اوضاع وحشتناک خیابان‌های آلمان در زمان سیل و بارندگی

ویدئو،   4000426025 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بارندگی شدید باعث سیل بی‌سابقه در چندین کشور اروپایی و طغیان شدید رودخانه‌ها شده است، دست کم ۱۰۳ نفر در آلمان و بلژیک جان خود را از دست داده‌اند و در بسیاری مناطق روال زندگی عادی مختل شده است. هرچند بیشتر قربانیان در آلمان گزارش شد اما ۹ نفر از جمله یک دختر ۱۵ ساله نیز در بلژیک جان باخته‌اند. منبع: خبر فوری

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۹۸۴۳۵۱۰:۴۷:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۲۶
کوتاهی مسولین آلمانی در این مسله کاملا مشهود است
علی۲۰۹۸۴۶۴۱۱:۰۳:۱۴ ۱۴۰۰/۴/۲۶
نکنه باید بیان از ما یاد بگیرن ؟
ناشناس۲۰۹۸۵۰۶۱۱:۲۷:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۲۶
خود تحقيرى عادتون شده
ناشناس۲۰۹۸۶۰۶۱۲:۱۹:۵۵ ۱۴۰۰/۴/۲۶
خود تحقیری نیست تحقیر مسئولین سفارشی وکار نابلد هست.
ناشناس۲۰۹۸۷۲۲۱۳:۲۹:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۲۶
اولا این سیلابی که اونجا اومده اینجا اومده بود مطمئن باش آسیب ها چند برابر بود دوما این همه پیشرفتو عدالتو یکیشو نشون نمیدیم فقط میزاریم یه اتفاق که تو ایران عادی هستو نشون میدیم
ناشناس۲۰۹۸۵۵۱۱۱:۴۹:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۶
خوب خدا را شکر یه اتفاقی در آلمان افتاد که روی برخی از مسئولین کشوری سفید باشد. چنین سیلی اگر در ایران جاری می شد چند صد نفر مفقودی و بی نهایت خرابی به بار می آورد.
ناشناس۲۰۹۸۸۱۷۱۴:۴۶:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۲۶
هر بلایی در دنیا بیاید بلاخره افرادی مثل شما حتما پیدا میشوند که در نهایت ، دیواری کوتاه تر از خودمان پیدا نکنند !
ناشناس۲۰۹۸۹۲۴۱۶:۲۴:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۲۶
بابا خسته نشدی!؟ اول کرونا هم همین حرفها رو میزدین، بعد آمار آمریکا و انگلیس و ایتالیا و .. باعث آبروریزی شما شد، درمورد پلاسکو هم خیلی حرف زدین، چندوقت بعد مثل همین اتفاق توی انگلیس افتاد، چند روز پیش هم تو آمریکا. و ... بابا خسته نشدی!؟!؟
ناشناس۲۰۹۸۶۱۷۱۲:۲۶:۲۰ ۱۴۰۰/۴/۲۶
تغییرات جهانی آب و هوا و تولید کربن در جهان نتیجش میشه این. بشر دنیا را خراب کرده است.
XYZ۲۰۹۸۸۰۹۱۴:۴۰:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۲۶
سیل عید 1398 شیراز! بارندگی کمتر ازین و ..!!
ناشناس۲۰۹۹۰۳۰۱۸:۲۲:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۲۶
شما نگران آب و هوای خوزستان باش.
ناشناس۲۰۹۹۰۵۸۱۸:۴۱:۳۰ ۱۴۰۰/۴/۲۶
ده ها کشته، صدها مفقود، صدها خونه و تاسیسات خراب و نابود. خونه های پرتعداد در بستر رودخانه و.. ولی اونجا سلبریتی حراف و بیماران کاسب خودتحقیری نداره. کسی نمیگه نفرین شدیم، بدبختیم، حقيريم، مدیریت سرمون نمیشه. کسی به دین و اعتقاد و این حرفا ربطش نمیده.
ناشناس۲۰۹۹۰۶۹۱۸:۵۴:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۲۶
این آلمان نیست: این خانم آلمانی صحبت نمیکند، این خودرو ها در آلمان رایج نیستند، شماره خود روها نمیخواند(در آلمان عریضتر است)، این مدل صندوق پست در آلمان رایج نیست و ..
ناشناس۲۰۹۹۱۱۷۲۰:۰۱:۰۷ ۱۴۰۰/۴/۲۶
قطعا اگر سیلی با این مقیاس در شهرهای کشور ما اتفاق می افتاد خسارات چند ده یا حتی چند صد برابر بود. و قطعااااا مدیریت بحران در کشور ما جزء ضعیف ترین ها در دنیاست و هییچ شکی در این حقیقت وجود ندارد.
ناشناس۲۰۹۹۱۷۷۲۱:۳۴:۵۶ ۱۴۰۰/۴/۲۶
بعصی ها حالشون خوب نیستش، بابا حوادث غیرمترقبه همیشه کشته میگیره، چه آلمان چه ایران، اینکه ایران آدما جونشونو از دست میدن ما ایرانیا بی عرضه هستیم ولی آلمان که سیل میاد، اونا انتهای مدیریت هستن، اگه ایران اومده بود همه می مردن، آخه این چه حرفایی میگین، یه کم انصاف بد نیست دوستان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین