مخالفت نمایندگان جبهه پایداری با خطیب/ دفاع حسین شریعتمداری از کابینه رئیسی/ توضیح قالیباف درباره فهرست وزرای پیشنهادی و نظر رهبر انقلاب

  4000531079 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

مخالفت نمایندگان جبهه پایداری با خطیب/ دفاع حسین شریعتمداری از کابینه رئیسی/ توضیح قالیباف درباره فهرست وزرای پیشنهادی و نظر رهبر انقلاب

آخرین آمار کرونا در ایران

به دنبال تاخت و تاز کرونای دلتا در کشور و روند صعودی بیماری در کشور، متاسفانه در شبانه روز گذشته در کشور ۶۸۴ بیمار کووید - ۱۹ به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ️تا کنون ۱۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۸۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۵۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۱ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۴۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۱۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۳۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت بهداشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مناسب نیست

ورود شانزدهمین محموله واکسن کرونا به کشور 

***

مخالفت نمایندگان جبهه پایداری با خطیب

در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، صبح امروز نوبت به بررسی صلاحیت سیداسماعیل خطیب برای تصدی وزارت اطلاعات رسید. پیش از این از مجلس خبر می رسید که نمایندگان منتسب به جبهه پایداری با خطیب مخالف هستند که نطق مخالفین هم این مسئله را اثبات کرد.

غلامحسین رضوانی نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبهه مطرح شده در باب فتنه ۸۸، اظهار کرد: آقای خطیب موضع خود را در برابر فتنه ۸۸ رسما اعلام کند و با اعلام مواضع شفاف، بطلان این قضیه را مسجل فرمایید تا اگر ابهامی بوده برطرف شود.

وی افزود: در درخشان‌ترین دوران قوه قضاییه ایشان رییس حفاظت اطلاعات این قوه بود اما اقدام موثری از او مشاهده نشده است طوری که در ماجرای طبری در دفاع از خود توجیهات غیر قبولی ارائه کرد. آیا ترک فعل‌ها در زمینه مبارزه با مفاسد در قوه قضاییه در دوران ایشان قابل دفاع است؟

حسین میرزایی نماینده اصفهان در مخالفت با خطیب اظهار داشت: برخی گفتند وقتی رئیس جمهور لیست را به رهبری ارائه کرده اند، معظم له انگشت خود را روی اسم خطیب گذاشته اند و چند حرف دیگر؛ لذا کسانی هستند که به لطایف الحیل تائید وزیری را به حضرت آقا نسبت دهند.

وی افزود: درباره نظر رهبری درباره آقای خطیب چه کسی بهتر می‌تواند از آقای رئیسی جواب دهد و رئیس جمهور هم دیروز در مجلس گفت که رهبری نظر خاصی درباره وی و هیچ کدام دیگر از وزرا نداشتند؛  یعنی تصدی منصب وزارت آنقدر ارزش دارد که نسبت دروغ به رهبری می‌دهید؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته از رئیس جمهور در این رابطه سوال شد، ایشان گفتند که حضرت آقا در مورد آقای خطیب و سایر وزرا نظر خاصی نداشته اند.

حسین جلالی نماینده رفسنجان و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت سید اسماعیل خطیب گفت: از سال 1370 آقای خطیب به مدت 12 سال مدیرکل اطلاعات قم بوده و این اداره کل موظف بوده جلوی شکل‌گیری این نطفه نامبارک را بگیرد.

وی ادامه داد: در خصوص برخی طلاب باسواد و انقلابی که در قم حضور دارند و داوطلب خبرگان بوده‌اند گزارش می‌دادید که اینها بی‌سواد هستند و برای انقلابی‌ها پرونده‌سازی شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به تحرکات جریان شیعه انگلیسی اظهار داشت: اخیرا کاردار سفارت انگلیس با یکی از این افراد ارتباط برقرار کرده و با فعالیت‌هایی زمینه را برای مرجعیت آن شخص فراهم کرده است.

جلالی در ادامه با اشاره به ماجرای فتنه 88 و با بیان اینکه فتنه 88 قصه پرغصه‌ای است، گفت: در این فتنه 2 رئیس جمهور یعنی آقایان هاشمی و خاتمی و 200 وزیر، استاندار و مدیر در متن فتنه حضور داشتند. وزیر اطلاعاتی مانند آقای یونسی میدان‌داری می‌کرد. چه کسی جلوی ماشین طلابی را گرفت که می‌خواستند از قم به تهران بیایند و در نماز جمعه 29 خرداد رهبر انقلاب شرکت کنند؟

وی افزود: چه کسی اجازه داد تا 17 خانم فتنه‌گر مانند امثال خانم کولایی به قم بیایند و در حرم مطهر علیه نظام عکس بگیرند؟ چه کسی نامه توهین‌آمیز علیه رهبری را امضاء کرد که ایشان را وادار کند علیه فتنه کوتاه بیایند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: آقای خطیب در آن زمان ترک فعل کرد یا قصور و تقصیر داشت که باید اینها پیگیری شود، اما جلوی ضرر از هر کجا گرفته شود منتفعت است.

اما مجتبی ذوالنوری در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: قبل از حضور آقای خطیب به عنوان مدیرکل اطلاعات، حین حضور ایشان در سه دوره و بعد از حضور ایشان، بنده عضو ثابت شورای تامین قم بودم. مهم‌ترین حوادث و ناآرامی‌ها در آن دوران در قم رقم خورد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای یونسی در دولت دوم آقای خاتمی از مجلس به عنوان وزیر اطلاعات رأی اعتماد گرفت. بنده، سردار قریشی، مرحوم آقای نقوی، مرحوم حاج آقای بهرامی، سردار شکارچی و چند نفر دیگر که جمعا 6 نفر بودیم، به عنوان تبریک به دفتر آقای یونسی رفتیم و به وی تبریک گفتیم به قصد ابقای آقای خطیب به عنوان مدیرکل اطلاعات قم.

وی افزود: آقای یونسی گفت که مطلقا این را از من نخواهید که شدنی نیست. گفتیم چرا؟ گفت؛ به دلیل اینکه جناب آقای خاتمی بنده را احضار کرده به عنوان شرط ضمن عقد از من تعهد گرفته که شما باید خطیب مدیرکل اطلاعات قم، شهیدی مدیرکل اطلاعات اصفهان و مدیرکل اطلاعات فارس را باید در اولین روز کاری خود عزل کنی.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای خطیب دو بار عزل می‌شود، یک بار مستقیما با نظر شخص آقای خاتمی و بار دوم با نظر شخص آقای احمدی‌نژاد. اگر خطیب کج رفته، پس احمدی‌نژاد دارد درست می‌رود. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ چرا باید اصلاحات و انحراف یک قیچی شوند برای قیچی کردن آقای خطیب.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی آقای خطیب توسط آقای احمدی نژاد عزل شد به عنوان مسئول حراست دفتر رهبری در قم منصوب شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که جلسه سخنرانی مرحوم آقای هاشمی در مسجد اعظم قم در 15 خرداد 85 بهم خورد، قوه قضائیه فشار سنگین می‌آورد. شخص آقای هاشمی روزانه پیگیری می‌کرد. وزارت اطلاعات فشار می‌آورد و ما هم مدافع آن بچه‌ها بودیم که آزاد شوند. بارها در جلسات از آقای خطیب شنیدیم که در مقابل این فشارها، من به دنبال این هستم که چطور می‌شود مدیریت کرد که هم فشارها مدیریت شود و هم این بچه‌ها آسیب نبینند.

وی افزود: چرا نمی‌گویید وقتی این بچه‌ها محکوم شدند، چرا این احکام هیچ کدام اجرا نشد؟ چرا شلاق و حبسی که برایش حکم قطعی داده شده بود هیچ یک اجرایی نشد. دستگاه امنیتی نمی‌تواند جار بزند و بگوید من دارم فلان کار را می‌کنم.

***

توضیح قالیباف درباره فهرست وزرای پیشنهادی و نظر رهبر انقلاب

محمد باقر قالیباف در جلسه امروز مجلس در واکنش به سخنان میرزایی نماینده اصفهان گفت: آقای میرزایی نکاتی را منتسب به رئیس جمهور و رهبری بیان کردند که لازم است شفاف درباره آن توضیح دهم. مسئولیت رئیس جمهور تعیین وزرا است که ایشان روال آن را در صحن علنی روز گذشته بیان کرد و توضیح داد که چگونه وزرا تعیین شده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اصول ۱۱۰ و ۱۷۶ قانون اساسی شخص رهبر انقلاب در حوزه مسائل امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی مسئولیت دارند این مسئولیتی است که قانون اساسی بر دوش ایشان گذاشته است. روال در دولت‌ها اینگونه بوده که آنها وزرای مربوط به این حوزه‌ها را با هماهنگی معرفی می‌کردند و تنها مربوط به این دوره نیست.

وی در پایان عنوان کرد: در این باره آقای رئیسی گفته که از باب وظیفه قانونی وزرای این بخش‌ها را خدمت آقا مطرح کرده و ایشان هم موافقت کردند. حالا اگر کسی از جایی نسبتی می‌دهد حرف اضافه است.

قالیباف همچنین در پاسخ به اظهارات حسین جلالی نماینده رفسنجان که با استناد به سخنان رئیس مجلس گفته بود رهبر انقلاب همه 19 وزیر پیشنهادی را تایید کرده‌اند، با توضیح درباره اظهارات قبلی خود، گفت: آقای جلالی گفتند که اگر وزیر اطلاعات را رهبر انقلاب تایید کرده، رئیس جمهور فهرست همه 19 وزیر را به ایشان ارائه کرده و این به معنای تایید همه آنان است.

وی افزود: من اشاره کردم که بر اساس قانون اساسی برخی وظایف به عهده شخص مقام معظم رهبری گذاشته شده است؛ به عنوان مثال در اصل 110 موضوع جنگ و صلح و امنیت از وظایف رهبری قید شده و در اصل 176 و شورای عالی امنیت ملی که وزرای اطلاعات، کشور و خارجه عضو آن هستند، مصوبات شورا بعد از تایید و امضای رهبری قابل اجرا می‌شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: خود من زمانی خدمت آقا بودم و عین جمله ایشان که به من گفتند این بود که من جز در وظایفی که در قانون اساسی به عهده‌ام گذاشته شده، در امورات دیگر دولت دخالت نمی‌کنم.

قالیباف ادامه داد: بنابراین اگر وزرای مربوط به حوزه‌های امنیتی و دفاعی با تایید و مشورت رهبری معرفی شده‌اند به این جهت است که این حوزه مسئولیت رهبری است.

وی افزود: حالا ممکن است یک رئیس دولتی در دیگر حوزه‌ها نیز نظر مشورتی رهبری را بگیرد که مثلا آقای رئیسی گفت در خصوص وزرای فرهنگی نیز با رهبری مشورت کرده است؛ این خواسته رئیس دولت است و نظر رهبری نیز نظر مشورتی است.

***

دفاع حسین شریعتمداری از کابینه رئیسی

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان درباره کابینه رئیسی در این روزنامه نوشت: « برخی اعتراض و یا گلایه می‌کنند که چرا آقای رئیسی اعضای کابینه خود را از میان افراد همفکر و همسو با دیدگاه‌های خود انتخاب کرده است! که باید پرسید مگر قرار است غیر از این باشد؟!

جناب رئیسی بینش و منشی دارد که با کارنامه درخشان ایشان تضمین شده است و مردم نیز با نگاه به این خصوصیات، جناب ایشان را به ریاست جمهوری برگزیده‌اند بنا‌بر‌این لازمه مردم‌سالاری و احترام به رای ملت آن است که مسیر اعلام شده را دنبال کنند و انتخاب اعضای کابینه از میان کسانی که با دیدگاه و مسیر حرکت رئیس‌جمهور همخوانی ندارند، اولاً بی‌توجهی به خواسته مردم و بی‌احترامی به رای آنهاست و ثانیاً ایجاد مانع در مسیری است که قول حرکت در آن مسیر را به ملت داده‌اند.

ضمن آنکه جناب رئیسی با صداقت اعلام کرده‌اند که در گزینش و معرفی وزیران، روابط حزبی و جناحی و فامیلی و ... دخالت نداشته و صرفاً کارآمدی، انقلابی بودن و حرکت جهادی برای رفع مشکلات مورد توجه ایشان بوده است.

این نکته نیز گفتنی است که کابینه، مسابقه فوتبال نیست که بدون حضور تیم مقابل امکان برگزاری آن نباشد و گوشت نذری هم نیست که هرکس از راه می‌رسد تکه‌ای از آن را بردارد! دولت آقای رئیسی با وظیفه سنگینی که بر عهده ‌دارد و با ویرانه‌ای که تحویل گرفته است باید - و قرار نیز هست- که به معیشت مردم، ارتقاء سطح زندگی، پیشرفت‌های علمی و فنی، روابط خارجی مقتدرانه و برخاسته از حکمت و عزت و مصلحت، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات و ظرفیت‌های کشور و ... بپردازد و عاقلانه نیست کسانی را به کار گیرد که خدای نخواسته با این امور بیگانه‌اند و یا دست‌کم آنکه همخوانی چندانی ندارند!»

***

جریان اصلاحات باید رابطه‌اش را با مردم اصلاح کند

محمود علیزاده طباطبایی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران به برنا گفت: «جریان اصلاحات باید رابطه‌اش را با مردم اصلاح کند. جریان اصلاحات یک جریان متدین، مذهبی و انقلابی بود که از ابتدای انقلاب با ارای امام موافق بود اما امروزه کم‌کم از این پیشه خود فاصله گرفته‌اند در صورتی که پایگاه و اساس آن‌ها نیروهای انقلابی بودند.

جریان اصلاحات باید با مردم و خصوصا جمعیت انقلابی و مذهبی رابطه‌اش را اصلاح کند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مردم اعتقاداتی دارند. اسلام دین مردم است و نمی‌شود مردم را از فرهنگ‌شان جدا کرد. اصلاحات این فاصله را میان مردم ایجاد کرد. اصلاح‌طلبان باید بازنگری کرده و در جمع‌های مذهبی حضور پیدا کنند. اصلاح‌طلبان باید رابطه‌ خود را با مردم و مذهب اصلاح کنند...

اصلاح طلبان باید دیدگاه‌ها و نظرات طبقه پایین را مورد برررسی قرار بدهند. اکنون در حال برگزاری کنگره هستند و اعضای شورای مرکزی از این کنگره بیرون می‌آیند. روش خوبی است اما باید کامل‌تر شود.

باید بیشتر به بدنه توجه کنند زیرا بدنه اصلاحات در یکی دو دوره پیش شاهد بودیم که به سران اصلاحات نیز توجه نکرده و در انتخابات شرکت نکردند.»

***

تلاش برای روی کار آمدن شهردار تهران پیش از انتخاب وزیر کشور جدید

به گزارش مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران در خصوص روند آغاز شهردار تهران نیز بیان کرد: چند روز که کشور تعطیل بود و اتفاقی رخ نداده است اما وزیر کشور دستور بررسی و اقدام داده‌اند و ما نیز در حال دنبال کردن هستیم و امروز نیز در جلسه‌ای این موضوع بررسی می‌شود و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: هنوز که انتخاب وزیر کشور جدید انجام نشده است و سعی ما بر این است که پیش از این انتخاب، روی کار آمدن شهردار تهران نهایی شود.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۶۲۲۱۸۲۰:۴۱:۰۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تعلل دولت روحانی در واردات واکسن و تعویق مجوز واکسن داخلی باعث شده تا فوتی های کرونا در کشور رکورد بزند.
ناشناس۲۱۶۲۳۱۸۲۲:۳۱:۵۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
ایران باید به میانجیگری خود بین طالبان و دولت افغانستان ادامه بدهد. میانجیگری ایران بهتر از سایر کشورهای منطقه است. حوادث اخیر نشان داد که مذاکرات قطر موثر نبوده و دولت ما باید با سرعت بیشتری مذاکرات بین‌الافغانی را جلو ببرد و آسیب‌های آوارگی مردم این کشور را کمتر کند.
ناشناس۲۱۶۲۶۸۳۰۷:۵۷:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۱
سردار حاجی زاده: در حوزه پهپاد، جنگ الکترونیک و رادار در تراز قدرت جهانی هستیم
ناشناس۲۱۶۲۲۲۲۲۰:۴۳:۱۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مملکت را شخم زدند و زمین سوخته تحویل دادند از رئیسی انتظار معجزه نداریم.
ناشناس۲۱۶۲۳۲۰۲۲:۳۲:۱۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
مردم منتظرند به جای دیدن سریال گاندوی 2 شخصیت‌های .. اصلی گاندو به پای میز محاکمه کشانده شوند و مردم از تلویزیون روند جریان محاکمه آنها را ببینند که چه خیانت‌هایی مرتکب شده‌اند.
ناشناس۲۱۶۲۶۰۸۰۵:۲۵:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۱
مردم کجا به شما وکالت داده اند که از طرف آنها نظر بدهید؟!
ناشناس۲۱۶۲۳۶۹۲۲:۵۹:۲۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
ولی با اجرای سیاست درست بعد 8 سال اوضاع خیلی فرق خواهد کرد
ناشناس۲۱۶۲۲۲۷۲۰:۴۸:۱۳ ۱۴۰۰/۵/۳۱
برای آواربرداری و بازسازی خرابی های ایجاد شده توسط دولت روحانی حداقل 8 سال زمان نیاز است و این مهم به آسانی میسر نمی شود.
ناشناس۲۱۶۲۳۰۱۲۲:۱۶:۰۳ ۱۴۰۰/۵/۳۱
جالبه هر وقت حرف از پیشرفت میشود به پای نظام نوشته شده و هر وقت مملکت دچار خسران و نابودی به پای حسن و محمد و علی و اکبر و ...
سسالم۲۱۶۲۲۸۶۲۱:۵۴:۵۷ ۱۴۰۰/۵/۳۱
آقای شریعتمداری چرا در مورد کابینه آقای روحانی نظر شما غیر از این بود و مرتب میگفتید که کابینه باید از هر طیفی باشد نه فقط از یک طیف هم سو و افراد همفکر دیدگاههای خود .
ناشناس۲۱۶۲۴۳۲۲۳:۵۲:۲۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
خیلی مشتاقم صحبت های آقای شریعتمداری رو بعد از چند وقت دیگر بشنوم. تضمینی در کار نیست آقای شریعتمداری. جوجه رو آخر پاییز می شمارند.
ناشناس۲۱۶۲۳۰۹۲۲:۲۰:۳۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
..میرزایی که عضو لیست شورای ائتلاف هست رو به عنوان عضو پایداری معرفی میکنید؟؟!!! و عضویت ذوالنوری در لیست پایداری رو نادیده میگیری!
ناشناس۲۱۶۲۴۷۷۰۰:۲۶:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۱
ذوالنور بعد از اینکه در کمیسیون امنیت ملی به عنوان رییس رای نیاورد و ابقا نشد از جبهه پایداری فاصله گرفته!
نماینده۲۱۶۲۳۷۹۲۳:۰۶:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
این رو بهش میگن یه بام و دوهوا آقای شریعتمداری. شما یه مدت نظر ندید تا مردم به کارشون برسند.
كاوه۲۱۶۲۴۱۱۲۳:۳۵:۵۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
كابينه آقاي رئيسي كپي كابينه آقاي احمدي نژاد است و تنها آقايان مشايي ، بقايي و جوانفكر را كم دارد .
ناشناس۲۱۶۲۴۷۹۰۰:۲۷:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۱
تخریب کار درستی نیست!
ناشناس۲۱۶۲۶۴۰۰۷:۰۰:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۱
قرار شده اونا هم اضافه بشن نظر شما تامین بشه روشنفکر عزیز.
حسین۲۱۶۲۵۱۹۰۱:۰۵:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۱
قانون توسعه پنج ساله ششم خدمت جامع ایثار گران هم اجرا نکردن سال ششم هم داره تموم میشه مجلس فکری هم باید انجامدهد
ناشناس۲۱۶۲۶۷۶۰۷:۵۲:۱۳ ۱۴۰۰/۶/۱
عملکردِ اصلیِ آقای رییسی از نحوه نتیجه گیری عجیبشان در مورد ۶ روز تعطیلی مشخص شد!
ناشناس۲۱۶۲۷۱۷۰۸:۳۲:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۱
بالاخره حسین آقا شریعتمداری تعریف و تمجید و شروع کرد خدا عاقبت مون و به خیر کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین