پرسپولیس مقابل استقلال قرمزپوش/ تراکتور بحران زده در آرزوی صعود

گروه ورزشی الف،   4000622007

دو تیم پرسپولیس و تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ‌سه‌شنبه شب به مصاف حریفانی از تاجیکستان و عربستان می‌روند.

پرسپولیس مقابل استقلال قرمزپوش/ تراکتور بحران زده در آرزوی صعود

به گزارش فارس، دو مسابقه دیگر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور نمایندگان ایران سه‌شنبه برگزار می‌شود. پرسپولیس و تراکتور ایران در شرایطی متفاوت و با حریفانی از تاجیکستان و عربستان روبه رو می‌شوند. نگاهی به این دو مسابقه می‌اندازیم؛

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران؛ تقابل با قرمزپوشان استقلالی

مسابقه استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران قرار است ساعت 19:30 در شهر دوشنبه برگزار شود. ظاهرا برای این دیدار بلیت‌فروشی هم صورت گرفته است و بازیکنان پرسپولیس بعد از حدود 2 سال مقابل تماشاگران بازی خواهند کرد. فوتبال تاجیکستان فوتبالی درجه سه در آسیا محسوب می‌شود و هواداران  فوتبال کشورمان خیلی این فوتبال را قدرتمند نمی‌دانند اما این تصور حداقل در مورد استقلال تاجیکستان درست نیست. بخصوص اینکه بدانیم استقلال در مرحله گروهی بالاتر از تیم الهلال عربستان قرار گرفت و 4 بر یک هم تیم پرمدعای عربستانی را شکست داده است. این تیم در گروهی که الاهلی امارات هم حضور داشت به عنوان صدرنشین صعود کرد. بنابراین گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که نباید استقلال قرمزپوش تاجیکستان را دستکم بگیرند.

پرسپولیس قهرمان 5 دوره لیگ برتر کشور و فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیا تیمی پرآوازه در فوتبال قاره کهن محسوب می‌شود اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. گل‌محمدی به خوبی می‌داند که تیمش مقابل این حریف ناشناس تاجیکستانی از پیش‌برنده نیست. تیمی که حتی اجازه نداد تا قبل از شروع مسابقه پرسپولیس شناخت مناسبی از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه پیدا کند. پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را همراه خود به تاجیکستان نبرده است. مهدی‌خانی هم دستش در تمرین شکسته و در این بازی دیگر غایب سرخپوشان خواهد بود. هواداران پرسپولیس به برد و موفقیت تیم‌شان مقابل استقلال قرمزپوش خیلی امیدوارند اما در هر بازی احتمال شکست هم وجود دارد که پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند به این گزینه حتی فکر کنند و خود را از هم اکنون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند.

النصر عربستان - تراکتور تبریز؛ حساب ویژه روی غیرت و توانایی بازیکنان

النصر عربستان از ساعت 20:30 در قطر به مصاف تراکتور ایران خواهد رفت. النصر تیم قدرتمندی است اما آنچه باعث نگرانی هواداران تراکتور در این مسابقه است نه قدرت تیم حریف که وضعیت تیم تراکتور است. تراکتور پیش از شروع این مسابقه به هیچ عنوان تمرین مناسبی نداشته است. فیروز کریمی که جانشین فراز کمالوند در این تیم شده شاید قبل از بازی با النصر فقط 3 جلسه با بازیکنان تراکتور تمرین کرده است! کریمی در این مدت زمان کوتاه تلاش کرده با جملات انگیزشی روحیه بازیکنان تراکتور را بالا نگه دارد و آنها را  حداقل از نظر روحی و روانی آماده این بازی بزرگ کند. فیروز کریمی در این کار استاد است. او روی غیرت، تعصب و توانمندی بازیکنان ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

با این حال تراکتور بحران زده فقط با 16 بازیکن راهی قطر شد و حتی نتوانست فهرست تیمش را تکمیل کند! همین شرایط باعث شد که برخی نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هم نسبت به وضعیت تراکتور واکنش نشان بدهند. تراکتور تلاش می‌کند تیمی از پیش بازنده نباشد و امیدواریم قرمزپوشان تبریزی نمایشی دلچسب مقابل النصر عربستان ارایه بدهند. از سویی دیگر برخی رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که النصر فقط یک مدافع در بازی با تراکتور در اختیار دارد و همین مساله می‌تواند شاگردان فیروز کریمی را به برد و صعود از این مرحله‌ امیدوارتر کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین