خرید بهترین تجهیزات برای بالا بردن امنیت خانه

گزارش بازرگانی،   4000503026

حفظ امنیت خانه و خانواده از مهمترین اولویت های هر کسی در زندگی می باشد، که با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشورمان و افزایش سرقت ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است . حال سوال این است که چگونه می‌توان امنیت خانه خود را افزایش دهیم و در سرقت پیشگیری کنیم؟! تجهیزات و وسایل زیادی هستند که  به  ما در افزایش امنیت منزل کمک می کنند، بعضی از این وسایل پرهزینه  و برخی مناسب تر می باشند. در ادامه  به  چند وسیله که به  ما در افزایش امنیت خانه کمک می کنند اشاره می کنیم .

1- دزدگیر های اماکن

دزدگیراماکن مهمترین عامل بازدارنده از سرقت است که نقش بسیار مهمی در پیشگیری از سرقت ایفا می کند و به طور قطع اولویت بالاتری نسبت به تمام سیستمهای حفاظتی دارد. البته انتخاب مناسب،  نصب صحیح ، و استفاده درست از این سیستم نقش مهمی دارد. برای راهنمایی جهت انتخاب مناسب دزدگیر به سایت دزدگیر اماکن گذر کنترل مراجعه نمایید.

دزدگیرهای اماکن سیم کارتی جدیدترین نسل دزدگیر های اماکن هستند که در هنگام سرقت علاوه بر پخش صدای آژیر در محیط اقدام به ارسال پیامک و برقراری تماس با مالک کرده و او  را  از جریان سرقت مطلع می سازد. طبق تحقیقات انجام شده در حدود 90 درصد  مواقع هنگامی که سارق با آژیر دزدگیر منزل روبرو می‌شود از ادامه کار خود منصرف می شود ، بنابراین بهترین گزینه برای حفاظت منازل دزدگیر اماکن میباشد . هنگام نصب دزدگیر اماکن با توجه به موقعیت خانه از انواع سنسورهای دزدگیر شامل چشمی حرکتی،  مگنت، سنسور لرزشی،  و سنسور تشخیص دود استفاده کنید تا پوششی کامل داشته باشید.

اکثر سرقت ها در زمان بسیار کوتاه  و از طریق شکستن قفل درب انجام شده اند. جهت رفع این مشکل میتوان از سنسور لرزشی (شوک سنسور) استفاده نمود. شوک سنسور یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه وارد شده، برای دزدگیر سیگنال ارسال خواهد کرد

اگر از سنسور های چشمی بی سیم برای دزدگیر خانه خود استفاده میکنید حتما قبل از سفر باطری چشمی را تعویض کنید تا دستگاه خود به خود آلارم ندهد.

2- دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته نسبت به دزدگیر از بازدارندگی کمتری برخوردار است اما استفاده از آن خالی از لطف نیست در صورتی که سارق با برنامه‌ ریزی قبلی اقدام به سرقت نماید بی ‌شک  دوربین های مداربسته  را  از بین برده و  یا از ماسک استفاده خواهد نمود. اما در مواردی که سرقت در لحظه رخ میدهد یعنی سارق هنگام عبور از جلوی منزل شما شرایط را برای سرقت مناسب می‌داند سیستم دوربین مداربسته می تواند  کمک کننده باشد،  در واقع دوربین مداربسته بیشتر نقش نظارت  را دارد و بازدارندگی آن در مقابل سرقت کمتر است اما استفاده از آن بد نیست.

3- جک پارکینگی

شاید در نگاه اول وجود جک پارکینگی برای افزایش امنیت خانه مهم به نظر نرسد ولی باید در نظر داشت که اولین سد ورودی به ساختمان درب ورودی است که اگر امنیت آن را بالا ببریم امکان نفوذ سارقین را به داخل ساختمان کاهش داده‌ایم، این امر در ساختمانهای جنوبی اهمیت بالاتری دارد .

جک پارکینگی در صورتی که روی درب نصب شود امکان باز شدن آن توسط سارق را تا حد زیادی کاهش میدهد، البته باید چند نکته را هنگام انتخاب نوع جک پارکینگی در نظر داشته باشید ، اول اینکه  از جک هایی استفاده کنید که کلید خلاص کن آن به صورت کلیدی می باشد  تا  سارق امکان  خلاص کردن آن  را نداشته باشد  در مدل‌های آچاری به سادگی می توان با یک پیچ گوشتی جک ‌پارکینگ  را خلاص کرد  و درب  را باز کرد. دوم اینکه حتماً از قفل برقی هنگام نصب جک استفاده کنید زیرا امکان باز شدن این قفل ها بدون عملکرد ریموت بسیار سخت می باشد،  البته از نوع بدون شاسی این قفل ها استفاده کنید و یا شاسی خلاص کن این قفل ها را از کار بیاندازید تا امنیت قفل بالا برود.

4- آیفون تصویری

آیفون تصویری به ما این امکان را می‌دهد تا قبل از این که درب را باز کنیم . بدانیم چه کسی پشت درب است. هیچ وقت بدون شناسایی افراد نباید درب  را برای آنها باز کنید  زیرا ممکن است سارق جلوی دوربین پنل قرار نگیرد و یا صورت خود را مخفی کند و شما هم بدون توجه  درب را برای او باز کنید. برخی از مدل های آیفون تصویری حافظه دار هستند  و از مراجعه کننده تصویر و  فیلم تهیه می‌کنند. این قابلیت این امکان را  به شما میدهد که بدانید هنگامی که در منزل نبودید چه کسی زنگ شما را زده در این حالت ممکن است بتوانید سارق را  که  از خانه شما سرقت کرده تشخیص دهید،  توجه داشته باشید که تمامی مواردی که در این مقاله به  شما معرفی کردیم تنها می‌تواند روند سرقت را کندتر کرده و بازدارندگی را افزایش دهد در کنار این ها استفاده از موارد دیگری مانند درب ضد سرقت با کیفیت،  استفاده از حفاظ  برای  پنجره ها و یا  پنجره های ضدسرقت و دیگر موارد بسیار مهم می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت آیفون تصویری به سایت کهربا در مراجعه کنید.

نوشتن  نام خود  در کنار آیفون واحد  به  نظر کار خوبی است اما می تواند خطرناک باشد. برای مثال ممکن است فردی تا مقابل خانه شما را تعقیب کرده  و سپس با نگاه کردن به زنگ ها متوجه شود در کدام واحد زندگی می کنید. اگر در ساختمان شما چنین است می توانید موضوع را با صاحب خانه مطرح کنید. حداقل بخواهید نام شما را پاک کنند.

5- اکسس کنترل

اکسس کنترل ها  تجهیزاتی هستند که  از عبور افراد غیرمجاز جلوگیری میکنند. اکسس کنترل  به چند حالت  اثرانگشتی، کارت، رمز، و یا تشخیص چهره عمل میکنند، و تنها به افرادی که قبلا مشخصات آنها در دستگاه ذخیره شده اجازه عبور میدهد.

اکسس کنترل  یا دستگاه کنترل تردد,  با فرمان به  قفل برقی  روی درب اجازه باز شدن را به  درب میدهد، بنابراین اکسس کنترل یکی از سیستم های حفاظتی مناسب برای منازل، ادارات، شرکت ها، انبارها، و ... میباشد.

البته باید برای درب های ورودی که  رو به خیابان و معابر عمومی است  از قفل های برقی مستحکم استفاده کرد مانند قفل برقی کله گاوی و برای درب های داخل واحد میتوان از قفل مقابل برقی استفاده کرد.اکسس کنترل را همچنین میتوان بر روی اسانسور نصب نمود تا از ترددهای اضافه توسط اشخاص غیرمجاز به طبقات جلوگیری کرد و امنیت را بالا برد.

سخن آخر

امیدوارم اطلاعاتی که به شما دادیم مفید بوده باشد. شما می‌توانید محصولاتی همچون دزدگیر، آیفون تصویری و... را از برند کهربادر با قیمت و کیفیت عالی تهیه کنید؛ کهربادر از سال 1388 در این زمینه فعالیت می کند و تکنسین های آن جزو با تجربه ترین افراد این حوزه هستند. اگر قصد خرید یا اطلاع از محصولات جدید برای بالا بردن ایمنی منزل و محیط کار خود دارید می‌توانید با کارشناسان کهربادر تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین