه دیده میشه که دولت به سمت کاهش نرخ دلار و کاهش تورم حرکت خوبی شروع کرده ظاهرا قصد چاپ پول هم نداره و تماما دنبال راه های مناسب هست امیداریم تجربه 12 سال گذشته دیگر تکرار نشود و دلار به شدت کاهش یابد اجناس هم ارزن شود باید مطالبه گری کرد نا امید هم نباید بشویم تا دولت مشکلاتی که دولت های قبل ایجاد کرده اند را حل کند ایران کشور ما است دنبال تقویتش باشیم و من الله توفیق موفق باشید عزیزان
ناشناس۲۲۰۰۷۴۸۱۳:۵۰:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
شب دراز است و قلندر بیدار فعلا که دلار 23 و 24 شده 28
ناشناس۲۲۰۰۷۶۷۱۴:۰۱:۳۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اول باید به برجام برگردید
ناشناس۲۲۰۰۷۷۷۱۴:۰۸:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
برا مردمی که با برجام تا پای رفع تحریمها رفتند و مدتی هم دنیای بدون تحریم را تجربه کردند و تازه آمده بود کمی نفس بکشند اما دوباره تحریمها برگشت
ناشناس۲۲۰۰۷۹۹۱۴:۲۷:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دولت ان شاء الله موفق خواهد شد با عزم انقلابی و جهادی دلار را کاهش خواهد داد تورم را کنترل خواهد کرد و به فضل الهی کرونا هم در کنترل در خواهد امد
ناشناس۲۲۰۰۸۰۳۱۴:۲۸:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
این دید و بازدید ها خوبه برای چند ماه اول. ولی چیزی که واقعا فایده داره احیای برجام و رفع تحریم هاست
ناشناس۲۲۰۰۸۴۲۱۴:۵۷:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کدام برنامه ای ارائه شده که مثلا در فلان مدت این اتفاق خوب برای کشور می افتد. با حلوا حلوا گفتن که مشکل حل نمی شود. چه کاری آقای رئیسی می خواهد انجام بدند که باعث کاهش تورم و بهبود درآمد مردم شود.
ناشناس۲۲۰۰۸۴۷۱۵:۰۲:۱۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بارقه های امید در دل شما یا مردم برنج کیلویی 50 هزارتومان میدونید یعنی چه....
ناشناس۲۲۰۰۹۷۱۱۶:۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
امیدواریم
سینا۲۲۰۱۳۰۱۲۱:۴۱:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقا یه بار درست توضیح بدید انقلابی و ارزشی یعنی چی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

پربحث‌های هفته

  1. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  3. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  10. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. اولین واکنش قوه قضائیه به ماجرای صدیقی و باغ ازگل/ انتقاد روزنامه اصولگرا از فرزین/ ارزیابی وزیر ارشاد از فضای گفت‌وگو در کشور

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. اسراییل چه باید بکند؟ 

  21. تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  25. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

آخرین عناوین