مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲۱۷ طرح عمرانی در هفته دولت در سیستان و بلوچستان

  4000602109

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت امسال ، ۱۲۱۷ پروژه عمرانی شهری و روستایی در استان آغاز و یا بهره برداری می رسد. 

به گزارش الف، سید خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ۹۷۲ واحد مسکن بازسازی  از مجموع ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی درحال بازسازی از سیل دی ماه ۹۸، در این هفته در استان سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.  

وی تصریح کرد: افزون بر این ۲۳۷ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستانهای سیب و سوران ، محمدی و مهرستان کلنگ زنی میشوند و ۴۹ واحد مسکن اقدام ملی نیز از مجموع ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در حال احداث استان در دلگان و سیب و سوران به بهره برداری  خواهند رسید .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد با افزایش سقف تسهیلات بانکی ، قسمت اعظم پروژه های مسکن روستایی استان شامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین و ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد در حال بازسازی در ماه های آتی به مرحله بهره برداری برسند.