آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها از شنبه

سلامت،   4000507058 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل بانک صادرات ایران از  واکسیناسیون ۲۴۰ هزار همکار شبکه بانکی ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد. 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم آغاز طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور که همزمان با روز عید سعید غدیر خم با حضور دکتر زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، دکتر محمد طالبی، دبیرکل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها و تعدادی از کارکنان شعب بانک‌ها در محل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: واکسیناسیون ۲۴۰ هزار همکار شبکه بانکی ظرف ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد و این طرح که با تلاش شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی و با پیگیری‌های مدیران محترم عامل بانک‌ها، ‌مسئولان بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین  مسئولان وزارت بهداشت در روز عید غدیر خم به نتیجه رسیده، مایه خوشحالی و قدردانی است.
وی افزود: بیش از یک سال و نیم از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و این ویروس منحوس با وجود تلاش‌های همه کادر درمان به سختی تحت کنترل قرار گرفته و با تلاش‌های انجام شده این فضا فراهم شده تا ۲۴۰ هزار همکار شبکه بانکی امکان دریافت واکسن را بیابند.
صیدی با قدردانی از حضور دکتر زالی و مدیران عامل بانک‌ها و پیگیری‌های رئیس کل بانک مرکزی برای آغاز این طرح افزود: تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه وزارت بهداشت و ارایه شیوه نامه بهداشتی به بانک‌ها، موجب شد تا روند شیوع و ابتلای کرونا در بانک‌ها بیش از پیش کنترل شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون همکاران بانکی در شعب تعطیلی نداشته و در پشت باجه و واحد‌های ستادی به مردم خدمت کرده‌اند و علاوه بر همکاران پشت باجه یکی از  مدیران عامل بانک‌ها هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند که از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر مسألت داریم.
صیدی با اشاره به اینکه واکسن‌های موجود در شرایط دشوار بین‌المللی تهیه شده، از همکاران شبکه بانکی که پا به پای کادر درمان تلاش می‌کنند و چراغ اقتصاد کشور را روشن نگاه داشته‌اند، قدردانی و تجلیل کرد.
وی همچنین از آغاز واکسیناسیون همکاران بانک صادرات ایران و همزمانی آن با عید غدیر ابراز خوشحالی کرد و افزود: تلاش چند ماهه بانک‌ها سرانجام نتیجه داد و طبق نوبت‌بندی انجام شده در سراسر کشور، واکسیناسیون همکاران بانک صادرات ایران با اولویت صف و سپس ستاد انجام خواهد شد. 
صیدی با اشاره به این که همکاران بانک ها همواره و پا به پای کادر درمان برای خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده‌اند، اظهار امیدواری کرد با تزریق واکسن بهتر و آسوده تر از گذشته بتوانند در خدمت مردم باشند.
در این مراسم دکتر زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر  تهران نیز با ارائه گزارشی از روند گسترش بیماری کرونا و ابتلای کارکنان نظام بانکی گفت: در چند استان کشور مانند استان‌های گلستان و قزوین و حتی برخی شهرهای کوچک، پس از کادر درمان، کارکنان بانک‌ها بیشترین میزان ابتلا و فوت ناشی از کرونا را داشته‌اند و ابتلای کارکنان بانک‌ها به این بیماری نسبت به سایر مشاغل تا ۷.۵ برابر بیشتر است. 
وی ادامه داد: ایمن سازی در برابر این بیماری تنها بعد از تزریق دوز دوم انجام می‌شود و باید نسبت به آن توجه داشت.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: کارکنان بانک‌ها به دلیل نوع شغل و ارتباط چهره به چهره با مردم و همچنین حجم متواتر ارائه خدمات، دارای شغلی پر ریسک هستند.
بنابراین گزارش، نظام بانکی کشور ۲۴۰ هزار کارمند دارد که تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از آنها به کرونا مبتلا و ۲۶۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

دیدگاه کاربران

Hami۲۱۱۹۴۴۶۱۸:۰۲:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۷
چه عجب!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین