عبدالملکی: بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی کرده‌ام!/ چه کسی حکم شهرداری زاکانی را امضا می‌کند؟/ هشدار اژه‌ای درباره خیانت به سلامت مردم

  4000601069 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

عبدالملکی: بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی کرده‌ام!/ چه کسی حکم شهرداری زاکانی را امضا می‌کند؟/ هشدار اژه‌ای درباره خیانت به سلامت مردم

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۶ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۸۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۱۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۳ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۹۹ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، ۵۸۹ هزار و ۳۷۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

***

تلاش خاتمی برای احیای اصلاح طلبان

شرق نوشت: «اصلاح‌طلبان در سال‌های اخیر به چند دسته تقسیم شده‌اند. نخست آنان که بقای اصلاح‌طلبی را با حضور در قدرت سیاسی تعریف می‌کنند و حتی حاضرند برای این حضور از برخی اصول خود عبور کنند و برای مثال با نیروهای غیراصلاح‌طلب مانند روحانی، لاریجانی و... وحدت یا به تسامح، ائتلاف کنند...

دسته دوم اما گروهی است که به‌ظاهر به مخاطبان اصلاحات نزدیک‌تر است و سخنانی صریح‌تر از دسته اول را مطرح می‌کند و بیشتر کلامش نزدیک به کلام بدنه اجتماعی است؛ اما آنها نیز مشکل مهمی دارند؛ آنکه گرچه بر گفتمان سنتی اصلاحات و بازگشت به آرمان‌های دوم خرداد تأکید می‌کنند؛ اما نمی‌دانند که شاید مردم از گفتمان سنتی اصلاح‌طلبان هم عبور کرده باشند و دیگر نمی‌توان با صرف تکیه بر گفتمان توسعه سیاسی و مورد توجه‌ قرار‌دادن طبقه متوسط مردم را پای صندوق رأی کشید و اصلا دیگر این طبقه متوسط، آن طبقه متوسط دو دهه پیش نیست و نسل‌های جدید مطالبات تازه‌ای دارند که باید به آن مطالبات پاسخی متناسب داده شود. به تعبیری این دسته هم در گذشته مانده است و حتی سخنان تند راهبران این گروه رنگ‌وبوی کهنگی می‌دهد.

با دسته سوم هم که کاری نیست؛ زیرا تعدادی بدون داشتن هر‌گونه هویت سیاسی می‌خواهند از نردبان اصلاح‌طلبان بالا بروند، شهرت و اعتباری کسب کنند و به وقت بزنگاهی خاص، همه آنها را در دامن رقیب سیاسی بریزند؛ مانند آنها که ستاد اصلاح‌طلبان حامی رئیسی را ایجاد کرده بودند.

اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی با ادامه هیچ‌یک از روش‌های فوق نمی‌توانند جامعه خسته از فقر گسترده و بسته‌بودن فضای سیاسی را بار دیگر با خود همراه کنند؛ مگر آنکه پیش از شروع دوباره فعالیت سیاسی برای ورود به قدرت رسمی که نزدیک‌ترین زمان انتخابات مجلس دوازدهم در سال 1402 است، باید بتوانند در جامعه حضور داشته باشند و از مطالبات واقعی، عینی و به‌روز مردم سخن بگویند. 

حالا سید‌محمد خاتمی هم به‌نوعی از همین موضوع یعنی آسیب‌شناسی مسیر اصلاحات سخن گفته است تا شاید اصلاح‌طلبان بتوانند در آینده سیاسی ایران باز هم نقش‌آفرینی کنند. به‌تازگی اسماعیل گرامی‌مقدم گفته است: «در جبهه اصلاحات به آسیب‌شناسی پرداخته شده و پرداخته خواهد شد. من شنیده‌ام که آقای خاتمی به افرادی مأموریت داده تا به تحلیل نتایج انتخابات بپردازند. این مأموریت خارج از احزاب است؛ ولی من می‌دانم که همه احزاب آسیب‌شناسی انتخابات را شروع کرده‌اند و قطعا این موضوع به اینجا می‌انجامد که اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های بعدی با چه رویکردی ورود کنند»

***

عبدالملکی: بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی کرده‌ام!

به گزارش فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز اول شهریورماه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس و در دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این وزارت‌خانه گفت: افتخار دارم که بیش از نیمی از عمر ۴۰ ساله‌ام را کار اجرایی انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: در ابتدا می‌گویم نقل قول‌هایی در تریبون مجلس به بنده نسبت داده شد که صحت ندارد. بین سابقه طولانی و تجربه موفق باید تفکیک قائل شد، دوستانی که در دفاع مقدس بودند این موضوع را خوب متوجه می‌شوند؛ در دفاع مقدس فرمانده گردانی که در یک عملیات موفق بود،در عملیات بعد فرمانده لشکر می‌شد و بودند افرادی هم که سال‌ها در سِمتی بودند اما خدماتی نداشتند. 

عبدالملکی خاطر نشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت‌خانه بزرگی است. این وزارت‌خانه تقریباً به ۷۰ درصد مردم خدمت می‌دهد و من هم به استعاره این وزارت‌خانه را وزارت‌خانه مردم می‌دانم. تحقق تعداد بسیاری از اسناد بالادستی نظام و قوانین مصوب در گرو مدیریت صحیح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی ادامه داد: من به عنوان یک مدیر اجرایی با داشتن ده ها سال در همین سن کم تجربه مدیریت اعلام می‌کنم بخش بسیاری از مشکلات کشور ناشی از اجرای نادرست قوانین است یعنی مشکلات حوزه ضابطه گذاری ناشی از آئین نامه ها و دستورالعمل های تنظیم شده توسط دستگاه هایی است که گاهی موجب نقض قرض قانونگذار می شود.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: من بر اجرای قانون به درستی تاکید دارم و  این موضوع توصیه مقام معظم رهبری است که در دستورکار مجلس نیز قرار دارد. وزارت کار مکمل بسیاری از سیاست های کلان و قوانین کشور است. اصول ۱۰،۲۱،۲۹،۳۱، ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی، بخش های مهمی از بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه مبارزه با فساد و ایجاد رفاه برای مردم، سیاست های کلی نظام از جمله سیاست اقتصاد مقاومتی، اجرای اصل ۴۴، مبارزه با مواد مخدر، مسکن، خانواده و جمعیت و قوانین بسیار کلیدی مانند قانون کار، بیمه بیکاری، قانون جامع حمایت از معلولان و حوزه بخش تعاون توسط این وزارتخانه باید اجرا شود.   

بیشتر بخوانید:

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی کار چه گفتند؟

وزیر پیشنهادی کار و تعاون: سامانه اشتغال ایرانیان را ایجاد می‌کنم/وزارت کار، وزارت مردم است

***

انتقاد از انتقال غیرقانونی فرزند عین اللهی

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار داشت: بهداشت و سلامت برای مردم مهم است؛ چراکه با سلامت می‌توان کار و زندگی بدون دغدغه داشت. اما در برنامه‌های آقای عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت مطالب کلی‌گویی گفته شده است.

وی افزود: برنامه استراتژیک خاصی از سوی وزیر پیشنهادی بهداشت برای رفع دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور وجود ندارد.

توسلی خطاب به وزیر پیشنهادی بهداشت در بخشی از اظهاراتش تصریح کرد: آقای عین اللهی دختر و داماد شما آقای دکتر رضایی و سرکارخانم ندا عین اللهی که در سال 95 از استان گلستان فارغ التحصیل شده اند برابر سند محضری موظف بودند که 48 ماه در مناطق موردنیاز خدمت کنند اول اینکه محل خدمت آن ها در دماوند تعیین گردید و ثانیا بعد از 2.5 سال به تهران منتقل شدند که ان شاءالله هیچ رانت و پارتی در این زمینه وجود نداشته فقط سوال این است که چرا با وجود اینکه شهرستان ها به شدت به این نیروها نیاز دارند هردو بزرگوار به تهران منتقل شده اند آن هم دقیقا در زمانی که شما به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس معرفی شده اید. 

مهدی عسگری نماینده کرج به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: کمیته علمی ستاد کرونا اعلام می‌کند ما برای داروی رمدسیویر ۵ هزار میلیارد تومان هزینه کرده ایم و بعد خودشان اعلام می‌کنند اثربخشی آن زیر سوال است، مسئولین وزارت بهداشت اعلام می ‌کنند اگر بیمار شویم از این داروها و پروتکل ها استفاده نمی کنیم، در بحث واکسیناسیون تعارضات و تناقضات را میان سخن مسئولین مشاهده کنید، یک روز امضا می‌کنند که واکسن از هیچ جایی وارد نشود امروز می گویند هرجایی به ما واکسن بدهد وارد می‌کنیم، مردم کدام این حرف ها را باور کنند؟ چه کسی پاسخگوی ایجاد این بی اعتمادی است؟

وی اضافه کرد: از اقای رییسی انتظار داریم به اهمیت وزرات بهداشت توجه کند، وزارت بهداشت وزارت پزشکان نیست؛ بلکه وزارت سلامت و وزارت مردم است، دولت مردم باید وزارت بهداشت را به مردم بازگرداند، بزرگترین تعارض منافع در وزارت بهداشت می باشد، چه کسی می تواند جلوی مافیای دارو را بگیرد؟ شخصی که خودش ذی‌نفع نباشد، چه کسی می‌تواند جلوی تعارض منافع وزارت بهداشت را بگیرد؟ اگر دولت آقای رییسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد چه کسی می‌تواند؟سوابق وزیر پیشنهادی فقط در حوزه آموزش می‌باشد، ما نیازمند مدیر قوی و جهادی می‌باشیم که بتواند با تعارض منافع مقابله کند و دارای سوابق قوی باشد.

بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در جلسه بررسی‌ صلاحیتش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین و مهمترین مسئله بیماری کرونا هست،‌گفت: امروزه در دنیا ثابت شده مهمترین عامل جلوگیری از کرونا واکسیناسیون است و کشورهایی که توانسته اند واکسیناسیون را به مقدار زیادی انجام دهند میزان مرگ و میرشان کاهش یافته است و یکی از برنامه های اصلی ما واکسیناسیون است و 120میلیون دوز واکسن لازم داریم و ناچار به واردات هستیم و از همه آنهایی که می توانند واکسن وارد کنند استفاده خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی بهداشت ادامه داد: تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون را تمام می‌کنیم و با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها این واکسیناسیون را انجام خواهیم داد.

عین الهی ضمن تاکید بر اینکه باید ساختار نظام سلامت را طوری تدوین کنیم که تعارض منافع از بین برود،‌ اظهار داشت: مهمترین چیزی که تعارض منافغ را از بین می برد مدیران ارشد هستند و براساس بیانیه گام دوم مدیرانی انقلابی و متخصص و پاکدست و جهادی و فاقد تعارض منافع با صرف وقت کافی و روحیه همکاری با مجلس انتخاب خواهد شد و عدم همکاری با مجلس خط قرمز من است و مدیر من باید صحبت نماینده مجلس را گوش کند و از نصایح آنان بهره ببرد.

وزیر پیشنهادی بهداشت با تاکید بر پژوهش های کاربردی و جهانی‌سازی آموزش و تبادل استاد و دانشجو و سلامت روان به عنوان مسائل مهم در وزارت بهداشت،‌ گفت: هیچ کار غیر قانونی نکردم و در مورد طرح فرزندم سال 95 من هیچ مسئولیتی نداشتم و اگر آنها در مناطقی خدمت کرده اند مربوط به من نبوده است.

بیشتر بخوانید: 

وزیر پیشنهادی بهداشت: من طبیبم نه صنعتگر و تاجر؛ وزیر بهداشت وقتی وزیر مردم است که کنار آنان ایستاده باشد

***

قالیباف: در حوزه رای اعتماد جلسه غیرعلنی نداریم

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در مخالفت با پیشنهاد غیرعلنی‌کردن بخشی از جلسه رای اعتماد، گفت: ۲۴ ساعت به موافقین و مخالفین وقت داده‌ایم ثبت‌نام کرده‌اند و هر کسی در جایگاه موافق و مخالف و در فرصت هایی که هست قرعه کشی انجام می‌شود. حالا اگر کسی این موضوع را تحلیل کند که موافقین و مخالفین به معنای رای دادن به وزرای پیشنهادی است نه این تحلیل غلطی است.

وی ادامه داد: نمایندگان در کمیسیون ها در حال بررسی هستند و سپس صحبت می‌کنند و تصمیم‌گیری می‌کنند. همچنین آرای نمایندگان روشن است. رویکرد ما شفافیت و هوشمندسازی در مجلس است و ما در حوزه رای اعتماد جلسه غیرعلنی نداریم.

قالیباف تصریح کرد: طبیعتاً همه جلسات علنی است و همکاران ما در صدا و سیما نیز پخش می‌کنند و یکی از مزیت‌ها و فرصت های خوب قانون اساسی و آیین نامه داخلی این کار انجام می‌شود.

گفتنی است نگاه گذرایی به عملکرد مجلس یازدهم گویای این نکته است که تعداد جلسات غیرعلنی این مجلس بسیار زیاد است و این موضوع واقعا تعجب آور است. نمونه مشهور این جلسات در مدت اخیر، دو نوبت بررسی طرح صیانت بود که در هر دو نوبت پیش از جلسه علنی یک جلسه غیرعلنی برگزار شد.

از جناب قالیباف باید پرسید مگر قانون اساسی اجازه داده است در موضوعاتی غیر از رای اعتماد مجلس جلسه غیرعلنی برگزار کند؟ گفته های امروز را چگونه با عملکرد مجلس جمع کنیم؟

***

چه کسی حکم شهرداری زاکانی را امضا می‌کند؟

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با رایزنی‌های انجام‌شده با وزارت کشور برای تسریع در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران اظهار کرد: این جلسات طبق روال مرتباً انجام می‌شود و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییرات در بدنه دولت و تغییرات وزرا پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته هیچ مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران نیست و یک فرآیند اداری است و ان‌شاءالله با حضور وزیر جدید این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور برای تسریع فرآیند صدور حکم زاکانی انجام شده است یا خیر، گفت: نیازی به رایزنی نبوده است چرا که صدور حکم باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

***

هشدار اژه‌ای درباره خیانت به سلامت مردم

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه به مناسبت هفته دولت به روحیه مردمی شهید رجایی اشاره کرد و متذکر شد: اگرچه حفاظت از کسانی که به مردم خدمت می‌کنند امری لازم و حتی گاهی واجب است، اما نباید این حفاظت بیش از حد ضرورت باشد.

وی تصریح کرد: نباید به بهانه حفاظت، مزاحمتی برای مردم ایجاد کرده و از مردم جدا شویم، اما متاسفانه گاهی احساس می‌شود که برای مردم دردسر و برای بیت‌المال هزینه ایجاد می‌شود که باید نسبت به این مسئله ارزیابی مجددی داشت.

رئیس قوه قضاییه روز پزشک را نیز گرامی داشت و از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی کشور به ویژه در میدان جهاد و مبارزه با ویروس کرونا در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد.

محسنی اژه‌ای همچنین خاطر نشان کرد که باید برای صیانت از اعتبار کادر درمان کشور با کسانی که با احتکار یا فروش داروی تقلبی و اقدامات مشابه نسبت به سلامت مردم خیانت و کار خادمان اصلی این عرصه را بی‌نتیجه یا کم نتیجه می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

وی به دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌‎العموم و سازمان بازرسی مأموریت داد با کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم در هر حوزه‌ای از پیشگیری تا درمان خیانت می‌کنند، با جدیت و حساسیت برخورد کنند و اجازه ندهند زحمات مدافعان سلامت زیرسوال برود.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۶۳۷۶۳۲۰:۴۱:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۱
شهردار و شورای شهر قبلی عوارض ساخت و ساز مسکن در تهران را 6 برابر افزایش دادند آقای زاکانی باید بیاید و جلوی این بی عدالتی ها و فسادها را بگیرد.
ناشناس۲۱۶۴۴۷۴۱۱:۱۴:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲
تنها راه نجات کشور و انقلاب ملی کردن تمامی ثروت ها و ابطال تمامی مالکیت ها و ایجاد یک زندگی مطلوب معمولی برای همه و محکم کردن زیر ساخت های کشور پ از این به بعد بر اثر سعی و تلاش و کار افراد به ثروت بیشتر پمالکیت واقعی برسند
ناشناس۲۱۶۳۷۷۲۲۰:۴۴:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۱
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند خاتمی برای احیاء این جماعت بی کفایت تلاش نکند.
ناشناس۲۱۶۴۷۰۱۱۳:۲۹:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲
هردو با یک قانون ویک نظام کار کردند قانون کشور ضعف شدیدی دارد ونیاز به اصلاح اساسی دارد نه اون اصلاحی که اصلاح طلبان می گفتند وسر سوزنی هم به آن عمل نشد آبادی و ویرانی کشور با قانون کشور است نه دست اصلاح طلب
ناشناس۲۱۶۳۷۸۹۲۰:۵۱:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۱
با صحبت های مهدی عسگری نماینده کرج کاملا"موافقم.
ناشناس۲۱۶۴۲۷۳۰۹:۱۵:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲
رهبر انقلاب تحلیل بسیار دقیقی از درس‌های عاشورای حسینی دارند از جمله اینکه می‌فرمایند یکی از درس‌های عاشورا این است که جبهه دشمن یعنی جبهه مقابل حق با همه توانایی‌های ظاهری خود بسیار شکننده و آسیب‌پذیر است.
ناشناس۲۱۶۴۲۷۶۰۹:۱۶:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۲
ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی به همراه تیم جوان و انقلابی‌اش بر مشکلات فایق می‌آیند و کشور را به قدرت اول علمی، سیاسی و فرهنگی در منطقه می‌رسانند.
امیر حسین سلطان/تهران۲۱۶۳۸۳۷۲۱:۲۳:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۱
سرکار خانم چنارانی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی نسبتا طولانی نه تنها مخالفت شان را با این وزیر اعلام کردند بلکه موکدا نسبت به نحوه انتخاب وزرای پیشنهاد توسط رئیس جمهور مواردی را به صراحت بیان کردند که کتاسفانه نه در اینجا و نه در لینک های مرتبط با مطلب بالا بدانها پرداخته نشده است. البته خوشبختانه بنده مستقیما از تلویزیون اظهارات این نماینده محترم(نماینده نیشابور) را به طور کامل شنیدم اما جا داشت سخنان یک خانم نماینده در سایت الف با وسعت نظر بیشتری انعکاس می یافت. خواهی نخواهی این سخنان در رسانه های داخل و خارج منتشر می شوند و لذا در این موارد هرگونه خودسانسوری قابل پذیرش نخواهد بود. با پوزش
ناشناس۲۱۶۳۸۴۶۲۱:۲۸:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۱
از ریاست محترم قوه قضاییه می خواهیم سند تحول قوه قضا را با محوریت مشروعیت سنجی اموال و اجرای قانون اعاده اموال نامشروع از روی کاغذ به عمل آورند
ناشناس۲۱۶۳۸۴۹۲۱:۳۰:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۱
جناب زاکانی بهتر بود در دولت مسولینی به عهده میگرفتند و برای ریاست جمهوری حاشیه درست نمیکردند ایشان برای معاون اولی و یا ریاست سازمان بازرسی کل کشور بسیار مناسب هستند
ناشناس۲۱۶۳۸۵۹۲۱:۳۵:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۱
مجلس زودتر به همشون رای بده ببینیم چی کار میکنن
ناشناس۲۱۶۳۸۸۱۲۱:۵۳:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۱
جناب آقای اژه ای لطفا به خیانت مدیران بانکی در تاراج ثروت ملت بنفع خودشان در این شرایط بذ اقتصادی ورود نمایید بویژه مدیران ملوک الطوایفی بانک بنگاه دار پاسارگاد که به علت عدم شفافیت بیش از ۲۵ ماه نمادشرا در بورس بستت نگاه داست بدون آنکه برخوردی با آنها شود
ناشناس۲۱۶۳۸۹۱۲۲:۰۲:۴۱ ۱۴۰۰/۶/۱
تز فکری عین اللهی بر عدم ورود واکسن معتبر استوار است . درست مثل نمکی
ناشناس۲۱۶۴۲۸۵۰۹:۱۹:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۲
امیدواریم این دولت در امر بهداشت و درمان به طب سنتی اجازه ورود بدهد و وزیر بهداشت کسی باشد که هر دو راه طریق درمان را در کشور تقویت نماید.
ناشناس۲۱۶۳۸۹۳۲۲:۰۳:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۱
عین اللهی همان نمکی است . یک روح در دو جسم
ناشناس۲۱۶۳۸۹۵۲۲:۰۵:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۱
دکتر عین اللهی = دکتر نمکی
ناشناس۲۱۶۳۹۱۸۲۲:۱۸:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۱
پس چرا کپسول آزریترومایسین با برند فایزر Phaizer و انواع و اقسام دیگر داروها و مکمل های غذایی آمریکایی در داروخانه های ایران وجود داره ؟!!!
ناشناس۲۱۶۳۹۲۴۲۲:۲۰:۴۸ ۱۴۰۰/۶/۱
این موضوع زاکانی خیلی لوس شده.
ناشناس۲۱۶۳۹۳۵۲۲:۲۵:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۱
جالب بیست سالگی سر کار رفتن و بالاتر از ده سال که سابقه مدییریت دارند غیر از رانت چه چیزی است این؟؟
ناشناس۲۱۶۴۰۴۵۰۰:۲۰:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲
چطوری عبدالمالکی بیش از 20 سال سابقه اجرایی داره؟ یعنی سربازی رفتنش هم سابقه اجرایی حساب کرده؟!
رسول۲۱۶۴۱۲۹۰۲:۲۵:۲۹ ۱۴۰۰/۶/۲
جناب آقای اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه خداوند متعال به شما عمر با برکت عطا بفرماید تشکر تشکر
ناشناس۲۱۶۴۲۹۸۰۹:۳۰:۳۴ ۱۴۰۰/۶/۲
از جوانان و مردم عادی تخصص و کار بلد استفاده شود نخبگان وتهسیلات عالی که مملکت رو به پیشرفت باشد
ناشناس۲۱۶۴۴۲۸۱۰:۵۱:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۲
ای کاش حداقل توضیح بدهند چه ارتباطی میان پزشکی هسته ای و شهرداری وجود دارد؟
ناشناس۲۱۶۴۷۰۹۱۳:۳۱:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲
کرباسچی چطور با تحصیلات حوزوی شهردار شده بود ؟!
ابراهیم۲۱۶۴۴۳۸۱۰:۵۷:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲
بسم الله الرحمن و الرحیم اوضاع اقتصادی و اجتماعی احتیاج به کار اورژانسی دارد نه جلسات روانکاوی.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  23. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  24. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین