هم‌مسیر اسنپ، برای سفری امن‌تر! اقدامات اسنپ برای حفظ امنیت سفرها

  4000524063 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، از آنجا که داشتن سفری ایمن یکی از دغدغه‌‌های اصلی اسنپ است، این تاکسی اینترنتی سعی کرده با تمهیدات مختلف امنیت سفرهایش را تامین کند. احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده توسط پلیس ناجا، ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، قرار دادن سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از راهکارهای اسنپ برای سفری امن هستند.

بررسی صلاحیت کاربران راننده از سوی ناجا

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرد متقاضی برای فعالیت در ناوگان اسنپ از چه فیلتری عبور می‌کند؟

اسنپ تایید صلاحیت همه‌‌جانبه‌ی کاربران راننده‌ی خود را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا سپرده‌ است. اطلاعات فرد متقاضی، پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و ارائه‌ی مدارک، در پرتال مشترک اسنپ با ناجا بارگذاری می‌شود. ناجا سوابق متقاضی را از طریق شماره‌ی ملی بررسی می‌کند و نتیجه‌ی استعلام (تایید یا عدم تایید صلاحیت) به اسنپ اعلام می‌شود.

جالب است بدانید که برای استخدام در بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها داشتن گواهی سوء‌پیشینه کافی است، ولی برای پیوستن به ناوگان اسنپ، ناجا با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی کامل و همچنین بررسی صلاحیت متقاضی از چند منبع مختلف، سوابق افراد را به‌صورت همه‌جانبه بازبینی می‌کند. برای همین ممکن است حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد از سوی ناجا برای فعالیت در ناوگان اسنپ رد صلاحیت شود.

 

همراهی همیشگی تیم پشتیبانی و امنیت سفر

علاوه بر تیم پشتیبانی اسنپ که ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است، تیم امنیت سفر هم برای پشتیبانی از کاربران در موارد اضطراری، ۲۴ ساعته در کنار شماست.

اگر هنگام سفر به هر دلیلی احساس ناامنی کردید یا به کمک و پشتیبانی سریع اسنپ نیاز داشتید، از طریق سرویس امنیت سفر (دکمه‌ی آبی رنگی که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن می‌بینید) با تیم امنیت تماس بگیرید. کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن شما به مقصد همراه‌تان خواهند بود.

 

ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت

اسنپ در مسیر توسعه‌ی سرویس امنیت خود به تازگی قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» را به این سرویس اضافه کرده است که به‌زودی برای همه‌ی کاربران فعال می‌شود. در زمان احساس خطر، اگر به هر دلیلی امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ را نداشتید، می‌توانید مشکل خود را از طریق یک پیام متنی به کارشناس تیم امنیت منتقل کنید.

امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» در حال حاضر برای نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ فعال شده است و در ماه‌های آینده به نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن اسنپ هم اضافه می‌شود.

سرویس «امنیت سفر» اسنپ بعد از اتمام سفر نیز در دسترس کسانی که از نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند، خواهد بود تا اگر در شرایط خاصی بودید همچنان بتوانید با تیم امنیت در ارتباط باشید.

 

رصد لحظه‌ای مسیر حرکت شما

حتما می‌دانید که مبدا و مقصد سفر روی نقشه، مسیر حرکت‌ و شماره‌ی پلاک خودرو و مشخصات راننده‌ در اسنپ ثبت می‌شود و قابل پیگیری است.

همچنین، در تمام سفرهای اسنپی می‌توانید با ورود به سرویس «امنیت سفر» اطلاعات سفر و موقعیت مکانی لحظه‌ای خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینکه آن‌ها می‌توانند روی نقشه به صورت دقیق موقعیت مکانی شما را تا انتهای سفر لحظه به لحظه دنبال کنند، نام کاربر راننده، عکس و شماره‌ی پلاک خودرو هم برای آن‌ها ارسال می‌شود.

خواندن اطلاعات مفید درباره‌ی امنیت سفر و گزینه‌ی «درخواست آمبولانس» از دیگر قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ است.

 

پنهان‌سازی شماره تماس

با قابلیت تماس امن، به جای نمایش دادن شماره‌ی تلفن‌تان در تماس‌های اسنپی، از یک شماره‌ی واسط برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود. با فعال کردن این گزینه در داخل اپ، شماره‌ی تلفن شما برای جلوگیری از هر گونه سوء‌استفاده‌ی احتمالی مخفی می‌شود تا سفری امن و بدون دغدغه داشته باشید.

 

هر مسافر، یک کارشناس کنترل کیفی سفر

تمام مواردی که ذکر شد باعث می‌شود تاکسی اینترنتی اسنپ در مقایسه با سرویس‌های آفلاین و سنتی نسبت به جرم بازدارنده باشد. با این حال اگر موردی در سفر پیش آمد که باعث ناراحتی شما شد حتما به پشتیبانی اسنپ اطلاع دهید. همچنین در بخش «بازخورد سفر» گزینه‌ای به نام عدم حفظ حریم شخصی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن برخوردهای نامناسب و ناهنجار را گزارش دهید.

تمام گزارش‌هایی که در تماس با پشتیبانی یا در بخش بازخورد سفر ثبت می‌کنید، پیگیری می‌شوند و با هر خطایی بسته به نوع، میزان و تکرارش برخورد متفاوتی از تذکر تا غیرفعالی موقت یا دائم می‌شود. همچنین در صورتی که امتیاز راننده از حد تعیین شده پایین‌تر بیاید، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را به منظور بررسی عملکردش غیرفعال می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۵۰۷۸۲۱۴:۳۴:۰۷ ۱۴۰۰/۵/۲۴
واکسیناسیون راننده های اسنپ و تپسی کلید نخورده چرا متوقف شد؟
بهنام۲۱۵۱۸۷۷۲۳:۵۱:۱۱ ۱۴۰۰/۵/۲۴
آفرین خوبه همیشه به فکر مسافرهستید اما راننده هیچی هرجا برود حتی اگر مسافر جان راننده را تهدید کند اسنپ هیچ کاری نمی کند چون راننده برایش ارزشی ندارد.
فریدون۲۱۵۱۹۰۰۲۳:۵۸:۳۷ ۱۴۰۰/۵/۲۴
سلام تمام مراحلی که ذکر شده بابت امنیت مسافر است در این میان امنیت راننده چه می‌شود اگر راننده مورد حمله مسافر قرار گرفت چه کار کند که تمام سرمایه اش از بین میرود
ناصر۲۱۵۱۹۱۸۰۰:۰۷:۳۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
شما امنیت سفر را برای مسافران عزیز ایجاد نمودید، ولی آیا به فکر کاربران خودتان نیز هستید؟ که اگر احیانا راننده امنیت نداشته باشد، چه تدبیری اندیشیده اید؟
راننده اسنپ۲۱۵۱۹۳۹۰۰:۲۰:۱۱ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام خوبه که اینقدر هوای مسافر رو دارین کاشکی یکم هوای راننده رو هم داشتین برخورد خود شما باراننده بسیار بد ویکطرف است من خودم ازمسافر توهین شنیدم ولی پشتیبانی طرف مسافر روگرفت
علی۲۱۵۲۹۹۹۱۳:۵۸:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
واقعا دمت گرم حرف حساب زدی
M۲۱۵۱۹۷۲۰۰:۴۷:۴۷ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اونوقت همه اینایی که گفتی نباید فکری برای امنیت راننده ها هم بکنید؟ جون راننده ارزشی نداره؟ خیلی راحت مسافر میتونه با یه خط یه اکانت اسنپ درست کنه و ماشین بگیره و خیلی راحت یا ماشینو بدزده یا چیزایی که داخل ماشین هست.. واقعا متاسفم برای راننده های اسنپ که برده اسنپ شدند و شرکت اسنپ فقط یه طرفه حمایت میکنه فقط مسافر براش مهمه..... ظلم تا کی؟
ناشناس۲۱۵۲۶۴۸۱۱:۰۸:۲۶ ۱۴۰۰/۵/۲۵
به خدا چند بار مسافر کرایه منو نداده و فرار کرده اسنپ هیچ کاری نکرد من خیلی خ م اگر دوباره واسه اینا مسافر جابه جا کنم میرم آژانس خیلی بهتره همه این کار رو بکنیم دیگه نمیتونن زور بگن بهمون
علی۲۱۵۱۹۸۲۰۰:۵۳:۱۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
ای کاش اسنپ از این همه اقدام برای کاربران مسافر که البته باید هم باشد ؛ کمی هم به فکر امنیت رانندگانش هم بود ۰ به طور مثال جهت احراز هویت مسافر هنگام نصب برنامه حداقل اسم واقعی یا شماره ملی آنها را استعلام کند ؛ نه با حروف انگلیسی و اسامی عجیب و غریب در داخل برنامه درخواست سفر بدهد ۰ چرا راننده نباید بتواند از حق خود در برابر اتهامات واهی مسافر دفاع کند چون رابطه بین مسافر و شرکت کاملا یک طرفه است ۰ تنها راه ارتباطی همان تماس با پشتیبانی است که معمولا پاسخ اسنپ در برابر انتقاد در بیشتر مواقع مسدود کردن راننده و یا جریمه می باشد ۰ در ضمن برای تماس با پشتیبانی در صورت مشکل در حین سفر زمانی بین 5 تا ده دقیقه طول میکشد تا راننده بتواند با پشتیبانی ارتباط بگیرد اون هم در حین رانندگی ۰ به هر حال به عنوان یک راننده لطفا یک طرفه به قاضی نروید و به مشکلات راننده ها هم توجه کنید
فرزاد فیروزی عبدالملکی۲۱۵۱۹۸۵۰۰:۵۵:۱۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ‌، شب بخیر کار شما بابت امنیت سفر خیلی عالیه خواستم بگم همه‌ اینا فقط برای مسافر هست یانه برای راننده هم هست ؟ چه خوبه امنیت برای دوطرف باشه ، با تشکر
یک مسافر۲۱۵۲۰۱۷۰۱:۲۰:۱۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام خیلی هم عالی اما یکی بگه آقای استپ شما از مسافر چی دارید اگر با کارت ملی که پیدا کرده باشه درخواست ماشین کنه بعد راننده رو توشب خفت کنه ماشینش بگیره اسنپ جواب گو هست اینکه شما راننده رو تا این حد ذلیل میکنید یعنی چی مگه غیراز اینه که شما پولی که درمیارید از راننده هاست پس لازمه اگر واقعا سخت گیر هستید برای دوطرف این مدل که زور به ظعیف باشه همه بلدن اسنپ خان ممنون میشم جواب بدید
فار۲۱۵۲۰۴۸۰۱:۴۲:۱۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اینها همه برای امنیت مسافر هست برای امنیت راننده چی حتما مهم نیست
Reza۲۱۵۲۰۶۲۰۲:۰۰:۳۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
متاسفانه شرکت اسنپ تبدیل شده به یک دیکتاتور برده دار و رانندگان در آن برده ها هستند
محمد حسن خورشیدی دافچاهی۲۱۵۲۰۷۳۰۲:۱۱:۲۶ ۱۴۰۰/۵/۲۵
از آنجائیکه اسنپ یک شرکت معتبر.رسمی و جا افتاده می باشد . جا دارد از احساس مسئولیت تمامی دست اندر کاران اسنپ تشکر و قدر دانی کنم. ممنون
ناشناس۲۱۵۲۷۰۰۱۱:۳۵:۲۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
ممنونم از نگاه مثبتت
خاکبیز۲۱۵۲۱۱۸۰۳:۴۰:۲۷ ۱۴۰۰/۵/۲۵
این کار اسنپ عالی هست . خوب حالا من راننده چی نباید امنیت کامل داشته باشم . به نظر من راننده مسافر هم باید همین مراحل طی کنه تا من راننده هم امنیت داشته باشم . من به شخصه از اسنپ راضی هستم چون برای من َشغل ایجاد کرده .
ناشناس۲۱۵۲۱۲۳۰۴:۰۵:۱۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
خوب اینا که همش امنیت مسافره. امنیت راننده چی میشه؟؟
عمادیان۲۱۵۲۱۳۹۰۵:۰۳:۱۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
این همه برای امنیت مسافر برای رانتده سفت و سخت گرفتن ولی برای امنیت راننده هیچ مسافر با اسم جعلی و اکانت فیک هم میتونه برنامه اسنپ و نصب کنه دریغ از ارائه یه کد ملی
ناشناس۲۱۵۲۳۲۹۰۸:۳۶:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اره کنار خیابون ثبت نام کردنش معلومه کجا استعلام میگیره اصلا مسولش کی هست دفتر کجاست
دروغ۲۱۵۲۳۴۶۰۸:۴۴:۰۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
دروغ بزرگ میگه اسنپ من خودم شخصی رو میشناسم که به علت دعوا و ضرب و جرح با سلاح سرد تحت تعقیبه و یک سالم هست تو اسنپ استان دیگه داره کار میکنه
ج ع۲۱۵۲۳۷۶۰۸:۵۷:۳۲ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام. امنیت راننده ها چی میشه؟ کاربر مسافر بدون ثبت هیچ مشخصاتی از اسنپ استفاده میکنه اگر راننده را خفت کنن اسنپ هیچ مشخصات و آدرسی از مسافر جز یک شواره تلفن نداره. که براحتی میافر میتونه از خط تلفن دزدی استفاده کنه
ایران ازاد۲۱۵۲۳۹۷۰۹:۰۷:۴۴ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اسنپ بره کرایشو درست کنه این کارا پیشکش فکر میکنه راننده فتوسنتز میکنه و توی ماشینش جای بنزین اب میریزه
ناشناس۲۱۵۲۴۹۶۰۹:۴۸:۰۶ ۱۴۰۰/۵/۲۵
ما که تا حالا شنیدیم همش مسافر برای راننده دردسر شده یا بلایی سر راننده آوردن.
رضا۲۱۵۲۵۳۱۱۰:۰۵:۴۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام ببخشید این همه که به فکر مسافر هستید به فکر راننده نیستید که امنیت داره یا ن!؟مسافر فقط فقط با یه شماره سیمکارت میتونه همه کاری بکنه لطفا برا راننده هم امنیت ایجاد کنید
ضرغام پیری زاده۲۱۵۲۸۹۹۱۳:۱۰:۳۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
کارشناسان محترم هر مسافر یک نوع فرهنگ دارد رفتارها و اخلاق ها متفاوت می باشد ما راننده با همه نوع داریم می سازیم
رضا نون۲۱۵۲۶۱۵۱۰:۵۳:۲۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
راننده متاسفانه هیچ امنیتی ندارد و اسنپ اصلا برای راننده ارزش قایل نیست و به فکر درآمدشه
ناشناس۲۱۵۲۶۶۳۱۱:۱۵:۰۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
ما از ناچاری برده اسنپ وتپسی شدیم همه جور ظلم میکنن به راننده.
یاسر۲۱۵۲۶۹۵۱۱:۳۲:۳۳ ۱۴۰۰/۵/۲۵
متاسفانه اسنپ دیکتاتوری عمل میکنه وفقط به فکر درآمد خودشه واز راننده به عنوان برده استفاده میکنه این یعنی برده داری مدرن نظام سرمایه داری
ناشناس۲۱۵۲۷۲۱۱۱:۴۴:۵۲ ۱۴۰۰/۵/۲۵
متاسفانه فقط مسافر مهمه راننده اگر بمیره هم کسی پیگیر نیست من خودم راننده هستم کاملا حقمو خورد اسنپ شکایت کردم از مسافر اما اصلا پیگیر نشدن .
سینا۲۱۵۲۷۲۶۱۱:۴۷:۰۷ ۱۴۰۰/۵/۲۵
لطفا برای راننده هم امنیت سفر بذارید،جان ما راننده‌ها بعضی وقتها واقعا در خطره
احسان۲۱۵۲۷۴۶۱۲:۰۰:۵۹ ۱۴۰۰/۵/۲۵
برای مسافر عالی ولی برای راننده هیچ ارزشی قاعل نیست
کورش۲۱۵۲۸۸۶۱۳:۰۲:۵۱ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام ببخشید اقای امنیت یفکری بحال کرایه و واکسن بکنید تا بتونیم کار کنیم چرا همش یکطرفه میرید جلو
ناشناس۲۱۵۲۹۶۸۱۳:۴۱:۰۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اسنپ فقط فکر خودش هست و طرف مسافر راننده هیچ اهمیتی نداره
حاج حبیب۲۱۵۲۹۸۷۱۳:۵۱:۵۶ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اگه مسافر با یه سیم کارت دزدی ماشینو خفت کنه ببره ، اسنپ جواب گو هست یا نه ؟ فقط براشون امنیت مسافر مهمه و امنیت راننده صفر
مجتبی۲۱۵۳۰۹۰۱۵:۰۰:۰۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
سلام و خسته نباشید آیا برای امنیت راننده هم کاری انجام دادید . مسافر با نام خارجی و یا تک حرف انگلیسی سوار میشود. آیا برای شما هویت مسافر مشخص و ثبت شده تا در صورت بروز مشکلی بتوان پیگیری کرد.
راننده اسنپ۲۱۵۳۱۱۲۱۵:۱۲:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
امنیت برای راننده اسنپ یعنی اینکه مسافر تا مقصد برسونید وحق حرف زدن هم ندارید هر توهینی که مسافر میکنه تحمل کنید وچند فحش ابدار هم نوش جون کنید امتیاز منفی هم نصیبتون میشه وبا احترام به مسافر خداحافظی میکنید ،،،،در ضمن من خودم راننده اسنپ هستم ما مجبوریم،،،،،،،،به خاطر یه لقمه نون
مجید۲۱۵۳۱۳۵۱۵:۲۲:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
پس موقعیت راننده چی میشه،موقعی که از جانب مسافر ایجاد میشه
عیسی۲۱۵۳۱۵۶۱۵:۳۳:۴۱ ۱۴۰۰/۵/۲۵
یه جوری از امنت مسافر صحبت میکنن یکی نمیدونه انگار رانندها همه ادم کشن یا راهزنن مرد حسابی راننده باید بترسه که چه کسی رو سوار میکنه یارو یه گوشی دزدیه باشه لکشن اسنپ نصب باشه بیاد اسنپ بگیر راننده رو لخت بکنه کی جواب میده
رضا 69۲۱۵۳۱۸۱۱۵:۴۸:۲۸ ۱۴۰۰/۵/۲۵
همیشه فقط مسافر هست. راننده چی. با این افزایش هزینه های ماشین ها آیا فکری هم به حال راننده کردین. چند ماه راننده ها اگه سرویس نبرن حتما فکری میکنین به حالشون
حمید۲۱۵۳۲۰۰۱۵:۵۷:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۲۵
اسنپ فقط فکرمنافع خودش وحق الناس روبه گردن خودش انداخته باید مدیران اون دنیا جواب بدن شاید به حرف مابخندن ولی مردن برای همه
ناشناس۲۱۵۳۲۲۸۱۶:۱۵:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۲۵
من راننده اسنپ هستم ده روز بیمه شخص ثالث نداشتم اسنپ هم بهم سفر میداد هم طرح تشویقی کجا فکر مسافر یا راننده هست اسنپ فکر منافع خودش هست
مهدی۲۱۵۴۱۹۳۰۱:۱۶:۱۴ ۱۴۰۰/۵/۲۶
امنیت کجا بود. چه اپلیکیشن هست که یه شخص ناشناس با کد ملی من رفته ثبت نام کرده و اسنپ هم زحمت کشیده تاییدش کرده و داره اسنپ کار میکنه
امید۲۱۵۴۳۷۱۰۷:۵۲:۳۶ ۱۴۰۰/۵/۲۶
من که اصلارازی نیستم شمانشستی کمسیون میگیرین بعدراننده روهم مسدودمیکنین این چی قانونیه که به فکرراننده هانیستین فقط کمیسیون بگیرین خلاص
ناشناس۲۱۵۴۶۰۹۱۰:۱۷:۵۶ ۱۴۰۰/۵/۲۶
این وضعیت مسدود کردن راننده به این صورت کار درستی نیست چرا از اول قبل از شروع کار در اسنپ به عنوان کاربر راننده این آزمونها رو اجرا نمی کنید که راننده بدونه باید چه کار کنه لطف کنید به جای اینکه خودتون رو خیلی حامی مردم (مسافر) نشون بدین یه کم به فکر راننده ها باشید به خدا راننده ها هم از همین مردمان.
ارش۲۱۵۴۷۲۰۱۱:۰۳:۰۷ ۱۴۰۰/۵/۲۶
دستتون درد نکنه که این همه به فکر راننده هم نیستید.. بله نیستید.. بابا همین راننده هست که برای شما درامدزایی میکنه.. کاری کردید که مسافر کم مونده با شلاق مارو بزنه.. ما شدیم برده فقط بخاطر برخورد اسنپ با راننده.. وقتی اسنپ با راننده خودش اینجوری رفتار میکنه مسافر هم به خودش حق میده
ناشناس۲۱۵۵۵۴۷۱۷:۰۶:۲۵ ۱۴۰۰/۵/۲۶
ازقدیم همینطوربوده همیشه حق بامسافره ولی نمیگه اگه راننده نباشه مسافریم نیس پس انصافورعایت کنیدوکمی هم به فکرراننده بدبخت باشیدبااین شرایط سخت.حداقل یه سری امتیازاتی به رانندهابدهیدتاباشوقی دوچندان خدمت رسانی کنن چه ازنظرامنیت یااقتصادی و....باتشکر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین