مدیریت برق و مدیریت سخن

گروه سیاسی الف،   4000416052 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
مدیریت برق و مدیریت سخن

از ویژگی های یک سخنور توانا توجه و دقت به زمان و موقعیتی است که سخنان خطیب در متن و زمینه آن  مطرح می شود.

آقای حسن روحانی رییس جمهور محترم در زمره روحانیونی است که در دهه اول انقلاب و حتی قبل از آن در میان روحانیون انقلابی نسبتا مشهور به سخنوری بود. اما همین روحانی سخنور در دوران ریاست جمهوری اش به خصوص در دوره دوم با کمال تعجب سخنانی را بر زبان رانده که کوچکترین نشانی از این دقت و توجه که ندارد هیچ، شایبه وهن و تمسخر مردم و منتقدان برخی تصمیمات و ضعف های مدیریتی دولت او را به ذهن ها متبادر می کند.

اوج این بی توجهی ها به کلام در ماجرای تصمیم بنزینی بود که رییس جمهور با خنده و شوخی از بی خبری اش از اجرای این تصمیم خبر داد!

 سخنان روزگذشته ایشان ( در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و زیربنایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) را  نیز درباره اهمیت برق و قدر دانستن نعمت آن در مواقعی که  قطع می شود باید به این نقاط عطف تنزل از سخنوری اضافه کرد. 

قبلا نیز در الف از این موضوع گفته ایم که اجبار مقامات ارشد و به خصوص رییس جمهور برای سخن گفتن پی در پی در مواقع گوناگون حتی در جلسات هیات دولت هیچ ضرورتی ندارد چرا که زبان و کلام، گاه عنان گوینده را در دست  می گیرد و او را به جاهایی که اصلا قصد و نیتش را نداشته می کشاند. قدر دانستن سکوت و سنجیدگی در بیان، از نکاتی است که متاسفانه در نوع سیاست ورزی ما حتی در سطوح بالای مدیریتی مغفول مانده است.

درباره مدیریت برق نیز مانند مدیریت بنزین و در واقع در تمام موقعیت های احتمالی مشابه، رییس جمهور باید بسیار سنجیده و حساب شده حرف بزند یا سکوت کند. هر کلمه او در این مواقع باید کاملا محاسبه شده باشد و هر لحنی که بکار می گیرد باید مناسب احساس و تفسیر شنوندگانش باشد .

 اگر مجموع این محاسبات حکم بر سکوت مقطعی او بکند نباید از این امر سرباز زد. چنین رفتاری نه تنها منافاتی با مقام پاسخگویی این جایگاه ندارد بلکه این کاملا مسوولانه و از سر مسوولیت شناسی است که تا وقتی پاسخ یا توضیح درخوری درباره چیزی نداریم بهتر است سکوت کنیم و وقتی هم به سخن می آییم کاملا حساب شده از کیسه زبان خرج کنیم. 

در  شرایطی که مردم در اوج آزردگی و ناراحتی از کمبود برق یا بی نظمی قطعی آن هستند یادآوری فایده این قطعی ها از زبان رییس جمهور، یعنی همان بیشتر قدردانستن نعمت برق، اگر توهین و وهن برداشت نشود قطعا نوعی بی خیالی و بی مسوولیتی را به ذهن متبادر می کند که هر قدر هم نیت رییس جمهور خلاف این تفسیر شنونده باشد و حتی رسم عذرخواهی را نیز بجا آورده باشد باز هم این سخنان است که در یادها می ماند نه آن عذرخواهی بجا. در چنین مواقعی بهتر است رییس جمهور به همان عذرخواهی یا بیان دلایل کمبود برق بسنده کند و فراموش نکند که رفتار و گفتار او به پای یک «نظام سیاسی» نوشته می شود نه فرد او . 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۸۱۵۲۲۱۳:۳۰:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
روحانی فقط یک تدارکاتچی بود.
ناشناس۲۰۸۱۶۱۰۱۴:۲۹:۵۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
رییسی هم به سرنوشت رییس جمهورهای قبلی دچار می شود.
ناشناس۲۰۸۱۷۲۴۱۵:۴۴:۵۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
روحانی شکست خورد زیرا همه امیدش به کدخدا بود اما رئیسی موفق خواهد شد زیرا توکلش به خداوند متعال است.
ناشناس۲۰۸۱۶۳۱۱۴:۳۹:۵۷ ۱۴۰۰/۴/۱۶
برق نداریم؛ به جایش غنی‌سازی ۶۰ درصد که داریم. این هم یک نعمتی است. برو خدا رو شکر کن!
ناشناس۲۰۸۱۷۰۶۱۵:۳۴:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
پس بگوییم تو هم به جای برق داریم که یه نفر اضافه هستی و داری برق و آب را می کشی!
ناشناس۲۰۸۱۷۴۸۱۵:۵۴:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۱۶
آنموقع که قلب راکتور اراک را بتن ریختن و 14 هزار سانتریفیوژ را تخریب کردند و حتی آب خوردن مردم را به مذاکره گره زدند باید فکر این روزها را می کردند.
ناشناس۲۰۸۱۷۶۴۱۶:۰۶:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۱۶
پیوستن به معاهده آب و هوایی پاریس علت اصلی خاموشی های گسترده در کشور است.
ناشناس۲۰۸۱۸۶۰۱۷:۱۵:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اتفاقا اگر باج دادنهای این دولت نبود ، الان برق هسته ای داشتیم . اگر امضا کردن توافق پاریس نبود ، الان برق معمولی خودمونو داشتیم . این دولت هر کاری کرد ، سهوی یا عمدی ، در نهایت به نفع غربیها و به ضرر ایران تموم شد .
ناشناس۲۰۸۱۷۵۷۱۶:۰۰:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
حراج کردن 65 تن طلا و 20 میلیارد دلار 4200 تومانی نشان داد که دولت اختیارات کافی دارد اما تدبیر ندارد.
ناشناس۲۰۸۱۷۸۵۱۶:۲۵:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۱۶
دقیقا باید این سؤال مطرح شود که چرا در بیست سال گذشته تولید برق بادی و خورشیدی با توجه به اقلیم ایران توسعه پیدا نکرده است؟ چرا در این بیست سال طلایی که قیمت نفت به 150 دلار هم رسید هیچ اقدامی برای توسعه نیروگاههای آبی و گازی نشد و شبکه برق نوسازی نشد؟ چرا نیروگاه ها به بخش خصوصی واقعی واگذار نشد و چرا بهره وری از نیروی انسانی در بخش آب و برق تا این اندازه ضعیف مانده است؟ صدها سؤال منطقی مانند این مطرح است که مسئولان جوابی برای آن ندارند و تنها چیزی که میگویند این است که برق در ایران ارزان است و مصرف مردم ایران شش برابر میانگین جهانی است! اصلا این ادعا با توجه میزان تولید برق در ایران عقلانی است؟
ناشناس۲۰۸۱۸۵۲۱۷:۱۲:۵۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
تقریبا هزار بار تا حالا تو هر موضوعی ، با ربط و بی ربط ، این جمله خنده دار رو گفتی ! هیچوقت هم جواب نمیدی که اگر رییس جمهور فقط تدارکاتچیه ، چرا در دور دوم و بعد از چهار سال تدارکاتچی بودن ، همه اینا دوباره خودشونو برای رای آوردن تیکه تیکه میکنن ؟
ا.ر۲۰۸۲۵۱۱۰۲:۳۲:۰۷ ۱۴۰۰/۴/۱۷
احتمالا برای حقوق و مزایا و سفرهای خارجی
ناشناس۲۰۸۱۹۸۴۱۸:۳۲:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۱۶
به خاطر همین خاتمی از روحانی و همتی حمایت کرد
ناشناس۲۰۸۱۵۲۴۱۳:۳۱:۵۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
در این اوضاع و شرایط کشور صحبت از مدیریت و برنامه و... کردن فقط یک شوخی است. رییسی هم از ماه آینده دچار همین شرایط خواهد شد.
ناشناس۲۰۸۱۷۵۰۱۵:۵۷:۱۲ ۱۴۰۰/۴/۱۶
دولت روحانی رکورددار کاهش تولید برق در 42 سال گذشته است روحانی باید پاسخگو باشد چرا در 8 سال گذشته ظرفیت نیروگاهی کشور را توسعه نداد ؟!
ناشناس۲۰۸۱۸۶۲۱۷:۱۶:۲۱ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اصلا جزو مهمترین شاهکارهای دولت فعلی این بود که جوری شرایط رو متشنج کنه که دولت بعدی هم نتونه آرومش کنه
ناشناس۲۰۸۱۵۲۷۱۳:۳۳:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۶
وقتی کفگیر خزانه کشور به خاطر تحریم ها و بی برنامگی به ته دیگ می خورد، مشکلات به تدریج خودشان را نشان می دهند: گرانی، کمبود، احتکار، بی کاری، بی برقی.......
ناشناس۲۰۸۱۷۱۲۱۵:۳۶:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اول برو دو واحد اقتصاد یاد بگیر نمونه آن تورم در ایران به خاطر پول پاشی است که آقایان می کنند تا یک درصدی ها ببلعند و تورم به کشور ایجاد کنند با دلالی
ناشناس۲۰۸۲۴۰۵۰۰:۵۰:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۱۷
واحد را یاد نمی گیرند پاس میکنند پاس کردن با یاد گرفتن خیلی فرق داره
ناشناس۲۰۸۱۷۵۴۱۵:۵۹:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
روحانی باید پاسخگو باشد چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۲۰۸۱۵۲۹۱۳:۳۴:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
دست هایی در کار است تا در گرمای تابستان مردم را کلافه و عاصی کنند که به خیابان ها بریزنند و آشوب بپا کنند در درجه اول برق مصارف خانگی و اصناف تامین شود و رادیو تلویزیون هم سریعا با تبلیغات گسترده مردم را تا انجا که میتوانند به صرفه جویب دعوت کنند
ناشناس۲۰۸۱۶۲۰۱۴:۳۶:۰۷ ۱۴۰۰/۴/۱۶
آنهایی که سرمایه گذاری هنگفتی را در هسته ای کردند باید پاسخگو باشند.
ناشناس۲۰۸۱۷۱۴۱۵:۳۸:۲۳ ۱۴۰۰/۴/۱۶
سرمایه گذاری در هسته ای!!!! کم کاری خودتان به خاطر مدینه فاضله که آب و هوایی پاریس است را به چیزهای دیگر ربط ندهید جناب مغرض
ناشناس۲۰۸۱۷۲۸۱۵:۴۶:۵۳ ۱۴۰۰/۴/۱۶
آنهایی که میلیاردها دلار 4200 تومانی را به جیب دلالان ریختن اما حتی یک دلار برای توسعه صنعت برق هزینه نکردند باید پاسخگو باشند.
ناشناس۲۰۸۱۸۶۳۱۷:۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۱۶
سرمایه هسته ای رو که خاتمی و روحانی به باد دادن رفت
ناشناس۲۰۸۱۹۸۷۱۸:۳۴:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
کرسنت ده برابر کل هسته ای ماست چرا اونجا صداتون در نمیاد؟
ناشناس۲۰۸۱۸۶۷۱۷:۲۲:۲۳ ۱۴۰۰/۴/۱۶
کلا سر قضیه بنزین و برق و آب و ... ، همه کار کردن که مردم رو به جنون بکشن
ناشناس۲۰۸۱۸۹۵۱۷:۳۸:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۱۶
باز هم سناریو توطئــــــــــه!
ناشناس۲۰۸۱۵۳۲۱۳:۳۵:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
باید با دنیا تعامل و آشتی کرد. باید فقط و فقط به منافع ملی فکر کرد. باید شاخ و شانه کشیدن و کش دادن خصومت ها کارمان را سخت تر می کند.
ناشناس۲۰۸۱۷۱۸۱۵:۴۱:۲۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
با دنیا آشتی هستیم منتهی آن دنیای چند کشور دوست تو علیه ایران هستند چون نمی‌خواهند ببینند ایران خودش تصمیم می گیرد
ناشناس۲۰۸۱۷۳۱۱۵:۴۸:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۱۶
نتیجه برجام و تعامل با امریکا تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن شد آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۲۰۸۱۸۶۹۱۷:۲۴:۳۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
هشت سال ، نه تعامل ، بلکه تا کمر خم شدین ؛ نتیجه ش چی شد ؟؟؟ به جز اضافه شدن تحریمها و ترور شخصیتهای بزرگ و خرابکاری و ... !!!
ناشناس۲۰۸۱۵۳۴۱۳:۳۶:۵۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اولویت کشور هسته ای نیست. اولویت کشور داشتن زندگی شرافتمندانه برای مردم است.
ناشناس۲۰۸۱۶۲۶۱۴:۳۸:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
آنانی که استارت هسته ای را زدند بی تدبیری کردند. چون برای هسته ای شدن باید اول جهانی شد. وگرنه می شویم کره شمالی.
ناشناس۲۰۸۱۷۳۸۱۵:۴۹:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
کره شمالی تورم و رکود و بیکاری و آلودگی هوا و کمبود برق ندارد و اوضاع شون از ما خیلی بهتر است با دولت روحانی روند ونزوئلا شدن ایران تسهیل شد.
هادی۲۰۸۱۶۲۸۱۴:۳۹:۱۲ ۱۴۰۰/۴/۱۶
بله ولی ما نیاز به برق هسته ای هم داریم. نمیتونیم که فقط گاز بسوزونیم تا برق تولید کنیم. انرژی های نو هم معمولا خیلی گران تموم میشه بنابر این برای رفاه مردم باید برق هسته ای به میزان کافی داشته باشیم. همون کاری که آمریکا و فرانسه و .. میکنن
ناشناس۲۰۸۱۶۵۷۱۵:۰۰:۵۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
هم اکنون تمام شرافت و به نوعی ناموس ملی ما مسأله هسته ای است.اگر غیر از این بود اینقدر دشمنان قسم خورده روی این مسأله زوم نمی کردند.بفهمممممم
ناشناس۲۰۸۲۲۱۲۲۱:۴۸:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
از طرف خودت صحبت کن
ناشناس۲۰۸۱۷۲۰۱۵:۴۳:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اولویت هسته ای نبود ولی شما غرب زده ها 20 سال پیش با بین المللی کردن آن اولویت اول سیاست خارجی خود کردین و ملت را هم بدبخت که برنامه دارید لیبی و عراقی کردن ایران را ایجاد کنید
ناشناس۲۰۸۱۸۷۱۱۷:۲۷:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
همین الان اگر برق هسته ای داشتیم اینهمه فلاکت نمیکشیدیم ! شماها چرا اصرار دارین در عصر حجر زندگی کنین ؟ مشکل شما با پیشرفت ایران چیه ؟ گرفتاری این مملکت ، انژی هسته ای نیست ، بلکه اون مسئولیه که چشمش به دست کدخداست !
ناشناس۲۰۸۱۵۴۰۱۳:۳۷:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۱۶
در برنامه پایش اعلام شد که مقادیر زیادی فاضلاب انسانی از ترکیه وارد شده اسا رییس خانه صنعت هم اینمورد را تایید کرد و گفت مقادیر زیادی ارز هم تحت همین عنوان مصرف شده است سخنگوی محترم دولت در اینمورد شفاف سازی بنمایند
ناشناس۲۰۸۱۶۲۲۱۴:۳۷:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
مشکلات کشور در همه زمینه ها است. مشکل اصلی نادیده گرفتن منافع ملی و عدم برنامه ریزی صحیح است.
ناشناس۲۰۸۱۵۴۴۱۳:۳۸:۵۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
روحانی فقط یک مجری و یک کارمند بوده است.
ناشناس۲۰۸۱۷۲۳۱۵:۴۴:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
بعله وقتی گند می‌زنید می شوید هیچ کاره این ذات خالص اصلاح طلبی است تازه اصلاح طلبانی که منافع آمریکا را دنبال می کنند
ناشناس۲۰۸۱۷۴۰۱۵:۵۰:۳۴ ۱۴۰۰/۴/۱۶
مجری نباید قانون را دور بزند.
ناشناس۲۰۸۱۸۷۶۱۷:۳۰:۰۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اونوقت طفلی چقدر برای کارمند بودن خودشو به این در و اون در زد
ناشناس۲۰۸۱۵۴۹۱۳:۴۲:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۱۶
مدیریت برق می گوید: 1) کشوری که تا 200 سال گاز دارد، نیاز به ساخت نیروگاه هسته ای ندارد. 2) کشوری که با کمبود برق دارد، نباید رتبه هفتم تولید کننده رمز ارز در دنیا را داشته باشد. 3) کشوری که با کمبود برق دارد، نباید قیمت برق در آن این قدر ارزان باشد. 4) کشوری که کمبود برق دارد، نباید به عراق و افغانستان و پاکستان برق صادر کند.
هادی۲۰۸۱۶۳۳۱۴:۴۲:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
یعنی چون گاز داریم این گاز رو بسوزونیم و برق تولید کنیم؟ چه کاریه آخه؟ وقتی میتونیم برق هسته ای تولید کنیم و بعد هم اون گاز مازاد رو صادر کنیم مدیریت برق شما اشتباه میگوید به نظر من
ناشناس۲۰۸۱۶۷۱۱۵:۱۰:۳۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
فرقی نداره چند میلیون افغانی اومدن ایران همون برق و گاز و اب مصرف میکنند ماشاله زاد و ولدشونم خیلی بالاست خدا به این مملکت رحم کنه
ناشناس۲۰۸۱۸۴۷۱۷:۰۹:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۱۶
با روی کار آمدن طالبان در افغانستان، میلیون ها آواره افغانی وارد خاک ایران خواهند شد.
ناشناس۲۰۸۱۷۱۶۱۵:۴۰:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
کد خدای تو هم نفت و گاز دارد چه نیازی به دیگر منابع دارد؟ جهت اطلاع نادرست تو هم صادرات برق دارید و هم واردات آن
ناشناس۲۰۸۱۷۴۴۱۵:۵۲:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۶
در زمان قاجار هم یک عده میگفتن نفت یک ماده چرب و کثیف و بدبو است باید بدهیم به انگلیس ببرد !
ناشناس۲۰۸۱۸۸۸۱۷:۳۶:۱۱ ۱۴۰۰/۴/۱۶
مدیریت علمی و ذهن خلاق اقتصادی به ما و شما میگه : کشوری که کم آبه باید برق هسته ای و خورشیدی داشته باشه ! چطور فرانسه بیش از هشتاد درصد برقش رو از انرژی هسته ای تامین میکنه ؟ از کی تا حالا از گاز به جای برق استفاده میکنن ؟!
ناشناس۲۰۸۱۵۵۲۱۳:۴۴:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۱۶
از حسن و اسحاق بشدت ملول بوده و همراه با دی شیخ گشتیم گرد شهر بلکه پیدا کنیم سوژه مورد نظر را یافت نشد
ناشناس۲۰۸۱۵۶۹۱۳:۵۶:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
واقعا چرا این بابا زییس جمهور شد...هاشمی کجایی که جواب بدی؟
ناشناس۲۰۸۱۶۲۹۱۴:۳۹:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
با رای اونایی که با یک دلار ویک هزار تومانی می رقصیدند با رای اونایی که ترساندنشان که پیاده روها را دیوار کشی می کنند با رای سلبریتی هایی که برای دراوردن مخارج دلاری خانواده شان در آنور آب مردم ساده لوح را فریب دادند با رای اونایی که فکر کردن آب خوردنمون هم منوط به بتن ریختن در مراکز هسته ای است با رای اونایی که..
ایرانی۲۰۸۱۷۴۱۱۵:۵۰:۵۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
تعجبم ازکساییه که دنبال اون مرحوم راه افتادن.
علی۲۰۸۱۶۴۶۱۴:۵۵:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
خواست عمومی محاکمه بانیان وضع موجود است
ناشناس۲۰۸۱۶۵۹۱۵:۰۱:۲۴ ۱۴۰۰/۴/۱۶
مديريت برق و مديريت سخن !! --------- چه خوبه همه مديريت ها « برقي » باشه ، علي الخصوص مديريت برق در وضعيت فعلي !! مديريت خيلي مهم است ، اگر مديريت مهم نبود كه همه « مدير » مي شدند ،حتي دست و پا چلفتي ها ! ... دولتمردان بدشان نيايد با « انشالله ، انشالله » گفتن و « بايد بايد » گفتن و « عذر خواهي » كردن كه كار درست نمي شود !! بله ؟
ناشناس۲۰۸۱۷۶۹۱۶:۱۰:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
روحانی و وزرا و معاونینش باید محاکمه و به جزای اعمالی که در حق مان مرتکب شده اند برسند
ناشناس۲۰۸۱۷۹۰۱۶:۲۹:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۱۶
خوب بردید و خوردید تو این 8 سال..
ناشناس۲۰۸۱۸۳۳۱۶:۵۹:۳۹ ۱۴۰۰/۴/۱۶
خیر نبینید. امتحان پایان ترم داشتم برق رفت استاد هم انگار که نه انگار...
ناشناس۲۰۸۲۴۱۲۰۰:۵۱:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۷
پس انر ژی هسته ای که قرار بود به دادمون برسه کجاست؟ چرا اینهمه مشکلات رو برایش تحمل کردیم؟
ناشناس۲۰۸۲۵۴۰۰۳:۰۵:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۱۷
کشوری با اینهمه آفتاب انرژی خورشیدی آن به اندازه ای هست که بتواند برق کل قاره اروپا را جوابگو باشد. اما واما....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  24. یک سیلی برای تنبیه

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین