چشم انداز ترسیمی ضرغامی بازاریابی گردشگری را متحول خواهد کرد

  4000607111

رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران کشور، ضرغامی را مدیری اهل تعامل، همگرایی و هم افزایی با بخش خصوصی و تشکل های صنفی و مردمی دانست و گفت: او برای آینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چشم انداز ترسیم کرده و تبلیغات و بازاریابی گردشگری را متحول خواهد کرد.

چشم انداز ترسیمی ضرغامی بازاریابی گردشگری را متحول خواهد کرد

جمشید حمزه‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره دیدار و جلسه کاری با سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در جلسه امروز به صورت مفصل، آخرین وضعیت صنعت گردشگری کشور، موانع توسعه این صنعت و آسیب های آن به ویژه در دوران شیوع کرونا را با آقای وزیر بررسی کردیم.

رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران کشور گفت: در این جلسه همچنین اقدامات دولت در سال های گذشته برای توسعه صنعت گردشگری و هتل داری و همکاری های بخش خصوصی و اصناف را بررسی کردیم، من هم راهکارهای فوری برون رفت از مشکلات و بحران های صنعت گردشگری ناشی تحریم و کرونا را به آقای وزیر ارائه و علاوه بر آن بر لزوم حمایت همه جانبه دولت و وزارتخانه از فعالان، سرمایه گذاران و هتل داران و به طوری کلی صنعت گردشگری و هتل داری کشور تاکید کردم.

حمزه زاده گفت: برنامه هفتم توسعه و رویکرد و حضور موثر وزارتخانه با همراهی و مشورت اصناف و بخش خصوصی گردشگری در تدوین این برنامه مهم، از دیگر موارد گفت و گوی امروز من با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.

رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران کشور اظهار داشت: در این جلسه درباره سند راهبردی صنعت گردشگردی و سند توسعه گردشکری و برنامه ملی جامع گردشگری کشور و نحوه اجرای آن در کشور با آقای ضرغامی بحث و  گفت وگو و نظرات و پیشنهادات خود را هم به وی ارائه کردم.

پیگیری واکسیناسیون کارکنان هتل ها و تاسیسات گردشگری با قید فوریت

حمزه زاده گفت: رویکرد ضرغامی به حوزه گردشگری و آینده ای را که برای این صنعت در نظر گرفته بسیار مثبت دیدم، وی بسیار علاقه مند است با همکاری و هم افزایی همه ارکان و اجزا و صنعت گردشگری از اصناف و بخش خصوصی تا سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی و محلی برای حل مشکلات این صنعت، اقدام کند و قرار شد با قید فوریت موضوع واکسیناسیون فعالان و کارکنان هتل ها و تاسیسات گردشگری را پیگیری کند.

وی افزود: ضرغامی مدیر شناخته شده ای است، در این جلسه نگاه و عزم او را برای کمک با ارتقا جایگاه ملی و بین المللی صنعت گردشگری و نجات این صنعت از خسارت ها و آسیب های کرونا بسیار مثبت و جدی دیدم، این که وی روزهای نخست وزارت و در جلسه اول کاری خود سراغ اصناف این حوزه آمده، نشان می دهد که او مدیری پپگیر و راه گشا است و به صورت عملیاتی به دنبال رفع موانع و مشکلات صنعت گردشگری است.

رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران کشور گفت: جلسه امروز نشان داد که ضرغامی برغم همه مشکلاتی که پیش روی صنعت گردشگری وجود دارد، این حوزه را آسیب شناسی کرده و برنامه دارد، به کار و مشورت با اصناف و بخش خصوصی ایمان دارد و آمده که وسط میدان باشد و می خواهد این مشکلات را حل کند.

ترسیم چشم انداز آینده و تحول در تبلیغات و بازاریابی گردشگری

حمزه زاده بیان کرد: با محورهایی که در جلسه امروز مطرح شد متوجه شدم ضرغامی برنامه راهبردی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تدوین کرده است، صرفا بر حل مشکلات، مسائل و وضعیت موجود تمرکز نکرده، بلکه برای آینده این وزارتخانه و صنعت گردشگری چشم انداز ترسیم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ضرغامی یک مدیر موفق در عرصه فرهنگ و رسانه است، و صد در صد تبلیغات و بازاریابی گردشگری متحول خواهد شد، و با شناخت و تخصصی که از فضای رسانه دارد قطعا از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری ایران برای مقابله با موج ایران هراسی استفاده خواهد کرد.

رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران کشور، ضرغامی را مدیری اهل تعامل، همگرایی و هم افزایی با بخش خصوصی و تشکل های صنفی و مردمی دانست و گفت: فکر می کنم با حضور وی فصل جدیدی  از همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بخش خصوصی و اصناف و فعالان صنعت گردشگری آغاز شده است و اگر این رویکرد نهادینه شود و در همه سطوح مدیریتی وزارتخانه تداوم داشته باشد مطمئنم سرعت توسعه گردشگری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدعزت الله ضرغامی ظهر امروز در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار و گفت وگو با جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه‌ حرفه‌ای هتل داران خبر داد و نوشت: جلساتم را با تشکل‌های صنفی، مردم نهاد و فعالان و بازیگران اصلی حوزه مأموریتی وزارتخانه، آغاز کرده ام. اطلاعات و تحلیل‌های آنان دست اول و ⁧‫میدانی‬⁩ است‌.

او روز جمعه (پنجم شهریور) در حاشیه آیین تکریم و معارفه وزیران پیشین و جدید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران گفت: برای عملیاتی کردن برنامه هایی که به مجلس شورای اسلامی تقدیم کردم لازم است با مدیران کنونی وزارتخانه جلسات کارشناسی مفصل بگذارم و آخرین گزارش ها را از همکاران بگیرم، سپس با توجه به بدنه کارشناسی و تخصصی خیلی خوبی که هم در وزارتخانه و هم در بخش خصوصی و حوزه های نخبگانی و دانشگاهی و سازمان های مردم نهاد سراسر کشور وجود دارد، که مزیت نسبی این سه حوزه است، جلساتی را تشکیل می دهم و موارد اعلامی در برنامه ام را با اشراف دقیق تر و باسرعت عملیاتی می کنم.

ضرغامی سوم شهریور ماه ۱۴۰۰، با کسب رای اعتماد ۲۶۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم معرفی شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین