خرید مبلمان اداری لاکچری از NDK

گزارش بازرگانی،   4000610092

مبلمان اداری از مهم ترین المان ها در طراحی و دکوراسیون داخلی محیط کار هستند که وجود آن ها برای شروع هر کسب و کار اداری، الزامی است.

../../../../../../../Downloads/طراحی%20اداری(1)/خرید%20مبلمان%20اداری%20لاکچری%20از%2

بودجه و کاربرد مبلمان دو فاکتور بسیار مهم و با اهمیت در انتخاب این محصولات هستند که باید به آنها توجه کنید. قبل از هر چیزی، عملکرد و راحتی مبلمان مهمترین نکته ای است که باید مد نظر باشید و در نهایت متناسب با بودجه خود، محصول مورد نظر را خریداری کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نکات بیشتری در رابطه با خرید مبلمان و تجهیزات اداری آشنا کنیم.

در قدم اول، بودجه خود را در نظر بگیرید!

بدون شک، بودجه‌ای که برای خرید مبلمان اداری کنار گذاشته اید، تاثیر بسیاری در خرید شما خواهد داشت. اما فراموش نکنید که قیمت همه چیز نیست! کیفیت و دوام محصولات مهم ترین فاکتور در انتخاب مبلمان و تجهیزات اداری می باشد. هزینه ای که صرف خرید مبلمان اداری می‌شود، در واقع سرمایه‌گذاری روی کسب و کار و تامین سلامت جسمی و روحی شما محسوب می شود. با خرید میز و صندلی با کیفیت و استاندارد، می توانید کیفیت کار و راحتی کارمندان را ارتقا ببخشید. خبر خوب این است که دیگر نیازی نیست نگران هزینه های سنگین باشید! زیرا شما می توانید از برخی برند ها، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی ارزان تهیه کنید! اگر قصد خرید مبلمان اداری لاکچری و ارزان را دارید، گروه طراحی و ساخت NDK را به شما معرفی می کنیم. این تیم حرفه ای برای ساخت محصولات خود از بهترین متریال ها استفاده کرده و از برترین طراحان و متخصصان ماهر بهره می گیرد. محصولات با کیفیت NDK با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرند چرا که هدف اصلی این تیم، جلب رضایت و اعتماد مشتریان می باشد. پس وقت را هدر ندهید و همین حالا از طریق شماره های 09122775966،09122375842 و 47531(021) با کارشناسان و مشاوران تیم تماس حاصل فرمایید.

نیازهای خود را اولویت بندی کنید

قبل از هر تصمیمی، به درستی برنامه ریزی کنید و نیازهای اصلی را در نظر بگیرید. شما باید بیشترین بودجه خود به وسایل ضروری که بیشترین نیاز را به آن‌ها دارید، اختصاص دهید. ابتدا لیستی از لوازم مورد نیاز خود در محیط کار تهیه کنید و سپس آن ها را اولویت بندی نمایید. خرید محصولات و مبلمان غیر ضروری را می توانید در آینده انجام دهید. اما به عنوان مثال، میز و صندلی از جمله مهمترین مبلمان اداری هستند که حتما باید آن ها را تامین کنید. با مشخص کردن نیاز های مهم و ضروری، می توانید در مدیریت بودجه خود دقیق‌تر عمل کنید.

نکات مهم در مورد دکوراسیون و مبلمان اداری

بعضی از نکات طراحی و دکوراسیون داخلی ، به شما کمک می کنند تا فضای ایده آل و کارآمدتری را طراحی کنید. علاوه بر کاربردی بودن محصولات، باید از منظر چیدمان و دکوراسیون داخلی نیز به آن ها نگاه کنید و جوانب مختلف را بررسی کنید.

../../../../../../../Downloads/طراحی%20اداری(1)/نکات%20مهم%20در%20مورد%20دکوراسیون%20و%20مبلمان

رعایت کردن برخی نکات ریز، به شما کمک می کند که بهترین نتیجه را دریافت کنید. در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره خواهیم کرد:

  1. در نظر داشته باشید که انتخاب میز های گرد، می‌تواند فضای بهینه‌تری را ایجاد کند اما در عوض فضای بیشتری را اشغال می کند.
  2. بهتر است میز کار شما به امکاناتی برای قرارگیری ابزارهای کار از جمله کامپیوتر، مجهز باشد.
  3. هنگام خرید مبلمان اداری، ابعاد و اندازه محیط به خصوص فضای ورودی و راهروها را به دقت اندازه گیری کنید.
  4. یک سبک مشخص برای دکوراسیون داخلی اداری مشخص کنید و مبلمان اداری خود را با توجه به آن سبک تهیه کنید. استفاده از نرم افزارهای مدل سازی برای این کار گزینه بسیار مناسبی است و در تصمیم گیری به شما کمک خواهد کرد.
  5. با استفاده از انواع پارتیشن شیشه‌ای میتوانید حس تعامل و همکاری کارمندان را افزایش داده و به زیباتر شدن محیط و بهینه شدن نورپردازی محیط کمک کنید.
  6. تامین کتابخانه و قفسه های مختلف را فراموش نکنید زیرا منجر به ایجاد نظم و سازماندهی محیط می شوند. همچنین می توانید از فایل های اداری برای ذخیره سازی اسناد و مدارک استفاده کنید.
  7. در انتخاب میز و صندلی کارمندان، از طرح های هماهنگ استفاده کنید تا جذابیت بصری بیشتری داشته باشند. با این کار می توانید ماهیت خاصی به محیط کارتان ببخشید.

توجه به نکات زیبایی شناسی و هارمونی

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی داخلی اداری و انتخاب مبلمان اداری، در نظر گرفتن مسئله زیبایی شناسی می باشد. در نظر گرفتن استانداردهای زیبایی شناسانه در محیط کار و ایجاد فضایی شیک و دلنشین منجر به افزایش بهره ‌وری و بهبود راندمان کاری خواهد شد. شما می توانید با شناخت مبانی رنگ ها و انتخاب رنگ‌های مناسب، به کاهش استرس کارمندان و همچنین افزایش سطح تمرکز آن ها کمک کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از لوگو شرکت، حس و حالی ویژه به محیط کارتان ببخشید و بازتابی از هویت شرکت، فرهنگ و برند خود نمایان کنید.

نورپردازی در محیط کار

نورپردازی را می توان یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در کیفیت فضایی نام برد. در بسیاری از محیط ها امکان استفاده از نور طبیعی کافی امکان پذیر نیست و نورهای سقفی نیز پاسخگوی نیازها نیستند.

../../../../../../../Downloads/طراحی%20اداری(1)/نورپردازی%20در%20محیط%20کار

در چنین شرایطی باید از چراغ‌های مطالعه رومیزی استفاده کنید و برای تامین منابع نوری بیشتر اقدام کنید. میزان روشنایی مورد نیاز با ابعاد و مساحت محیط در ارتباط است. بنابراین هرچه فضای شما بزرگ تر باشد، به منابع نوری بیشتری نیاز دارید. فراموش نکنید که مبلمان اداری صرفا به میز و صندلی محدود نمی شود و شامل مواردی از جمله منابع نوری نیز می شود. برای تامین محیطی آرام، دلنشین و کارآمد، باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید و همه فاکتورهای مورد نیاز را تامین کنید.

نتیجه گیری:

محیط کار زمانی معنا پیدا می کند که توسط مبلمان اداری مناسب چیدمان شده باشد. در واقع انواع میز و مبلمان اداری، مهمترین المان های محیط کار هستند که بدون آن ها انجام دادن بسیاری از فعالیت ها غیر ممکن خواهد بود.
برای خرید مبلمان اداری لاکچری و با کیفیت، برند محبوب و معتبر NDK را به شما پیشنهاد می کنیم. تیم NDK از بزرگترین تولید کنندگان انواع میز، مبلمان و تجهیزات اداری است که محصولات خود را در بالاترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. با انتخاب NDK می توانید یک خرید مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین