خرید و قیمت سیستم‌های گلخانه‌ای بهترین سیستم گرمایشی گلخانه چیست؟/ انقلابی در صنعت گرمایش گلخانه‌ای

گزارش بازرگانی، تاریخ   4000510014

با توجه به گسترش احداث گلخانه و کشت گیاهان گلخانه‌ای در کشور، یکی از بحث‌های مهم در این زمینه گرمایش و سرمایش سالن‌های گلخانه می‌باشد. دو شرکت گرماسان و سرماسان، با تولید سیستم‌های گلخانه‌ای، پیشرو در این زمینه می‌باشند.

بهترین سیستم گرمایشی گلخانه چیست؟/ انقلابی در صنعت گرمایش گلخانه‌ای

هلدینگ شایانیر صنعت آرتان با دو نام تجاری «گرماسان» و «سرماسان» تولیدکننده مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در کشور می‌باشد. بخشی از فعالیت‌های این برند که بیش از یک دهه تجربه موفق در طراحی، تولید و عرضه سیستم‌های صنعتی را دارد، در حوزه «گلخانه» می‌باشد.

گرماسان

شرکت گرماسان با بهره‌گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب، جهت گرمایش گلخانه‌ها اقدام به تولید دو دستگاه «کوره هوای گرم» و «هیتر تابشی لوله‌ای» می‌کند که هر دوی این سیستم‌ها جزء باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور می‌باشد.

کوره هوای گرم گرماسان

کوره یا همان هیتر هوای گرم، که کارآمدترین آن توسط این برند تولید می‌شود، به عنوان یکی از پربازده‌ترین و کم مصرف‌ترین هیترهای هوای گرم در کشور می‌باشد.

استفاده از کوره (بخاری گلخانه‌ای) مطمئن‌ترین راه برای گرمایش سالن گلخانه، می‌باشد. این دستگاه با تولید هوای گرم، گرمایشی یکنواخت را برای فضای گلخانه ایجاد نموده و شرایط مناسب جهت رشد و نگهداری محصولات را فراهم می‌نماید.

برخی از مزایای کوره‌های هوای گرم گرماسان:

از جمله مزایای کوره هوای گرم این برند، که آن را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده است، «ایجاد هوای گرم و مطبوع در سالن‌ها بدون هیچگونه گاز آلاینده»، «دارای ظرفیت‌های ۱۵۰,۰۰۰، ۲۵۰,۰۰۰ و ۳۵۰,۰۰۰ کیلوکالری در ساعت»، «بالاترین راندمان حرارتی در کشور»، «وجود دو سنسور حرارتی به صورت جداگانه برای فن و مشعل»، «مصرف سوخت پایین» و «24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش» می‌باشد.

کوره هوای گرم گرماسان

هیتر تابشی گلخانه‌ای گرماسان

در کنار کوره هوای گرم، این شرکت با ارائه دستگاه‌های تابشی مخصوص سالن‌های گلخانه، پیشرو در زمینه پیاده‌سازی سیستم‌های گرمایش تابشی بهینه و کم‌مصرف در گلخانه‌ها می‌باشد. این برند امروز توانسته جایگاه نخست باکیفیت‌ترین هیترهای تابشی لوله‌ای گلخانه را کسب کند.

لازم به ذکر است، هیتر تابشی لوله‌ای یکی از کارآمدترین و مناسب‌ترین سیستم‌ها جهت گرمایش سالن‌های گلخانه می‌باشد که باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش راندمان تولید گلخانه می‌شود.

برخی از مزیت‌های هیترهای تابشی لوله‌ای گرماسان:

از جمله مزایای تابشی لوله‌ای گلخانه‌ای، که آن را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده است، «کاهش چشمگیر مصرف سوخت و برق»، «ایجاد دمای موردنظر در کم‌ترین زمان»، «ایجاد تمرکز گرما در کف سالن»، «جلوگیری از یخ‌زدگی نایلون‌های گلخانه» و «امکان کنترل موضعی در تمامی بخش‌ها» می‌باشد.

هیترهای تابشی لوله‌ای گرماسان

سرماسان

دیگر شرکتی که تحت هلدینگ شایانیر صنعت آرتان فعال می‌باشد، سرماسان است. این شرکت امروزه تولیدکننده به‌روزترین انواع سیستم‌های سرمایشی در کشور می‌باشد که با وجود کادری مجرب و بهترین مهندسان کشوری، اقدام به تولید و عرضه تجهیزات گلخانه‌ای می‌کند. از جمله محصولات این شرکت در حوزه گلخانه، «فن تهویه»، «پدکولر» می‌باشد.

فن تهویه سرماسان

فن اگزاست یا فن تهویه در دو مدل فن ۱۰۰ و فن ۱۴۰ با توجه به وجود گرما و رطوبت بالا در فضای بسته گلخانه، نقش بسیار مهم و بسزایی دارد که به منظور تهویه و خارج کردن گرما و رطوبت از داخل سالن، به‌کار می‌رود که بدین وسیله اکسیژن تازه که عامل موثری در رشد گیاهان می‌باشد وارد سالن می‌گردد.

فن تهویه سرماسان

پد کولر سرماسان

پدکولر نیز یکی دیگر از محصولات ویژه این برند در حوزه گلخانه می‌باشد. محصولی پرکاربرد و مهم برای سرمایش گلخانه که جهت استفاده در انواع سالن‌های گلخانه‌ای در کشت‌های آب و هوایی مختلف تولید و عرضه می‌شود. پد کولر می‌تواند با پرتاب هوای بسیار بالا در گلخانه تمامی نقاط سالن را پوشش بدهد و سرمایش یکنواخت را به ارمغان بیاورد.

مزایای پدکولرهای سرماسان:

از جمله مزایای پدکولرهای این برند سرمایشی، که آن را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده است، «کاهش چشم‌گیر دمای سالن»، «پرتاب هوای ایده‌آل تا ۳۵ متر»، «افزایش رطوبت سالن گلخانه تا ۶۰ درصد»، «کاهش مصرف آب و برق نسبت به سایر سیستم‌های سرمایشی»، «گردش و توزیع یکنواخت هوا در سالن»، «افزایش بهره‌وری و کیفیت محصول» و... می‌باشد.

پد کولر سرماسان

***

برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت آشنایی با دیگر محصولات گرماسان و سرماسان می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 22229176 (021) تماس بگیرید. مشاوران ما در تمامی ساعات پاسخگوی سوالات شما می‌باشند.