آغاز پرداخت خسارت خشکسالی به دامداران خوزستانی

اجتماعی،   4000506115

استاندار خوزستان از پرداخت باقی مانده خسارات سیل فروردین ماه ۹۸ تا روز آینده خبر داد و در خصوص خسارت های خشکسالی وارد شده به دام ها در تیرماه ۱۴۰۰ گفت:مبالغ خسارت دام ها کاملا آماده است و از امروز پرداخت آن آغاز شده است.

آغاز پرداخت خسارت خشکسالی به دامداران خوزستانی

به گزارش فارس، قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه مراسم آغاز پرداخت باقی مانده خسارات سیل ۹۸ و خسارات دامی ناشی از خشکسالی در تیرماه ۱۴۰۰ استان خوزستان که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد،اظهار کرد:از سختی هایی که مردم خوزستان به دلیل خشکسالی تحمل کردند متاسف هستم و از طرفی نیز خوشحال هستم تمام اجزای نظام دست به دست هم دادند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شوند.

وی افزود:خوشبختانه امروز یک مراسم بسیار زیبا و نمادین جهت پرداخت باقی مانده خسارات کشاورزان از سیل ۹۸ و پرداخت خسارات دامدارانی که دام آن ها در وقایع اخیر تلف شده است و مشکل پیدا کردند برگزار شد. پس از تلاش همه مسئولان در دولت موفق شدیم ۲۳۰میلیارد تومان بابت باقی مانده خسارات سیل را آماده کنیم که طی امروز تا روز آینده با همکاری سازمان جهاد کشاورزی به حساب تمامی افراد ذینفع واریز خواهد شد.

استاندار خوزستان در خصوص خسارت های وارد شده به دام ها گفت:مبالغ خسارت دام ها کاملا آماده است و از امروز پرداخت آن آغاز شده است؛ باید مستندات خسارات و تلفات واردشده به دام ها به ارگان های مربوطه  شهرستان ها صورت جلسه شوند و ارگان مربوطه تایید کند،واریز مبالغ خسارت ها حداکثر تا ۱۵ روز آینده انجام خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در خصوص تامین علوفه دامداران عنوان کرد:برای خرید علوفه و کمک به دامداران عزیز اعتباراتی لحاظ شده است و این علوفه ها در حال خریداری هستند و به شکلی وسیع کمک رسانی به دامداران استان در حال انجام است.

وی در خصوص کشت پاییزه نیز بیان کرد:توزیع آب به گونه ای در نظر گرفته شده است که کشت پاییزه با همکاری کشاورزان انجام شود و یک سازماندهی در حال انجام است تا اتحادیه ها و صنوف مختلف کشاورزی با یکدیگر جمع شوند و دولت نیز به آن ها کمک رسانی کند.

استاندار خوزستان افزود:قرار است نوع کشت،نوع آبیاری، میزان مصرف آب و توزیع آب پشت سدها که از بالادست نیز به آن ها افزوده خواهد شد، در اختیار خود کشاورزان قرار بگیرد.

سلیمانی دشتکی گفت:فلسفه وجود مسئولان نظام،خدمت به مردم و در کنار آن ها قرار گرفتن است؛ هر مسوولی باید احساس مسئولیت قوی داشته باشد و به صورت جهادی در حل مشکلات به وجود آمده کمک کند. هیچ مسئولی حق سهل انگاری،ترک کار و کم کاری را ندارد و همه باید با مردم همدردی،همکاری و هم افزایی کنند تا مشکلات به حداقل ممکن برسد و اقدامات به رفع مشکلات منجر شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین