انواع مدل سرویس خواب مدرن

گزارش بازرگانی،   4000511030

انواع مدل سرویس خواب مدرن

در طی شبانه روز ما بیش از 8 ساعت را در اتاق خواب خود سپری می‌کنیم. از همین رو باید اهمیت ویژه‌ای به دکوراسیون اتاق خواب و اقلام به کار گرفته شده از جمله تخت خواب و تشک داد.

در این راستا مطلب آموزشی زیر که انواع سرویس خواب مدرن را معرفی می‌کند را برایتان آماده کرده‌ایم تا با مطالعه آن بتوانید دکوراسیون اتاق خواب خود و یا اعضای خانواده را به آسانی بچینید امّا پیش از آن سرویس خواب شامل چه وسیله‌هایی است؟! با ما همراه باشید...

اقلام سرویس خواب

در دکوراسیون‌های متفاوت می‌تواند اقلام سرویس خواب با یکدیگر متفاوت باشد، برای مثال در دکوراسیون داخلی مدرن، سرویس‌خواب بزرگسال دو نفره شامل تخت‌خواب، پاتختی، میز آرایش و صندلی آرایش می‌شود.

مدل جدید سرویس خواب

صنعت دکواسیون داخلی کشور ما در سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته و در طراحی و ساخت لوازم خانه هم پای کشورهای اروپایی قدم بر می‌دارد. سرویس خواب که یکی از رُکن‌های اساسی دکوراسیون اتاق خواب بوده و خوشبختانه در هر ماه، چندین مدل جدید از این محصول به بازار مبلمان و دکوراسیون آورده شده و عرضه می‌شوند.

سرویس خواب مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیشتر افراد جدید بودن تخت‌خواب و دیگر محصولات اتاق خواب را مدرن بودن آن تلقی می‌کنند. امّا باید به شما بگوییم که این ویژگی صرفاً بخش ظاهری مدل مدرن سرویس خواب است.

با افزایش قیمت مسکن و کاهش توان خرید و اجاره خانه، گرایش مردم به سمت خانه‌هایی با متراژ پایین آورده شده است لذا در متراژ پایین اتاق خواب، اولین ویژگی تخت و سرویس خواب مدرن باید کمجا بودن آن باشد. علاوه بر این سرویس خواب مدرن، مدلی است که قابلیت استفاده از تمامی نقاط تخت و میز آرایش را برای چیدن وسایل به کاربر بدهد.

تشک مناسب سرویس خواب

عده‌ای از مردم هنگام خرید سرویس خواب راضی به انجام هزینه‌ بالا هستند امّا برای خرید تشک، کمترین بودجه را در نظر گرفته که همین امر باعث احساس ناخوشایند هنگام خواب می‌شود. قیمت تشک در سال جاری با افزایش قیمت چشمگیری رو به رو شده که همین امر باعث خرید تشک‌های نامرغوب از طرف مردم شده است. تشک‌ها در مدل‌های فنری، سوپر فنری، طبی و هیبریدی در بازار ایران به فروش می‌رسد. یکی از راه‌های پیشنهادی جهت خرید مقرون به صرفه، خرید اینترنتی و امن تشک طبی است. تشک طبی یکی از مدل‌های ارگونومیک بوده که قابلیت استفاده برای سنین مختلف را داراست.

از کجا سرویس خواب مدرن بخریم؟

برای خرید سرویس خواب مدرن شما نیاز دارید در ابتدا با مدل‌های جدید و مدرن روز آشنا بشوید. برای اینکار می‌توانید با سرچ در اینترنت و یا سرچ هشتگ #سرویس_خواب_مدرن در اینستاگرام با تمامی مدل‌های روز بازار مبل آشنا بشوید. در این حالت شما با شناخت و داشتن تصویر کلی از نمونه‌های روز بازار می‌توانید مدل مدنظرتان را شناخته و از دو روش خرید حضوری یا خرید اینترنتی سرویس خواب، خرید خود را نهایی کنید.

ویژگی‌های سرویس خواب باکیفیت

قبل از خرید هر وسیله‌ای شما باید اطلاعات جامعی را در مورد متریال باکیفیت و بی‌کیفیت به کار رفته در محصول مدنظرتان داشته باشید. سرویس و تخت خواب اتاق هم از این قاعده مستثنی نیستد. برای شناخت یک سرویس خواب باکیفیت پارامترهای زیر را مدنظر قرار بدهید:

  1. جنس بدنه: بدنه و کلاف وسایل چوبی مهمترین نقش را در استحکام محصول بر عهده دارند. تخت ‌خواب‌های موجود در بازار در چهار مدل چوبی، ام دی اف، فلزی و ملامینه تولید می‌شوند که مدل چوبی و ام دی اف از نظر مقاومت در درجه‌ی بالایی قرار دارند. تخت‌های فلزی مشکلی از نظر استحکام و دوام ندارند ولی به دلیل قدیمی بودن در دسته سرویس ‌خواب‌های مدرن قرار نمی‌گیرند. توجه داشته باشید که مدل ملامینه، کیفیت خوب و استانداردی برای به کار برده شدن در بدنه تخت خواب ندارند.
  2. رنگ: رنگ همیشه نقش پر رنگی در بهتر دیده شدن وسایل چوبی در دکوراسیون داخلی دارد. رنگ‌های تخت‌ خواب و سایر اقلام متعلق به سرویس‌ در دو حالت وکیوم و رنگ پوششی ساخته می‌شود. که اگر سرویس‌خواب مدنظر شما از مدل وکیوم ساخته شده باشد، زیبایی و طول عمر بیشتری را داراست. شایان ذکر است اگر رنگ پوششی درجه یک بر روی بدنه تخت خواب پاشیده شود، تفاوت چندانی از لحاظ کیفی با وکیوم ندارد.
  3. کفی تخت خواب: کفی‌های تخت خواب در مدل آهنی و لترون ساخته می‌شود. مدل آهنی اگر از آهن سنگین ساخته شود به مراتب از مدل لترون دوام بیشتری دارد. در بعضی از مدل‌های بی کیفیت، کفی از آهن سبک ساخته می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی خم شده و باید تعویض شود.

تخت خواب مدرن یا کلاسیک، انتخاب شما چیست؟

انتخاب بین دو مدل تخت مدرن و کلاسیک ارتباط مستقیم با سبک دکوراسیون داخلی خانه و سلیقه‌ی شخصیه شما دارد. اگر در دکوراسیون خانه شما وسایلی مانند مبل راحتی و یا مبل چستر وجود دارد شما می‌بایست تخت خواب مدرن را برای اتاق خود انتخاب کنید امّا اگر دکوراسیون خانه شما از نوع کلاسیک بوده و مبل استیل و یا مبل کلاسیک را در نشیمن خانه قرار دادید بهترین انتخاب برای شما تخت خواب کلاسیک است.

جمع بندی

برای آشنایی با انواع مدل سرویس خواب مدرن می‌توانید از جست‌و‌جو در اینترنت و یا اینستاگرام کمک گرفته و مدل مدنظرتان را انتخاب کنید. قبل از خرید تخت خواب مطالعه کاملی در مورد مواد و متریال مصرفی در تخت خواب داشته باشید.

منبع محتوا : https://asaschin.com/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین