پیش بینی صد هزار دُز واکسن‌ برای حمل و نقلی های پایتخت

اجتماعی،   4000508072

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه پیش بینی صد هزار دُز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل شده است، گفت: مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون در معاونت حمل و نقل است.

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی با اشاره به بازدید خود از مراکز واکسیناسیون شرکت اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سازمان تاکسیرانی و بوستان ولایت گفت: زحمات زیادی بر دوش همکاران در شرکت بهره برداری متروی تهران بود و انتظار داشتیم خیلی زودتر واکسیناسیون آنها انجام می شد؛ اما با توجه به محدودیت هایی که در خصوص واکسن در کشور جود دارد از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این تصمیم را گرفتند؛ تشکر و قدردانی می کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: اولویت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس، پایانه ها و راهبران مترو که بیشترین ارتباط را با مردم دارند است.

وی گفت: بخش دیگری از همکاران ما نیز هستند که با مردم در ارتباط هستند هر زمان که وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و شهر سالم شهرداری تهران و حراست که بر روند واکسیناسیون نظارت دارند به این نتیجه برسند که کارکنان دیگری که بیشتر در معرض ارتباط با مردم هستند؛ واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی صد هزار دُز برای خانواده بزرگ حمل و نقل عمومی شده گفت: تعدادی از  کارکنان بخاطر شرایط سنی بخصوص در تاکسیرانی و اتوبوسرانی قبلا واکسینه شده اند و امیدواریم با این کار دیگر افراد کمتری آسیب ببینند و شاهد قطع زنجیر انتقال باشیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مناف هاشمی از راه اندازی مرکزی جدید واکسیناسیون برای شهروندان در منطقه پنج خبر داد و افزود: بعد از پایان واکسیناسیون همکارانمان در حوزه حمل و نقل پنج مرکز واکسیناسیون را در اختیار وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی قرار خواهیم داد تا افراد درحوزه های دیگر شهروندی هم بتوانند از این مراکز استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ما آمادگی خود را برای پشتیبانی و حمایت از ده مرکز با تمامی امکانات اعلام کردیم اما با تمام محدودیت هایی که داشتند در حال حاضر با همین چند مرکز نظر موافقت شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین