بایدها و نبایدهای خرید ملک در استانبول

گزارش بازرگانی،   4000426038

حتما از وضعیت آشفته و نابسمان بازار سرمایه و بورس ایران با خبر هستید. همچنین بازار وسوسه کننده ارزهای دیجیتال که آن هم متاسفانه در این روز ها دچار افت شدیدی شده است. آیا حاضرید سرمایه گران بهای خود را در این بازارهای فوق ریسک پذیر سرمایه گذاری کنید؟ یا سرمایه گذاری مطمئن و بی نظیری مانند خرید ملک در استانبول را ترجیح می دهید؟

به شما حق می دهیم که در دید اول دچار تردید شوید و این سرمایه گذاری را نشدنی یا دشوار تلقی کنید. ما قصدمان هم از نوشتن این مقاله این است؛ تا به شما بگوییم هنوز هم راه های مناسب و مطمئنی مانند خرید ملک در استانبول برای سرمایه گذاری وجود دارد؛ تا نه تنها سرمایه اولیه تان حفظ می شود؛ بلکه شاهد افزایش چشم گیر سرمایه تان خواهید بود. پس حتما با ما در ادامه این مقاله ارزشمند همراه باشید تا به سوال هایی که ذهنتان را درگیره کرده است پاسخ دهیم.

آیا خرید ملک در استانبول دشوار است؟

قطعا هر کاری که بخواهیم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم بسیار آسان و ساده نخواهد بود؛ اما دشوار، نشدنی و ترسناک! هم نیست. کافی است تا کاری که می خواهید انجام دهید چه خرید است و چه سرمایه گذاری؛ به نحو احسنت، اصولی و حساب شده باشد. نکته قابل تامل و جالب ماجرا اینجاست که شما با داشتن گذرنامه ایرانی با حداقل ۱۸۰ روز اعتبار، قابلیت و امکان سفر به کشور ترکیه که یک کشور آسیایی و اروپایی است؛ را دارا هستید.

سفر به کشور ترکیه بدون ویزا هم امکان پذیر است اما فقط ۹۰ روز شما اجازه حضور در این کشور را خواهید داشت؛ یعنی ۳ ماه بدون هیچ نگرانی! نکته بعدی این است که شرکت های ایرانی بسیاری در حوزه خرید ملک در استانبول و کلا ترکیه مانند شرکت آسیاملک وجود دارند که می توانند شما را در خرید ملک و سرمایه گذاری بر روی این موضوع کمک کنند.

حال اگر موافق باشید به سوال دیگری در رابطه با این موضوع بپردازیم:

مزایای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

اولین و مهمترین مزیت خرید ملک در ترکیه ، اخذ گذرنامه ترکیه ای است که شما با گذشت ۵ سال، اقامت دائم این کشور را می گیرید و در پی آن مزیت های دیگری برای شما ایجاد خواهد شد؛ مانند:

  • اخذ گذرنامه معتبر و سفر به کشورهای درجه یکی مانند: کره جنوبی، برزیل، صربستان، آرژانتین و...
  • دریافت آسان ویزای دیگر کشورها
  • باید بدانید پاسپورت ترکیه در زمره پاسورت ها و گذرنامه های مهم و معتبر جهان قرار دارد.

بد نیست جمله ای از شرکت آسیاملک که شرکتی تخصصی در حوزه خرید ملک در ترکیه و استانبول است را با هم بخوانیم:

((این سوال را با ذکر مثال برایتان شرح می دهم. سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت 1 میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود 1900 تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک 1.900.000.000 تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود 1.300.000 لیر شده است که با لیر 3600 تومانی حدود 4.680.000.000 تومان یعنی حدود 2.800.000.000 تومان سود، البته اجاره ماهیانه 3.000 لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.))

آیا همه توان خرید ملک در ترکیه را دارند؟

پاسخ به این سوال بله است. هر کسی می تواند خرید ملک در استانبول و ترکیه را تجربه کند. کافی است تا با گذرنامه معتبر ایرانی به این کشور سفر کنید و بعد با سرمایه خود اقدام به خرید ملک در این کشور کنید. در ادامه یکسری نکات هم وجود دارد که به شما شرح خواهیم داد تا با خیال آسوده اقدام به خرید ملک در استانبول کنید.

نکات مهمی که نباید فراموش کنید!

باید بدانید یکی از راحتترین اقداماتی که می توانید در جهت دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه انجام دهید. سرمایه گذاری و خرید ملک به ارزش حداقلی ۲۵۰ هزار دلار است. به این صورت شما، همسرتان و فرزندانتان که زیر ۱۸ سال دارند؛ پاسپورت (گذرنامه) ترکیه دریافت می کنند. این مبلغ در ظاهر شاید زیاد در نظرتان تداعی شود اما سودآوری و سرمایه ای که از قبال آن به دست خواهید آورد بسیار بیشتر خواهد بود.

نکته بعدی آن است که از شهر های بی نظیر و تاریخی ترکیه که از گذشته تا کنون پیشرفت چشم گیری داشته اند؛ می توان به استانبول اشاره داشت. این شهر بی نظیر و پیشرفته ی ترکیه نه تنها اکنون از قطب های گردشگری جهان حساب می شود؛ بلکه قطعا در آینده نه چندان دور انتظار می رود در حوزه چند شهر اول و جذاب جهان در حیطه گردشگری قرار گیرد. در نتیجه پیشنهاد اول ما از شهر های ترکیه خرید ملک در استانبول است. چرا که شما با خرید و سرمایه گذاری در استانبول طی یک راه مطمئن در این شهر می توانید سرمایه خود را چندین برابر کنید تا حدی که حتی تصورش را نخواهید کرد.

حال که ابهامات شما را برطرف کردیم و به سوالات مهم شما پاسخ دادیم؛ انتخاب با خودتان است که وارد این سرمایه گذاری بلند مدت، خرید مطمئن، پربازده و البته هیجان انگیز شوید یا خیر.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین