سیاهکلی در گفتگو با الف: فضای مجلس نسبت به ضرغامی مثبت است/ رای اعتماد بالا به وزیر پیشنهادی میراث

  4000524013

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فضای مجلس نسبت به ضرغامی مثبت است، گفت: وی رای بالایی از مجلس می گیرد.

لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به معرفی عزت الله ضرغامی به مجلس برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای ضرغامی یک چهره شناخته شده است.

وی با اشاره به سوابق و تجربیات موفق ضرعامی در سالهای گذشته تصریح کرد: ایشان قبلا چه در بخش صنایع که کار می کرد و چه بعد از آن که در وزارت ارشاد مشغول شدند، کارکرد موفقی داشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مدیریت ضرغامی در معاونت سینمایی و سپس ریاست سازمان صداوسیما تصریح کرد: در این سازمان هم ایشان مدیریت خوبی داشت و فعالیت هایش برای مردم آشکار است.

سیاهکلی با اشاره به ویژگیهای شخصی ضرغامی گفت: ایشان یک مدیر عملیاتی، خاکی و فردی پاک است.

وی تاکید کرد: آقای ضرغامی از هر جهت، هم از نظر کار و تلاش و هم از نظر سلامت روح و فکر، به معنای واقعی کلمه نیروی انقلابی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به توانایی ضرغامی برای اداره این وزارتخانه گفت: ایشان به راحتی می تواند این وزارتخانه را مدیریت کند و اصلا سطح کاری ایشان بالاتر از یک وزارتخانه است.

سیاهکلی افزود: وی این وزارتخانه را متحول می کند. چون فرهنگ و صنعت را خوب می شناسد و بخشی از کارکرد این وزارتخانه، صنایع دستی است و تحصیلات ایشان هم در  زمینه صنعتی است. 

وی با بیان اینکه ضرغامی در بخش فرهنگ هم کارکرده، افزود: وقت آن رسیده که یک تحولی در این وزارتخانه رخ دهد و گردشگری و صنعت توریسم و صنعت صنایع دستی رونق بگیرد. که این موضوعات بهترین جایگزینی برای نفت است.

نامه وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم به مجلس، دیروز شنبه در صحن مجلس اعلام وصول شد و هفته آینده صلاحیت وزرا در صحن مجلس بررسی می شود.