بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی در بازار

گزارش بازرگانی،   4000502033

از زمانی که نیروی برق مهمان همه روزه منازل ما شد، سیم و کابل‌های برق به کار گرفته شدند. با شناسایی بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی هم انتخاب آسان‌تر می شود و هم خرید به صورت هوشمندانه صورت می گیرد. شرکت‌ها و کارخانجات زیادی در زمینه وسایل برقی فعالیت می کنند و در این زمینه میدان پیشرفت به شکل قابل قبولی فراهم شده است.

کابل و سیم حکم رگ حیات بخش در استفاده از وسایل برقی است به طوری که امروزه بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی با هم در رقابت هستند و سطوح کیفی بسیار با هم فرق کرده است.

 

کابل سازی ابهر

شرکت کابل سازی ابهر با نشان اختصاری AC اولین تولید کننده کابل‌های فشار قوی در ایران لقب گرفته است. این شرکت در تولید کابل‌های فشار قوی توانسته رضایت 90 درصدی خریداران را کسب نماید و سطح رقابت برای این شرکت به صورت حرفه ای دنبال شده است. این شرکت در فضای کسب و کار گسترده تر عمل کرده است.

 

شرکت صنعتی الکتریک خراسان

شرکت صنعتی الکتریک خراسان در لیست بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی قرار گرفته و با عنوان افشار نژاد به شهرت رسیده است، این مجموعه در سال 1345 در مشهد کار خود را آغاز کرده است و توانسته با خط تولید ایتالیایی خود در زمینه انواع کابل‌های برق بهترین عملکرد را داشته باشد. تنوع کیفی محصولات و همینطور رعایت اصول استاندارد ایرانی و جهانی برای شرکت صنعتی الکتریک یک برگه برنده محسوب می شود. سیم‌های تابیده در این شرکت برگرفته از رویکرد ژاپن بوده و در نهایت سطح فعالیت اجرایی برای این مجموعه به صورت حرفه‌ای ارزیابی شده است.

سیم و کابل یزد

سیم و کابل یزد توانسته برای کابل‌های برق فشار ضعیف پروتکل‌های به روز و جالبی در نظر برسد به طوری که تولید محصولات با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. این کارخانه همیشه به رضایت خریداران و مصرف کنندگان اهمیت زیادی داده است.

صنایع سیم و برق همدان

صنایع سیم و برق همدان توانسته در بخش خصوصی به خوبی عمل کند و در نهایت با افزایش سطح تولیدات خود، رقابت بی نظیری با کشور‌های خارجی دارد و استانداردهای ملی و بین المللی را پوشش می دهد. این شرکت در کارگاه‌های آموزشی از شاخصه‌های ویژه‌ای استفاده می کند و در نهایت موقعیت اجرایی بسیار عالی دارد. سطح تولیدات این شرکت در سال‌های اخیر به رشد دو برابری رسیده است.

شرکت رسانا کابل

جمعی از نخبگان اقدام به تاسیس شرکت رسانا کابل کردند و در این زمینه توان علمی بالایی برای این شرکت گزارش شده است به طوری که از سال 72 تا 92 توانسته از جدیدترین تجهیزات روز دنیا برای ساخت کابل و سیم استفاده نماید. این شرکت سرمایه گذاری مضاعفی در زمینه تولید انواع کابل و سیم برق داشته و خدمات جانبی آن نیز به صورت حرفه‌ای ارزیابی شده است.

 

 

سیم و کابل البرز

نیروی انسانی شرکت البرز سبب شده تا در لیست بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی قرار بگیرد به طوری که نیروی انسانی فوق متخصص در این شرکت فعالیت می کنند و نظارت کیفی بر محصولات به شکل روتین و مشخصی دیده می شود. در این شرکت از دانش فنی به روز استفاده شده است و تجهیزات آزمایشگاهی به صورت کاملاً حرفه‌ای صورت می گیرد. این برند توانسته در زمینه دریافت گواهینامه های اعتباری ایزو به شاخص های مخصوصی برسد.

سیم و کابل مغان

مغان از دسته شرکت‌های مشهور با سی سال قدمت است و در قدیمی‌ترین شرکت های مربوط به کابل های برقی محسوب می شود. این کارخانه در شاهرود قرار دارد و تاسیسات برقی ساختمانی به کار رفته در این کارخانه در عمومی‌ترین حالت ممکن قرار دارد. مغان یکی از بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی محسوب می شود به طوری که تست آزمایشگاهی بی نظیری روی محصولات خود انجام می دهد.

 

کابل باختر

باختر از تخصصی ترین کارخانه‌های تولید کابل و برق است و توانسته در صنایع مختلف استفاده شود. این مرکز کاستی‌های بازار ایران را جبران کرده است و از روش‌های استراتژیک کمک گرفته است به طوری که چرخه طبیعی و اجرایی خوبی را مدنظر قرار داشته است. معمولاً محصولات این برند از نظر قیمت گران هستند.

سیم و کابل کسری

کارخانه سیم و کابل کسری توانسته تنوع بسیار بالایی به مشتریان خود عرضه نماید به طوری که هم کیفیت محصولات این کارخانه تضمین شده است و هم از نظر قیمت توانسته شرایط مقرون به صرفه ای را فراهم سازد.

در کارخانه کسری شرایط خرید سیم و برق در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی وجود دارد و همینطور سیم‌های کیسه‌ای و نایلونی و آلومینیومی نیز وجود دارد.

دقت کنید که سیم و کابل کسری شرایط فروش به کل کشور را فراهم ساخته است. این شرکت در سال 89 مجوز لازم را از وزارت صنایع سمنان دریافت کرد و توانسته در زمینه انواع کابل‌های شبکه، کواکسیال، کابل‌های صنعتی و ... نیز شرایط خوبی فراهم سازند. کسری در لیست بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی قرار گرفته است.

سیم و کابل سیمکو

کارخانه سیم و کابل سیمکو بیش از 100 نوع سیم و کابل را طراحی و عرضه کرده است و به طور کلی رشد روز افزون این شرکت در زمینه تولیدات مختلف به نتیجه رسیده است و از استانداردهای منطبق با اروپا نیز کمک گرفته است. این برند به نوبه خود توانسته بهترین رویکرد اجرایی را در طراحی سیم و کابل داشته باشد و موفق بوده است.

سیم و کابل کرمان

سیم و کابل کرمان یکی از بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی محسوب می شود و در تولید کابل‌های آنتن نیز کیفیت خوبی را ثابت کرده است. این شرکت توانسته همه محدوده‌های فرکانسی را پوشش دهد و در این زمینه سازمان‌های دولتی و خصوصی به صورت حرفه ای در نظر گرفته شده اند. تجربیات مثبت فراوانی در خصوص تولیدات این کارخانه به گوشمان رسیده است.

شرکت سیم و کابل پرتو

شرکت پرتو در گروه کارخانجات کابل سازی پرتو قرار دارد این شرکت در زمینه تولید انواع کابل‌های مسی و آلومینیومی بهترین شرایط را فراهم ساخته است و فروش عمده این کارخانه سبب شده تا هزینه کلی برای خریداران ارزانتر باشد.

پرتو الکتریک در زمینه تولید انواع کابل‌های افشان، کابل‌های مسی، کابل‌های آلومینیومی و ... بیشترین سطح رضایت را فراهم ساخته است.

 

کدام برند را انتخاب کنیم؟

وقتی بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی را بشناسید، خرید شما با تضمین کامل صورت می گیرد به این معنی که مجبور به خرید محصول بی کیفیت نیستید. دقت کنید که هر یک از شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل دارای یک سری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعفی هستند که سبب می شود پروتکل‌های اجرایی آنها با هم فرق داشته باشند و این مقایسه خرید را برای شما ساده تر می کند.

در صورتی که در خرید و انتخاب بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی دقت لازم را نداشته باشید محصولی که به دست شما می رسد در نهایت فاقد کیفیت اصلی است به این ترتیب باید بدانید که چه چیزی خریداری می کنید و بر چه اساسی خرید شما به ثبت می رسد.

مثلاً بارها دیده شده که کابل‌های برق در برندهای مختلف با ظاهری یکسان عرضه می شوند و خریدار احساس می کند که محصولی با کیفیت خریداری کرده است این در حالی است که در نهایت محصولی که به دست خریدار می شود با آنچه که تصور می کرد متفاوت است و طول عمر مفید خود را ندارد پس بهتر است پیش از سفارش، بهترین برندهای سیم و کابل ایرانی را شناسایی کنید و هر یک که با سطح نیاز شما سازگارتر است را انتخاب کنید. برندهای مشهور و سرشناس در ایران توانسته اند موقعیت اجرایی بهتری برای خرید فراهم سازند و خرید اینترنتی به کل ایران را مقدور ساخته اند.

فروشگاه سیم و کابل ستایش

فروشگاه سیم و کابل ستایش در بازار لاله زار تهران یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش انواع سیم و کابل ایرانی برندهای معتبر می باشد. سیم و کابل ستایش با سال‌ها سابقه در زمینه فروش انواع سیم و کابل برندهای کسری، پرتو الکتریک، مغان الکتریک، سیمند، رادافشان، خراسان افشار نژاد و سایر برندهای معتبر در حال فعالیت می باشد و برای خرید محصولات معتبرترین برندها با به روزترین لیست قیمت می توانید به سایت مراجعه فرمایید یا با فروشگاه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین