رزمایش رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مقابله با تهدیدهای موشکی

جهان،   4000502087

نیروی هوایی آمریکا و ارتش رژیم صهیونیستی رزمایشی را جهت مقابله با تهدیدهای موشکی و راکتی برگزارخواهند کرد.

رزمایش رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مقابله با تهدیدهای موشکی

به گزارش فارس، در تداوم همکاری‌های راهبردی آمریکا با رژیم صهیونیستی و تقویت نظامی این رژیم، چند فروند هواپیمای «سی- 130 هرکولس» آمریکا مستقر در پایگاه «رامشتین» در آلمان در روزهای گذشته وارد فلسطین اشغالی شدند.

به نوشته وبگاه «اسرائیل دیفنس» نیروی هوایی آمریکا شماری از پرسنل خود را برای شرکت در رزمایش «جونیپر فالکون 2021» که در بخش‌های مختلف فلسطین اشغالی برگزار می‌شود به اسرائیل اعزام کرده است. این رزمایش در راستای توافقنامه‌های طرفین و مقر فرماندهی آمریکا در اروپا و ارتش این رژیم است.

 نیروی هوایی آمریکا اعلام کرده است در این رزمایش که از دوشنبه آغاز می‌شود شبیه سازی اقدامات فوری در هنگام حملات موشک‌های بالستیک و آمادگی پدافندی جهت دفاع از تاسیسات حیاتی صهیونیست‌ها تمرین می‌شود.

نیروی هوایی ایالات متحده اعلام کرده که برنامه ریزی برای برگزاری این رزمایش از سال 2020 آغاز شد و در پاسخ به هیچ تحرک یا رویدادهای خاص نیست.

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز در این باره نوشت، تهدید حمله موشکی به اسرائیل بسیار شدید است واین گونه سلاح‌ها، تسلیحات اصلی است که توسط دشمنان اسرائیل استفاده می شود. در مجموع، صدها هزار موشک، راکت و گلوله خمپاره علاوه بر موشک‌های بالستیک و کروز پیشرفته‌تر در دست گروه‌های نظامی در نوار غزه، لبنان و سوریه است

به گزارش این نشریه، ارتش رژیم اسرائیل ارزیابی‌های اطلاعاتی به‌روز شده ای را درباره حزب الله لبنان منتشر کرد و نشان می‌دهد که  حزب الله  بین  130 تا 150 هزار تیر موشک و راکت در زرادخانه‌های خود دارد.

«الون بن دافید» تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت، برآوردهای امنیتی در فلسطین اشغالی حاکی از آن است که حزب‌الله تا به امروز موفق به ذخیره صدها موشک نقطه‌زن در بردهای متوسط تا دوربرد شده و چندین مرکز اکنون در لبنان وجود دارد که حاوی اجزای این موشک‌هاست.

«تال کلمن» فرمانده «جبهه ایران» در ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص گفت: فکر کردن درباره زدن ضربه‌ای پیشگیرانه به پروژه موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، پیچیده است زیرا ممکن است منجر به جنگ منطقه‌ای شود.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در گفت‌وگو با «المیادین» در پایان سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) گفت: تعداد موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله دو برابر سال قبل شده و ما می‌توانیم هر هدفی را در امتداد فلسطین اشغالی با دقت هدف بگیریم.

چندی پیش، «اسحاق بریک» ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی جنبش حزب‌الله لبنان پرداخت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین