صعود ملوان به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال

ورزشی،   4000502107

در آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم ملوان ملوان بندرانزلی موفق شد با پیروزی مقابل خیبر خرم آباد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

صعود ملوان به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش فارس، آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین دو تیم ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد از ساعت ۲۰ در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد که در ۱۲۰ دقیقه این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و ملوان در ضربات پنالتی در مقابل خیبر به برتری رسید. 

واپسین دیدار این مرحله از رقابت‌ها درحالی برگزار شد که تکلیف سه تیم دیگر صعودکننده پیس از این مشخص شده بود و البته حرف‌وحدیث‌های زیادی هم در مسئله قضاوت داوران علیه تیم شمالی با استناد به شایعات تبانی وجود داشت.

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار از رضا حیدری، میعاد یزدانی، رسول ناصربخت، پدرام قاضی‌پور، مهیار زحمتکش، امیرسام نصیری، ارسلان رضایی، محسن علافی، فرید بلوکباشی، وحید فارغ و سجاد بازگیربه عنوان یازده بازیکن اصلی تیم در برابر خیبر خرم آباد استفاده کرد. 

محسن عاشوری سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد نیز محمد ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری، محمد جواد عباسی، فرزاد محمدی، مصطفی نوروزی، عارف رستمی، احسان جودکی و روزبه شاهعلی دوست را به عنوان بازیکنان اصلی خود به میدان رقابت با ملوانان به زمین بازی فرستاد. 

قضاوت این دیدار حساس بر عهده رضا عادل از استان مازندران بود و علی اکبر عظیم پور، اسماعیل احمدی و مهرداد خسروی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کردند. 

بازی در زیر نور ورزشگاه و در هوایی ابری و شرجی در حالی برگزار شد که مهدی ناصحی مسؤول برگزاری این دیدار نسبت به‌عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعداد زیادی از افراد در پشت دروازه‌ها را اشکال دانسته و به همین دلیل این دیدار با هشت دقیقه تأخیر آغاز شد. 

بازی در نیمه اول در حالی آغاز شد که دو تیم در پانزده دقیقه اول بازی به ارزیابی تیم حریف پرداخته و ملوانان سانتر از جناحین و نفوذ به دفاع تیم خیبر خرم آباد از جناحین را در دستور کار خود قرار داده و بازیکنان تیم خیبر خرم آباد نیز استفاده از ضدحملات را به عنوان تاکتیک تیمی خود در دستور کار داشتند اما بازی در نیمه اول بدون حادثه خاصی به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل نیمه اول بازی را به پایان رسانده و به رختکن رفتند تا پس از شنیدن تذکرات مربیان و راهنمایی‌های آنان نیمه دوم مسابقه را آغاز کنند. 

نیمه دوم را تیم خیبر خرم آباد با دو تعویض آغاز کرد و تیم ملوان بندرانزلی با همان ترکیب نیمه اول به زمین مسابقه آمد. 

نیمه دوم بازی بدون اتفاق خاصی و با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید، دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافه بازی نتوانستند به نتیجه‌ای برسند و در نهایت ۱۲۰ دقیقه ماراتن این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید و ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این مسابقه و تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی شد. 

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نهایت با درخشش دروازه بان خود توانست با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی تیم خیبر خرم آباد را شکست داده و راهی نیمه نهایی جام حذفی شود. 

حواشی دیدار ملوان و خیبر خرم آباد
در دقیقه ۵۰ مسابقه، مربیان ملوان اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع تیم خیبر خرم آباد اصابت کرده و رضا عادل داور مسابقه باید به سود آن‌ها پنالتی اعلام کند. مازیار زارع سرمربی ملوان به شدت به داور معترض شد، بازی در نیمه دوم زیر بارش باران در ورزشگاه تختی انزلی ادامه پیدا کرد.

محمد ضیایی دروازه‌بان تیم خیبر در دقیقه ۶۸ دچار مصدومیت شد که داور دستور توقف مسابقه را داد. 

مسابقه با چند دقیقه تاخیر آغاز شد که دلیل آن حضور برخی تماشاگران روی سکوها بود که بعد از خروج این نفرات مسابقه آغاز شد. 

در دقیقه ۹۰+۲ مربیان تیم خیبر به شدت به داور معترض شدند و داور به سمت نیمکت این تیم آمد و به یکی از مربیان کارت زرد نشان داد، محسن عاشوری سرمربی تیم خیبر مربی تیم خود را به آرامش دعوت کرد. 

داور ۶ دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه اعلام کرد که در این مدت هم وقت‌هایی تلف شد.

فربد بلوک باشی بازیکن ملوان بعد از اینکه داور خطای هندش را اعلام کرد با داور جر و بحث کرد اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که تصمیم داور درست بوده است. 

پنالتی‌های ملوان: مهیار زحمتکش، سبحان پسندیده (دروازه‌بان مهار کرد.)، رسول ناصر بخت، خشایار زبرجد، سجاد بازگیر

پنالتی‌های خیبر: عارف رستمی (دروازه‌بان مهار کرد.)، مهران احمدی، بهرام احمدی، حسین مددی، احمد نصیری (دروازه‌بان مهار کرد.) 

در حال حاضر چهار تیم ملوان، استقلال، گل گهرسیرجان و فولاد خوزستان به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند. قرعه کشی مرحله نیمه‌نهایی دوشنبه ساعت ۱۵ انجام می‌شود و تیم‌ها حریفان خود را به قید قرعه خواهند شناخت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین