رکورد جدید کرونا در ایران/ شرط اصلی شهردار شدن زاکانی/ اژه‌ای: عکسم را به دیوار نزنید

  4000524112 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

 رکورد جدید کرونا در ایران/ شرط اصلی شهردار شدن زاکانی/ اژه‌ای: عکسم را به دیوار نزنید

آخرین آمار کرونا در ایران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۲۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا/ تزریق بیش از ۵۸۵ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

وزیر بهداشت: واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل به فعالیت خود ادامه‌ دهند

سخنگوی وزارت بهداشت: کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

***

مشخص نیست موج پنجم کرونا کی نزولی می‌شود

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: موج پنجم، بلندترین موج کرونا تاکنون بوده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی روند بیماری نزولی می‌شود و این جای نگرانی دارد، چرا که هر زمان ما به حالت پلاتو می‌رسیم می‌گوییم که از این پس روند نزولی خواهد شد اما اکنون قله موج پنجم مشخص نیست. برای مثال ١۶ شهرستان در استان تهران قرمز هستند و احتمالا یک هفته تا ١٠ روز دیگر در صورت رعایت شیوه نامه‌ها به قله برسیم و بعد از آن روند بیماری نزولی شود.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: آینده نامشخص پیک پنجم کرونا

***

اصرار بر تصمیمات اشتباه ادامه دارد

آفتاب یزد نوشت: در شرایطی که پزشکان و کارشناسان بسیاری به نوع مدیریت کرونا در کشور انتقاد‌های علمی و اصولی دارند و فی المثل معتقدند تعطیلاتی به سبک و سیاق فعلی صرفا باعث جهش بیشتر ویروس می‌شود اما کماکان مسئولان مرتبط بر تصمیمات اشتباه خود اصرار دارند.می پرسید چرا؟واقعا نمی‌دانم!

برای کنترل چرخش ویروس منحوس آن هم از نوع دلتای آن که قدرت چرخش بیشتری دارد اولا تعطیلات حداقل باید 14 روز باشد و ثانیا حتما بایستی این تعطیلات ضمانت اجرایی فوق العاده داشته باشد.

حال سوال اینجاست:آیا تعطیلات فعلی که در مورد آن تصمیم گیری شده اینگونه است؟مسلما خیر.با 5 روز تعطیلی هیچ کشوری نتوانسته ویروس را کنترل نماید و زنجیره انتقال را بشکند.ضمن آنکه هرچند مسئولان از ضمانت اجرایی این تعطیلات می‌گویند اما مسلم بدانید این تعطیلات نیز تفاوت چندانی با قبلی نخواهد داشت.نشان به آن نشان که آغاز تعطیلات و نوع اطلاع رسانی به گونه‌ای است که مردم فرصت رفتن به مسافرت را داشته باشند. 

و مهم‌تر آنکه مثل سری‌های قبلی سفر با اتوبوس،قطار و هواپیما مانعی ندارد!یعنی همچنان مسئولان یقین دارند که ویروس کرونا بر مسافرینی که پولی برای حمل و نقل عمومی واریز کرده‌اند اثر ندارد!

بیشتر بخوانید:

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری: جلوی سفرها را بگیرید / رستوران‌ها و پاساژها تعطیل شوند

***

متناسب سازی حقوق با تورم ضروری است

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شناخت دقیق از وضعیت اقتصادی کشور را لازمه تصمیمات اقتصادی دانست و اظهار داشت: اعداد و ارقام مرتبط با وضعیت اقتصادی کشور باید بر مبنای شاخص‌های درست و پایدار باشد، لذا ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی «گزارش شناخت» از آخرین وضعیت اقتصادی کشور تهیه کنند تا برمبنای آن تصمیم گیریها انجام شوند.

 رئیسی اصلاح ساختار بودجه را موضوعی ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت: اصلاح ساختار بودجه جزو اولویت ها و برنامه های مهم دولت است و لازم است بودجه، واقعی و عملیاتی تدوین شود.

رییس جمهور اختلاف موجود در نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی و مرکز آمار ایران را موجب تضییع حقوق مردم دانست و گفت: نرخ تورم با حقوق مردم ارتباط مستقیم دارد و اختلاف موجود در این رابطه موجب تضییع حق الناس است که نباید به سهولت از کنار آن گذشت و باید برای رسیدن به آمار متقن، تدبیر شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت اسلامی اجرای عدالت است، تصریح کرد: متناسب سازی حقوق با تورم یک امر ضروری است و صرفا به یک قشر تعلق ندارد و باید همه گروه های شغلی را شامل شود.

بیشتر بخوانید:

رییس جمهور: متناسب سازی حقوق با تورم ضروری است و صرفا به یک قشر تعلق ندارد

***

عکسم را به دیوار جایی نزنید 

صبح امروز در پایان آیین تجلیل از همکاران آزاده دستگاه قضا قرار بود لوح یادبودی از سوی آزادگان دستگاه قضا منقش به تصویر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و سخنان وی درباره ایثارگران تقدیم رئیس قوه قضاییه شود که رئیس دستگاه قضا ضمن تقدیر از اهداکنندگان لوح، از پذیرش آن امتناع کرد.

رئیس قوه قضائیه سپس خطاب به تمام مسئولان بخش‌های مختلف قضایی اعلام کرد: من به هیچ وجه راضی نیستم عکس من در یک اداره و یا بر روی تابلو‌ها و لوح‌های یادبود باشد. ما کی هستیم که برای یادبود بخواهند عکس ما را جایی بزنند؟

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: پارتی بازی چهره عدلیه را مخدوش می کند | مردم به درستی از برخورد برخی قضات گلایه دارند

***

 تا قانون اصلاح نشود، زاکانی امکان پذیرش تصدی شهرداری را ندارد
   
عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا گفت: آقای زاکانی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر تهران انتخاب شده‌اند، اما با توجه به مصوبه هیات وزیران درباره شهرهای بیش از یک میلیون نفر جمعیت و دستورالعمل وزارت کشور در این خصوص، تا این لحظه مطابق با این مستندات قانونی، آقای زاکانی با توجه به نوع تحصیلات‌شان امکان پذیرش این تصدی را ندارند، مگر اینکه قانون اصلاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به قوانینی که وجود دارد علیرغم همه شایستگی‌های فردی اما تحصیلات و سوابق آقای زاکانی مغایر با مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است و ملاک ما نیز در حال حاضر مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت کشور است.

چراغعلی با اشاره به انتخاب ۱۵ شهردار در استان تهران گفت: مطابق پیش‌بینی ما حداکثر تا دو هفته دیگر بخش عمده‌ای از شهرداران استان انتخاب خواهند شد.

***

انتقاد از عدم بررسی طرح شفافیت آرا در مجلس

حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: وقتی هیأت رئیسه و رئیس مجلس اولویت‌های مورد نیاز کشور را رعایت نکنند، صحن مجلس به هم می‌ریزد این در حالی است که شفافیت آراء یکی از مسائلی است که نمایندگان در آستانه ورود به مجلس به مردم قول آن را دادند؛ باید یادآور شد شفافیت آراء از آسیب ضربه تعارض منافع به مردم جلوگیری می‌کند.

وی افزود: چرا موضوع شفافیت آراء که موجب جلوگیری فساد است به صحن علنی مجلس نمی‌آید تا سر و صداها از میان برود و همه با استدلال و منطق صحبت کنند؛ خیلی از حرف‌هایی که رسانه‌ها مطرح می‌کنند و خودی‌ها و بی‌خودی‌ها می‌گویند به خاطر عدم طرح شفافیت آراء است.

نماینده کاشمر در مجلس تصریح کرد: ابتدای کار مجلس موضوع کلیات شفافیت آراء رأی آورد اما چندین ماه است که در کمیسیون تخصصی معطل مانده است لذا امیدوارم هر چه سریعتر این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد؛ اگر این موضوع قبل از انتخاب وزرا صورت می‌گرفت خیلی بهتر بود.

***

باید منتظر رفتار علی لاریجانی در آینده بود 

محمدرضا خباز، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات خردادماه به باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از نفراتی که صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای شورای نگهبان احراز نشد علی لاریجانی بود، البته باید گفت وی پیشینه اصولگرایی دارد و از جمله اصولگرایان معتدل است و این یعنی فقط نیم‌نگاهی هم به اصلاح‌طلبی دارد، بنابراین یک قدم به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر است مثل حسن روحانی که پیشینه اصولگرایی دارد و جزو جامعه روحانیت بود، البته که هیچ گاه هم نگفته که اصلاح‌طلبم؛ اما معتدل بود و معتقد به اینکه نمی‌توان جامعه را با یک جناح اداره کرد که اصلاح‌طلبان هم همین عقیده را دارند.

وی افزود: اگر بخواهیم بگوییم لاریجانی می‌تواند نقش روحانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ را برای اصلاحات بازی کند پاسخ این است که بله می‌تواند، البته در این انتخاباتی که گذشت مجموعه اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده بودند که ما کاندیدای اصلاح‌طلب معرفی کنیم و اگر رای آورد مدیریتش را بپذیریم و مسئول کامیابی‌ها و ناکامی‌های او باشیم؛ حال فرضیه این است که در آینده چه پیش می‌آید که این موضوع را نمی‌توان به خوبی پیش‌بینی کرد و اینکه بگوییم آیا اصلاح‌طلبان در آینده روی آقای علی لاریجانی حساب باز خواهند کرد یا نه این موضوع امری محال است؟ پاسخ این سوال بستگی به زمان دارد، همانطور که از آقای روحانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ استفاده شد که حتی اصلاح‌طلبان از کاندیدای اصلی خود یعنی محمدرضا عارف گذشتند و ممکن است در آینده هم این کار را انجام دهند، اما از الان نمی‌توان برای ۴ سال آینده تصمیم گرفت و باید دید آقای لاریجانی چه رفتاری را در آینده از خود نشان خواهد داد.

***

پرونده وزیر اقتصاد روحانی به قوه قضائیه رسید 

 احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: پس از بحث و بررسی نمایندگان در جلسه علنی 19 مرداد، پرونده دژپسند بخاطر تخلف در انتصاب قالیباف، رئیس وقت سازمان بورس، به دستگاه قضا ارجاع شد. سوال این است که چرا این رسیدگی در مورد استیضاح دژپسند صورت نپذیرفت تا چهل میلیون مالباخته بورس که با فروش مختصر دارایی‌هایشان وارد سرمایه‌گذاری در بورس شده بودند بفهمند چگونه ثروت و دارایی‌شان به تاراج رفته است؟

بیشتر بخوانید:

نماینده تبریز: مجلس پرونده وزیر اقتصاد دولت روحانی را به قوه قضائیه فرستاد

***

آمار فقر در شهرها و روستاها

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه تمامی این موارد راه را برای کمک به محرومان و کاهش تبعات شوم فقر فراهم کرده است، گفت: نتایج به دست آمده در مطالعه حوزه فقر از سال ۸۰ تا ۹۸ نشان می‌دهد هزینه خانوار در طول این ۱۸ سال ۲۲ برابر شده است. در این دوره نرخ تورم به عنوان عامل فزاینده فقر و کاهش قدرت خرید تا سال ۱۳۹۸ به ۴۱ درصد رسیده است. همچنین سرعت متوسط سالیانه خط فقر مطلق در کل کشور برابر با ۲۰ درصد بوده است و مقدار این شاخص در طول دوره مورد بررسی بیش از ۲۷ برابر شده است.

به گفته وی، همچنین برآوردها نشان‌دهنده آن است که به طور متوسط در دوره زمانی ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ حدود ۳۳ درصد از جمعیت زیر خط فقر چند بعدی قرار گرفته‌اند و خط فقر از ۹۵۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۰ به ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ رسیده است. برای نمونه این مطالعه نشان می‌دهد در حالی که جمعیت زیر خط فقر مطلق از سال ۹۲ تا ۹۶ به ۱۵ درصد رسیده است، اما از سال ۹۶ تا ۹۸ به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

بختیاری با بیان اینکه سرشمار فقر که نشان‌دهنده گستره فقر در جامعه است در مناطق روستایی بیش از مناطق شهری است، گفت: به بیان دیگر به طور متوسط در طول دوره زمانی مورد بررسی بیش از ۳۰ درصد مردم در مناطق روستایی در فقر به سر می‌برند در حالی که این نسبت در مناطق شهری برابر با رقم ۱۵.۵ درصد و در کل کشور برابر با ۱۶ درصد است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۵۱۴۸۹۲۰:۳۸:۳۳ ۱۴۰۰/۵/۲۴
با اینکه به آقای رئیسی رئیس‌جمهور محترم رأی نداده‌ایم ولی از صمیم قلب برای موفقیت ایشان و دولتش دعا می‌کنم.
ناشناس۲۱۵۱۵۹۳۲۱:۴۴:۰۶ ۱۴۰۰/۵/۲۴
با رئیسی تا ۱۴۰۴
ناشناس۲۱۵۱۵۹۹۲۱:۴۶:۰۶ ۱۴۰۰/۵/۲۴
دعا بدون داشتن ارتباط و تعامل با قدرت های برتر اقتصادی دنیا ؛ راه به جایی نخواهد برد
ناشناس۲۱۵۱۹۳۴۰۰:۱۷:۵۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
یعنی اگه خدا بخواد هم نمیشه!؟!؟
ناشناس۲۱۵۲۴۳۷۰۹:۲۴:۰۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
نه که نمیشه . خدا خودش گفته : لیس الانسان الا ما سعی
ناشناس۲۱۵۲۹۴۹۱۳:۳۲:۱۱ ۱۴۰۰/۵/۲۵
هرکه بغیر خدا(کدخدا) امید ببندد ناامید خواهد شد و این یک سنت الهی است که در 8 سال گذشته مشهود بود.
ناشناس۲۱۵۲۵۳۲۱۰:۰۶:۰۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
به قومی که در زندگیشان تغییر ایجاد نکنند خدا کاری ندارد. ولا یغرو ...
الیاس۲۱۵۲۳۱۹۰۸:۳۲:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
برتر شدن از دید شما یعنی لابی؟ اگه تحقیر بود چی؟ قطعا تلاش جامعه رو میخاد. واضحه که مثلا مردم چین و ژاپن اصلا راحت طلب نبودن. حالا ما در اوج کرونا باید بریم تفریح و سفر.
ناشناس۲۱۵۲۵۴۲۱۰:۱۰:۱۲ ۱۴۰۰/۵/۲۵
تعامل مورد نظر شما بیشتر کشور فروشی و باج دادن است
ناشناس۲۱۵۲۷۰۱۱۱:۳۶:۱۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
مالزی و سنگاپور و دیگر کشورهایی که که روابط متعادلی با جهان دارند هم کشور فروشی کرده اند!
ناشناس۲۱۵۲۹۶۴۱۳:۳۸:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
باج دادن و تسلیم دیپلماسی نیست.
ناشناس۲۱۵۳۰۶۰۱۴:۴۰:۴۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
کشورهای ریز را با ایران مقایسه نکنید
سید۲۱۵۲۹۹۴۱۳:۵۵:۰۳ ۱۴۰۰/۵/۲۵
وعدم تعامل مورد نظر شما کشور را در بست به چین و روسیه هدیه کرده
ناشناس۲۱۵۲۶۷۹۱۱:۲۰:۱۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
ولی وقتی کابینه اش را دیدم ! با خود گفتم این هم یه احمدی نژاد دیگه !
ناشناس۲۱۵۲۹۶۳۱۳:۳۷:۴۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
با این فاجعه ای که دولت روحانی بوجود آورده حالا همه مردم فانوس بدست بدنبال احمدی نژاد می گردند.
ناشناس۲۱۵۱۵۰۹۲۰:۵۲:۲۱ ۱۴۰۰/۵/۲۴
قانون اصلاح شود و بی اعتباری برخی قوانین بیش از پیش برای مردم روشن گردد.
ناشناس۲۱۵۱۷۳۹۲۲:۴۷:۱۴ ۱۴۰۰/۵/۲۴
اگر قانون .. روحانی بدون سابقه کار مدیریتی و اجرایی نمی توانست رئیس جمهور بشود.
ناشناس۲۱۵۱۷۹۶۲۳:۰۹:۳۹ ۱۴۰۰/۵/۲۴
در روزهای گذشته بیش از 400 حقوقدان با صدور بیانیه ای تاکید کردند که انتخاب آقای زاکانی بعنوان شهردار تهران مشکل قانونی ندارد.
ناشناس۲۱۵۲۰۱۰۰۱:۱۴:۴۲ ۱۴۰۰/۵/۲۵
میشه بعضی از اون حقوق دان ها را نام ببری ؟
فتحی۲۱۵۲۰۲۳۰۱:۲۴:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام آقای زاکانی مدیری متعهد وبا اخلاص و کارآمد وپاک دست نیاز امروز شهرداری تهران است رشته تحصیلی بهانه زراندوزان وکانون قدرت و ثروت است که براین بهانه فایق نخواهند امد
ناشناس۲۱۵۲۵۴۳۱۰:۱۰:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
مدیر چی؟مدیر کی؟
ناشناس۲۱۵۲۷۶۱۱۲:۰۸:۵۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
مدیر؟ میشه سوابق مدیریتی ایشون رو نام‌ببرید؟
ناشناس۲۱۵۲۳۱۶۰۸:۳۱:۳۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
شما بگو۴۰۰۰۰
ناشناس۲۱۵۱۵۸۹۲۱:۴۰:۲۱ ۱۴۰۰/۵/۲۴
آقای مخبر و وعده ها.. سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس۲۱۵۱۶۹۷۲۲:۳۳:۰۶ ۱۴۰۰/۵/۲۴
نباید قانون قائم به شخص باشد..
ناشناس۲۱۵۱۷۹۸۲۳:۱۱:۱۳ ۱۴۰۰/۵/۲۴
بی عُرضگی دولت روحانی در واردات واکسن باعث شد تا امروز فوتی های کرونا در کشور رکورد زد.
ح۲۱۵۲۲۴۵۰۷:۳۸:۳۷ ۱۴۰۰/۵/۲۵
تحریم، عدم مدیریت یکپارچه ، عدم رعایت پروتکلها از سوی مردم
سیف۲۱۵۱۹۲۵۰۰:۱۳:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
جناب اژه ای تشکر تشکر ولی پرونده های من در بابلسر با پارتی و تجدید نطر هم همینطور مدارک کامل حتی متهم را که ماشین من و سرقت کرده شاهد و اعتراف خودش در ادعای مالکیتی بوده که خودرو در ید ایشان است ولی پارتی هم در شعبه بابلسر و هم در تجدید نطر ۳۱ استان انچنان بسته شد که انگار همه خواب هستن خدا دادمارو میگیره یا خدا شما رو وسیله عدالت قرار داده
ناشناس۲۱۵۱۹۳۲۰۰:۱۶:۱۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اژه‌ای اژه ای رئیس جمهور بعدی
ایرج۲۱۵۱۹۵۵۰۰:۳۳:۴۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
باسلام آقای لاریجانی حدود 3 دهه در مدیریت کلان بوده و بهتر است مدتی استراحت کند.
ناشناس۲۱۵۲۲۸۵۰۸:۱۳:۰۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سفر رفتن همونقدر در شیوع کرونا نقش داره که شرکت کردن در مراسم هیئات و تکایا . برای تعطیلی این مراسمات نیز بمانند بستن جاده ها ؛ مامور بگمارید و شدیدا برخورد بدون اغماض کنید
ناشناس۲۱۵۲۵۲۲۱۰:۰۱:۱۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
میتوان همچون بستن جاده ها ؛ از موانع بتنی استفاده نمود
ناشناس۲۱۵۲۵۳۳۱۰:۰۶:۲۶ ۱۴۰۰/۵/۲۵
دلباختگان این مراسم در منازل شخصی خودشان اقدام به برگزاری مراسم نمایند
ناشناس۲۱۵۲۵۷۲۱۰:۲۷:۵۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
شما مترو تهران را امروز دیدی ؟؟
ناشناس۲۱۵۲۹۵۷۱۳:۳۵:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
صف های طویل مرغ در میادین تره بار از همه خطرناک تر است.
ناشناس۲۱۵۲۴۰۹۰۹:۱۲:۲۱ ۱۴۰۰/۵/۲۵
مگه جایی بوده که عکس جناب اژه ای رو به دیوار زده باشه ؟!
ناشناس۲۱۵۲۶۴۹۱۱:۰۸:۲۷ ۱۴۰۰/۵/۲۵
هنوز زود است در باره دولت آقای رئیسی نظر داد باگذشت چند ماه معلوم میشود که برای خدمت آمده اند یا مقام
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    3. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    4. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    5. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    6. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    7. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    8. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    9. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    10. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    11. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

    12. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

    13. ادعای حسنی و رفتار اموی!

    14. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

    15. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

    16. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

    17. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

    18. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

    19. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

    20. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    21. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

    22. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

    آخرین عناوین