۱۵ نکته برای کمک به دولت سیزدهم

احمدرضا هدایتی،   4000605005 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
 ۱۵ نکته برای کمک به دولت سیزدهم

مسئولین محترم دولت انقلابی باید به یاد داشته باشند که با عنایت الهی و همراهی مردمی که به آنها رأی داده‌اند، حتماً می‌توانند موانع موجود را برطرف و مسیر پیشرفت کشور را تسهیل و تسریع نمایند و نیز نباید فراموش کنند که چشم امید مردم به دستان با کفایت و گره‌گشای آنها دوخته شده و بدیهی است که این نگاه مسئولیت آنها را سنگین‌تر می‌سازد.

با توجه به عملکرد دولت‌های گذشته و به خصوص دولت قبل، برخی از نکات راهبردی و کاربردی که می‌تواند در موفقیت دولت محترم مؤثر باشد:

    1-    اجتناب هیئت محترم دولت و اعضای آن از روزمرگی و گرفتار شدن در دام مباحث سطحی و جزئی که عمدتاً نقش مُسکن‌های موقتی را دارند.
 

  2-    تمرکز بر انجام خدامات بنیادین و زیرساختی که می‌توانند، مشکلات کشور و جامعه را به شکل اساسی و بلندمدت و بلکه برای همیشه برطرف نمایند.
 

  3-    توجه به اصل هماهنگی بین دستگاهی به منظور ایجاد هم‌افزایی و جلوگیری از فرار از پاسخگویی، به‌خصوص در مورد طرحها و برنامه‌هایی که متولیان مختلف دارد و دارای همپوشانی هستند.
 

  4-    فراهم نمودن سازوکار لازم برای قطع دست دلالان و واسطه‌های غیرقانونی و کاذبی که باعث ایجاد اختلال در نظام خدماتی مربوط به حوزه مسئولیتی دستگاه‌ها می‌شوند.
 

  5-    تمرکز بر تعامل با دانشگاه و صاحبنظران و استفاده از تخصص توام با تعهد آنها (بدون توجه به روابط فامیلی و دوستی) و به‌کارگیری افراد شایسته‌ای که واقعاً قصد خدمت به ملت و مملکت را دارند.
 

  6-    تمرکز بر کادرسازی اصولی تراز انقلاب و همچنین آموزش‌های حین و بعد خدمت برای تمامی کارگزارانی که در سطوح مختلف نظام اداری شاغل هستند.
 

  7-    تقویت و در صورت لزوم تمرکز بخش‌های کنترلی و نظارتی دستگاه‌ها و نظارت بر کار ناظران به‌منظور ارتقاء اثربخشی کارها، که البته باید پیشگیری از بروز ناهنجاریها در اولویت کار آنها باشد.
 

  8-    تخقیق و توسعه نیز حلقه مفقوده‌ای است که در بسیاری از امور می‌تواند مشکلات موجود را برطرف و فعالیتها را بر مدار علم و منطق به پیش ببرد.
 

  9-    ارتباط با مردم و همچنین اجرای دقیق نظام پیشنهادات و انتقادات نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند در پیشبرد امور موثر واقع شوند.
 

  10-    به روزرسانی و اصلاح ساختاری، سازمانی و سیستمی به‌خصوص در مورد مجموعه‌هایی که ساختار آنها میراث حکومتهای قبل از انقلاب است و همچنین ادغام ردههای موازی نیز از ضرورتهایی است که نباید مورد غفلت واقع شود.
 

  11-    طراحی الگوهای (اسلامی – ایرانی) کاربردی در تمامی دستگاهها و در همه سطوح، به طوری که قابل تدریس در نظام دانشگاهی و قابل اجرا در نظام اداری باشد.
 

  12-    پاکسازی نظام اداری وزارتخانه‌ها از وجود عناصری که طی سالهای گذشته به هر علتی (اغراض شخصی، حزبی، جناحی، ناتوانی و سوءمدیریت و امثال آن) مانع از پیشرفت امور شده‌اند.
 

  13-    با توجه به این نکته که در بسیاری از موارد، مشکلات به راحتی و فقط با اصلاح و اجرای اصولی قوانین و مقررات و گاهی با تنظیم و اجرای آیینامه‌های اجرایی حل می‌شود، لذا شایسته است این موضوع نیز در دستور کار مسئولین محترم دولت جدید قرار گیرد.
 

  14-    پرهیز از سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی که بزرگترین آفت و علت ناکامی دولتهای قبل به خصوص دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، نکته دیگری است که نباید در حاشیه قرار گیرد.
 

  15-    تهیه و نصب فهرست وعده‌هایی که اعضای محترم دولت در جلسات رأی اعتماد مجلس مطرح فرمودند، به همراه یک دستگاه روزشمار و تعدادی از عکس شهدای عزیز می‌تواند این بزرگواران را از انحراف در اجرای موارد مذکور برحذر و زمان در اختیار برای انجام وظایف محوله را یادآوری نماید.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۶۹۱۸۷۰۹:۴۹:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۵
مهمترین نکته که باید آویزه گوش شود: بدون گسترش روابط با کشورهای مهم دنیا یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان محال است که مشکلات اقتصادی کشور حل شوند. بلکه روز به روز به آنه افزوده می شوند.
ناشناس۲۱۶۹۲۴۱۱۰:۴۲:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۵
نمیشود داشتن رابطه را مختص کره شمالی طالبان و ونزوئلا و کوبا و چین و روسیه و سوریه قرار داد و انتظار موفقیت داشت
ناشناس۲۱۶۹۳۰۶۱۱:۳۰:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۵
تا وقتی دولت ها اراده ای از خود جهت انجام کار را نداشته باشن ، اوضاعمان همین است که هست . نام ها نیز هیچ فرقی در مدیریت ها نخواهد داشت . رئیسی باشد یا روحانی یا احمدی نژاد و ..
ناشناس۲۱۶۹۴۳۴۱۲:۳۶:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۵
افراد دو قطبی ساز از دستگاه حکومت که پاک سازی شد آن وقت می بینی می شود یا نه که به غیر چند کشور مدینه فاضله هم می توان موفق شد
ناشناس۲۱۶۹۵۲۷۱۳:۳۴:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۵
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید به مذاکره با دولتهای بدعهد و خبیث اعتماد کنیم.
ناشناس۲۱۷۰۰۳۲۲۰:۵۳:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۵
اگر برجام نبود پراید ۴۵۰ میلیون بود
ناشناس۲۱۷۰۳۴۹۰۲:۰۷:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۶
جناب پراید اول برو اقتصاد یاد بگیر تا سوتی ندهی
ناشناس۲۱۶۹۵۷۰۱۴:۰۰:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۵
آمریکا و اروپا چه احتیاجی به ما دارن که بخوان با ما تعامل داشته باشن!؟
ناشناس۲۱۷۰۰۳۳۲۰:۵۴:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۵
واکسن برکت میخوان از ما
ناشناس۲۱۶۹۶۰۶۱۴:۲۱:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۵
همین که دولت قبلی کنار رفت میتوان به موفقیت کشور امیدوار بود.
ناشناس۲۱۶۹۸۷۴۱۷:۵۷:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۵
سال دیگه اینموقع داری دعا میکنی به جون شیخ حسن
ناشناس۲۱۶۹۷۱۲۱۵:۳۵:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۵
با توجه به اینکه مفسدین اقتصادی زیادی ثروت های نجومی و افسانه ای غارت کرده اند و می توانند هر روز بازاری را تحت تاثیر قرار دهند لذا باید با استفاده از قانون از کجا آورده ای و مشروعیت سنجی اموال و قانون اعاده اموال نامشروع را عملیاتی کرد و مفسدین اقتصادی را قلع و قمع نمود ..
ناشناس۲۱۷۰۴۷۳۰۷:۵۰:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۶
کمونیسم مرده است.
ناشناس۲۱۶۹۹۷۶۱۹:۴۴:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۵
بابا کشتی خودتو یه چیزی شنیدی هی میگی رابطه ما با کره شمالی چقدره بعد من عذر میخوام با ونزوئلا رابطه داریم اونوقت با روسیه که همسایه و دارای حق وتو هست رابطه نداشته باشیم که چی مثلا درضمن چینی که داری باخفت اسمشو میاری بزودی اقتصاد اول دنیا میشه قبل حرف زدن فکر کن نترس دنیا نابود نمیشه شما تا مارو از چرخ هواپیما نندازین پایین کوتاه بیا نیستین بااین امریکاتون خوبه حالا دولت امریکا شصت هزار دور مذاکره باطالبان در دوحه برگزار کرد اونوقت طعنه به ایران میزنی ما طالبانو با اون دولت نکبت غنی گذاشتیم دور یه میز
ناشناس۲۱۶۹۲۴۳۱۰:۴۳:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۵
در 8 سال گذشته که با امریکا و غرب تعامل و مذاکره کردیم لطمات سنگینی به اقتصاد کشور وارد شد و ارزش پول ملی به یک دهم تقلیل یافت.
ناشناس۲۱۶۹۳۳۱۱۱:۵۱:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۵
اسم آن تعامل نبود.
ناشناس۲۱۷۰۰۲۲۲۰:۳۸:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۵
بله تعامل نبود کشور فروشی بود.
ناشناس۲۱۶۹۳۶۹۱۲:۱۰:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۵
چه تعاملی با آمریکا کردیم ؟!یه توافق برجام بود که اونجا هم قرار شد هیچ رابطه تجاری واقتصادی و ادامه روابط سیاسی با آمریکا نداشته باشیم حتی برجام ۲و۳هم ممنوع شد!! بلافاصله هم شهرموشکی را نشان دادیم وموشک با شعار ضد اسراییل پرتاب کردیم که یعنی ما هنوز با شما در جنگیم !!این اسمش تعامل نیست یه مذاکره بود برای رفع نگرانی های طرفین که اون هم با کمک مخالفا توسط ترامپ لغو شد . اگر ترامپ دیوانه کارش درست بود شما هم بزنید زیر برجام‌ و هیچ گفتگویی هم با اروپا وآمریکا نداشته باشید .
ناشناس۲۱۶۹۳۷۳۱۲:۱۱:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۵
دلیلش این بود که ترامپ جلوی تعامل وبرجام رو گرفت برا همین تحریمها ادامه یافت وتورم بالا رفت .
ناشناس۲۱۷۰۰۱۹۲۰:۳۴:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۵
نقض فاحش برجام از دولت اوباما با تصویب قانون تحریم ویزا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می کنند و غارت 2 میلیارد دلاری اموال ایران و تمدید 10 ساله تحریم ایسا شروع شد.
ناشناس۲۱۷۰۰۲۸۲۰:۴۳:۳۱ ۱۴۰۰/۶/۵
همین که ترامپ جلوی برجام رو گرفت یعنی امریکا به هیچ وجهی قابل اعتماد نیست.
ناشناس۲۱۶۹۲۴۹۱۰:۴۶:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۵
امریکا و 3 کشور خبیث اروپایی باید در سیاست های خود تجدید نظر کنند و دست از تهدید و تحریم و ترور و مداخله در امور داخلی ایران و سایر کشورها بردارند.
ناشناس۲۱۶۹۲۹۳۱۱:۲۳:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۵
آمریکا و اون ۳ کشور اروپایی ( سه / چهارم ) کل دنیا حساب میشوند
ناشناس۲۱۶۹۹۷۱۱۹:۳۹:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۵
یعنی جنابعالی بوقی دیگه خب پس حالا که بوق تشریف داری نظرم نده
ناشناس۲۱۷۰۰۲۰۲۰:۳۶:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۵
امریکا و 3 کشور خبیث اروپایی عددی نیستن.
ناشناس۲۱۶۹۳۲۴۱۱:۴۸:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۵
تا موقعی که این دیدگاه وجود دارد، آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود. البته دودش تنها به چشم مردم می رود.
ناشناس۲۱۶۹۳۲۸۱۱:۴۹:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۵
استقلال به معنی کشیدن سیم خاردار اطراف کشور نیست.
ناشناس۲۱۷۰۰۲۱۲۰:۳۶:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۵
باج دادن و تسلیم دیپلماسی نیست.
ناشناس۲۱۷۰۴۴۸۰۷:۰۷:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۶
ما که اصلا به روسیه و چین باج نداده و نمی دهیم!!!
ناشناس۲۱۷۰۳۴۸۰۲:۰۶:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۶
کشور فروشی اسمش تعامل نیست!!!
ناشناس۲۱۶۹۲۶۲۱۰:۵۹:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۵
مثل بیست سال روابط کشور افغانستان!
ناشناس۲۱۶۹۴۱۳۱۲:۲۶:۴۳ ۱۴۰۰/۶/۵
یا 20 سال ناموس فروشی ما و بازی خوردن!
ناشناس۲۱۶۹۵۵۶۱۳:۵۳:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۵
شما چرا افغانستان رو میگی!؟ اینهمه کشور دیگه مثل عراق، مصر، اردن، مخصوصا لیبی، بعضی از سران اروپایی دست معمر قذافی رو میبوسیدن، الان هم قذافی رو کشتن هم لیبی رو شخم زدن.
ناشناس۲۱۶۹۲۶۹۱۱:۰۲:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۵
اصلا اینطور نیست.
ناشناس۲۱۶۹۶۱۴۱۴:۲۷:۰۳ ۱۴۰۰/۶/۵
شما بفرمایید پس چطوریه؟
ناشناس۲۱۶۹۵۶۷۱۳:۵۹:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۵
بابا اونا از ما خوششون نمیاد، دوست ندارن با ما روابط شون رو گسترش بدن!! بعد از برجام نافرجام و اینهمه امتیازی که از ما گرفتن و تحریمها رو چند برابر کردن هنوز اینو متوجه نشدی!؟!؟!؟
ناشناس۲۱۷۰۱۲۳۲۲:۲۹:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۵
مهمترین نکته چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ..
ناشناس۲۱۶۹۱۹۵۰۹:۵۲:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۵
وزیر صنعت در مجلس گفت که آرمانش این است که سالی 3 میلیون ماشین تولید کند! حالا سوخت این ماشینها از کجا باید تامین شوند و آیا خیابانها و جادها کشش این همه ماشین را دارند یا نه، دغدغه ایشان نیست.
ناشناس۲۱۶۹۵۸۵۱۴:۰۷:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۵
همینطوری یه چیزی شنیدی اومدی نظر دادی!!!!!!! اولا در آرمان ایشون اومده که یک میلیون از اون سه میلیون صادر بشه، دوما تا تولید افزایش پیدا نکنه قیمت کاهش پیدا نمیکنه, سوما قرار نیست هرکسی ماشین داشت تا سر کوچه هم با ماشین بره، مشکل ترافیک باید با افزایش حمل و نقل عمومی حل بشه!!
ناشناس۲۱۶۹۵۹۰۱۴:۱۰:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۵
احتمالا خودت یه شاسی بلند داری، بقیه هم که آدم نیستن ماشین بخرن!!!
ناشناس۲۱۶۹۷۷۵۱۶:۲۳:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۵
وزیر پیشنهادی کشور در مجلس: می‌توانیم تا ۱۵ سال آینده بین ۱۰ اقتصاد برتر دنیا قرار بگیریم.
ناشناس۲۱۷۰۰۳۸۲۰:۵۶:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۵
الان که اقتصاد هیجدهم هستیم چه اشکالی داره مگه ؟!
ناشناس۲۱۶۹۱۹۸۰۹:۵۶:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۵
وزیر فن آوری اطلاعات گفته می خواهد اینترنت ملی را راه اندازی کند. مجلس هم که طرح صیانت را در آینده نزدیک تصویب خواهد کرد. بنابر این مردم دیگر مانند گذشته به شاهراههای اطلاعاتی جهانی دسترسی نخواهند داشت!
ناشناس۲۱۶۹۴۱۵۱۲:۲۹:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۵
اول برو ببین اینترنت ملی نه و شبکه ملی اطلاعات چی هست! بعد هم طرح صیانت ببین چی هست! تا افکارت دست رسانه های مغرض و کاسبان فیلتر شکن نیفتد
ناشناس۲۱۶۹۵۷۷۱۴:۰۲:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۵
خدا رو شکر پیشگویی‌های شما همش اشتباه بوده!! هم در مورد تقلب، هم در مورد برجام، هم در مورد دلار هزار تومنی هم در مورد «با ترامپ تا ۲۰۲۴» هم .....
ناشناس۲۱۶۹۱۹۹۰۹:۵۸:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۵
در آینده نزدیک نام وزارت اقتصاد و دارایی را باید به وزارت اخذ عوارض و مالیات تغییر داد.
ناشناس۲۱۶۹۲۴۵۱۰:۴۵:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۵
دولت روحانی کسری بودجه خود را از طریق افزایش شدید مالیات و خالی کردن جیب مردم در بورس تامین کرد.
ناشناس۲۱۶۹۳۸۰۱۲:۱۵:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۵
بله چرا نه ؟!دولتی که به دلیل تحریمها نمی تونه نفت بفروشه دارائیهاش تو بانکها بلوکه شده ونمی تونه داد وستد کنه وارز به دست بیاره مجبور میشه برای چرخاندن چرخ مملکت دست تو جیب مردم‌کنه دولت رییسی هم اگه نتونه تحریمها رو رفع کنه راهی غیر از این نداره مگر این که یه جایی یه گنج پنهان داشته باشه ..
ناشناس۲۱۶۹۲۸۵۱۱:۱۶:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۵
نکند دلال هستی و نگران شدی؟
ناشناس۲۱۶۹۳۱۳۱۱:۳۹:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۵
وضعیت مالی افراد جامعه، از قانون ظروف مرتبطه پیروی می کند. اگر از دلال و ثروتمند مالیات و عوارض گرفته شود، او آن مالیات و عوارض به اضافه سودش را از مردم طبقه ضعیف می گیرد. نتیجه: پولدار پولدارتر، فقیر فقیرتر می شود.
ناشناس۲۱۶۹۵۸۹۱۴:۰۹:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۵
حالا تو چرا ترسیدی!؟ مگه فرار مالیاتی داری!؟ راستی هنوز اون دلارهای جهانگیری رو نگه داشتی!؟
ناشناس۲۱۶۹۲۰۱۱۰:۰۰:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقادات شدیدی را از هنرمندان سینما، موسیقی، تئاتر.. کرده است که باعث نگرانی اصحاب هنر شده است.
ناشناس۲۱۶۹۳۷۴۱۲:۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۵
سینما و تئاتر باید اسلامی شود یعنی بساط این نوع کارهای مبتذل و بی فایده باید جمع شود دکان این سلبرنی ها هم باید تخته شود و جای نگرانی ندارد
ناشناس۲۱۶۹۲۰۲۱۰:۰۱:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۵
دولت باید دست به سینه بنشیند پشت میز مذاکره با بزرگان عالم
ناشناس۲۱۶۹۵۲۲۱۳:۳۰:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۵
خخخ روحانی که 8 سال با امریکا و اروپا مذاکره کرد کجا رو گرفت ؟!
ناشناس۲۱۶۹۸۷۷۱۸:۰۱:۴۵ ۱۴۰۰/۶/۵
ما باید به هر سازی که اونا میگن برقصیم . ابر قدرت دنیا هستن و ما توی حرف میخواهیم اونا رو محو کنیم و براشون شاخ و شونه میکشیم
ناشناس۲۱۶۹۹۳۶۱۸:۵۳:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۵
ببخشید اجازه هست یه کم آب بخورم!؟ از طرف دولت پشت میز مذاکره!!
ناشناس۲۱۶۹۲۰۸۱۰:۰۹:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۵
وزیر بهداشت در مجلس فرمودند: در سال ۸۴ کمیته طب سنتی را برای علمی کردن آن در وزارت بهداشت ایجاد کردم. همچنین کارشناسی ارشد و PHD طب سنتی را ایجاد کردم و ۸ دانشکده طب سنتی را به بهره‌برداری رساندم.
ناشناس۲۱۶۹۵۲۴۱۳:۳۲:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۵
کرونا در طب سنتی درمان قطعی دارد بهترین راهکار مقابله با کرونا استفاده همزمان از طب سنتی و واکسیناسیون است.
ناشناس۲۱۶۹۵۹۱۱۴:۱۰:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۵
حالا اینا خوبه یا بده!؟
ناشناس۲۱۶۹۲۲۲۱۰:۲۳:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۵
در بند 15 در مورد وعده ها صحبت شده است. آیا معاون محترم در مورد تولید واکسن به وعده خود عمل کرد؟ یا حداقل توضیحی در مورد آن به مردم داد؟
ناشناس۲۱۶۹۴۲۵۱۲:۳۲:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۵
بله قول تولید داده شد و عملی کردن مانند دوستان شما نیستند که وعده بدهند و بعد بزنند زیرش هرچند با کارشکنی وزارت بهداشت روبرو نمی شدن زودتر هم تولید می شد
ناشناس۲۱۶۹۶۱۲۱۴:۲۵:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۵
زیبا کلام: روحانی حتی یک وعده خود را عملی نکرده است.
ناشناس۲۱۶۹۲۴۴۱۰:۴۴:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۵
الگوی اسلامی ایرانی همین است که شاهد آن هستیم !!!! نیاز به الگوهای دیگری است
ناشناس۲۱۶۹۴۳۰۱۲:۳۴:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۵
الگویی که باید طبق برنامه سند توسعه و یا 20 ساله که باید پیاده می شد آقایان غرب گرا به گوشه ای انداختن و دنبال باج به خارجی ها بودن
ناشناس۲۱۶۹۸۸۲۱۸:۰۴:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۵
سند توسعه یا داستان و رویای توسعه ؟
ناشناس۲۱۶۹۴۶۸۱۲:۵۶:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۵
الگوی موفق عربستانی اسلامی را اجرا کنید
ناشناس۲۱۶۹۸۸۰۱۸:۰۲:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۵
هر عربستانی یک مرفه هر ایرانی یک مرفه
ناشناس۲۱۶۹۵۶۴۱۳:۵۶:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۵
نه برادر، اشتب زدی!! این که شاهد هستیم الگوی روحانی ظریفی هست که اتفاقا خودمون انتخاب کردیم!! مردم یادتان هست!؟
ناشناس۲۱۶۹۲۵۰۱۰:۴۶:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۵
حتی با برقراری رابطه با کشورهای بزرگ به دلیل ناکارآمدی شدید در ادارات دولتی بهبود شرایط موقتی است
ناشناس۲۱۶۹۳۲۱۱۱:۴۶:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۵
باید از دانش مدیریت کشورهای پیشرفته استفاده کرد. وقتی برای فوتبال مربی تراز اول می آورند، برای مدیریت برنامه ریزی، سرمایه گذاری، بهره وری.. باید کارشناسان و مشاوران برجسته خارجی را استخدام کرد.
ناشناس۲۱۶۹۲۶۶۱۱:۰۱:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۵
الگوی (اسلامی – ایرانی) کاربردی: مدیریت تحول جامع
ناشناس۲۱۶۹۴۷۸۱۳:۰۵:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۵
ان شاء الله و به فضل الهی این بهترین الگو خواهد بود و دولت انقلابی هم اثبات خواهد کرد که بهترین روش برای رفاه و سعادت مردم همین نوع مدیریت است
ناشناس۲۱۶۹۳۶۷۱۲:۰۹:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۵
احسنت بهترین نکات گفته شد و یادمان باشد بهانه ای دیگر وجود ندارد همه نهادها و قوا و..دست نیروهای شریف انقلابی است و مردم دیگه عمل میطلبند در گام نخست کاهش نرخ دلار و مهار تورم و مهار کرونا تا پایان سال مد نظر قرار گیرد که با این نشانه خوب به استقبال سال بعد برویم با عمل کردن و موفق شدن مدیریت صحیح انقلابی و جهادی را به دیگران و منتقدان یاد دهیم و الگو سازیم یا علی مدد
ناشناس۲۱۶۹۴۶۵۱۲:۵۳:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۵
-- ميگم برادر ، انگار در جهان پر التهاب سياست حرفي از كشور هايي چون الجزاير ، اردن ، آذربايجان ، ژاپن ، كويت ، ....عرضم به حضور انورت ،مراكش ، اندونزي ، مالزي و حتي بنگلادش و تايلند ويتنام بسياري ممالك ديگر نيست ! ! انگار نه انگار كه اين ها در اين ربع مسكون و در اين جهان پر شر و شور سياست شرف حضور دارند ؟ ... بله ؟ -- خب البته دليل زيادي بايد داشته باشه ! ... به نظرم سرشان به تحقيق و پژوهش و آزمايش و برنامه ريزي و آينده نگري و مطالعه برنامه هاي دراز مدت براي آينده مملكتشان و نيز رفاه ملت شان ،گرمه و سياست شان اين است كه چگونه سياستي اتخاذ كنند براي كسب منافع ملي و رضايت و رفاه مردم و نيز آتيه مُلك و ملتشان !! شايد ...الله اعلم بالصواب !!
ناشناس۲۱۶۹۵۱۷۱۳:۲۸:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۵
اولين كمك به دولت هشدار به نيفتادن در دام كساني است كه نسخه هاي پرطمطراق وخنثي ميپيچند. نويسنده يا هيچ تجربه اي ندارد يا مشاور بدي است.
قدیر۲۱۶۹۵۹۴۱۴:۱۱:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۵
دولت دوازدهم و سیزدهم در بسیاری از جهات کاملا موفق بوده است. لطفا نظرات شخصی خودتان را به همه تعمیم ندهید.
ناشناس۲۱۶۹۹۲۱۱۸:۳۸:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۵
سیزدهم؟؟؟؟
ناشناس۲۱۶۹۷۲۹۱۵:۴۷:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۵
.. تا موقعی که مردم رو با خودتون همراه نکنید به هیچ ثمری نمیرسید به هر حال انتخابات اخیر نشون داده بیش از نصف مردم سلیقه ای متفاوت با شما دارند و شما اون نصف رو نادیده میگیرید
ناشناس۲۱۶۹۷۷۲۱۶:۲۱:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۵
میگم.. اینکه بیایین لیست یک سری کارها و عملکرد خوب را که در هر شرایطی خوب هستند(با متخصین مشورت کنید، از سیاست زدگی اجتناب کنید،از روزمرگی اجتناب کنید) را بدین که کاری نداره. بچه ۱۵ ساله هم بلده این کار رو. همون چیزی که تعصب .. شما اجازه نمیده قبول کنین ، همون راه حله که البته نگفتی ،
ناشناس۲۱۷۰۰۰۹۲۰:۲۶:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۵
جماعت غربگرا و خود کمبین، ریختن و منفی و مثبت می‌دن و فکر کردن که این منفی و مثبت‌ها اثری داره. ۸ سال دلمون رو به مذاکره خوش کردیم بسه دیگه! البته انتظار دیگری از این افراد نیست. در این دولت فقط جای کسانی هست که راه حل مشکلات رو از درون کشور می‌بینند. به نظرم در این ۴ سال، این دوستان سعی کنن سر خودشون رو گرم کنن که دچار آسیب روحی نشن!
ا.ر۲۱۷۰۲۴۵۰۰:۰۷:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۶
راست میگی نظرات مخالف شما هیچ اثر و اهمیتی نداره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین