جمعه سیاهِ تهران/خطای راهبردی سفرای روسیه و انگلیس/درخواست قالیباف از نمایندگان درباره کابینه رئیسی/ زاکانی از مجلس رفت

  4000523092 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

جمعه سیاهِ تهران/خطای راهبردی سفرای روسیه و انگلیس/درخواست قالیباف از نمایندگان درباره کابینه رئیسی/ زاکانی از مجلس رفت

آخرین آمار کرونا در ایران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ هزار و ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۱۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۸۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر رسید.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

زاکانی : ارتقاء سرمایه اجتماعی از مهم ترین برنامه ها برای شهرداری تهران است/اداره شهر با به میدان آمدن مردم با محوریت نخبگان

نمایندگان مجلس با تقاضای استعفای زاکانی موافقت کردند

دوره نهفتگی ویروس دلتا یک روز است

***

رکورد متوفیان پایتخت شکسته شد

 جمعه ٢٢ مردادماه ١٤٠٠ عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران بود؛ چرا که از ابتدای کرونا تا به امروز رکورد فوت کرونایی شکسته شد. فوتی‌های کرونا جمعه ٢١٦ نفر بود و در مجموع با تعداد کل فوتی ها، آمار متوفیان ٣٩٠ نفر ثبت شد که در طول ٥١ سال حیات بهشت زهرا بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید:

عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران

***

تعطیلی ۵ روزه سراسری/ منع تردد دوهفته‌ای بین استانی

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ظهر امروز بعد از این جلسه اظهار کرد: قرار شد تا برای کاهش چرخش ویروس کرونا در کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از فردا یکشنبه (۲۴ مرداد) ساعت ۱۲ محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود و تا جمعه ۵ شهریور ادامه داشته باشد. این منع تردد کاملاً جدی است و به نیروی انتظامی و دادستانی کشور هم دستور داده شده است تا با خاطیان برخورد شود.

وی گفت: افرادی که در این محدودیت‌ها و منع ترددها را رعایت نکنند جریمه می‌شوند و اگر تا یک ماه آینده جریمه خود را پرداخت نکنند، مبلغ جریمه‌ها دو برابر می‌شود و به هیچ عنوان بخشوده نمی‌شود.

رئیسی با اشاره به تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها اجرایی بیان کرد: تعطیلی تمام ادارات از روز دوشنبه این هفته (۲۵ مرداد) تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) در جلسه تصویب شده است و بر این اساس به غیر از مشاغل گروه یک هیچ نهاد، اداره، صنف و یا بخش خصوصی اجازه فعالیت ندارد.

به گفته وی تمامی مجوزهایی که برای تردد بین استان‌ها صادر شده بود فاقد اعتبار است و هیچ فردی نمی‌تواند با پلاک بومی به اعتنای مجوز از استان‌ها خارج و یا با پلاک غیربومی به استان‌ها وارد شود.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا : تعطیلی سراسری در کشور/ ممنوعیت تردد از فردا اعمال می شود

مبادی ورودی و خروجی تهران از فردا تا ۵ شهریور بسته است  

***

واردات ۳۰میلیون واکسن قطعی شده است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه برای کنترل و توقف شیوع کرونا حتماً باید یک عزم و اجماع ملی ایجاد شود، گفت: همه بخش‌های دولتی و غیردولتی، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و همه آحاد مردم باید برای کنترل وضعیت شیوع این ویروس خطرناک، هماهنگ و هم‌صدا باشند.

رئیس جمهور اقدام ضروری و مهم بعدی را تسریع در روند واکسیناسیون عنوان و ضمن اعلام خبر قطعی شدن واردات ۳۰ میلیون دوز واکسن، گفت: نظر کارشناسان بر این است که برای کنترل وضعیت نامطلوب شیوع کرونا در کشور، باید ۶۰ میلیون دوز دیگر، واکسن تأمین شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور: مهار شیوع کرونا نیازمند یک عزم و اجماع ملی است/ قطعی شدن خرید ۳۰ میلیون دز واکسن

***

زاکانی: دفترم در قم تعطیل نمیشود

علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در جریان بررسی استعفای خود از نمایندگی مجلس به دلیل انتخاب او از سوی شورای شهر به عنوان شهردار تهران، گفت: آقای قالیباف ابتدا خیرخواهی و پیشنهادات دیگری از جمله تاکید بر حضور در کابینه و کمک به دولت را داشتند اما نهایتا بیان کردند که اگر انتخاب شدم، از هیچ کمکی برای ارایه خدمت در شهر تهران دریغ نخواهند کرد و در همه دیدارهایمان نیز اظهار لطف و برادری نمودند، که از ایشان متشکرم.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور نیز ضمن اظهار محبت و بیان ترجیح اولیه خود برای حضور در کابینه و کمک به دولت، گفتند با اطلاع از مطرح شدن برای شهرداری تهران آنجا را مهم می دانند و چندین بار تاکید کردند صد در صد  در پیشبرد خدمت رسانی کمک خواهند کرد؛ علاوه براینکه با تاکید برحضور اینجانب بعنوان شهردار تهران در کابینه در صورت انتخابم توسط اعضای شورای شهر تهران بیان ویژه ای برای کمک به پایتخت نظام اسلامی داشتند که از او هم بواسطه همه محبت هایشان متشکرم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه گرچه امروز به ضرورت جابجایی سنگر جهاد، از نمایندگی مردم قم استعفا می‌دهم و از این بابت شرمنده همه این عزیزان بویژه مراجع عظام تقلید و علما هستم، به لطف الهی و مدد حضرت فاطمه معصومه (س) ارتباطم را با متن مردم قم و طلاب و علما و فضلا و مراجع عظام تقلید حفظ خواهم کرد تا این مسیر فیض را برای خود نگاه دارم، اظهار داشت: لذا دفتر کنونی‌ام در قم تعطیل نخواهد شد و در صورت حضور در جلسات  هیئت دولت، به عنوان عضوی کوچک، مطالبات و نیازهای اساسی مردم عزیز، بصیر و صبور و قدرشناس قم را با مشورت دو نماینده عزیز و دو خادم دیگر آستان اهل‌البیت (علیهم السلام) دنبال خواهم کرد.

نهایتا وکلای ملت پس از استماع اظهارات علیرضا زاکانی و مخالفان استعفای وی، با 148 رأی موافق، 99 رأی مخالف و 16 رأی ممتنع از مجموع 269 نماینده حاضر در جلسه با استعفای زاکانی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات برخی نماینده ها در مخالفت ها استعفای زاکانی

***

 مهمترین وظیفه دولت رییسی به روایت یک اصلاح طلب

حسین کمالی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با جماران، درباره چالش‌های پیش روی دولت سیدابراهیم رییسی، گفت:‌ آقای رییسی به عنوان رییس‌جمهور منتخب با چالش‌های متعددی روبرو است. دولت جدید برای حل و فصل مشکلات پیش رو باید تلاش مضاعفی را به کار گرفته و از افراد خبره و توانمند در زمینه های کاری استفاده کند. مسائلی چون روابط بین‌الملل و سیاست خارجی، اقتصاد از جمله گرانی‌ و بیکاری در کشور، مسائل اداری و امور داخلی، اشکالاتی که در سیستم مدیریت شهری وجود دارد، محیط زیست که چالش پیش روی جامعه است، مشکلات مربوط به جوانان و عدم رضایتی که در اکثر آنان مشاهده می‌شود به عنوان معضلات پیش روی رییس جمهور است. همچنین در رابطه با سالمندان و ناامیدی که در این مجموعه وجود دارد و نیز بحث کرونا و عدم تأمین دارو برای بیماران و تأمین واکسن که تا به حال جدی گرفته نشده است، بحث تناسب و عدم تناسب درآمدها و افزایش قیمت‌ها و کاهش سطح توانمندی مردم برای تامین مایحتاج و دیگر موضوعات دیگر که دولت یک دریا کار پیش رو دارد و باید به تمام این‌ها پرداخته شود.

وی تصریح کرد: آقای رییسی وظیفه بسیار سنگینی را به عهده دارد و مهم‌ترین آن جلب رضایت کسانی است که می‌توانستند رأی بدهند اما رأی ندادند و اعلام نارضایتی کردند حال می‌بایست رییس جمهور تمام مردم باشند.

***

جهت‌گیری سیاسی و طیفی در انتخاب کابینه رئیسی دیده نمی‌شود

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا به برنا گفت: هر رییس جمهوری که کمتر تسلیم فشارها شود بیشتر می تواند کابینه دلخواهش را بچیند. کیفیت این کابینه بحث دیگری دارد ولی واقعا به دور از فشار و با رعایت مصلحت ها بوده است. رعایت مصلحت با فشار متفاوت است؛ هر رییس جمهوری برای معرفی افراد مصلحت هایی را در نظر می گیرد از جمله اینکه امکان رای آوری آن افراد در مجلس امکان پذیر باشد این دیگر فشار نیست و یک واقع نگری است. تنظیم کابینه کار سختی است رییس جمهور هم باید مصالح آن حوزه را ببیند و فرد متخصصی را بیاورد و هم به هماهنگی کل کابینه توجه کند و مسائل دیگری از جمله توجه به مشورت‌ها و نظرات دیگران هم باید در نظر باشد؛ چیدن کابینه کار سختی است. 

ایمانی در پایان گفت: من تصور نمی کنم این کابینه تحت فشار چیده شده است همانطور که هیچ جهت‌گیری سیاسی و طیفی در انتخاب این اعضا دیده نمی شود علاوه بر این پیش بینی میکنم همه رای نیاورند و یکی دو نفر قطعا رای نمی گیرند.

بیشتر بخوانید:

ناصر ایمانی: اینکه دولتی بدون هیچ فشاری در کشور تشکیل خواهد شد، این یک توهم است/ فشاری در چینش کابینه دیده نمی شود

***

درخواست قالیباف از مجلس درباره کابینه رئیسی 

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (شنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اینکه قانون رای اعتماد را به مجلس سپرده و حرف آخر را مجلس می‌زند شکی در آن نیست، اما باید انصاف را به خرج بدهیم.

***

فرصتی برای ناشناخته ها

روزنامه شرق نوشت: با اینکه در کابینه دولت سیزدهم برخی چهره‌های آشنا دیده می‌شود، اما درنهایت دولت به دست چهره‌های ناآشنایی خواهد افتاد که در عرصه عمومی چندان شناخته‌شده نیستند. البته برخی از همین چهره‌های ناآشنا در دولت‌های پیشین سمت‌هایی داشته‌اند و با بوروکراسی دولتی آشنا هستند. این وزرای پیشنهادیِ ناشناخته چون پرونده و سابقه کاری عیانی ندارند، کمتر مورد قضاوت قرار گرفته و دولت سیزدهم می‌تواند بدون تنش پیش برود. این فرصت، فرصت مغتنمی است که اعضای دولت در کوتاه‌مدت از انتقاد (دسترسی) در امان باشند. رئیس دولت نیز از این قاعده مستثنا نیست.

اگرچه رئیسی سابقه‌ کارهای مدیریتی و اجرائی دارد و مردم می‌توانند درباره‌ او به قضاوت بنشینند، اما چون او تاکنون در پست‌های انتخابی نبوده، این فرصت را دارد که به دور از انتقاد، چهره‌ای تازه از خود نشان دهد. این ویژگی یعنی غیر قابل دسترس بودن، به معنای قضاوت‌ناپذیری در کوتاه‌مدت و میان‌مدت فرصت درخشانی است...

***

ايستاده بر لبه ابرتورم

روزنامه اعتماد نوشت: تورم سالانه منتهي به تير سال جاري 44.2 درصد گزارش شد؛ 5.2 درصد كمتر از قله تورمي 49.4 درصدي سال 73. اگر شرايط فعلي تداوم يابد؛ بدين معنا كه چشم‌انداز مثبتي از آينده اقتصادي كشور رخ ندهد، تحريم‌ها همچنان پابرجا بماند و قيمت مواد غذايي صعودي باشد، چه بسا تا پيش از پايان يافتن سال جاري تورم ركورد سه دهه را جابه‌جا كند. البته هشدارها و نگراني‌ها در خصوص وضعيت كشور پس از انتشار متغيرهاي كلان اقتصادي بيشتر شد و مباحثي در خصوص تورم بي‌سابقه و يا ابرتورم از سوي كارشناسان در محافل مختلف اقتصادي و سياسي مطرح شد.

هشدارهايي كه مي‌گويند تورم مهارنشدني در راه اقتصاد ايران است و كشور را به پرتگاه ابرتورم بيش از گذشته نزديك‌تر كرده است. اگرچه كه نقدينگي 3705 هزار ميليارد توماني و پايه پولي 500 هزار ميليارد توماني نيز به نوبه خود باعث نگراني خواهد شد و اگر در كنار شيوع پيك پنجم و ورود برخي استان‌ها به شرايط فوق حساس قرار گيرد، وضعيت به مراتب بدتري را براي آينده اقتصاد ايران تصوير مي‌كند.

***

خطای راهبردی سفرای روسیه و انگلیس در انتشار یک عکس

روزنامه فرهیختگان نوشت: چهارشنبه هفته گذشته، صفحه رسمی توئیتر سفارت فدراسیون روسیه در ایران، تصویری را منتشر کرد که در ایران حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال داشت. این تصویر که در آن «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران و «سایمون شرکلیف» سفیر بریتانیا در تهران روی دو صندلی نشسته‌اند و یک صندلی خالی نیز در میان‌شان است، به‌تنهایی حاشیه‌ساز نبود، اما متن توئیتی که سفارت روسیه درباره آن نوشته و بازتاب آن در رسانه‌ها، آن را به اندازه‌ای حاشیه‌ساز کرد که سفارت روسیه بلافاصله در دو توئیت جداگانه توضیحات بیشتری درباره این عکس داد...

مشخص نیست سفارت روسیه با چه هدفی حاضر به ثبت این تصویر و نشر آن در فضای مجازی شده است، اما اگر بتوان اقدام روس‌ها را تست افکار عمومی در ایران دانست، می‌توان گفت در مسائل اینچنینی، تمام اختلافات و شکاف‌های سیاسی و اجتماعی رنگ می‌بازد. در سه‌روز گذشته، فارغ از گرایش‌های سیاسی همه به این اقدام نادرست سفیر روسیه واکنش نشان دادند.

در این باره مسعود رضایی، استاد تاریخ معتقد است که دولت روسیه باید نسبت به رفتارهای سفیرش دقت داشته باشد. او اگرچه بر عذرخواهی سفارت روسیه تاکید می‌کند اما این را هم می‌گوید باید مراقب حرکاتی باشیم که به نام دفاع از کشور و ملت ایران درصدد بزرگنمایی بیش‌از اندازه این قضیه هستند و می‌خواهند این بزرگنمایی را به عاملی تنش‌زا و تضعیف‌کننده برای همکاری‌های ایران ‌و روسیه تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید:

عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه از نگاه میدل ایست مانیتور 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۴۸۹۵۹۲۰:۴۶:۵۴ ۱۴۰۰/۵/۲۳
آقای رئیسی ر چنانچه انقلابی عمل کنند خیلی از قفل‌ها باز خواهد شد و امور کشور سر و سامان پیدا خواهد کرد.
ناشناس۲۱۴۹۸۵۱۰۹:۱۶:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۲۴
انقلابی رفتار کردن یعنی چه؟
ناشناس۲۱۴۹۹۶۶۱۰:۰۲:۰۲ ۱۴۰۰/۵/۲۴
یک مداح جوان در یک مراسم محرم که هیچ پروتکل کرونایی در آن رعایت نشده است، خطاب به عزاداران می‌گوید: اگر قرار بود چیزی بشود الان دومین سالگرد من بود، ول کنید این چرت و پرت‌ها را !!!!!
ناشناس۲۱۴۹۹۰۸۰۹:۳۷:۴۲ ۱۴۰۰/۵/۲۴
مطمئن باشید سال دیگه همینموقع داریم دعا میکنیم به جون شیخ بنفش
ناشناس۲۱۴۸۹۶۳۲۰:۴۸:۳۱ ۱۴۰۰/۵/۲۳
معیشت و اقتصاد کشور با ضربه‌ای که آقای روحانی به آن وارد آورده به مرور زمان و در عرض چندین سال باید ترمیم شود و یک شبه قابل ترمیم نیست.
ناشناس۲۱۴۸۹۶۵۲۰:۵۰:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۲۳
20 عدد تخم‌مرغ را به قیمت 49 هزار تومان از مغازه خریده‌ام. این چه وضعی است که برای ما مردم درست کرده‌اید؟
ناشناس۲۱۴۹۰۴۰۲۱:۳۱:۳۸ ۱۴۰۰/۵/۲۳
اگر زاکانی شهردار تهران بشه دیگه چه ربطی به مردم قم خواهدداشت که دفترش برقرار باشه؟این اقا فقط میخواد بر خلاف مقررات و ایین نامه ها رفتار کنه.ضمنا هزینه این دفتر رو از چه منبعی پرداخت خواهد کرد؟
ناشناس۲۱۴۹۲۷۰۲۳:۲۵:۰۱ ۱۴۰۰/۵/۲۳
آقای زاکانی فردی فساد ستیز است به همین دلیل عده ای از آمدن ایشان به شهرداری تهران نگران شده اند.
ناشناس۲۱۴۹۲۸۲۲۳:۳۲:۲۷ ۱۴۰۰/۵/۲۳
رشد اقتصادی منفی و ابر تورم و جهش شدید نرخ ارز و کاهش63 درصدی تولید برق و کاهش 86 درصدی سرمایه گذاری خارجی و سقوط 17 پله ای اعتبار پاسپورت ایرانی و افزایش نرخ بیکاری و فاصله شدید طبقاتی نتیجه 8 سال دولت روحانی بود.
ناشناس۲۱۴۹۶۱۱۰۴:۴۱:۰۱ ۱۴۰۰/۵/۲۴
جناب روزنامه فرهیختگان اتفاقا مشخص است که سفارت روسیه این عکس را برای چه منتشر کرده. خطاب و پیام به آمریکاست که این دو کشور آمريکا را از ایران بیرون کردند
ناشناس۲۱۴۹۶۴۴۰۶:۰۹:۰۴ ۱۴۰۰/۵/۲۴
نمايندگان هم از خروج ذاكاني از مجلس خوشحال شدند چون فقط پست مركز پژوهشهاي مجلس توسط ايشان اشغال شده بود وهيچ كاري در يكسال گذشته انجام نداد
ناشناس۲۱۴۹۷۵۴۰۸:۱۶:۴۱ ۱۴۰۰/۵/۲۴
وزیر در گردش؛ پدیده ای نوین در جهان معاصر! تفاوت وزرای رئیسی و احمدی نژاد علی اکبر محرابیان احمدی نژاد(وزیر صنایع و معادن) رئیسی (وزیر نیرو) رستم قاسمی احمدی نژاد(وزیر نفت) رئیسی(وزیر راه و شهرسازی) سردار وحیدی احمدی نژاد (وزیر دفاع) رئیسی (وزارت کشور) مسعود میرکاظمی احمدی نژاد(وزیر بازرگانی) رئیسی(معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه) حمید سجادی احمدی نژاد (اولین وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس وقت که تایید صلاحیت نشد و بعد معاون وزیر ورزش دولت نهم و دهم) رئیسی (وزیر ورزش و جوانان) عیسی زارع پور احمدی نژاد (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشاور چند وزیر در دولت نهم و دهم) رئیسی (وزیر ارتباطات) امیر عبدالهیان احمدی نژاد ( معاون وزیر خارجه) رئیسی (وزارت خارجه) حجت الله عبدالملکی احمدی نژاد (مشاور وزیر اقتصاد و مسئول بیمه روستاییان) رئیسی (وزیر کار وتعاون) رضا فاطمی احمدی نژاد (سخنگوی وزارت صنایع و معادن، عضو هیئت مدیره نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن) رئیسی (وزیر صنعت، معدن و تجارت) سید جواد ساداتی نژاد احمدی نژاد( معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم) رئیسی (وزیر کشاورزی) عزت الله ضرغامی احمدی نژاد (ریاست سازمان صدا و سیما) رئیسی (وزیر میراث فرهنگی و گردشگری) امین حسین رحیمی احمدی نژاد (دادستان دیوان محاسبات کشور) رئیسی ( وزارت دادگستری)
ببو گلابی۲۱۴۹۹۷۲۱۰:۰۶:۰۸ ۱۴۰۰/۵/۲۴
خوب فایزر ساخت ژاپن را بخرید فقط بخرید فایزر را
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین