بهترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک صورت

گزارش بازرگانی،   4000512053

چین و چروک را برای همیشه از پوست خود حذف کنید! با افزایش سن و افتادگی پوست به مرور چین و چروک‌هایی روی پوست نقش می‌بندند که باعث پیدایش نشانه‌های پیری در شما می‌شوند. رهایی از این چین و چروک‌ها یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌ها است.

راه‌های بسیاری برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورت وجود دارد. عمل جراحی، استفاده از بوتاکس و لیزر از جمله روش‌های از بین بردن چین و چروک پوست صورت و جوانسازی پوست هستند. در این میان استفاده از دستگاه‌ جوانسازی پوست کمترین عوارض را نسبت به باقی روش‌ها دارد. دستگاه‌های جوانسازی پوست انواع مختلفی دارند. اگر قصد دارید با بهترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک صورت آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه‌های از جوانسازی صورت و علت به وجود آمدن چین و چروک‌های سطح پوست خواهیم پرداخت.

علت به وجود آمدن چین و چروک‌های سطح پوست

پدیدار شدن چین و چروک‌ بر سطح پوست دلایل مختلفی دارد علاوه بر بالا رفتن سن، استرس، آلودگی هوا، مصرف الکل و دخانیات، مصرف بیش از اندازه شکر و نداشتن خواب استاندارد تاثیر بسیاری در چروک شدن پوست صورت و افزایش پیری پوست دارند.

با استفاده از ضد آفتاب، تغذیه مناسب، خواب درست، دوری از دخانیات و الکل و مراقبت‌های پوستی تا حد زیادی می‌توانید از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری کنید. در غیر این صورت برای درمان چین و چروک صورت و جوانسازی پوست شما نیاز به استفاده از دستگاه‌های از بین برنده چین و چروک پوست خواهید داشت. پوست عضو بسیار مهمی در بدن است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با بررسی کیفیت و کارایی دستگاه‌های جوانسازی، بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

هایفوتراپی، بهترین روش جوان سازی پوست صورت

هایفوتراپی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست است. این روش موثر بدون هیچگونه درد و خونریزی انجام می‌شود و عوارض آن بسیار کمتر از عمل‌های جراحی و استفاده از بوتاکس است.

در روش هایفوتراپی با استفاده از دستگاه هایفو گلد پریمیوم لیفت پیشانی، ابرو و گونه انجام می‌شود و با لیفت بخش‌های مختلف صورت، چین و چروک‌ها از بین رفته و جوانسازی پوست انجام می‌شود. عده بسیاری از بیماران این دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی پوست به شمار می‌آورند. امواج متمرکز دستگاه هایفو با گرم کردن سلو‌ل‌های سطح پوست و وارد کردن شوک به آن‌ها باعث فعالیت دوباره کلاژن‌های سطح پوست می‌شوند. فعالیت دوباره کلاژن‌های سطح پوست باعث جوانسازی پوست و از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شوند. کاربردهای مختلف این دستگاه در کنار یکدیگر مکملی بی‌نظیر برای زیبایی و جوانسازی پوست شما هستند. این کاربردها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سفت کردن و رفع شل شدگی‌های پوست در دوران میانسالی
  • کاهش چین و چروک سطح پوست
  • لیفت گونه، پلک و ابرو
  • از بین بردن جای آکنه جوش
  • اصلاح خط لبخند
  • از بین بردن لکه‌های سطحی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ، سریع ترین راه جوانسازی پوست

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین روش‌های از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست است. دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ در دو نوع اسکارلت و السیس برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. با مراجعه به پزشک متخصص و با توجه به میزان چین و چروک‌های سطح پوست،ددستگاه مناسب برای جوانسازی پوست شما انتخاب می‌شود. کارایی هر دو دستگاه مشابه هم است و هر دوی آن‌ها برای درمان چین و چروک‌ سطح پوست از سوزن‌های استریل شده بسیار ریز استفاده می‌کنند.

این سوزن‌ها با ایجاد ستونهای تخریبی میکروسکوپی و کوچک در اعماق پوست و همچنین استفاده از امواج رادیو فرکانسی باعث جوانی پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی می‌شوند. در مقایسه با دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ السیس، دستگاه اسکارلت به دلیل برقراری جریان قطره اشکی دارای نتایج بسیار حیرت انگیزی بوده است. این روش برای از بین بردن چروک‌های عمیق و قدیمی پوست بسیار پرکاربرد است. دوره نقاهت پس از استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال برخلاف عمل‌های زیبایی بسیار کوتاه است و پوست بیمار پس از 1 الی 3 روز کاملا به حالت عادی باز خواهد گشت. آر اف فرکشنال هیچگونه عوارضی نداشته و تنها چند ساعت پس از درمان پوست کمی قرمز و متورم می‌شود. دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات زیبایی و جوانسازی در جهان به شمار می‌رود.

دستگاه پلاسما فرکشنال، بهترین دستگاه لیفت صورت و جوانسازی پوست بدون عوارض

اگر به دنبال کم عارضه‌ترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست صورتتان هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال است. با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال یا پلاسماژ فرآیند آب رسانی به پوست سرعت پیدا کرده و با افزایش آب و مواد مغذی پوست، پوست به مرور لیفت شده و چین و چروک‌ها از بین می‌روند. با استفاده از این دستگاه افتادگی پلک، ابرو، جای جوش، چروک‌های عمیق پوستی و آکنه در زمانی کوتاه از بین خواهند رفت.

پلاسماتراپی را به عنوان کم عارضه‌ترین روش جوانسازی پوست به شمار می‌آورند. دستگاه پلاسما با یونیزاسیون سلولی بخش مورد نظرپوست و ایجاد گرما بر سطح آن و در مرحله پایانی، تبدیل بافت جامد سطح پوست به بخار، باعث جمع شدن پوست و لیفت صورت می‌شود. درمان مشکلات پوستی با استفاده از این دستگاه بسیار کوتاه است و در همان جلسه اول شما تغییرات را به وضوح در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست با محصولات شرکت آفتاب فروزان آریا

در این مطلب شما را با بهترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک صورت آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید، دستگاه‌های باکیفیت و شناخته شده نقش بسیار مهمی در از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و جوانسازی پوست شما دارند.

شرکت آفتاب فروزان آریا با تیم متخصص و مجرب خود سال‌هاست برای تامین دستگاه‌های مورد نیاز پزشکان، متخصصان و کلینیک‌های تخصصی زیبایی اقدام به طراحی، تولید و واردات پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی از معتبرترین برندها و کشور‌ها به ایران کرده است.

پزشکان و متخصصین عزیز می‌توانند همین حالا با ما تماس گرفته و دستگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت سفارش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره از متخصصان شرکت تجهیزات پزشکی آفا با شماره 02188107070 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین