قاضی زاده هاشمی:موضوع امروز استعفا نیست بلکه رفتن از سنگری به سنگر دیگر است

گروه سیاسی الف،   4000621021 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع امروز استعفا نیست بلکه رفتن از سنگری به سنگر دیگر است. در حال حاضر موضوع از سنگر مجلس شورای اسلامی به سنگر خدمتگزاری به خانواده عزیز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران، آزادگان و رزمندگان است.

قاضی زاده هاشمی:موضوع امروز استعفا نیست بلکه رفتن از سنگری به سنگر دیگر است

به گزارش الف به نقل از خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تقاضای استعفایش از نمایندگی مشهد و کلات و پذیرفتن ریاست بنیاد شهید و ایثارگری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا گفت: فلسفه انتظار منتظر جانبازی و ایثار در مسیر حقانیت اسلام است. انسان منتظر و جامعه ای که می خواهد جامعه انتظار باشد روح حاکم بر او باید روح ایثار و شهادت باشد.

وی افزود: اساسی ترین رکنی که انقلاب اسلامی را منطقه الفراغش با سایر تمدن ها، کشورها و ایدئولوژی ها کرده شاید در همین نقطه و منطقه ایثار، فداکاری، کمال طلبی و آخرت گرایی باشد تا انقلاب اسلامی آن را احیا کرد.

قاضی زاده هاشمی ضمن تشکر از مردم مشهد که 14 سال افتخار نمایندگی شان را داشت، برای حسن اعتماد این مردم برای چهارمین دوره انتخابش تشکر کرد و ادامه داد: در این ایام ایثارگران مشهد و فرزندان شهدا من را مورد لطف بسیار قرار دادند و اعلام حمایت کردند بنابراین لازم است از مردم مشهد و لطف گروه های ایثارگری در سراسر کشور تشکر کنم.

وی با بیان اینکه از همکاران مجلس به ویژه 4 بزرگواری که نمایندگان فوق العاده ای هستند و می دانم که جای خالی بنده را به خوبی پر خواهند کرد تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم سرباز خوبی برای نظام باشم.

قاضی زاده هاشمی با تصریح بر اینکه موضوع امروز استعفا نیست بلکه رفتن از سنگری به سنگر دیگر است افزود: در حال حاضر موضوع از سنگر مجلس شورای اسلامی به سنگر خدمتگزاری به خانواده عزیز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران ، آزادگان و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانم نوکری شهدا و خانواده های آنها با بکنم، ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم به دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی کمک کنیم؛ ایشان از ابتدای انتخابات چند مسئله مد نظرشان بود و تلاش کردند دولتی ایجاد کنند که نماد وحدت و همدلی باشد و از افراد مختلف حتی برخی چهره‌های دولت قبلی نیز در کابینه استفاده کردند که این رویه این پیام را صادر می‌کند که عزم همگانی برای رفع مشکلات مردمی که ناراحت و مأیوس هستند وجود دارد لذا از برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری برای همکاری، دعوت به عمل آمد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه وظیفه خود می دانم در خدمت دولت کریمه باشم، ادامه داد: فرصت‌های ما اندک است و عقب‌ماندگی ما فراوان و ما باید با همه همت خود تلاش کنیم تا کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: آنچه که در مورد ما به عنوان نمایندگان مجلس یا سایر مسئولان در کشور قضاوت خواهد شد، عملکرد قوه مجریه است و اگر دستگاه اجرایی خوب عمل کند در کارنامه مجلس مثبت نوشته می‌شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ما با دولت در تضاد و تناقض نیستیم، ادامه داد: تعداد زیادی از همکاران از رئیس جمهور محترم حمایت کردند لذا مجلس باید تمام تلاش خود را انجام دهد که این دولت با موفقیت‌های فراوان روبرو شود؛ این موضوع بود که موجب شد من به پذیرش مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگری لبیک بگویم.

وی در توضیح علت پذیرش مسئولیت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگری توضیح داد: رئیس جمهور در پشت تریبون اعلام کردند که برخی از مسئولیت‌ها اولویت من نیست که البته من پیش از این عرض کرده بودم که نسبت به مسئولیت در آن حوزه‌ها تمایلی ندارم،  من به رئیس جمهور عرض کردم که در خدمت شما هستم اما موضوع باید در متعین بنده باشد چرا که من نماینده مجلس هستم بنابراین باید موضوع با آقای قالیباف به نمایندگی از مجلس مطرح شود که تمامی این مسیر اتفاق افتاد اما وقتی صحبت از بنیاد شهید و امور ایثاگری مطرح شد بنده بلافاصله و بدون هیچ دغدغه‌ای پذیرفتم که در خدمت باشم چرا که خدمت به شهدا محل سوال،اشکال و اما و اگر ندارد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به یکی از سخنان حضرت امام (ره) یادآور شد: ایشان فرمودند چون خدمت به شهدا افضل است، بنیاد شهید نیز افضل نهادها است، حضرت‌ آقا نیز در جایی فرمودند حیات انقلاب اسلامی وابسته به این بنیاد است.

وی با بیان اینکه انسان هر مسئولیتی که برعهده دارد باید برای خدمت به این سازمان که تمدن‌ساز، گفتمانی و فرهنگی بوده اما در حال حاضر تنها به سازمانی خدماتی تبدیل شده و از چشم جامعه افتاده بر زمین بگذارد، اضافه کرد: هیچ مقامی بالاتر از خدمت به شهدا نیست.

به گفته قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید، سازمانی بزرگ بوده و از نظر بودجه مصوب، این سازمان چهارمین یا پنجمین دستگاه اعتباری کشور است که در حال حاضر متأسفانه با بی‌انضباطی اقتصادی روبرو است و حوزه‌های مختلف آن نیاز به انضباط‌بخشی دارد.

وی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند نمایندگان به دنبال کسب قدرت نباشند، گفت: شخصیت ولایتمداری مانند حجت الاسلام رئیسی حتما این موضوع را مورد نظر قرار دادند و در رابطه با این مسئله استعلام گرفتند. رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند دولت اگر در جایی نیاز به نیرو دارد بدون دغدغه به آن مراجعه کند و حتی نام برخی از اشخاص را هم برده اند.

وی ادامه داد: براساس ماده 12 اساسنامه بنیاد شهید به روشنی مشخص است که در مورد این سازمان رئیس جمهور فرد موردنظر خود را پیشنهاد می دهد و پس از اینکه به تائید مقام معظم رهبری برسد ادامه این فرآیند انجام می شود لذا اطمینان داشته باشید که این مسیر طی شده و سپس مکاتبات با مجلس انجام گرفته است.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: برخی مطبوعات مانند اعتماد و شرق که در این زمینه ابراز نگرانی کردند، نکته جالبی است و این نشان می دهد که این حوزه حساس است و حتما مهم بوده که برخی واکنش ها به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید نیاز به پالایش قوانین در حوزه ایثارگری دارد و حتما مجلس باید در این زمینه کمک کند، اظهار کرد: 12 میلیون نفر جامعه هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که بخشی از 3 میلیون نفر خدمات دریافت می کنند و بخشی دیگر فراموش شده اند که شامل رزمندگان، جانبازان کمتر از 25 درصد و ... هستند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ایجاد سازمان رزمندگان در بنیاد شهید، گفت: این سازمان توانسته تعداد اندکی از جامعه هدف را مورد پوشش قرار دهد ما باید در تدوین قانون برنامه هفتم توسعه به این بخش توجه جدی داشته باشیم خوشبختانه 179 نفر از نمایندگان در بنیاد شهید دارای پرونده هستند و 110 نفر دیگر با واسطه با بنیاد در ارتباط هستند بنابراین به طور 100 درصد جامعه پیش روی ما را ایثارگران تشکیل داده اند.

وی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه نمایندگان در حوزه های انتخابیه نیز مسائل پیرامون حوزه ایثار و شهادت است، نمایندگان هرگاه که به حوزه های انتخابیه خود مراجعه می کنند با مراجعات فراوان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان روبه رو می شوند. متاسفانه پس از 40 سال به جای اینکه این افراد تاج افتخار ما باشند از مسائل حداقلی صحبت می کنند.

قاضی زاده هاشمی در توضیح برنامه های خود برای بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: رویکرد سازمان را باید تغییر دهیم، متاسفانه بنیاد به یک نهاد خدماتی تبدیل شده در صورتی که باید یک نهاد حقوقی و پشتیبان ایثارگران برای احقاق حقوق آن ها باشد. بنیاد باید به یک سازمان معاضدت حقوقی تبدیل شود و از اموال و دارایی ایثارگران صیانت کند، همچنین باید طرح و لایحه تهیه کند و به مجلس بیاورد تا هرجا ایثارگری دچار مشکل می شود یک نفر از طرف بنیاد بتواند حقوق ایثارگر را بستاند نه آنکه فرد رها شود و بنیاد هم جواب سربالا بدهد.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد شهید باید به یک سازمان راهبردی تبدیل شود، ادامه داد: بنیاد باید سازمان مرجع باشد و برای خانواده شهدا و ایثارگران منزلت ایجاد کند. شجره ایثار باید درست شود تا هرکس که فرزند و از نسل شهید است جامعه به آن افتخار کند البته این عرایض امام خمینی (ره) است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده است.

قاضی زاده هاشمی در توضیح برنامه تحولی خود برای بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: شناسانه رسمی برای تمامی جامعه هدف طبق توانمندی ها و نیازمندی ها باید تهیه شود، مدیریت مبتنی بر مشارکت خانواده ایثار و شهادت باید شکل بگیرد، همچنین با انحصار، برخورد و موضوع عدالت پایه باشد، رشد خانواده ایثار و شهادت باید در دستور قرار گیرد و به پیشنهاد یکی از نمایندگان شهد شهادت را باید پیگیری کنیم یعنی نوه شهدا را تربیت کنیم همانگونه که امام (ره) در تاسیس مدارس شاهد به آن اشاره کردند از سوی دیگر موضوع پاسخگویی باید در اولویت قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم، امام خمینی فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، ما استقلالی که در کشور به دست آوردیم به خاطر ایثار و شهادت است و اگر نتوانیم از آن حراست کنیم و نسل های بعد حاضر به ایثارگری نباشند مورد تهدید قرار می گیریم. پرچمدار این شرایط باید بنیاد باشد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: شورای عالی ترویج ایثار و شهادت که رئیس آن رئیس جمهور است سال ها است که تشکیل جلسه نداده و باید آن را پیگیری کنیم لذا هیچ افتخاری بالاتر از پرچمداری ایثار و شهادت نیست و امیدواریم پس از 14 سال خدمتگزاری در حوزه قانونگذاری با رأی قاطع برای حرکت در این مسیر از من حمایت کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۹۵۶۱۷۱۰:۲۵:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
این همه خودت درس بخونی، کشور هزینه بده تا پزشک متخصص بشی. بعد به جای اینکه تمام وقت به داد مریضا برسی، پاشی بری تو این سیستم اداری، که چی؟ رئیس و وکیل و وزیر جایی بشی که هیچ ارتباطی با پزشکی نداره ؟
ناشناس۲۱۹۶۱۱۹۱۶:۰۵:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
لطفا از روی مطالعه صحبت کنید
محمد۲۱۹۶۴۲۶۲۱:۵۲:۱۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
چون در هیچ کجای دنیا رشته ای به نام وزارت یا ریاست جمهوری وجود ندارد و آدم ها از رشته های مختلف در صورت داشتن توان مدیریت رشد می کنند و وکیل و وزیر و رییس جمهور می شوند
ناشناس۲۱۹۵۶۳۸۱۰:۴۲:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خدا حفظتون کنه بلکه هیچوقت سنگرها خالی نشوند.
ناشناس۲۱۹۵۶۴۰۱۰:۴۳:۴۳ ۱۴۰۰/۶/۲۱
از کلمه مقدس سنگر استفاده ابزاری نکنید
علی۲۱۹۵۶۴۶۱۰:۴۷:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خدمت میخواستی بکنی همین مجلس خدمت میکردی دیگه چه ویژگی خاصی داشتی که باعث میشد بهتر بتونی اونجا خدمت کنی و کس دیگه اون ویژگی رو نداشت؟ انشالا خدمت اسم رمز یه چیزای دیگه نیست...
ناشناس۲۱۹۵۶۴۹۱۰:۵۱:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خوبه که برا همه چی هم توجیه هست .
ناشناس۲۱۹۵۷۱۲۱۱:۴۰:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۱
سنگر سنگر سنگر سنگر خوب همین سنگر نمایندگی مگه چشه که تو پزشک بری تو سنگری که تخصصی توش نداری! ..
ناشناس۲۱۹۵۷۴۶۱۱:۵۸:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
کاش نخبگان حقیقی کشور هم امکان جابجایی یا حتی قرارگیری در این سنگرها را داشتند شماها که همه سنگرها رو شش دانگ به نام زدید و ول کن هم نیستید و کارتون شده فقط رفتن از این سنگر به اون سنگر و ..بلا استثنا
رضا۲۱۹۵۷۵۲۱۲:۰۰:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
آقای هاشمی .. کسی که ۴دوره نماینده مردم مشهد بوده وبه همه امور تسلط داره چرا این سنگر باید خالی بمونه بعد هزینه زیادی بشه برا تبلیغ نماینده میان‌دوره‌ای والله اعلم
ناشناس۲۱۹۵۷۶۰۱۲:۰۵:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
استادی داشتیم بیست سال پیش ، میگفت: " نمی دونم چرا برای پست و مقام فقط احساس تکلیف می کنند ، تا حالا شده برای تمیز کردن .. جلوی خونه خودشون احساس تکلیف کنن؟
ناشناس۲۱۹۵۷۷۲۱۲:۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۱
حاجی سنگر به سنگر داری تا خط مقدم میری. بپا نری رو مین.
ناشناس۲۱۹۵۹۳۴۱۳:۵۲:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
حواسشون هست :-)
ناشناس۲۱۹۵۷۷۵۱۲:۱۳:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۱
اين متن را مي نويسم براي دوستاني كه در زمان جنگ تحميلي و دفاع مقدس نبودند , در آن زمان سنگرها در خط مقدم مدل هاي مختلفي داشتند , خيلي از آن سنگر ها ديوارهاش با گوني چيده شده بود و از گوشه و كنارش خاك مي ريخت و سقفش هم از چندتا ورق فلزي و يك پتو شتري كف سنگر بود و خيلي كه لاكچري باشه دو تا كنسرو عدسي و يك قمقمه آب داشت. اما بعضي سنگرها سقف و روي گوني هاي ديوارشون را با پتو پوشونده بودند و چند لايه پتو كف سنگر بود, نرم و راحت. يك صندوق يخي داشتند (با رنگ ارتشي) كه هميشه آبشون خنك و از خوراكي هم كه كنسرو لوبيا با گوشت و كمپوت و بله.. همونجا هم سنگر داشتيم تا سنگر. خداوند سلامتي بده به تمام رزمندگان و سربازان اون زمان.
ناشناس۲۱۹۵۸۰۲۱۲:۳۰:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۲۱
بهترین روش برای دور بودن از انتقاد که مسئولان طی سالیان دراز انجام داده اند تقدس گرایی مسئولیت با عناوین مذهبی مثل امام زمان ما را هدایت می کند. تکلیف شرعی شده و احساس مسئولیت کردیم و .. اموال مردم رو به خارج نبرند. ما مدیری می خواهیم که حقوق خیلی بالا بگیرد ولی اختلاس نکند. حقوقی بگیرد که تا آخر عمرش خودش و خانواده اش بخورد و تمام نشود در عوض به دنبال جانمایی اطرافیان در پست های مدیریتی نباشد. متاسفانه این گونه مدیران نایاب هستند
الهیار۲۱۹۵۸۲۲۱۲:۳۸:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
سنگر ریاست جمهوری نشد معاون رییس جمهوری نشد معاون مجلس و اگر نشد شهرداری تهران.این سنگرها چقدر سنگربان های پر انگیزه نیاز دارند.
ناشناس۲۱۹۵۸۶۱۱۲:۵۸:۳۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
برای اصولگرایان عوض کردن سنگر است و برای اصلاح طلبان دنیا طلبی.
ناشناس۲۱۹۵۸۹۵۱۳:۱۹:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
یعنی .. که سنگر ها را فقط شما می توانید پر کنید حالا جای شما در مجلس چه کسی و چه موقع پر خواهد کرد؟ ..
ناشناس۲۱۹۵۸۹۷۱۳:۲۲:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۱
انشا الله اگر راست میگویی خداوند شما را در سنگر جدید موفق کند .. که این البته سعادت بسیار بالایی است
ناشناس۲۱۹۵۹۴۱۱۳:۵۶:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
جنگ جو که تو باشی فرقی نمی کند سنگر کدام است! البته امثال شما امر بری بیش نیستند.
ناشناس۲۱۹۵۹۴۶۱۳:۵۸:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
دوتا سنگر هم برای دیگران باقی بذارید
ناشناس۲۱۹۶۲۲۹۱۷:۴۵:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
بهتره بگیم دو تا تپه
حسن۲۱۹۵۹۵۹۱۴:۱۸:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
این همه بین سنگر ها جابجا نشو قاضی جان ..
ناشناس۲۱۹۵۹۶۰۱۴:۱۹:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
آقای قاضی زاده شما ۴۲ سال است که در حال سنگر عوض کردن هستید یا نماینده مجلس یا مدیر عامل یا وزیر یا.. از پشت سنگر مدیریت و آقایی بیرون بیایید و سنگر را به نفر بعدی تحویل دهید برای مردم هم دلار ۲۷۰۰۰ تومنی به غنيمت گرفته و تحویل می دهید خدا قوت پهلوان
ناشناس۲۱۹۶۰۶۶۱۵:۱۸:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
الان معلوم شد پوششی چی بود و کی بود
ناشناس۲۱۹۶۰۸۲۱۵:۳۸:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۱
قحط الرجاله ديگه. غير از .. هيچکي پيدا نميشه براي تصدي يه پست!!!
ناشناس۲۱۹۶۰۸۷۱۵:۴۲:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
سنگر به سنگر ؟؟؟..
ناشناس۲۱۹۶۰۸۹۱۵:۴۳:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۲۱
حاجی دیگه این کلمه سنگر لوس شده خدایی، یه اصطلاح دیگه اختراع کنین..
ناشناس۲۱۹۶۱۰۵۱۵:۵۷:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۲۱
* (وی) اضافه کرد: هیچ مقامی بالاتر از خدمت به شهدا نیست.* البته حتما مقصودشان بعد از مقام ریاست جمهوری است که متاسفانه خدا قسمت نکرد در آن سنگر انجام وظیفه کنند.
مهدی۲۱۹۶۱۴۳۱۶:۲۳:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
به امید روزی که صلح و دوستی همه جا برقرار بشه ..
dayani۲۱۹۶۲۰۷۱۷:۲۰:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۲۱
با این کارهایی که میفرمائید و دیگران نیز فرموده اند، بهتر است برای تغییرات اظهار نظر نفرمائید. کسانی به شما رای دادند تا انرژی و دانش خود را برای کل کشور بکار گیرید، اما شما بجای نماینده مردم، نماینده دستگاه دولتی را پذیرا شدید.
ناشناس۲۱۹۶۲۲۲۱۷:۳۸:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
آقا ميشه براي من هم يك سنگر ناقابل دست و پا كنيد. به خدا با كمترين سنگر هم راضيم و سنگرهاي شما عزيزان مثل رياست .. نميخوام
ناشناس۲۱۹۶۲۳۳۱۷:۴۸:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
این مدل حرفیدن، دیگر توجیه مناسبی برای مردم نیست. سنگرهایی که به جوان ها اعتماد نکنند و فقط جابجایی فرماندهان پیر را ببینند، دیر یا زود شکست میخورند. متأسفانه نمایندگان مجلس، یادشان رفته که برای همین صندلی مجلس، چه وعده ها که نداده اند.
صمصام۲۱۹۶۲۵۹۱۸:۱۴:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۲۱
آقایان اصولگرا .. احیانا ^ .. نظری ندارند ؟؟؟!!!!!!!
ناشناس۲۱۹۶۲۶۷۱۸:۳۲:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۲۱
سنگر ما زمان جنگ روبروش تیرمستقیم تی ۷۲ بود و رگبارهای گیرینوف و تک تیرانداز های غناثه و پشتش ترکشهای خمپاره به اندازه کف دست و زوزه دوشکا آخرش هم شدیم موجی و سربار سنگر های شما چطوره
علی۲۱۹۶۳۳۶۲۰:۱۲:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
.. سنگر چیه ذهن مردم درگیر نکن
ناشناس۲۱۹۶۳۸۹۲۱:۰۸:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خب خداروشکر اینم رو تخصصی که داشت به پست رسید!!!! داشتم کم کم نگران میشدم
ناشناس۲۱۹۶۳۹۹۲۱:۱۹:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
اگر قرار برخدمت بود هرچه گمنام تر خدوم تر ما را با شما نه کاری هست نه چیز دیگری دو برادر وپدر ما هشت سال جنگیدن که این سر زمین سر بلند شود لطفا خون شهدا را فدای سیاست بازی ها.. نکنید
ناشناس۲۱۹۶۴۱۴۲۱:۳۶:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۲۱
با سلام چرا بزرگان و سرشناسان سیاسی کشور برای حضور و ایفای مسئولیت در سوریه و لبنان و نقاط محروم احساس تکلیف نمی کنند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین