نکونام: جنگ برای کسب سهمیه ادامه دارد/سال بعد نتوانم تیم را قهرمان کنم می‌روم

ورزشی،   4000430002 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر ببینم می‌توانم تیم را سال بعد قهرمان کنم قطعا می‌مانم اگر ببینم نمی‌توانم جدا می‌شوم

نکونام: جنگ برای کسب سهمیه ادامه دارد/سال بعد نتوانم تیم را قهرمان کنم می‌روم

به گزارش فارس، جواد نکونام بعد از تساوی مقابل پیکان در نشست خبری، اظهارداشت: ما می‌دانستیم برنامه پیکان برای رسیدن به گل ضربه ایستگاهی و پرتاب اوت دستی است و ما توانستیم این موضوع را خوب کنترل کنیم اما متاسفانه روی یک اشتباه بازیکن جوان‌مان گل خوردیم. شرایط سخت شد چون می‌دانستیم پیکان وقتی گل بزند سخت دفاع می‌کند اما توانستیم با حوصله و صبر بازی کنیم، به تیم شکل دهیم و موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان، عنوان کرد: خط دفاعی پیکان خوب عمل کردیم و نیمه اول یک بر صفر به پایان رسید اما نیمه دوم به فشارمان ادامه دادیم. در ارسال‌ها کم دقت بودیم اما در نهایت یک گل خوب زدیم. برای بردن بازی فشار زیادی آوردیم اما نتوانستیم نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب کنیم. تیم ما خوب بازی کرد چون بازی‌های پیکان را دیده و آنالیز کرده بودیم.

نکونام با اشاره به توانایی‌های تیم پیکان، یادآور شد: هیچ تیمی به اندازه ما پیکان را تحت فشار نگذاشته باشد و آنها یکی از بازی‌های سخت را داشتند. می‌دانستیم پیکان تیم خوبی است و برنامه‌ای که شکل بازی آنها دارد به خوبی در زمین اجرا می‌شود به همین دلیل بازی کردن و گل زدن مقابل چنین تیمی سخت است. ما توانستیم خوب به دروازه‌بان حریف نزدیک شویم اما کم دقت بودیم که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم اما گلایه‌ای که از آنها دارم این است که خوب تمرکز نکردند و یک لحظه گل خوردیم. پیکان هم تیمی نیست که به راحتی ببازد، آنها خوب و منظم بازی می‌کنند. 2 بازی مانده و ادامه می‌دهیم تا بهترین جایگاه را کسب کنیم.

وی درباره اینکه کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی شما را از کسب سهمیه آسیا دور می‌کرد، با این شرایط بازی به تساوی کشید، آیا شما به آسیایی شدن امیدوارید، تصریح کرد: برای کسب سهمیه هنوز جنگ ادامه دارد و هیچ کسی از قبل برنده یا بازنده نیست. بازی‌ها تا هفته آخر ادامه دارد و تمام تیم‌ها برای جایگاه خود مبارزه می‌کنند، ما هم تلاش خود را می‌کنیم. نکته مهم جنگیدن تیم تا لحظه آخر است. ما امسال سال بسیار سختی داشتیم و اگر تیم‌های دیگر جای ما بودند در رقابت با 5 تیم برتر نمی‌ماندند اما بازیکنان من خیلی زحمت کشیدند و کار هنوز تمام نشده است.

سرمربی فولاد ادامه داد: با توجه به  پنجره بسته، کرونا، نبود بازیکن و مصدومیت شرایط سختی داشتیم. در اهواز شرایط کرونا سنگین بود و این موضوع به تیم ما آسیب زد. ما برای ریکاوری بازیکنان در اینجا مشکل داریم چون گرمای هوا زیاد است. تیم من کار بزرگی کرده و این جنگیدن برای رسیدن به موفقیت تا لحظه آخر ادامه دارد. تلاش می‌کنیم سهمیه را بگیریم اما اگر نشد تلاش می‌کنیم بهترین رتبه را داشته باشیم. در جام حذفی هم ادامه می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود.

نکونام در پاسخ به این سوال که شما روزهای سختی داشتید و حالا پروژه شما به پایان رسیده، آیا قرار است از فولاد جدا شوید، گفت: فکر می‌کنم در 3 سال اخیر که در باشگاه بزرگ فولاد بودم کارم انجام شده است. پارسال با کمک بازیکنان، کادر، مدیریت، رئیس کارخانه فولاد توانستیم سوم شویم و در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم. من تمام تلاشم را برای این تیم کرده‌ام، کاری که باید برای فوتبال خوزستان انجام می‌دادم، انجام دادم. ادامه راه هم اگر ببینم می‌توانم تیم را سال بعد قهرمان کنم قطعا می‌مانم اگر ببینم نمی‌توانم جدا می‌شوم چون سال سوم باید تیمی برای قهرمانی ببندم. پنجره نقل و انتقالی برای ما مهم است دیگر اینکه تیم را باید برای قهرمانی ببندم. بعد از 3 سال نمی‌توانم ببینم پنجره بسته باشد و تیم را در کورس بالای جدول نگه داریم.

وی ادامه داد: اگر این شکل باشد، ترجیح می دهم که یک تیم دیگر بروم و از صفر شروع کنم. باید از نظر بودجه تقویت شویم چون الان از این نظر تیم پنجم یا ششم لیگ هستیم. ما بازیکن ۴۰_ ۵۰ میلیونی هم در تیم‌مان داریم. اگر بمانم، باید از روز اول فولاد مدعی قهرمانی باشد. اگر هم نمانم هر مربی هم جای من بیاید، بستر برایش فراهم است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۰۴۴۹۳۰۸:۴۸:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۳۰
در واقع جناب نكونم سال ديگه را با همين تيم براي خودش تضمين كرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین