این شما و این بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

گزارش بازرگانی،   4000619028

کافی‌ست تصمیم بگیرید وارد دنیای زبان انگلیسی شوید، هزار و یک مسیر جورواجور جلوی راهتان سبز می‌شود. اما بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی کدام است؟ بهترین مسیر یادگیری زبان انگلیسی لزوماً مسیری نیست که شما را زودتر به مقصد برساند. در واقع یادگیری زبان دوم یک مقصد نیست، قرص و آمپول هم ندارد، باید گام‌به‌گام واردش شوید و از مسیر لذت ببرید.

خوشبختانه هرروز راه‌های متنوع‌تری برای حرکت در مسیر یادگیری زبان انگلیسی جلوی راهتان سبز می‌شوند؛ دیگر مجبور نیستید سر ساعت‌های خاصی به موسسه‌های مختلف بروید، مجبور نیستید طوطی‌وار حفظ کنید و خودتان را به ضرب و زور و با ترس امتحان پای کتاب‌های خشک و خسته‌کننده بنشانید.

بهترین مسیر یادگیری زبان انگلیسی کدام است؟

اولین و مهم‌ترین سوالی که برای یادگیری زبان جلوی راهتان سبز می‌شود، این است که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ کتاب آموزشی؟ کتاب صوتی؟ پادکست؟ فیلم؟ داستان؟ باید بگوییم بهترین راه برآیندی از همه‌ی این روش‌هاست. در کل بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی ، ویژگی‌ها و کمالات زیر را دارد:

  1. استاندارد و حرفه‌ای است

بهترین مسیر یادگیری زبان انگلیسی مسیری است که در عین جذاب بودن، متنوع بودن و به‌روز بودن، استاندارد و حرفه‌ای باشد؛ یعنی قوانین و چارچوب‌ها را می‌شناسد، باید و نبایدها را می‌داند و طبق قواعد اصلی زبان انگلیسی پیش می‌رود. روش‌های غیراستاندارد می‌توانند شما را گمراه، سردرگم و دلزده کنند. پس مسیر مطمئنی را انتخاب کنید که زیر نظر کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای ساخته شده است.

  1. متنوع است

اگر از کسانی که یادگیری زبان انگلیسی را در نیمه‌ی رها کردند بشنوید، بیشتر از نصفشان می‌گویند خسته یا ناامید شدند. بهترین مسیر یادگیری زبان انگلیسی مسیری است که بتواند توجه و علاقه‌ی شما را محکم نگه دارد. روشی که ابزارهای مختلف کمک بگیرد، گاهی از داستان استفاده کند تا ضمن لذت بردن اصول متون انگلیسی را یاد بگیرید و لغات را در دل متن ببینید، گاهی با ابزار فیلم وارد شود تا شما را به جهانی انگلیسی‌زبان ببرد، گاهی موسیقی را جلو بفرستد تا ضمن لذت از جادوی موسیقی، روی لهجه‌تان کار کند، گاهی هم از طریق کتاب به تقویت گرامر و دایره‌ی لغاتتان بپردازد.

بنابراین مسیری را انتخاب کنید که خسته‌تان نکند؛ زبان را وارد زندگی روزمره‌تان کند و از زمان‌های مرده‌تان یادگیری زبان بیرون بکشد.

مسیرهای خشک، بی‌آب‌وعلف و سخت‌گیرانه، ممکن است ذوقتان را بکشند و از یادگیری زبان که فرآیندی هیجان‌انگیز است، برایتان یک غول بسازند. پس از روشی وارد شوید که از ابزارهای مختلفی کمک بگیرد و متنوع باشد.

  1. گام‌به‌گام جلو می‌رود

همان‌طور که حتماً شنیده‌اید، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. برای یادگیری زبان انگلیسی باید قدم به قدم جلو بروید؛ این مسیر هیچ قطار سریع‌السیری ندارد. پس برنامه‌ای انتخاب کنید که به‌تدریج و حساب‌شده شما را جلو ببرد. همچنین باید طبق ظرفیت و توانایی‌تان زبان بخوانید.

اپلیکیشن زبانشناس یک مسیر خوش‌منظره برای یادگیری زبان

تا این‌جا ویژگی‌های بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را مرور کردیم؛ اما این روش را چطور پیدا کنیم؟ سایت‌ها و نرم‌افزارهای زیادی این کمالات و حسن‌ها را دارند؛ یکی از این روش‌ها هم اپلیکیشن زبانشناس است. زبانشناس یک نرم‌افزار چند بعدی و جذاب است که می‌تواند از یادگیری زبان برایتان یک تفریح جذاب بسازد. اما چرا زبانشناس می‌تواند یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی باشد؟

  1. اپلیکیشن زبانشناس تحت‌نظر بهترین و متبحرترین استادها اداره می‌شود؛ با روش‌های روز سازگار است و از علمی‌ترین و ثابت‌شده‌ترین متدها برای آموزش استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی‌تان را به این برنامه بسپارید و مطمئن باشید اصولی جلو می‌روید.
  2. اپلیکیشن زبانشناس از نظر تنوع به‌حدی خوب عمل کرده که می‌تواند جعبه‌ی جادویی لقب بگیرد؛ در این برنامه برای تمام سلیقه‌ها راه‌های جذابی پیدا می‌شود؛ از ابزارهای متنوع و ویژگی‌های مثبت برنامه‌ی زبانشناس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • کتاب‌ انگلیسی: کافی‌ست اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید و وارد بخش زبانشناس شوید، چندین و چند کتاب آموزش زبان انگلیسی همراه با فایل‌های صوتی در انتظارتان هستند. معروف‌ترین و بهترین کتاب‌های آموزش زبان را می‌توانید به طور رایگان در این بخش دریافت کنید. همچنین تمام این کتاب‌ها در گوشی‌تان هستند و همراه شما به مترو، ترافیک و زمان‌های مرده می‌آیند تا دقیقه‌های تلف‌ شده‌تان را تا حد ممکن کاهش دهید.

همچنین اگر یک زبان‌آموز اهل مطالعه هستید، می‌توانید وارد زیبوک شوید؛ با دریایی از بهترین کتاب‌های انگلیسی ملاقات می‌کنید. داستان کوتاه انگلیسی و داستان بلندهای زیادی در این بخش به انتظار شما نشسته‌اند تا ضمن یادگیری زبان انگلیسی، جذاب‌ترین و بهترین کتاب‌ها را بخوانید. کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند وارد دنیای زبان انگلیسی شوید و در دل زمین فوتبال بازی کنید.

  • فیلم انگلیسی: دیدن فیلم و انیمیشن انگلیسی یکی از پرطرفدارترین و بهترین راه‌های یادگیری زبان انگلیسی است؛ چرا؟ چون فیلم‌ها شما را از جایگاه تماشاچی‌ها به وسط زمین می‌برند تا در دل ماجرا قرار بگیرید. با کمک فیلم‌ها به موقعیت‌های مختلف می‌روید، لهجه‌ها را یاد می‌گیرید، دنیای روزمره‌ی انگلیسی‌زبان‌ها را می‌شناسید و مهارت شنوایی‌تان تقویت پیدا می‌کند.

به‌طور کلی در اپلیکیشن زبانشناس، شما حق انتخاب دارید و انتخابتان هرچه باشد، منبع‌های زیادی برایتان آماده است. همچنین این اپلیکیشن به تمام ابعاد زبان پرداخته و از هیچ بخشی غافل نشده است؛ اگر می‌خواهید لغت یاد بگیرید، چندین و چند کتاب و برنامه‌ برای یادگیری لغات در اختیار دارید، اگر دنبال یادگیری گرامر هستید بهترین و مشهورترین کتاب‌ها به صورت رایگان منتظرتان هستند، اگر می‌خواهید موسیقی گوش کنید، اگر می‌خواهید فیلم و انیمیشن ببینید، اگر می‌خواهید کتاب بخوانید و انواع و اقسام اگرها در این اپلیکیشن راهی دارند. همچنین بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی باید انگیزه‌ی شما را زنده نگه دارد؛ زبانشناس از شما آزمون می‌گیرد، روند پیشرفتتان را بررسی می‌کند و مهم‌تر از همه، شما را به دنیای زبان آموزان متصل می‌کند؛ با ارتباط با سایر زبان آموزان می‌توانید از تجربه‌هایشان استفاده کنید و دوست‌های هم‌مقصد پیدا کنید.

همین الان از طریق لینک زیر اپلیکیشن زبانشناس را دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن زبانشناس

حرف آخر

زبان در زندگی جریان دارد،‌ ما با کمک زبان حرف می‌زنیم، می‌خوانیم، می‌نویسیم و می‌شنویم؛ پس برای یادگیری زبان دوم هم باید زبان را وارد زندگی‌مان کنیم؛ باید تمام ابعادش را امتحان کنیم و آن را جدا از زندگی روزمره ندانیم. بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی روشی است که زبان را به زندگی‌تان نفوذ دهد، به حرف زدنتان، شنیدتان، فیلم دیدنتان، کتاب خواندنتان! تنها از این راه است که می‌توانید چم‌وخم هر زبان را یاد بگیرید، در موقعیت‌های مختلف تجربه‌اش کنید و نقاط قوت و ضعفتان را بفهمید. اپلیکیشن زبانشناس با ابزارها و روش‌های متنوع، به‌روز و جذاب یک مسیر خوش‌منظره و خوش‌آب‌وهوا برایتان می‌سازد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین