بهترین مسیر یادگیری و متخصص شدن در سئو

گزارش بازرگانی،   4000427048

 

بازی کردن بر اساس قوانین یکی از راه‌های موفقیت در هر حوزه‌ای است. دنیای دیجیتال دنیایی با هزاران و شاید میلیون‌ها بازیکن است که عدم اطلاع از قوانین آن می‌تواند هر شخصی را به یک بازنده تبدیل کند. صفحات مختلف وب یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های این دنیای پیچیده را تشکیل می‌دهند که قوانینی به نام سئو به شما نشان می‌دهند که چگونه در این حوزه به گنج موفقیت برسید. این موضوع که سئو چیست و چگونه می‌توان از آن برای موفقیت استفاده کرد، موضوعی است که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

سئو چیست

یک پاسخ ساده برای سوال سئو چیست می‌تواند این باشد که سئو مجموعه قوانینی است که به موتورهای جست‌وجو نشان می‌دهد که سایت شما برای چه کسانی مفید است؟ موتورهای جست‌وجو باید بدانند که شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید و سایتتان باید در نتیجه جست‌وجوی چه کلماتی به کاربران نشان داده شود. برای تعیین این موضوع سئو به کمک شما می‌آید. علاوه بر این قوانین سئو نشان می‌دهند که مخاطبین چقدر از محتوای تولیدشده راضی هستند و چقدر از زمان خود را در صفحات مختلف سایت شما می‌گذرانند.

اهمیت سئو

مجموعه قوانین سئو کلیدی برای ورود به بازی صفحه اولی‌ها در نتایج جست‌وجوی گوگل است. تعداد بسیار کمی از کاربران برای پیدا کردن نتیجه موردنظر خود به صفحات بعدی گوگل سر می‌زنند و این بدان معناست که شما باید برای رسیدن به صفحه اول تلاش کنید. حتی بعضی از کاربران آن‌قدر به خود زحمت نمی‌دهند که بر روی صفحه اسکرول کرده و لینک‌های پایین‌تر را بررسی کنند؛ بنابراین تبدیل‌شدن به یکی از 5 لینک اول گنجی است که با رعایت قوانین سئو به آن خواهید رسید. طبیعتا رسیدن به چنین گنج ارزشمندی نیازمند داشتن دانش کافی در این حوزه و استفاده از ابزارهای مناسب است؛ اما چگونه می‌توان به این دانش رسید؟

سئو را خودمان انجام دهیم یا واگذار کنیم؟

یکی از سوالات مهم در بحث آموزش سئو این است که آیا لازم است در زمان راه‌اندازی وب‌سایت خودمان سئو را یاد بگیریم؟ آیا بهتر نیست آن را به افرادی که برای این کار وقت گذاشته و آموزش دیده‌اند واگذار کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تا زمانی که شما به‌عنوان صاحب‌کار از قوانین سئو اطلاع نداشته باشید، نمی‌توانید از درستی کار متخصص سئو مطلع شوید. پس ممکن است گیر هر انسان کلاه‌برداری بیفتید و پول خود را خرج کاری کنید که هیچ نتیجه‌ای برای شما ندارد.

یادگیری سئو برای شما یکی از واجبات است و زمانی که آن را به‌صورت اصولی یاد گرفتید، می‌توانید به رشد سایت خود کمک کنید. یک‌بار برای همیشه برای آموزش سئو هزینه کنید و سپس از میوه‌های این درخت پربار لذت ببرید. خبر خوب این است که سئو کاری بین‌المللی است؛ بنابراین با یادگیری این قوانین و داشتن نمونه کار موفق در این حوزه (که سایت خودتان یکی از آن‌هاست)، می‌توانید درآمد خوبی در داخل و خارج از کشور کسب کنید. اینجاست که به گنج واقعی دست پیدا کرده‌اید.

بخش‌های سه‌گانه سئو

قوانین سئو بسیار گسترده هستند؛ اما می‌توان آن‌ها را در سه بخش کلی سئو تکنیکال، داخلی و خارجی طبقه‌بندی کرد. آشنایی با این حوزه‌ها به شما کمک می‌کند که فعالیت‌های خود را مدیریت کرده و در همه بخش‌ها به رشد کسب‌وکار خود کمک کنید. در ادامه این بخش تعریف مختصری از هر بخش ارائه می‌دهیم.

  • سئو تکنیکال

سئو تکنیکال مربوط به بخش‌های زیرین وب‌سایت است که تنها صاحبان وب‌سایت و برنامه نویسان از آن اطلاع دارند. این بخش از سئو به بهینه‌سازی کدهای سایت، ساخت نقشه سایت، طراحی سایت واکنش گرا و... مربوط می‌شوند.

  • سئو داخلی

سئو داخلی به‌طور مستقیم به محتوای داخل سایت مربوط می‌شود. تولید محتوای مفید و حرفه‌ای برای مخاطبین، استفاده از کلمات کلیدی درست، لینک دهی داخلی، استفاده از URL هدفمند و قرار دادن عکس‌ها و ویدیوهای بهینه‌شده در سایت، از عواملی است که باعث تقویت سئوی داخلی می‌شوند.

  • سئو خارجی

منظور از سئو خارجی هر فعالیتی است که مخاطبان را از خارج به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. سئو خارجی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدیویی و هر راه دیگری که باعث جذب مخاطبین به وب‌سایت شما شود را در برمی‌گیرد.

منابع آموزش سئو

اگر در اینترنت برای آموزش سئو جست‌وجو کنید، منابع رایگان زیادی مانند کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوها و... را پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید که همه این منابع تنها اصول اولیه سئو را به شما یاد می‌دهند و با استفاده از این اصول نمی‌توانید مسیر سخت رسیدن به گنج موفقیت را بپیمایید. یادگیری نکات تخصصی سئو است که شما را از دیگر کسانی که از این منابع رایگان استفاده کرده‌اند متمایز می‌کند و این مباحث را تنها با شرکت در دوره سئو یاد خواهید گرفت. دوره سئو یک مسیر سرراست برای رسیدن به موفقیت را به شما نشان می‌دهد. در این دوره اساتید باتجربه‌ای حضور دارند که با شناخت صحیح از سختی‌های مسیر، شما را به هدف می‌رسانند. آموزش سئو به‌صورت اصولی و کاربردی همان چیزی است که برای به دست آوردن رتبه‌های برتر گوگل به آن نیاز دارید.

دوره سئو مدیر سرور

یکی از مهم‌ترین نکات در هر دوره آموزشی این است که استاد تجربه کافی در زمینه مطالب مطرح‌شده در طول دوره داشته باشد. تجربه عملی به منزل شاه‌کلید موفقیت است که می‌تواند درب هر گنجی را باز کند. در طول دوره سئو مدیر سرور شما می‌توانید از تجربیات عملی استاد دوره استفاده کنید. به‌این‌ترتیب لازم نیست که از طریق آزمون‌وخطا عمل کنید تا مشتریان خود را همان ابتدای کار از دست بدهید. در طول این دوره یک رزومه قوی برای خود خواهید ساخت و با داشتن تجربه کار عملی موفق وارد دنیای کار می‌شوید.

وجه تمایز دور سئو مدیر سرور

  • رساندن کلمه کلیدی موردنظر خود به صفحه اول گوگل در طول دوره
  • کسب اعتمادبه‌نفس کافی برای گرفتن پروژه‌های بزرگ در پایان دوره
  • مناسب برای همه افراد با هر سطح دانشی از سئو
  • امکان بازگشت 100 درصدی وجه در صورت نگرفتن نتیجه مناسب از دوره
  • کار کردن تک‌به‌تک با افراد حاضر در جلسه برای رفع اشکالات و کسب تجربیات عملی واقعی
  • اعطای مدرک معتبر MPT

چگونه در این دوره شرکت کنیم؟

برای شرکت در دوره سئو مدیر سرور و کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

021-66391311

09123781949

مشاورین مجموعه مدیر سرور با حوصله کافی به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند تا شما بتوانید با آگاهی کامل برای شرکت در این دوره اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین