شبکه سپهر با برنامه «مجازیست» میزبان فعالان فضای مجازی می شود

فرهنگی،   4000416060

مدیر شبکه تلویزیونی سپهر صدا و سیما اعلام کرد: فعالان حوزه های مختلف فضای مجازی درقالب برنامه «مجازیست» مهمان شبکه سپهر می شوند.

شبکه سپهر با برنامه «مجازیست» میزبان فعالان فضای مجازی می شود

به گزارش فارس، رسول شکری نیا در این باره گفت: شبکه سپهر در راستای توسعه فعالیت های خود در حوزه تخصصی و تعریف شده خود و  ارتقاء سطح سواد فضای مجازی کاربران و مخاطبان، برنامه ترکیبی " مجازیست" را تولید و از هفته آتی در کنداکتور پخش قرار می دهد.

وی افزود: در این برنامه 75 دقیقه ای فعل و انفعالات حوزه فضای مجازی در لایه های مختلف اعم از کاربران، پلتفرم ها، فناوری های نوین، آینده پژوهی، سواد رسانه و فضای مجازی، چهره ها و فعالان فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای مجازی و... مورد بحث و بررسی و نقد و نظر کارشناسی قرار خواهد گرفت.

شکری نیا با اشاره به تعاملی بودن این برنامه، ادامه داد: تلاش همکاران ما در همه برنامه های شبکه سپهر و ازجمله برنامه مجازیست توجه جدی به مخاطب و یوزرهاست و در این برنامه نیز تولیدات مردمی، سئوالات مردمی و مخاطبان نوجوان و جوان در اولویت قرار دارند.

مدیر شبکه سپهر صدا و سیما تصریح کرد: در برنامه مجازیست همچنین بخش اتاق خبر برنامه نیز در هرقسمت آخرین ترندها، اخبار پربازدید و وقایع و حواشی حوزه فضای مجازی را با رویکرد کارشناسی تحلیل و ارائه خواهد کرد و صحت و سقم اخبار، شایعات و فیک نیوزها در فضای مجازی را نیز با بررسی روزانه یک موضوع ارائه می دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر همه اینها در برنامه مجازیست محوری ترین آیتم بخش پرونده ویژه است که با حضور کارشناسان و مدیران و مسئولان و نیز چهره های شاخص فضای مجازی به صورت مستمر متناسب با اولویت های مورد نظر مردم، مسائل مرتبط با فضای مجازی مانند هوش مصنوعی، رمز ارزها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، پلتتفرم های گوناگون، شبکه ملی اطلاعات، بازی های ایرانی و غیر ایرانی، اینفلوئنسرها و راهبران مجازی، تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی، وی او دی ها و تلویزیون های تعاملی و... مورد کالبدشکافی، نحلیل و بررسی قرار گرفته و متناسب با موضوع برنامه، راهکارهای مناسب برای رفع دغدغه ها، خواسته ها و نیازهای مخاطبان ارائه خواهد شد.

شکری نیا با اشاره به رویکرد جدید شبکه سپهر، ادامه داد: شبکه سپهر در رویکرد جدید خود میزبان همه تلاشگران عرصه فضای مجازی است و بنا دارد زحمات، تلاش ها و موفقیت های فعالان لایه های مختلف فضای مجازی را با رویکرد حمایتی پیگیری و دنبال نماید بنابراین سامانه های پیامکی، شبکه های اجتماعی و سایت خود را تعاملی و دوسویه دیده است که از یک طرف تولید و پخش آثار حرفه ای، کیفی و با میزان تاثیرگذاری مشخص در دستور کار است و از طرف دیگر تولید کنندگان مردمی، جوانان و نوجوانان و خانواده ها، مجموعه های تولید محتوای مردمی و انقلابی، نهادها و سمن های فعال در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی این شبکه را در کنار خود خواهند دید.

مدیر شبکه سپهر صدا و سیما، افزود: علاوه بر برنامه های تامینی، معرفی برنامه های برتر شبکه ها، ظرفیت های پلتفرم های گوناگون و آثار برتر تولید مردم که از استانداردهای لازم برای پخش تلویزیونی برخوردار باشند در کنداکتور شبکه سهم خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برنامه های جامع شبکه سپهر در دوره جدید فعالیت خود در بخش های گوناگون تدوین و در حال طی مراحل پیش تولید، تولید و تصویربرداری است و طی ماه جاری برنامه ریزی برنامه اصلی و محوری شبکه به اتمام خواهد رسید که طی آن بسیاری از فعالیت های مهم که دست برتر شبکه در فضای رسانه و مجازی است به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین