درد دل مردم| دادگاه های تجدید نظر دقیق تر از دادگاه های اولیه نیستند/ خودروسازان چندبار از مشتری ارزش افزوده می گیرند؟!/ امکان ثبت نام برای دارندگان خودرو فرسوده فراهم شود

  4000620081
درد دل مردم| دادگاه های تجدید نظر دقیق تر از دادگاه های اولیه نیستند/ خودروسازان چندبار از مشتری ارزش افزوده می گیرند؟!/ امکان ثبت نام برای دارندگان خودرو فرسوده فراهم شود

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

                                                                                         ********************************

21 شهریور 1400

 

  • متاسفانه بخاطر سه ده حاکمیت لیبرال سرمایه داری از نوع ایرانیش ما دیگه چیزی به نام بیمارستان دولتی نداریم. مثل مدارس دولتی که جیب مردم را خالی میکنند. بلکه آقای رئیسی بتونه تغییراتی در جهت منافع قشر کم درآمد ایجاد کنه البته اگه صاحبان زر و زور و قارونها زبیرها اجازه بدهند.

 

  • دادگاه تجدید نظر عین ظلم و بیعدالتی است یک قاضی بدون حضور طرفین پرونده را می بیند و رای میدهد و رای او فصل الخطاب است نمونه ای را اطلاع دارم که دو قاضی با شنیدن صحبتهای طرفین حق را بجانب خواهان دانسته اند اما قاضی تجدید نظر به نفع خوانده رای داده یعنی دو قاضی اول سواد تشخیص نداشته اند؟ آیا می توان باور کرد که منفعتی به قاضی تجدید نظر نرسیده ؟

 

  • بیشتر درد دل ها نشان میدهد اگر یک دادگستری کارامد داشتیم کلاهبرداران و فاسدان این همه جرات نداشتند.

 

  • امکان ثبت نام خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا ، برای کسانی که خودرو فرسوده دارند فراهم بشود. بر اساس مقررات جاری کسی که بیست سال پیش یک خودرو از ایران خودرو یا سایپا خریده و الان بنامش باشد، امکان ثبت نام ندارد ولی کسی که چهارسال پیش خودرو نو خریده و فروخته الان میتواند ثبت نام کند. این دور از عدالت است.

 

  • متاسفانه همانگونه که پیش بینی می کردم هیچ اراده ای برای مبارزه با فساد و حیف ومیل اموال عمومی و مبارزه با مافیا وجود نداره بنده چندین بار پیام دادم و گزارش فساد دادم اما هیچ تماسی گرفته نشد که حداقل دل خوش باشیم که شعار مبارزه بافساد می دهند.
    اما دریغ از یک تماس با بنده و واقعا متاسفم برای این نظارتها و .....

 

  • سلام. من هم موافق نظر دوستمون در ارتباط با چاپ مقالات برای دفاع از پایان نامه دکترا هستم. یا باید استاد شما در مجله ای سمت و نفوذ داشته باشد یا اینکه با کلی هزینه دانشجو باید مقاله چاپ کند. این اصلا عادلانه نیست. از وزیر محترم علوم عاجزانه خواهشمندم فکری به حال این رویه به دور از انصاف کنند

 

  • جناب اقای رییسی، حرکت حضورتان در میان مردم و استان های محروم صد  البته پسندیده است اما شما ایا از قبوض جدید برق و اب و گاز بی خبرید؟ ایا از قیمت ارزاق عمومی لبنیات نا اگاهید که بعد تصدی شما امان مردم را تنگ کرده ، ما با حقوق اندک چگونه میتوانیم از عهده زندگی بر بیایم، تا دیر نشده فکری بکنید...
  • چند وقت پیش در مورد پول پیش مشارکت در ساخت خودرو مطلبی نوشتم و درج فرمودید و نتیجه اینکه شورای رقابت گفته که پول پیش مردم نزد خودروسازان هم باید تابع نرخ روز باشه که البته خودروسازان زیر بار نمیرن.اما موضوع جدید اینکه ماشینم رو برای سرویس دوره ای به نمایندگی بردم و روغن و فیلتر روغن و فیلتر بنزین و فیلتر هواکش عوض شد که مبلغ حدود یک میلیون و سیصد پول این چند قلم شد و ۱۳۰ هزار تومن پول دستمزد و جالب اینکه ۱۴۰ هزار تومن هم پول ارزش افزوده شد.اما مهم اینه که شما هر چی میخوای بخری روی ان محصول قیمت و ارزش افزوده و مبلغ پرداختی درج شده.اما ایران خودرو بعد از جمع زدن اقلام مصرفی که طبیعتا ارزش افزوده به ان اضافه شده،دوباره از جمع کل  ۹ درصد ارزش افزوده گرفته.ایا واقعا اینجوریه یا من دارم اشتباه میکنم؟اگه اینجوریه پس چرا هیچکس از تعزیرات و حمایت از مصرف کننده به این مسایل دقت نمیکنند و صدای مصرف کننده باید بلند بشه تا یکی جواب بده البته اگه جواب بدن و سالهاست که این پول دوباره ارزش افزوده رو از مردم میگیرند و کسی بررسی نمیکنه؟جهت پیگیری شماره تلفنم رو ارسال میکنم

 

 

 

20 شهریور 1400

 

  • آقای وزیر علوم
    آقای وزیر بهداشت
    هیات ممیزه نشریات کشور 
    مجلس شورای اسلامی
    وزارت اطلاعات 
    و ... 
    به داد دانشجویان دکتری برسید . مجلات علمی پژوهشی دانشگاههای کشور برای چاپ هر مقاله از دانشجویان دکتری  بین 15 تا 30 میلیون تومان درخواست می کنند و عملا اگر کسی این پول را ندهد مقاله اش چاپ نمی شود 
    یا شرط مقاله را بردارید و یا جلوی این مجلات را بگیرید 
    یک دانشگاه در استان مرکزی برای همه مجلات این رویه را دارد

 

  • جناب آقای اژه ای یا هر آزاد مردی که میتواند ایشان را مطلع نماید ترا به زهرای فاطمه به داد ما برسید در سال 92 و93 تمام ماحصل 20 سال کار شبانه روزی کارگری شهرداری مبلغ 120 ملیون به امید خانه دار شدن به تعاونی مسکن پایانه های شهرداری شیراز در قبال تحویل زمین شهرک گلستان شیراز واریز کردیم که یک وکیل گردن کلفت با تبانی با اعضا تعاونی وقول پورسانت به ایشان پولها ی حدودا 100 نفر مردم بیچاره را دریافت میکنن ومتاسفانه سال 97  وقتی ملک گرون میشه با ترفندمیگن زمین متعلق به اینها نبوده است باکمال تعجب شکایت کردیم بعد از 3 سال دوندگی داد گاه بدوی رزای به نفع مردم داد که این وکیل که متاسفانه پسر عموی یکی از بالاترین مقامات قضایی است  با لبخند ومسخره کردن مردم فرمودند اصل کار تجدید نظره که مال ماست  ودقیقا شعبه 31 تجدید نظر شیراز در کمال خونسردی رای به بیگناهی ایشان دادوگفتند همان پول 92 را به مردم برگردونن آِیا این ظلم آشکار نیست به ایشان اعتراض کردیم میگه باید چشمتون را باز میکردید کلاه سرتون نره به والله اگر این قاضی تا حالا از تعاونی مسکن دادگستری زمین یا اپارتمان نگرفته باشه ما از حق خود میگذریم

 

  • بنده به همراه تعداد زیادی از مردم، پانزده سال پیش برای زمین اسبچران دماوند، پول واریز کردیم، اما هنوز زمینی تحویل ندادند. چرا قوه قضائیه رسیدگی نمی‌کنه. عدالت کجاست؟

 

  • سلام از سهمیه بندی ثبت طلاق که جلوی بی عدالتی وفساد در بحث درامد ناشی از ثبت طلاق را گرفت ، ممنونم. ولی چندین ساله که درخواست وخواهش داریم ثبت ازدواج را سهمیه بندی کنند تا هر دفتر ازدواج بتواند هزینه جاری دفترخونه رادربیارد.. کسی کاری نکرده!! یه دفترخونه ماهی تعداد90 یا 100 عقدثبت میکند!!! در حالیکه دفتر دیگر به 10 عقد هم نمی رسد!!! یه دفترخونه درامدنجومی داره!!! یه دفتر خونه ازدواج به مرز ورشکستگی .... رسیده!! آیا کسی هست؟ کاری بکند

 

  • سلام چرا در این شرایط سخت کرونا و این همه ابزارهای مختلف پرداخت ، بانک مرکزی گردش پول نقد را که منشا هزاران ویروس و میکروب و  بیماری است را حذف نمی کند .

 

  • سلام، لطفا به ورود اتوبوسی و غیرقانونی مدیران ;غیر کارمند دولت; به خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوران آخرین دو مدیر عامل ایرنا رسیدگی شود.

 

  • خاوری را چگونه به اژه ای معرفی کنیم؟

 

  • کرونا گرفته بودم همسر و پسر و عروسم هم مبتلا شدند چون شدت مریضی من خیلی بالا بود بعدازاسکن دکترگفت حتمابا بستری بشوید با ناسزاهایی کهبه تنها فرزندم مرا به بیمارستانها میبرد روبرو میشدیم نه جواب فقط ناسازا با تلاش بسیاری در بیمارستانی بستری شدم تلاش بخش پرستاری ستودنی بوددیگر کسی کاری که وظیفه اش بود را نمیکرد خدمات که فقط میچرخید کمی حالم خوب شد با کرایه کردن دستگاه اکسیژن سازبه خوانه امدم حالا از بیمارستان صورت حساب میخواهم جواب میدهند ۴میلیون دولت به شمایارانه داده باید ان را واریز کنی تا صورت حساب بدهیم ایا من که ماهی یک میلیون حق بیمه تامین اجتماعی سهم کارگر+سه برابرش را کارفرامامیپردازدو بیمه تکمیلی هم دارم بیش از ۳میلیون هم خودم پرداخت کردم نباید بدانم در این ده روز در یک بیمارستان دولتی هزینه من چقدرشده است ایا خواسته ای ناجاست دارم که یک برگ صورت حساب بخواهم ؟

 

  • با عرض ادب و احترام 
    امیدوارم دیده بان شفافیت بتواند با پیگیری و کشف حلقه های فسادی که معرفی می گردد از تضییع حقوق مردم و حتی بیت المال جلوگیری نماید.
    مدارک مربوط به پولشویی و ...یک شرکت پیمانکاری  را به اداره اطلاعات استان ارائه کردم اما متاسفانه هیچ پیگیری از جانب ایشان صورت نگرفته و حتی شنیده شد معاونت اقتصادی مربوطه نیز با آقایان ارتباط تنگاتنگ داشته و پرونده ارائه شده را بایگانی نموده لذا خواشمنداست ترتیبی اتخاذ نمایید بتوانم از نزدیک با مدیر دیده بان شفافیت صحبتی داشته باشم.
    شماره اینجانب جهت پیگیری محفوظ است

 

  • کلا بخش های امنیتی کشور مثل کارمندان دادگستری و نیروی انتظامی واقعا مظلوم هستند
    حقوقشان که پایین ترین حالت ممکن هست... اضافه کار و مزایا هم که ندارند 
    هر روز باید علی رغم انجام وظایف سنگین کاری و تحمل انواع توهین ها و تهدیدها باید کلی شکایت های بی خود علیه خودشان را به جان بخرند و هیچ کس آنها را نبیند و آخرش هم جان بدهند  
    این اجحاف هست این بی عدالتی است این بی مدیریتی هست به خدا نمی توانید جواب دهید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین