صف های واکسن را خلوت کردیم/هر ۱۲۰ هزار نفر یک مرکز واکسیناسیون

سلامت،   4000505016

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: با افزایش پایگاه‌های تجمیعی تزریق واکسن کرونا، مانع از تجمع مردم در صف‌های طولانی شده‌ایم.

صف های واکسن را خلوت کردیم/هر ۱۲۰ هزار نفر یک مرکز واکسیناسیون

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دلاوری، در بازدید از دو پایگاه تجمیعی بریانک و رازی، روند واکسیناسیون را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به میزان بالای مراجعه کنندگان نظم خوبی برقرار است و ما توانسته‌ایم در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، مانع از تجمع مردم در صف‌های طولانی شویم.

وی ادامه داد: در این هفته ۴ پایگاه تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا را افتتاح خواهیم کرد و در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۲۸ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا توانستیم رضایت افراد مراجعه‌کنندگان را جلب کنیم و افراد در گروه‌های سنی اعلام‌شده در کمترین زمان و بدون قرار گرفتن در صف‌های طولانی واکسینه می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: از ۱۰ روز آینده نوبت دوم افراد و گروه‌های هدف اعلام شده می‌توانند بار مراجعه کنندگان را به این مراکز تجمیعی افزایش دهند و ما در دانشگاه با افزایش پایگاه‌های تجمیعی، افزایش تعداد نیروهای انسانی و راه‌اندازی ابزارهای الکترونیکی مانند بارکد خوان مانع از تجمع افراد در صف‌های طولانی برای تزریق واکسن خواهیم بود.

وی در ادامه به رضایت مردم و نبود تجمع مراجعه‌کنندگان در مراکز تجمیعی تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران اشاره کرد و تیم همراه که حدود ۵ ماه است با سرعت و خوش‌رویی تزریق واکسن کرونا را برای جمعیت تحت پوشش انجام می‌دهد، گفت: با تمهیداتی که رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران انجام داده است مانند آغاز تزریق واکسن از ساعت ۷.۳۰ صبح و اینکه اکثر مراکز و سوله‌ها مجهز به اینترنت و بارکد خوان هستند، مردم در صف‌های طولانی در انتظار تزریق واکسن نمی‌ایستند و این موضوع مورد توجه قرارگرفته است.

دلاوری افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون توانسته است برای هر ۱۲۰ هزار نفر یک پایگاه تجمیعی راه‌اندازی کند و این باعث سرعت و رضایت مراجعه کنندگان برای تزریق واکسن شده است که برخی از این پایگاه‌های تجمیعی را با همکاری ستاد بحران شهرداری و شهرداری مناطق تحت پوشش دانشگاه راه‌اندازی کرده‌ایم و با راه‌اندازی پایگاه‌های دیگر در دانشکده پزشکی و ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران می‌توانیم ارائه خدمت را توسعه دهیم.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  17. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  18. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  19. قبور لاکچری

  20. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  21. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین